IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Kijk moeder, Christopher Lambert!' [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-08-2009 12:13 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 29 juli 2009 0:32 schreef spectre het volgende:
Zijn Depp en Burton getrouwd of wat?

Nee Burton is met die chick die in al zijn films zit getrouwd

(Helena Bonham Carter)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-08-2009 12:13 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 1 augustus 2009 1:51 schreef cataclysm child het volgende:
Gisteren naar Murder in the First gekeken. Werkelijk geweldige vertolking van Kevin Bacon

Oe die film is zo goed! Kippenvel!


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 03-08-2009 9:07 by Lalena Profiel van Lalena


Aparte film.. echt raar om Cate Blanchett zo'n rol te zien spelen, maar wel erg goed gedaan!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 03-08-2009 9:21 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

American Gangster

Oh oh, wat een berg aan clichés verpakt in deze film. Maar dankzij de kunde van Scott neem je dat voor lief en krijg je een waar gangster-epos voorgeschoteld. Topfilm!


Fulci rulzzzz lol!!1!1!


Dear dirty delightful old drunken old days


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 05-08-2009 6:02 by Helvete Profiel van Helvete



Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 05-08-2009 7:26 by Verval Profiel van Verval

Salinui chueok (aka Memories of Murder)



Geniale Koreaanse thriller!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 05-08-2009 22:05 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Trailer voor The Lovely Bones van Peter Jackson;

http://www.youtube.com/watch?v=AHJuYFtaMt8

Begin December in de bios.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 06-08-2009 6:47 by Helvete Profiel van Helvete



Vannacht in een keer gekeken.


invictis
Usericon van invictis
Posted 06-08-2009 12:06 by invictis Profiel van invictis

Clive Barker's Book of Blood (nee, niet books of blood:p).

erg puik gedaan, you will see


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-08-2009 12:45 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 6 augustus 2009 6:47 schreef Helvete het volgende:


Vannacht in een keer gekeken.

Hellfuck, die vergeet ik stééds te kijken!


Dear dirty delightful old drunken old days


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 06-08-2009 15:53 by MetalTuupLimburg Profiel van MetalTuupLimburghttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Valkyrie. Het verhaal leent zich natuurlijk geweldig voor een film, maar dat zelfs Hitler Engels praat maakt het zo veel minder realistisch. Op die manier kun je je veel minder in zo'n film inleven, wat gewoon jammer is. 't is nou eenmaal geen Allo Allo.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-08-2009 16:13 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

*schrapt van lijstje*


Je moeder.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-08-2009 8:25 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Eerder deze week met het 'dinnetje BBC drama moeten loeren in de vorm van The Woman in White; viel me nog alleszins mee. Daarna nog een stuk Jack & Sarah op televisie gezien. Ook nog best geestig.

En gekocht voor morgenavond: The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford. Ik ben zeer benieuwd.



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-08-2009 9:38 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 6 augustus 2009 15:53 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Valkyrie. Het verhaal leent zich natuurlijk geweldig voor een film, maar dat zelfs Hitler Engels praat maakt het zo veel minder realistisch. Op die manier kun je je veel minder in zo'n film inleven, wat gewoon jammer is. 't is nou eenmaal geen Allo Allo.


De engelse taal, tja dat houdt je nou eenmaal in amerikaanse films over WWII. Wat wou je dan? 2 uur lang Tom Cruise duits laten praten met een gruwelijk engels accent?? Toch vond ik het een uitstekend gemaakte film, lekker vlot en spannend, zeer vermakelijk!

Wil je Hitler duits zien praten, kijk dan lekker Der Untergang.


Dear dirty delightful old drunken old days


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-08-2009 9:42 by invictis Profiel van invictis

woot, vette shizzle!!!



Official Machete Press Release


And the picture is finally getting clearer. The official press release concerning Robert Rodriguez's latest film Machete just hit the wire, and rather than extrapolate a few facts, we're giving you the whole enchilada!

Press Release:
Robert Rodriguez has cast Jessica Alba (Sin City), Robert De Niro, Michelle Rodriguez (Fast & Furious), Lindsay Lohan ("Mean Girls), Cheech Marin ("Once Upon a Time in Mexico), Jeff Fahey (Lost), Don Johnson and Steven Seagal (Under Siege) alongside Danny Trejo in the highly anticipated spin-off action flick, Machete. The film is based on the "fake" trailer in Rodriguez’s 2007 GRINDHOUSE, featuring Trejo and Fahey reprising their original roles. MACHETE is being produced by Rodriguez who is the co-director with Ethan Maniquis, his long time editor. Rodriguez and Overnight Productions announced today that shooting is gearing up out of Troublemaker Studios in Austin, Texas.

MACHETE was originally a hard-edged trailer featured in GRINDHOUSE that became fanboy fodder since its first showing at the 2006 Comic-Con. "Machete had become my most requested movie and I never actually made it, so when the opportunity arose to answer the call with such an amazing cast, I jumped," said Rodriguez.

The feature version of the trailer finds Machete (Trejo) a renegade former Mexican Federale, roaming the streets of Texas after a shakedown from drug lord Torrez (Seagal). Reluctantly, Machete takes an offer from spin doctor Benz (Fahey) to assassinate McLaughlin (De Niro) a corrupt Senator. Double crossed and on the run Machete braves the odds with the help of Luz (Rodriguez), a saucy taco slinger; Padre (Marin), his “holy” brother; and April (Lohan), a socialite with a penchant for guns. All while being tracked by Sartana (Alba), a sexy ICE agent with a special interest in the blade slinger.

Rodriguez, who also penned the script, will serve triple duty as producer with Elizabeth Avellán of Troublemaker Studios and Rick Schwartz, Aaron Kaufman, and Iliana Nikolic of Overnight Productions, who will also provide the film's financing.



Machete - Trailer

http://www.dailymotion.com/video/x92uyb_machete-trailer_shortfilms


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-08-2009 9:43 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 6 augustus 2009 16:13 schreef karnivoor het volgende:
*schrapt van lijstje*


zet hem der nou maar weer gewoon op druifje


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-08-2009 9:52 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 7 augustus 2009 9:38 schreef Schaffelaer het volgende:
De engelse taal, tja dat houdt je nou eenmaal in amerikaanse films over WWII. Wat wou je dan? 2 uur lang Tom Cruise duits laten praten met een gruwelijk engels accent?? Toch vond ik het een uitstekend gemaakte film, lekker vlot en spannend, zeer vermakelijk!

Wil je Hitler duits zien praten, kijk dan lekker Der Untergang.

+1

Dat vond ik ook vet aan Hitler: Rise of Evil, dat er geen Duits gesproken werd en er juist absoluut geen moeite werd gedaan om te laten lijken alsof er Duits gesproken werd. Gewoon accentloos Engels, klaar. Dat maakt het voor mij juist een stuk geloofwaardiger omdat de acteurs zich dan kunnen uiten zonder dat ze in hun achterhoofd moeten hebben dat het wel Duitsachtig moet klinken

Sowieso leuke mini-serie, je moet het alleen niet gebruiken als historisch naslagwerk


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-08-2009 10:47 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Klinkt interessant. Ik zie echter dat Ian Kershaw zich uit het project heeft teruggetrokken vanwege te veel historische fouten. Zoals je al zei historisch niet bepaald accuraat.


Dear dirty delightful old drunken old days


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-08-2009 11:02 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 7 augustus 2009 10:47 schreef Schaffelaer het volgende:
Klinkt interessant. Ik zie echter dat Ian Kershaw zich uit het project heeft teruggetrokken vanwege te veel historische fouten. Zoals je al zei historisch niet bepaald accuraat.

Behoorlijk, ja. De gefliptheid van Hitler wordt erg veel naar buiten gebracht, terwijl hij dat (voor zover ik weet) juist goed wist te verbergen / binnen te houden. En allerlei historische feiten die voor veel mensen te gedetailleerd zijn om te weten (voor mij ook ) worden verkeerd weergegeven.

Maar goed, ik gebruik films/series in principe niet voor feitenkennis, dus ik stoor me er niet aan. Het is geen documentaire, dus ze doen maar

Maar goed, op zich is het sterk en verfrissend gespeeld (vond ik) en het is lekker onderhoudend. Prima simpel weg-te-kijken vermaak


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-08-2009 11:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 augustus 2009 9:38 schreef Schaffelaer het volgende:
De engelse taal, tja dat houdt je nou eenmaal in amerikaanse films over WWII. Wat wou je dan? 2 uur lang Tom Cruise duits laten praten met een gruwelijk engels accent?? Toch vond ik het een uitstekend gemaakte film, lekker vlot en spannend, zeer vermakelijk!

Wil je Hitler duits zien praten, kijk dan lekker Der Untergang.


er is sowieso een duitse variant van die film (al uitgebracht voor Valkery). die duitse variant was ook erg goed (kan ff niet op de naam komen). die film heb ik voor 5 euro aangeschaft dus grijp je kans...


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-08-2009 20:53 by MetalJan Profiel van MetalJan

The Deerhunter


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 07-08-2009 20:55 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 6 augustus 2009 12:45 schreef Schaffelaer het volgende:
Hellfuck, die vergeet ik stééds te kijken!
Ik vond het zeker de moeite waard. Het verveelde geen moment, maar ik had toch beter een korte pauze tussen de twee delen kunnen nemen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-08-2009 20:56 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 7 augustus 2009 11:16 schreef attila_de_hun het volgende:
er is sowieso een duitse variant van die film (al uitgebracht voor Valkery). die duitse variant was ook erg goed (kan ff niet op de naam komen). die film heb ik voor 5 euro aangeschaft dus grijp je kans...


This must be the one: http://www.moviemeter.nl/film/20339


Je moeder.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 08-08-2009 10:02 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Van de week Ong-Bak 1&2 gekeken.
In de eerste film wordt het hoofd van een of ander heilig beeld van een klein Thais dorpje gestolen. De hoofdrolspeler wordt er op uit geschopt om het terug te halen.
Het verhaal is simpel en voorspelbaar, maar dient slechts als kapstok voor toffe en brute vechtscenes. Typische 'Kijk eens wat ik kan'-film.

Ong-Bak 2 probeerder epischer te zijn door zich in de 14e eeuw af te spelen, met een verhaal wat nog minder ergens over ging. Helaas geen hand to hand combat, maar vooral met zwaarden en ander leuk spul. Film skimped niet erg met bloed.

Beide leuke films om te kijken voor toffe en brute vechtscenes, maar voor het verhaal kun je het laten.



Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 08-08-2009 10:09 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Trailer voor "The Imaginarium Of Dr. Parnassus" van Terry Gilliam;

http://twitchfilm.net/site/view/trailer-for-the-imaginarium-of-dr.-parnassus/


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen