IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Kijk moeder, Christopher Lambert!' [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 14-09-2009 13:04 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Het is dan ook een remake, zo vrij zal Tarantino niet geweest zijn qua verhaal en dialogen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-09-2009 13:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 14 september 2009 0:04 schreef Mortis Rex het volgende:
Eden Lake

Wel een te gekke film inderdaad. Sterk einde ook!


van de maker van Ken park


signature


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-09-2009 13:15 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 14 september 2009 1:00 schreef Immortella het volgende:
Vanmiddag 'Inglourious Bastards' zitten kijken. Had er hoge (waarschijnlijk té hoge) verwachtingen van. Ik vond de film zeer traag op gang komen, voor zover hij op gang is geweest. Na ongeveer een ruim uurtje hebben we echt zitten twijfelen om hem eventueel af te zetten, maar nieuwsgierigheid overwint dan toch. Gelukkig kwam er aan het eind van de film wat actie, maar wat mij betreft kwam deze toch echt te laat om het echt leuk/boeiend te gaan vinden. Ook meerdere conversaties vond ik té uitgeplozen en uitgerekt.
Ik hou toch echt van films met wat meer actie of op zijn minst een boeiender verhaallijn.

Tegenvaller!




ja, hier met mijn CD's!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-09-2009 13:16 by invictis Profiel van invictis

Last house on the Left;

puike keukenactie


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-09-2009 14:00 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 14 september 2009 13:04 schreef Ralph het volgende:
Het is dan ook een remake, zo vrij zal Tarantino niet geweest zijn qua verhaal en dialogen.


Volgens mij wel, ik heb hem nog niet gezien maar volgens sommigen zitten de typische Tarantino dialogen er gewoon in.

Deathproof vond ik ook goed, mensen die enkel en alleen aktie willen moeten gewoon naar Transformers oid gaan en dit niet aanraken.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-09-2009 14:20 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 september 2009 13:04 schreef Ralph het volgende:
Het is dan ook een remake, zo vrij zal Tarantino niet geweest zijn qua verhaal en dialogen.

Het is geen remake.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-09-2009 14:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Wel van een BBC documantaire toch?

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-09-2009 14:44]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


watery black
Usericon van watery black
Posted 14-09-2009 14:50 by watery black Profiel van watery black

gisteren true romance nog maar eens. ik had m al gezien, maar het blijft een geweldige film


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-09-2009 14:55 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 14 september 2009 14:20 schreef ZelThoR het volgende:
Het is geen remake.


Idd, veel meer als de titel is er niet over genomen meen ik


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 14-09-2009 15:05 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 14 september 2009 14:20 schreef ZelThoR het volgende:
Het is geen remake.


In ieder geval wel gebaseerd op toch, onverbeterlijke betweter dat je er los loopt?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-09-2009 15:12 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 september 2009 15:05 schreef Ralph het volgende:
In ieder geval wel gebaseerd op toch, onverbeterlijke betweter dat je er los loopt?

Alleen de titel is gebaseerd op een andere filmtitel. Verder is het natuurlijk gebaseerd op alle slechte films die QT de laatste jaren heeft gezien. En die BBC-documentaire van Elite

En het is geen betweterij als je iemand verbetert die gewoon onzin uitkraamt. </betweterij>.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 14-09-2009 15:17 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Ik kan het zo slecht hebben als jij gelijk hebt, daar word je nog onuitstaanbaarder van.

Maar je hebt gelijk; ik ben gewoon verkeerd geïnformeerd door een aantal vrienden. Daar is het laatste woord nog niet over gesproken.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-09-2009 15:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 september 2009 15:17 schreef Ralph het volgende:
Ik kan het zo slecht hebben als jij gelijk hebt, daar word je nog onuitstaanbaarder van.

Waarom toch; ik heb toch gewoon gelijk? Het inwrijven begon alleen omdat jij mij meende te moeten schofferen
quote:
Maar je hebt gelijk; ik ben gewoon verkeerd geïnformeerd door een aantal vrienden. Daar is het laatste woord nog niet over gesproken.

Pak ze


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-09-2009 16:53 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 september 2009 15:05 schreef Ralph het volgende:
In ieder geval wel gebaseerd op toch, onverbeterlijke betweter dat je er los loopt?


Hij heeft alleen de rechten gekocht omdat hij de titel zo gaaf vond. Verder is het idd gewoon een andere film, geen remake.

quote:
Op 14 september 2009 0:06 schreef Mortis Rex het volgende:
Die heb je op een schijfje staan Of doet die het niet?


Ach, dat is waar ook, helemaal vergeten...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 14-09-2009 18:15 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike



Pfoe, vage zooi.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-09-2009 19:59 by MetalJan Profiel van MetalJan

Laatst:

City Of Ember; vond het wel een vermakelijke film, maar niet echt spectaculair.

Seabiscuit; Mooi


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 14-09-2009 20:58 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 14 september 2009 13:06 schreef Hypnos het volgende:


van de maker van Ken park


Larry Clark? De man die zo graag naakte kinderen ziet Die heeft er gelukkig niks mee te maken


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Silence
Usericon van Silence
Posted 14-09-2009 21:47 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 14 september 2009 9:45 schreef Silence het volgende:
Vanavond eindelijk zien, ben niet zo'n actiejunk, heb er zin in.

Nou, net terug, en moet zeggen: dat viel niet tegen. Actie had wat meer gekund(gezien die stukken erg goed waren), en moest aan het begin erg wennen aan de rol van Brad Pitt(dat accent vooral). Dat de film langzaam opgang kwam, en de dialogen lang waren vond ik alleen maar fijn, daar houd ik wel van.

Een goede film, met geniale stukken. Daar houd ik het voor nu bij, maar wil hem zeker nog is bekijken!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-09-2009 23:43 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 14 september 2009 5:22 schreef Schaep het volgende:
Dialogen?


Danku Skoapie, dat woord zocht ik, maar door overmatig biermisbruik van 't afgelopen weekend is mijn vocabulaire tijdelijk gekrompen denk ik .

Anyway, ik vond het één van QT's minst goede films tot nu toe. Zeker niet slecht, maar absoluut niet wat ik ervan had verwacht. Bij vlagen geniaal, maar daar tussenin mijns inziens regelmatig te traag en bijna saai te noemen.


..."Hate can only create more hate"...


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 16-09-2009 23:51 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

the reader: traag, zeer traag, weinig boeiende verhaallijn, bijna slaapverwekkend.
millenium, mannen die vrouwen haten: een aanrader! het zweedse gezwets valt al snel niet meer op, sterk verhaal, goed geacteerd, masterlijke film!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 17-09-2009 0:01 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 16 september 2009 23:51 schreef BitchSlap het volgende:
millenium, mannen die vrouwen haten: een aanrader! het zweedse gezwets valt al snel niet meer op, sterk verhaal, goed geacteerd, masterlijke film!


Aargh, heb 't boek een tijdje geleden gekocht. Inmiddels ook het volgende deel in bezit, maar door een overvloed aan goede boeken nog niet aan toe gekomen.
En ik wil die film ook zien! Maar eerst het boek, aarrgh! Dilemma's, dilemma's....


..."Hate can only create more hate"...


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 17-09-2009 0:02 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

Immo!! Hoestie met u dan?

Gisteren naar Inglourious Bastards geweest, geniale film! Een echte aanrader!



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 17-09-2009 0:17 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 17 september 2009 0:02 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Immo!! Hoestie met u dan?


Heeeey Imke! Lang niet gesproken/gezien/bier gedronken! Hier alles helemaal ok . Happy as always! (Nou, meestal dan :D).
En met jou??

quote:
Gisteren naar Inglourious Bastards geweest, geniale film! Een echte aanrader!


Disagree .



..."Hate can only create more hate"...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-09-2009 7:12 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Zo, ook even het zogenaamd geniale Inglorious Basterds gezien... Traag, matige dialogen, los zand, weinig verheffend... zou het op de schaal van 10 een 6 1/2 geven.

Snap dus echt niet wat mensen er geniaal aan vinden... Of is het weer zo'n geval van een hype? Dat als een paar mensen zeggen dat iets goed is, en het door een zogenaamde "coole" regisseur (right...) gemaakt is het wel goed moet zijn? ZO kan je stront nog als goud verkopen...

Oh, en verder gezien: Frequently Asked Questions About Time Traveling... Engels, humor, pub, tijdreizen, ik vond het een leuke film.


Boeiender


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 17-09-2009 7:46 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Nee, een geval van intelligentie, denk ik. Het zorgvuldig opgebouwde verhaal, de acteerprestaties van Christoph Waltz (met name hem, wat een ontdekking!)en Mélanie Laurent, de dialogen (de dialogen!!!!), het kleurgebruik, de temporisering van de film, de vaak wat minder subtiele verwijzingen naar klassiekers van Pabst, Leone, Clouzot, etc, de Tarentino humor (de hele 'barscene eigenlijk, dat hondje van die moffenhoer, het italiaans van onze helden, etc.), het glaasje melk, gebroederlijk levend naast de meesterlijke Pulp die we van Tarentino kennen. Meesterlijke combinatie die Tarentino tot in de puntjes beheerst. Ik snap ook niet helemaal dat iemand die al sinds '92 films maakt, als hype gekenschetst kan worden.

Tarentino raakt nog niet de goddelijke status van Pulp Fiction & Reservoir Dogs aan, maar het is toch een return-to-form na wat teleurstellende films.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen