IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : dEUS Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-05-2009 21:05 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Knijp me even, ik geloof dat er nog geen dEUS topic hier is

Dat kan toch niet? Ben ik nou helemaal scheel of zo?

Nou ja, in het bizarre geval dat het echt nog niet zou bestaan, bij deze dan.

Kwam er tot mijn grote schande pas recentelijk achter dat ze in 2008 een nieuw album uitgebracht hebben (Vantage Point), dus een paar weken geleden snel aangeschaft. Was wel even wennen, want het wijkt toch aardig af van eerder werk. Meer electronisch. Ik neem aan dat dit een gevolg is van Barman's nevenproject en het vertrek van Craig Ward.

Echter, hoe meer ik het luister, hoe meer de plaat toch weer groeit. Wat een geniale band blijft dit toch


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


RGB
Usericon van RGB
Posted 29-05-2009 22:56 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

... En op 19 augustus te zien in Atak:
quote:
De Belgische rock/indie band dEUS komt voor slechts twee optredens naar Nederland en vol trots kunnen wij dan ook vertellen dat deze geweldige formatie met frontman Tom Barman in Atak staat! Wijzig dus je vakantieplannen maar gauw, want 19 augustus is het dringen in de Grolsch Zaal, als dEUS het podium betreedt. Nog vóórdat de band het Belgische Pukkelpop gaat afsluiten, heb jij ze dus al in Atak gezien!

De supportact wordt binnenkort bekend gemaakt.

Voor de lange afstandsreizigers, hier alvast het tijdschema:

19:30 Zaal open
20:00-20:30 supportact TBA
21:00-23:00 dEUS



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-05-2009 23:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Mijn broer is al van begin af fan, dus ik heb het tegen mijn zin vaak op luid volume moeten horen. Overschat semi-artistiek gedoe vind ik het.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-05-2009 0:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

dEUS!!

Geniale band natuurlijk! Heb er hier dan ook flink wat van in de kast staan. Live ook heel erg mooi.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-05-2009 7:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2009 23:24 schreef bastianus het volgende:
Mijn broer is al van begin af fan, dus ik heb het tegen mijn zin vaak op luid volume moeten horen. Overschat semi-artistiek gedoe vind ik het.



ik ben ook geen fan

alleen nummers als Hotel Lounge kunnen me wat


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-05-2009 12:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2009 7:48 schreef Hypnos het volgende:
ik ben ook geen fan

alleen nummers als Hotel Lounge kunnen me wat


"This elevator only takes me down..."

Meesterlijk nummer met een meesterlijke tekst!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 30-05-2009 12:55 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Oude dEUS is gaaf, Roses, Via, Suds 'n Soda, Hotelloung, Litle Arethmitics. Na Worst Case Scenario kwam er nog maar weinig echt interessant materiaal uit van de Antwerpse formatie. Al is het nummer The Architect ook best gaaf maar verre van zo gaaf als het oude werk. Live zijn ze wel heel leuk


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 30-05-2009 13:09 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

dEUS is een vrij briljante band, ook de platen na Worst Case Scenario. Ik ben zelf nogal fan van Pocket Revolution uit 2005, lekkere onderkoelde indierock-plaat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-05-2009 13:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2009 12:55 schreef Beli Mawr het volgende:
Oude dEUS is gaaf, Roses, Via, Suds 'n Soda, Hotelloung, Litle Arethmitics. Na Worst Case Scenario kwam er nog maar weinig echt interessant materiaal uit van de Antwerpse formatie. Al is het nummer The Architect ook best gaaf maar verre van zo gaaf als het oude werk. Live zijn ze wel heel leuk


Dan ga je toch voorbij aan prachtige nummers zoals Sister Dew of Instant Street van The Ideal Crash.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 30-05-2009 13:54 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 30 mei 2009 13:47 schreef Onweerwolf het volgende:
Dan ga je toch voorbij aan prachtige nummers zoals Sister Dew of Instant Street van The Ideal Crash.

Die nummers zijn zeker niet slecht maar halen het niveau van de eerder vernoemde nummers zeker niet volgens mij.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-05-2009 13:56 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik ken de bandnaam, maar dat was het. Hebben ze een "hit" gehad?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 30-05-2009 13:57 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 30 mei 2009 13:56 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik ken de bandnaam, maar dat was het. Hebben ze een "hit" gehad?

ze hebben er een paar gehad, Suds'n Soda, Roses, Hotellounge, Sister Due, The Architect, Little Arethmitics,... zoekt u maar eens op youtube.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 30-05-2009 14:03 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr







Veel luistergenot


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-05-2009 14:04 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2009 13:57 schreef Beli Mawr het volgende:
ze hebben er een paar gehad, Suds'n Soda, Roses, Hotellounge, Sister Due, The Architect, Little Arethmitics,... zoekt u maar eens op youtube.


Sister Dew

Ik denk toch wel dat dEUS mijn favoriete band aller tijden is, eerlijk gezegd. Persoonlijke smaak natuurlijk, maar voor mij hebben ze alles wat ik zoek in muziek (afgezien van wat brutheid, mogelijk, maar daar heb ik metal voor )

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 30-05-2009 14:05]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 30-05-2009 14:05 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 30 mei 2009 14:04 schreef Mark het volgende:
Sister Dew

Vergeef me mijn zaterdagbrakheid


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-05-2009 14:10 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik heb trouwens ook My Sister = My Clock. Iemand daar bekend mee?

Wat een wazige plaat is dat zeg. Na 15 jaar weet ik eigenlijk nog steeds niet of ik 'm mooi vind of niet. Bijna altijd als ik hem op zet (zo'n 1x per jaar) gaat 'ie me vrij vlot irriteren, maar ik grijp er toch telkens weer naar terug.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 30-05-2009 14:11]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-05-2009 14:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

My sister = my clock heeft fraaie momenten en wat mindere momenten, echt een tussenplaat waarop iedereen in de band iets mocht bijdragen. Maar er zitten zeker wat absolute juweeltjes tussen, zoals The Horror PArtyjokes, Glovesong en How To Row A Cat. En een nummer als Sick sugar had zo op een Kiss My Jazz plaat gekund. Persoonlijk heb ik het alleen altijd erg irritant gevonden dat je niet kon doorskippen naar het volgende nummer, onnodig pseudo-artistiek gepruttel.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-03-2011 0:11 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Een schopje voor iPim dan maar.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-03-2011 0:15 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2011 0:11 schreef Onweerwolf het volgende:
Een schopje voor iPim dan maar.

, was me mentaal aan het voorbereiden op elitaire black metal


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-03-2011 0:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2011 0:15 schreef iPim het volgende:
, was me mentaal aan het voorbereiden op elitaire black metal



Lieverd, ik moet de eerste persoon op zm nog tegenkomen die een significant bredere smaak heeft dan ik. Als jij denkt dat ik alleen maar black metal draai dan sla je de plank echt finaal mis.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-03-2011 0:21 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2011 0:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Lieverd, ik moet de eerste persoon op zm nog tegenkomen die een significant bredere smaak heeft dan ik. Als jij denkt dat ik alleen maar black metal draai dan sla je de plank echt finaal mis.


Dat zeg ik niet, maar ik hoopte om een of andere onverklaarbare reden wel dat het een elitair black metal plaatje zou zijn. Nu niet zo'n zin in deze stijl muziek.

Ik ga wel zo Brand New opzetten, hehe


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-03-2011 0:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

En varg z'n last.fm zag er ambitieus uit


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-03-2011 0:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2011 0:22 schreef iPim het volgende:
En varg z'n last.fm zag er ambitieus uit


Dat komt omdat Varg mijn hele CD collectie op mp3 heeft.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 26-03-2011 0:24 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik luister helemaal geen dEUS.

*gaat weer animé kijken*



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 26-03-2011 0:25 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 26 maart 2011 0:24 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat komt omdat Varg mijn hele CD collectie op mp3 heeft.
Ja maar daar heb ik tot dusver vrij weinig van aan mijn library toegevoegd.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-03-2011 0:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2011 0:25 schreef Vargen666 het volgende:
Ja maar daar heb ik tot dusver vrij weinig van aan mijn library toegevoegd.


Je hebt inderdaad ook maar 971 verschillende artists in je last.fm lijst tegenover mijn 5565.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen