IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Mobieltje! Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 30-08-2012 18:57 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 11 augustus 2012 22:47 schreef Marcel H. het volgende:
Blijf ik problemen mee houden, heb dat op deze gedaan gewoon om uit te proberen. Zal behalve de dikke vingers ook wel de ouderdam zijn, in mijn geval, denk ik hahahaha




... hoe de hazen lopen ...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 20-01-2013 16:49 by Helvete Profiel van Helvete

Ik zat er ook aan te denken om zo'n smartphone te kopen, maar ik vind zo'n €150 toch wel erg duur voor iets wat ik eigenlijk niet nodig heb. Ik denk dat ik nog even wacht. Als ik er wel een koop, dan laat ik er een uit China importeren, denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 20-01-2013 17:02]


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 20-01-2013 17:04 by adeia (Redacteur) Profiel van adeia

quote:
Op 20 januari 2013 16:49 schreef Helvete het volgende:
Ik zat er ook aan te denken om zo'n smartphone te kopen, maar ik vind zo'n €150 toch wel erg duur voor iets wat ik eigenlijk niet nodig heb. Ik denk dat ik nog even wacht. Als ik er wel een koop, dan laat ik er een uit China importeren, denk ik.


Goedkoop telfort abonnementje met instapmodel sony experia? Kan je haast geen buil aan vallen.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 20-01-2013 17:24 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 20 januari 2013 17:04 schreef adeia het volgende:
Goedkoop telfort abonnementje met instapmodel sony experia? Kan je haast geen buil aan vallen.
Het kan inderdaad wel goedkoper. Abonnement of geen abonnement maakt voor de hoeveelheid die ik bel/sms niet uit en is meestal zelfs nadelig. Het kan inderdaad wel goedkoper, maar de goedkoopste Xperia kost alsnog €118. Dan ga ik in ieder geval liever voor een Chinees model rond dezelfde prijs. Ik vind het lastig allemaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 20-01-2013 17:25]


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 20-01-2013 17:27 by adeia (Redacteur) Profiel van adeia

quote:
Op 20 januari 2013 17:24 schreef Helvete het volgende:
Het kan inderdaad wel goedkoper. Abonnement of geen abonnement maakt voor de hoeveelheid die ik bel/sms niet uit en is meestal zelfs nadelig. Het kan inderdaad wel goedkoper, maar de goedkoopste Xperia kost alsnog €118. Dan ga ik in ieder geval liever voor een Chinees model rond dezelfde prijs. Ik vind het alleen lastig om keuzes te maken.


Waarom per se een chinees model? Ik snap dat je dan voor hetzelfde geld betere specs kan kopen, maar bouwkwaliteit en betrouwbaarheid lijken me toch belangrijker dan wat meer pixels of een snellere processor?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 20-01-2013 17:31 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 20 januari 2013 17:27 schreef adeia het volgende:
Waarom per se een chinees model? Ik snap dat je dan voor hetzelfde geld betere specs kan kopen, maar bouwkwaliteit en betrouwbaarheid lijken me toch belangrijker dan wat meer pixels of een snellere processor?
Bouwkwaliteit en betrouwbaarheid kunnen ook prima zijn. Garantie en levertijd zijn de enige nadelen volgens mij. Ik lees sowieso al veel recensies voor ik iets daadwerkelijk koop. Zijn er hier nog mensen met een Chinese telefoon?

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 20-01-2013 17:35]


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-02-2013 17:53 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Ik heb net mijn nieuwe mobiel binnen, en ik wil hem niet gebruiken voordat ik een screen proctector heb gekocht. De keuze is echter eindeloos, en zoals het het internet betaamt heeft iedereen over ieder merk wel wat te zeiken, zodat ik nog niet veel verder ben na een uur of wat zoeken.
Heeft hier iemand goede ervaringen met bepaalde merken?


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-02-2013 17:59 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Gaat de vraag nou over de telefoons of over de screenprotectors?

In geval van de telefoons heeft iedereen wel wat te zeiken ja.
Bij screenprotectors nog nooit gezien.
Gewoon een kopen. Is het niks ruk je die er weer vanaf en plak je er een andere op. Of gaat dat laatste niet zo makkelijk?


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-02-2013 18:12 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Screen protector, haha. Daar is ook weer de wereld aan keuze. Ik doe het liever in een keer goed, dus vandaar dat ik vraag of mensen zeggen: "deze geeft geen krassen, vingerafdrukken, past goed, en blijft goed zitten." Je verbaast je erover hoeveel verschil daar blijkbaar nog tussen zit.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 13-02-2013 18:59 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

Komende week krijg ik mn nieuwe; Nokia Lumia 920 en helemaal blij
Uiteindelijk hoefde ik ook nog maar 20 euro bij te dokken


Black seeds of bunny!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-02-2013 19:05 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

quote:
Op 13 februari 2013 18:12 schreef SQT het volgende:
Screen protector, haha. Daar is ook weer de wereld aan keuze. Ik doe het liever in een keer goed, dus vandaar dat ik vraag of mensen zeggen: "deze geeft geen krassen, vingerafdrukken, past goed, en blijft goed zitten." Je verbaast je erover hoeveel verschil daar blijkbaar nog tussen zit.


Oh, zou kunnen. Ik gebruik geen screenprotector op mijn Samsung.

Ik heb zo'n soort hoesje als hieronder en dat bevalt me prima.



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-02-2013 19:17 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 20 januari 2013 16:49 schreef Helvete het volgende:
Ik zat er ook aan te denken om zo'n smartphone te kopen, maar ik vind zo'n €150 toch wel erg duur voor iets wat ik eigenlijk niet nodig heb. Ik denk dat ik nog even wacht. Als ik er wel een koop, dan laat ik er een uit China importeren, denk ik.
Ik heb nu sinds kort een Jiayu G3. Vrij onbekend Chinees merk, maar op het forum van Tweakers.net best populair. Mooi ding, voor zo'n €150 (incl. verzenden) een 4.5" 1280*720 ips-scherm, accu van 2750 mAh, 1GHz dual core cpu, 1GB RAM en 8MP camera. Het heeft ook nog een frontcamera en tweede simslot, maar die gebruik ik niet. Draait stock Android 4.0. Ik heb alleen het gps helaas nog niet werkend gekregen.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 13-02-2013 19:26]


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-02-2013 19:25 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 13 februari 2013 19:05 schreef Dying Embrace het volgende:
Oh, zou kunnen. Ik gebruik geen screenprotector op mijn Samsung.

Ik heb zo'n soort hoesje als hieronder en dat bevalt me prima.


Ah ja, daar heb ik ook aan zitten denken. Ik wil nu eigenlijk voor een combo screen protector en siliconen omhulseltje gaan. Niet echt mooi, maar wel praktisch voor het geval ik hem een keer uit mijn klauwen laat vallen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-02-2013 19:40 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 13 februari 2013 17:53 schreef SQT het volgende:
Ik heb net mijn nieuwe mobiel binnen, en ik wil hem niet gebruiken voordat ik een screen proctector heb gekocht. De keuze is echter eindeloos, en zoals het het internet betaamt heeft iedereen over ieder merk wel wat te zeiken, zodat ik nog niet veel verder ben na een uur of wat zoeken.
Heeft hier iemand goede ervaringen met bepaalde merken?


Ik weet niet meer welk merk, maar mijn ervaring is met meerdere merken dat als je kiest voor 'geen vingerafdrukken' dat je een beetje matte look krijgt, het scherm ziet er dan een beetje uit zoals die tft-computer-schermen van een paar jaar geleden, beetje 'net niet'. Er is simpelweg niet een optie die en geen vingerafdrukken geeft en wel de kwaltiteit van het scherm goed tot zijn recht brengt.


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-02-2013 19:51 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Mja, ik zal er voor uitkijken. Dan heb ik eigenlijk liever vingerafdrukken, die heb ik er zo weer af. Heb jij wel eens problemen gezien met een siliconenbescherming icm een screen protector? Dat hij de protector er als het ware afduwt in de hoeken of iets dergelijks?


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 13-02-2013 20:16 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 25 mei 2010 23:07 schreef Dentz het volgende:
Mijn flesopener doet nog steeds.

Yep, doet het nog steeds.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 13-02-2013 23:36 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

Nokia 3310, ja?


Black seeds of bunny!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-02-2013 23:47 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 13 februari 2013 19:51 schreef SQT het volgende:
Mja, ik zal er voor uitkijken. Dan heb ik eigenlijk liever vingerafdrukken, die heb ik er zo weer af. Heb jij wel eens problemen gezien met een siliconenbescherming icm een screen protector? Dat hij de protector er als het ware afduwt in de hoeken of iets dergelijks?


Nee.. maar misschien hangt dat ook van het model af. Bij mij komt de siliconenhoes net niet tot de screenprotector. Ik heb een s-line cover. Die bevalt prima en sluit goed aan. Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat er desondanks de goede aansluiting toch altijd wel vuil/stof tussen de telefoon en de hoes komt. Dat kan eventueel weer voor krasjes op je achterkant/zijant zorgen. Ideaal van de s-line covers vind ik dat de zijkanten 'grip' hebben. Er zijn covers die de telefoon een stuk minder 'dik' maken (de s-lines zijn best fors) maar dat geeft ook weer minder bescherming.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 14-02-2013 6:22 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 13 februari 2013 23:36 schreef Nyghtslave het volgende:
Nokia 3310, ja?
Nog steeds zeer tevreden met mijn Nokia 100.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 14-02-2013 7:28 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 13 februari 2013 23:47 schreef Valorian het volgende:
Nee.. maar misschien hangt dat ook van het model af. Bij mij komt de siliconenhoes net niet tot de screenprotector. Ik heb een s-line cover. Die bevalt prima en sluit goed aan. Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat er desondanks de goede aansluiting toch altijd wel vuil/stof tussen de telefoon en de hoes komt. Dat kan eventueel weer voor krasjes op je achterkant/zijant zorgen. Ideaal van de s-line covers vind ik dat de zijkanten 'grip' hebben. Er zijn covers die de telefoon een stuk minder 'dik' maken (de s-lines zijn best fors) maar dat geeft ook weer minder bescherming.
Goede tip, thanks! Gewoon even de siliconenhoes er af en toe af halen en schoonmaken dus. Ik ga er dit weekend even goed naar kijken, dan heb ik wat meer tijd.


SQT
Usericon van SQT
Posted 14-02-2013 7:32 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 14 februari 2013 6:22 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Nog steeds zeer tevreden met mijn Nokia 100.
Ik heb nu nog de N73, en die heeft zijn beste tijd ondertussen wel echt gehad. Dat zal nogal een verschil worden met de Galaxy SIII.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 14-02-2013 8:07 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Ik kan nog steeds bellen en smsen met de mijne, dus geen rede om een nieuwe te kopen.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 14-02-2013 13:13 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Hier dus niet meer. Hij valt uit als hij daar zin in heeft, het duurt tijden om in menu's te navigeren, de batterij kan bellen eigenlijk niet goed aan, de ontvangst varieert, etc. En als ik dan toch een nieuwe neem, dan doe ik het maar meteen goed.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 14-02-2013 18:23 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace





Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-02-2013 20:43 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 13 februari 2013 23:36 schreef Nyghtslave het volgende:
Nokia 3310, ja?

Motorola Razr.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen