IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : geen klacht ... hooguit een suggestie Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-06-2009 22:58 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 22:55 schreef Silence het volgende:
Ja, daar ben ik het mee eens, maar zorg dan dat er niet meer in gepost kan worden.

Da's toch ook waar Snark om vraagt...


 


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-06-2009 22:58 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 22:57 schreef bastianus het volgende:
Ah. Ik dacht dat het een soort straf was voor iedereen die stout was geweest. Beetje het klikspaan-principe.
Nou ja goed, als je eenmaal de regels hier een beetje doorhebt valt het best mee om niet geband te worden, zo is inmiddels mijn ervaring.


Nope. Er werd destijds enorm veel gezeikt bij bans. Zoals Mark aangaf waren er hele pagina's in het lultopic over een ban, tot een mod een keer uitlegde waarom er iemand geband was. Daarom het topic in kwestie.
Ignorance of the rules is not an excuse.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-06-2009 22:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 22:56 schreef Snaack het volgende:
Dank je Illu.

En, het is geen sticky omdat sticky's niet in de lijst met active topics voorkomen. Aangezien bijna iedereen alleen daar kijkt..

Deze oplossing is het meest praktisch.


En dit dus.

(voordat het ondersneeuwt onder de andere posts)


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-06-2009 22:59 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Nadeel van een slotje is dat ie naar onderen zakt in de lijst denk ik...



 


Snark
Usericon van Snark
Posted 01-06-2009 23:00 by Snark Profiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 22:55 schreef Count Steel het volgende:
Was er niet een reden waarom het niet een sticky kon worden?


hooguit omdat de mogelijkheden van deze prutserij tekort schieten en moderaters topics niet van slot en op slot kunnen zetten maar das een rechtenkwestie die toch eenvoudig op moet te lossen zijn

in een kwartier zoveel respons doet mij geloven dat dit iets is dat meer mensen bezig houdt en waar gewoon es wat aan gedaan moet worden...


Regenbogen-en-elfjes-forum

[Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 01-06-2009 23:03]


Silence
Usericon van Silence
Posted 01-06-2009 23:00 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 22:58 schreef Forever After het volgende:
Da's toch ook waar Snark om vraagt...
Verduidelijking mag niet?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-06-2009 23:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Je hoeft hier niet te posten, Snark. Heb je te lang in de zon gezeten?

"Waar maak je je in jezusnaam druk om", vraag ik me soms af. Het is maar een forum, niet het echte leven. (gelukkig)


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-06-2009 23:02 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 23:00 schreef Silence het volgende:
Verduidelijking mag niet?



kort lontje?



[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 01-06-2009 23:02]


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-06-2009 23:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 22:58 schreef Illusione het volgende:
Nope. Er werd destijds enorm veel gezeikt bij bans. Zoals Mark aangaf waren er hele pagina's in het lultopic over een ban, tot een mod een keer uitlegde waarom er iemand geband was. Daarom het topic in kwestie.
Ignorance of the rules is not an excuse.

Ah juist. En nu wordt er alleen nog maar moeilijk/stoer gedaan als de mod Grey heet of de gebande Mental? Volgens mij is daar ook enorm over gezeken onlangs, zowel in het lultopic als de "schandpaal".


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-06-2009 23:03 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou, als men een oplossing wilt: op andere fora hebben ze een afgebakend stuk boven de lopende topics waar belangrijke berichten e.d. geplaatst kunnen worden. Zoiets zo dus ook kunnen. alleen vraagt dat dus een kleine hercodering van de site, en ik weet niet of Paul zich nog altijd actief bezig houdt met dat soort zaken of dat iemand anders daar de mogelijkheid toe heeft.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Silence
Usericon van Silence
Posted 01-06-2009 23:03 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 23:02 schreef Forever After het volgende:


kort lontje?


Vat jij een reactie waar geen smiley of aardig woord in staat op alsof ik " boos " ben? Ik vond het gewoon een nergens opslaande opmerking. Thats all.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-06-2009 23:04 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 23:02 schreef bastianus het volgende:
Ah juist. En nu wordt er alleen nog maar moeilijk/stoer gedaan als de mod Grey heet of de gebande Mental? Volgens mij is daar ook enorm over gezeken onlangs, zowel in het lultopic als de "schandpaal".


Oh, de reden van een ban wordt nog steeds aangevochten. Maar nu is het in ieder geval duidelijk wat de oorzaak voor een ban is geweest; dat scheelt al een hoop discussie.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-06-2009 23:04 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 23:02 schreef bastianus het volgende:
En nu wordt er alleen nog maar moeilijk/stoer gedaan als de mod Grey heet of de gebande Mental?



In a nutshell: eigenlijk wel, ja. Verder nooit echt al te veel trammelant gezien.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-06-2009 23:04 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ silence: hee doe eens niet zo boos jah!

zo dit topik gaat best hard.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 01-06-2009 23:05]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-06-2009 23:05 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 23:03 schreef Silence het volgende:
Vat jij een reactie waar geen smiley of aardig woord in staat op alsof ik " boos " ben? Ik vond het gewoon een nergens opslaande opmerking. Thats all.

Ik voelde (al dan niet onterecht) enige vorm van irritatie in je reply...


 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-06-2009 23:05 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 23:03 schreef Silence het volgende:
Vat jij een reactie waar geen smiley of aardig woord in staat op alsof ik " boos " ben? Ik vond het gewoon een nergens opslaande opmerking. Thats all.


Kusje d'rop


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Temmink
Usericon van Temmink
Posted 01-06-2009 23:05 by Temmink Wijzig reactieProfiel van TemminkQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 22:51 schreef bastianus het volgende:
Wel geil voor je machtsgevoel als mod natuurlijk dat er een topic is waar je je superioriteit op het forum kan laten zien en alle stoute jongetjes en meisjes te kijk kan zetten.


Haha, inderdaad, en daarbij nog iets over pubers mompelen.



Silence
Usericon van Silence
Posted 01-06-2009 23:05 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 23:05 schreef Mark het volgende:
Kusje d'rop
Oh Mark, jij positieveling


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-06-2009 23:06 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



Die PR agenten zijn hun geld nu al dubbel en dwars waard.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-06-2009 23:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 23:03 schreef Mark het volgende:
Nou, als men een oplossing wilt: op andere fora hebben ze een afgebakend stuk boven de lopende topics waar belangrijke berichten e.d. geplaatst kunnen worden. Zoiets zo dus ook kunnen. alleen vraagt dat dus een kleine hercodering van de site, en ik weet niet of Paul zich nog altijd actief bezig houdt met dat soort zaken of dat iemand anders daar de mogelijkheid toe heeft.


De vinger op de zere plek.. Voor zover ik weet, wordt er amper meer nieuwe functionaliteit voor ZM geschreven. Kan me ook wel voorstellen dat voor Paul, na bijna 10 jaar, de motivatie wel een beetje weg is.

Verder heb ik geen idee of de code van ZM overgedragen is naar de stichting ZM, laat staan wat de plannen zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-06-2009 23:07]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2009 23:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 23:07 schreef Snaack het volgende:
Verder heb ik geen idee of de code van ZM overgedragen is naar de stichting ZM, laat staan wat de plannen zijn.


http://www.zwaremetalen.com/zooi/12548/Vacatures-beheer.html

Zoekende via de stichting inderdaad.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-06-2009 23:08 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 23:06 schreef Mark het volgende:


Die PR agenten zijn hun geld nu al dubbel en dwars waard.


Mijn rekening volgt eind deze maand.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-06-2009 23:10 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 22:42 schreef karnivoor het volgende:
opzich een punt, die odium gast is nu (denk ik?) 2x een dag gebenad omdat hij (zoals zovelen) gewoon een vraag stelt en niet weet dat dat topic een landmijn is voor n00bs.


Gewoon een vraag? Flikker toch op, man.

Voor één keer ( ik ben in een uitermate goede bui, ja) zal ik eens achter de mods staan.

Als eerste reactie nadat een andere user een ban heeft gekregen in het schandpaaltopic de vraag "mag ik ook" gaan posten riekt in mijn optiek redelijk naar uitlokken. Dan krijgt hij een mail waarin het even wordt uitgelegd om vervolgens een dag later weer de zelfde fout te gaan maken?

Iets met een ezel en een steen.


Toegegeven, ik kon er persoonlijk hartelijk om lachen maar dat verandert weinig aan het feit dat hij zich op die manier wel op extreem glad ijs begeeft.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-06-2009 23:10 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Prima. Hou wel de wisselkoersen goed in de gaten, he, een euro is momenteel ongeveer 3 beukenootjes.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-06-2009 23:11 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 23:10 schreef Mark het volgende:
Prima. Hou wel de wisselkoersen goed in de gaten, he, een euro is momenteel ongeveer 3 beukenootjes.


 


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen