IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : piercing Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 23:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wat dacht je van een clitpiercing die ze te gulcig gezet hebben kon niet eens bukken, pas nadat de zwelling weg was zag ik dat ie niet helemaal goed zat. gheghe maar gelukkig heelt het allemaal super snel dus je ziet er niets van


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 16-09-2003 23:23 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden, zegt men.

Zelf heb ik jaren piercings gehad op de meest idiote plekken. Naast de "bekende" plaatsen zoals tepels, neus, wenkbrauw, oren (zo´n 16 knopjes/ringetjes/andere zooi verdeelt over 2 stuks) en navel had ik ringen bovenaan mijn bilnaad, in mijn nek, in al mijn vingers (ringetjes in de huid van de kootjes die aan de hand zelf zitten), op de sleutelbenen (2 grote ringen aan weerszijden, kettinkje erdoor met een schedeltje er aan) en in mijn liezen.

Hoewel ik zelf sceptisch ben over zelfpijniging ten gevolge van psychische problemen, kon ik mijn "hobby" niet anders verklaren. Inmiddels ben ik al weer enige tijd mentaal op orde (zo´n 10 jaar) en heb ik jaren geleden al zo´n 36 piercings verwijderd uit mijn lichaam. Slechts de piercings in neus en tepel en 3 gaatjes in mijn linkeroor hebben het overleeft.
Ik kan niet oordelen over hoeveel pijn het heeft gedaan om redenen die duidelijk zijn. Ik denk echter wel dat het zeer persoonlijk is hoeveel pijn het waar doet. (geldt overigens ook voor tattoos)

Anyway, om terug te komen op het allereerste berichtje; gewoon doen!


Be Patient, Death Will Come Eventually...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 23:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

boven je bilnaad! wat nou als je niet voorzichtig je broek uittrekt en die blijft haken aan je piercing! auwie

je bent tenminste wel origineel.

christina a. heeft er trouwens 15, waarvan 14 tussen haar benen als ik de tijdschriften moet geloven.


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 16-09-2003 23:45 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

bilnaad... hmmm...

http://www.futuretattoo.com/piercer/piercerimage/fourchette.jpg

niet eens een mental picture dus wel ff opletten als je niet van die shit houd.


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 23:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

haha is wist niet eens dat hij hem zo bedoelde, ik dacht erboven. Lastig poepen lijkt me


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-09-2003 23:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Volgens mij wordt figuurschijten zo veel makkelijker, na wat training.


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 16-09-2003 23:51 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

geurpoppetjes kleien


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 17-09-2003 7:18 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 september 2003 19:40 schreef Brujeria het volgende:
t was eerst ook niet prettig maar ik kon er wel gewoon om eten

Ik niet..
Niet dat het zeer doet, maar mijn tong is gewoon heel dik...
En de onderkant van mijn tong is geiriteerd.
Maar met de dag gaat het stukken beter


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


zzzodiac
Villeman
Usericon van zzzodiac
Posted 17-09-2003 10:43 by zzzodiac Wijzig reactieProfiel van zzzodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 23:02 schreef XdeckX het volgende:
t enige echt irritante van mn tepelpiercings was het eerste keer schoonmaken.
ik dacht dat ik dood ging...

Watje
Ik heb wel eens een -toendertijd- vriendin opgevangen: die viel flauw toen ik aan d'r kraakbeenpiercing aan 't prutsen was om n korstje te verwijderen. En een ander vriendinnetje viel om toen ze d'r navelpiercing voor 't eerst schoonmaakte. Gelukkig heb ik ze beide kunnen opvangen
*de held*
Ik had juist dat ik er niet vanaf kon blijven. Liep de hele dag met m'n hand onder m'n shirt


*Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.*


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-09-2003 11:21 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

mmmh, tepelpiercings bij een knappe meid zijn wel mooi , clitpiercings enzo..mhh kan, nog niet van dichtbij gezien, maar t moet wel niet overdreven zijn (blijft toch mooier zonder daar) ..navelpiercings zijn SAAI, ik begrijp niet dat een vrouw met een mooie navel die wil verprutsen,...kwestie van smaak vrees ik.....

Oorbellen: ok: rest: nnah, piercings in het gezicht (neus, wenkbrauw, kippen, noem op) vind ik bij mooie mensen lelijk, t verknoeit alles gewoon ...heb je een lelijke smoel? Doe dan gerust: een beetje erger kan geen kwaad.....
Bwo, eigenlijk doet iedereen maar, als je jezelf er maar goed bij voelt....

Ik houd het bij tattoos.



[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 17-09-2003 11:22]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 17-09-2003 21:42 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2003 11:21 schreef Gunman het volgende:
mmmh, tepelpiercings bij een knappe meid zijn wel mooi , clitpiercings enzo..mhh kan, nog niet van dichtbij gezien, maar t moet wel niet overdreven zijn (blijft toch mooier zonder daar) ..navelpiercings zijn SAAI, ik begrijp niet dat een vrouw met een mooie navel die wil verprutsen,...kwestie van smaak vrees ik.....

Oorbellen: ok: rest: nnah, piercings in het gezicht (neus, wenkbrauw, kippen, noem op) vind ik bij mooie mensen lelijk, t verknoeit alles gewoon ...heb je een lelijke smoel? Doe dan gerust: een beetje erger kan geen kwaad.....
Bwo, eigenlijk doet iedereen maar, als je jezelf er maar goed bij voelt....

Ik houd het bij tattoos.


Ja, en daar hou ik nou juist weer niet van


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 17-09-2003 21:43 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 23:45 schreef XdeckX het volgende:
bilnaad... hmmm...

http://www.futuretattoo.com/piercer/piercerimage/fourchette.jpg

niet eens een mental picture dus wel ff opletten als je niet van die shit houd.
Ieuw!! Dat is vies man. Lijkt me niet echt hygienisch, daar blijft toch van alles achterhangen?! Of moet je dan elke keer je kont wassen als een bruine beer hebt gelegd


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 17-09-2003 22:52 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Ik wil binnekort een Madonna laten zetten, dus een piercing recht/linksboven je lip, waar bijv madonna een moedervlek heeft zitten.

Iemand die ervaring heeft met deze piercing? Enig idee of deze piercing slecht is voor je tandvlees?


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 17-09-2003 23:04 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2003 22:52 schreef Hagal het volgende:
Ik wil binnekort een Madonna laten zetten, dus een piercing recht/linksboven je lip, waar bijv madonna een moedervlek heeft zitten.

Iemand die ervaring heeft met deze piercing? Enig idee of deze piercing slecht is voor je tandvlees?


ik heb er geen ervaring mee, maar vind het vreselijk!! Lijkt net of mensen die dat hebben een enorme pukkel hebben.


leader
Pffffffffff™
Usericon van leader
Posted 17-09-2003 23:06 by leader Wijzig reactieProfiel van leaderQuote dit berichthttp://www.hatred.nl

Een tepelpiercing bij vrouwen heerst!!!


Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-09-2003 7:32 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 september 2003 22:04 schreef zzzodiac het volgende:
ik heb n tongpiercing, n tepelpiercing, n kraakbeenpiercing en wat oorbellen (de laatste 1 geschoten en 4 door moeders laten prikken)

De tong voel je gewoon niet. En als je je mond schoon houdt zwelt t amper en kun je gewoon eten enzo. (ik wel )
tepel voel je wel, een steekje meer niet
kraakbeen voelde ik redelijk, te vergelijken met n gaatje in je oor prikken door n leek.
het zeerste deed nog wel het oorbelletje schieten... maarja, toen was ik kleiner natuurlijk
tattoos voel je erger, maar daar voel je je ook weer langer lekker onder.


Hahaha weet je wel wat je zegt? Mijn mond houden?
Ik heb ook geen pijn maar het is iri


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


zzzodiac
Villeman
Usericon van zzzodiac
Posted 18-09-2003 9:59 by zzzodiac Wijzig reactieProfiel van zzzodiacQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 7:32 schreef zillah-morte het volgende:
Hahaha weet je wel wat je zegt? Mijn mond houden?
Ik heb ook geen pijn maar het is iri
zuiver


*Sights and visions, prophecies and horror, they all come in one.*


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2003 10:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2003 22:52 schreef Hagal het volgende:
Ik wil binnekort een Madonna laten zetten, dus een piercing recht/linksboven je lip, waar bijv madonna een moedervlek heeft zitten.

Iemand die ervaring heeft met deze piercing? Enig idee of deze piercing slecht is voor je tandvlees?

dat zijn echt lelijke piercings! alle aso's hebben die.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 18-09-2003 10:03 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 10:01 schreef ghoulliette het volgende:
dat zijn echt lelijke piercings! alle aso's hebben die.


Allemaal?

Ach ja, het gaat erom wat ik vind, en ik vind dat ik die piercing wil en hij gaat me vast leuk staan


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2003 10:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dan ga ik je wel dewi noemen


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 18-09-2003 10:16 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 10:08 schreef ghoulliette het volgende:
dan ga ik je wel dewi noemen




Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Parasiet
Geodetische Kikker
Usericon van Parasiet
Posted 18-09-2003 19:28 by Parasiet Wijzig reactieProfiel van ParasietQuote dit bericht

zo'n madonna is heus niet schadelijk
smiley en scrumphy zijn dat ook niet, dus een madonna al helemaal niet

ik heb 4 mm in me oorlel nu
3,2 heb ik overgeslagen

[Dit bericht is gewijzigd door Parasiet op 18-09-2003 19:31]


Na und?


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 20-09-2003 11:53 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Ik heb EIN-DE-LIJK een lip piercing


LAI LAI HEI


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 20-09-2003 12:18 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2003 11:53 schreef Sarah het volgende:
Ik heb EIN-DE-LIJK een lip piercing


Cool!! foto!!!


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 20-09-2003 12:21 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2003 12:18 schreef Dunne_Hein het volgende:
Cool!! foto!!!


nee sorry is er nog niet en btw mn lip is nou ook dik enzo

binnenkort ok


LAI LAI HEI


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen