IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : piercing Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 15:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 12:23 schreef cerridwen het volgende:
ongeveer een half jaar denk ik
nog niet erg lang dus. Onstekingsproblemen zijn volegsn mij nog vrij normaal dan, als je er gevoelig voor bent.

@ MBMarduk, erg subtiel hoor


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-01-2004 15:10 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 15:07 schreef ghoulliette het volgende:
...

@ MBMarduk, erg subtiel hoor



...maar het was wel een oprechte vraag.
En volgens mij moet dat aan het fellatio een nieuwe dimensie toevoegen.


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 19:16 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 13:55 schreef MBMarduk het volgende:
Klopt ja! Hoe zoent dat eigenlijk?



haha zoenen AF EN TOE irritant (als je licht) maar de rest schijnt echt meesterlijk te zijn (al weet ik natuurlijk niet of dat door mij komt of de piercing )


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 19:17 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

of was dat teveel informatie?


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-01-2004 19:19 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Nee hoor thanx!
Weer iets om evt. naar te verlangen bij een vriendin.


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 19:22 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:19 schreef MBMarduk het volgende:
Nee hoor thanx!
Weer iets om evt. naar te verlangen bij een vriendin.


haha okay
moet je ook even tegen haar zeggen dat ze een tepelpiercing moet nemen (en jij ook! )


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-01-2004 19:29 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 14:30 schreef Jenje het volgende:
heel juist, er lopen erg veel prutspiercers rond

Nou, inderdaad. Ik lees in dit topic regelmatig dat piercings hebben gebloed. Dat hoort überhaupt niet te gebeuren, ook al is het net na het zetten.


Touché, pussycat!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 19:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:29 schreef Sporty Voleg het volgende:
Nou, inderdaad. Ik lees in dit topic regelmatig dat piercings hebben gebloed. Dat hoort überhaupt niet te gebeuren, ook al is het net na het zetten.

net na het zetten is vrij normaal hoor, prik jij maar eens een naald door je huid, of waar dan ook door je lichaam.
Bloed reinigd de wond ook meteen.

tattoeren bloed ook hoor


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-01-2004 19:32 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:22 schreef cerridwen het volgende:
haha okay
... tepelpiercing moet nemen (en jij ook! )

Hahaha! Staat al lang in de planning


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 19:34 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:29 schreef Sporty Voleg het volgende:
Nou, inderdaad. Ik lees in dit topic regelmatig dat piercings hebben gebloed. Dat hoort überhaupt niet te gebeuren, ook al is het net na het zetten.


bij mij bloedde het ook... 1 druppel, toen was het klaar... en daarna bijna geen last van gehad... alleen 1x in de ongeveer 3 maand heb ik letteken weefsel wat wel pijnlijk is.


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-01-2004 19:38 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:31 schreef ghoulliette het volgende:
net na het zetten is vrij normaal hoor, prik jij maar eens een naald door je huid, of waar dan ook door je lichaam.
Bloed reinigd de wond ook meteen.

tattoeren bloed ook hoor
Piercen en tatoeren zijn twee heel erg verschillende dingen.

"Professionals" hebben mij verteld dat een piercing niet hoort te bloeden. Bij mij is er ook nog nooit bloed gevloeid.


Touché, pussycat!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 19:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

tatoeren--> naald door huid
piercing--> naald door huid



elke piercer noemt zichzelf trouwens proffesional


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 19:42 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:39 schreef ghoulliette het volgende:
tatoeren--> naald door huid
piercing--> naald door huid





daar zeg je wel wat, maar het is niet helemaal waar... ik liet een ringetje in me tragus zetten ( dat flapje in je oor) en dat bloedde niet, wel lompe pijn, maar niet bloedden


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 19:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en daar zit geen huid?


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 19:43 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

oh uhh sorry foutje, verkeerde stukje van je geqoute... moest eigenlijk die vorige...


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 19:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

bij mij bloede maar 1 van de 3 piercings, en niet meer dan 2 druppels


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 19:44 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

zeker wel, alleen jij zegt dat alle piercings bloedde, maar die niet...
maar ik heb al mijn piercings bij dezelfde laten zetten... en alleen die in me tragus bloedde niet, de rest wel..


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 19:45 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

alleen die in me oor bloeden niet (dat komt omdat ze geschoten waren, m.u.v. de tragus) maar voor de rest ben ik denk ik wel liters bloed verloren nee das ook niet waar.. maar ik heb 16 piercings (gehad) en ze bloedden verder allemaal


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 19:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:44 schreef cerridwen het volgende:
zeker wel, alleen jij zegt dat alle piercings bloedde, maar die niet...
maar ik heb al mijn piercings bij dezelfde laten zetten... en alleen die in me tragus bloedde niet, de rest wel..

Ik zei dat het niet raar was dat ze dat deden omdat je door je huid prikt, en het is natuurlijk afhankelijk van het vetpercentage/ kraakbeen, whatever wat er onder zit of het gaat bloeden


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 19:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:45 schreef cerridwen het volgende:
alleen die in me oor bloeden niet (dat komt omdat ze geschoten waren, m.u.v. de tragus) maar voor de rest ben ik denk ik wel liters bloed verloren nee das ook niet waar.. maar ik heb 16 piercings (gehad) en ze bloedden verder allemaal

een gaatje dat je schiet is geen piercing trouwens


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 19:48 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:47 schreef ghoulliette het volgende:
een gaatje dat je schiet is geen piercing trouwens


nee dat weet ik, die heb ik ook niet meegerekend


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 19:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dus jij hebt 16 piercings, damn, waar heb je die allemaal dan wel niet zitten


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 19:52 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:49 schreef ghoulliette het volgende:
dus jij hebt 16 piercings, damn, waar heb je die allemaal dan wel niet zitten


had...

die ene in me lip, die in me tragus, 4 in me navel, 2 door de tepels, in me oor een staafje, 3 ringetjes in me been, een plek die uhh niet voor iedereen toegankelijk is , ik heb een ring laten piercen, en me beide polsen, en een staafje bij me sleutelbeen


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 19:52 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

oh verrek... ik heb er 17 gehad... telfoutje


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 15-01-2004 19:53 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:38 schreef Sporty Voleg het volgende:
Piercen en tatoeren zijn twee heel erg verschillende dingen.

"Professionals" hebben mij verteld dat een piercing niet hoort te bloeden. Bij mij is er ook nog nooit bloed gevloeid.


bij mij ook niet.


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen