IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : piercing Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 19:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:52 schreef cerridwen het volgende:
had...

die ene in me lip, die in me tragus, 4 in me navel, 2 door de tepels, in me oor een staafje, 3 ringetjes in me been, een plek die uhh niet voor iedereen toegankelijk is , ik heb een ring laten piercen, en me beide polsen, en een staafje bij me sleutelbeen


vooral die in je been, en die in je polsen, wat moet ik me daarbij voorstellen? en blijf je daar niet aan haken?


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 19:57 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:55 schreef ghoulliette het volgende:

vooral die in je been, en die in je polsen, wat moet ik me daarbij voorstellen? en blijf je daar niet aan haken?


ik had gewoon ringetjes in me been laten zetten, in mijn bovenbeen en onderbeen... een uitprobeersel... ik deed het eerder altijd al met veiligheidsspelden en naald en draad... maar gewoon ringetjes ja uhh... heb er dacht ik ook geen foto meer van... maar die dingen hebben er maar even ingezeten, die groeiden uit... en die in de polsen gewoon aan de bovenkant een staafje, dus het enige wat je ziet zijn 2 bolletjes


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-01-2004 19:58 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:39 schreef ghoulliette het volgende:
tatoeren--> naald door huid
piercing--> naald door huid


tatoo--> naald erin, inkt erin, naald eruit, open wond.

piercing--> (holle) naald erin, ring in naald, naald eruit (en simultaan ring erin), geen open wond.

Althans, bij mij is het allemaal erg proper gegaan.
quote:
elke piercer noemt zichzelf trouwens proffesional

Ja, maar die van mij waren het ook. Heus, echt, geloof je me niet, ah toe...

Seriously, ik heb het bij bodymanipulations laten doen. Vrij profi. Piercers kunnen net als tattoeerders een soort oorkonde krijgen. Ook wel goed om te weten (voor "groentjes").


Touché, pussycat!


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 19:58 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

http://www.bme.freeq.com/pierce/11-surface/A40101/high/20031217123249aa.jpg

dat is wel een plaatje van die in de pols (is niet een plaatje van mij) maar als je nog eens piercings wil kijken.. moet je kijken op http://bme.freeq.com/ daar staan echt de meesterlijkste piercings op


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 20:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:57 schreef cerridwen het volgende:
ik had gewoon ringetjes in me been laten zetten, in mijn bovenbeen en onderbeen... een uitprobeersel... ik deed het eerder altijd al met veiligheidsspelden en naald en draad... maar gewoon ringetjes ja uhh... heb er dacht ik ook geen foto meer van... maar die dingen hebben er maar even ingezeten, die groeiden uit... en die in de polsen gewoon aan de bovenkant een staafje, dus het enige wat je ziet zijn 2 bolletjes

Vond je dat echt mooi, of was dat een soort van automutilatie?
(oprechte vraag, hoeft niet te antwoorden hoor als je dat vervelend vind)


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 20:01 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

er staat trouwens ook wel zieke piercings in, door de oogleden bijvoorbeeld... dan ben je wel erg ziek haha (bij wijze van dan)


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 20:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 19:58 schreef Sporty Voleg het volgende:
tatoo--> naald erin, inkt erin, naald eruit, open wond.

piercing--> (holle) naald erin, ring in naald, naald eruit (en simultaan ring erin), geen open wond.

Althans, bij mij is het allemaal erg proper gegaan.

Ja, maar die van mij waren het ook. Heus, echt, geloof je me niet, ah toe...

Seriously, ik heb het bij bodymanipulations laten doen. Vrij profi. Piercers kunnen net als tattoeerders een soort oorkonde krijgen. Ook wel goed om te weten (voor "groentjes").

Ik geloof niet zo heel erg in de certificaatjes, heb mezelf bij drie laten piercer, en diegene waar niet iedereen het over had piercde het beste.

Maar een piercing is wel degelijk een open wond hoor, gooi er maar wat citroensap op na het zetten


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-01-2004 20:02 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik herinner me trouwens een stukje in een krant (een flink aantal jaren terug), waarin de schrijver een meisjesbuik beschrijft waarop - om de navelpiercing heen - vier joekels van torren waren getatoeerd. Hij vroeg zich af hoe dat er toch wel uit moest gaan zien na een zwangerschap.


Touché, pussycat!


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 20:03 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 20:01 schreef ghoulliette het volgende:
Vond je dat echt mooi, of was dat een soort van automutilatie?
(oprechte vraag, hoeft niet te antwoorden hoor als je dat vervelend vind)


dubbel...
denk ik achteraf..
allebei wel een beetje...
maar ik doe/deed aan automutilatie, mag je best vragen, wil ik ook best antwoorden.;. en nee ik kom er niet zo open vooruit omdat ik er aandacht mee vraag ofzo... voordat je weer mensen krijgt die dat gaat zeggen, maar dat doe ik omdat er zo weinig over wordt gepraat... en op het moment dat ik probeerde eraf te komen, werd er dus niet over gepraat... terwijl ik dat nodig had... (maar dat is ook al uitgebreid aan bod geweest in het topic erover)


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 20:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht



Eye's Only
Usericon van Eye's Only
Posted 15-01-2004 20:04 by Eye's Only Wijzig reactieProfiel van Eye's OnlyQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/Demon-Inside-Me

Zie er niet echt fris uit


To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 20:05 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 20:02 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ik herinner me trouwens een stukje in een krant (een flink aantal jaren terug), waarin de schrijver een meisjesbuik beschrijft waarop - om de navelpiercing heen - vier joekels van torren waren getatoeerd. Hij vroeg zich af hoe dat er toch wel uit moest gaan zien na een zwangerschap.


een meisje die ik ken heeft een schat van een klein jongetje.. en nog steeds een supergafe (tenminste, hij ziet er nog mooi, de tattoo op zich echt lelijk) tattooage


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-01-2004 20:05 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 20:02 schreef ghoulliette het volgende:
Ik geloof niet zo heel erg in de certificaatjes

Ik ben zo'n naïveling die graag wil geloven dat het een vorm van "garantie voor succes" is.
quote:
Maar een piercing is wel degelijk een open wond hoor, gooi er maar wat citroensap op na het zetten

Oh zeker, je hoeft mij niet te vertellen dat het een tijd moet genezen... Ik bedoel dat er iets tegen die wond aanzit dat het bloeden zou moeten beletten.


Touché, pussycat!


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 20:06 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

oh gadver... ik neem aan dat iedere man die dit topic bezoekt en leest gelijk genezen is van zon piercing na het zien van dit plaatje? haha


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-01-2004 20:07 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 20:03 schreef ghoulliette het volgende:
http://bme.freeq.com/title/2004/antifrenums.jpg


en of ze bloeden

Oe bah, wil je dat niet weer doen?

*schrijft op: "In geval van ontmoeting Ghoullie geen hand geven."


Touché, pussycat!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 20:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 20:03 schreef cerridwen het volgende:
dubbel...
denk ik achteraf..
allebei wel een beetje...
maar ik doe/deed aan automutilatie, mag je best vragen, wil ik ook best antwoorden.;. en nee ik kom er niet zo open vooruit omdat ik er aandacht mee vraag ofzo... voordat je weer mensen krijgt die dat gaat zeggen, maar dat doe ik omdat er zo weinig over wordt gepraat... en op het moment dat ik probeerde eraf te komen, werd er dus niet over gepraat... terwijl ik dat nodig had... (maar dat is ook al uitgebreid aan bod geweest in het topic erover)

heb er alleen maar waardering voor dat je er zo open over bent. Een vriendin van mij deed dat ook. Lijkt me erg lastig om daar vanaf te komen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-01-2004 20:09 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 20:03 schreef ghoulliette het volgende:
http://bme.freeq.com/title/2004/antifrenums.jpg


en of ze bloeden


Ben je dus niet wijs heh


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 20:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 20:07 schreef Sporty Voleg het volgende:
Oe bah, wil je dat niet weer doen?

*schrijft op: "In geval van ontmoeting Ghoullie geen hand geven."


staan echt ranzige dingen op, penissen waaraan je nog maar moeilijk kan zien dat het er een was, helemaal doormidden enzo , brrrr


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 20:09 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 20:08 schreef ghoulliette het volgende:
heb er alleen maar waardering voor dat je er zo open over bent. Een vriendin van mij deed dat ook. Lijkt me erg lastig om daar vanaf te komen.


als je er snel bij bent denk ik niet... maar dat snel erbij zijn lukt niet... of bijna niet.. het wordt op een gegheven moment een verslaving...

maar ik zette het erbij omdat op het andere topic toen ik er zo voor uit kwam, ik gelijk allemaal reacties terug keek dat ik het deed om aandacht te vragen, en daar had ik eigenlijk niet weer zoveel zin in vandaar


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 20:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 20:05 schreef Sporty Voleg het volgende:

Oh zeker, je hoeft mij niet te vertellen dat het een tijd moet genezen... Ik bedoel dat er iets tegen die wond aanzit dat het bloeden zou moeten beletten.

als je bedoeld dat wanneer het ringetje/ staafje er eenmaal in zit het niet meer moet bloeden dan ben ik het met je eens.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 20:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 20:09 schreef cerridwen het volgende:
als je er snel bij bent denk ik niet... maar dat snel erbij zijn lukt niet... of bijna niet.. het wordt op een gegheven moment een verslaving...

maar ik zette het erbij omdat op het andere topic toen ik er zo voor uit kwam, ik gelijk allemaal reacties terug keek dat ik het deed om aandacht te vragen, en daar had ik eigenlijk niet weer zoveel zin in vandaar

Dat komt denk ik omdat er wel een aantal types zijn die het wel voor aandacht doen, of roepen dat ze het doen, daar zijn de mensen die echt met iets zitten dan weer de dupe van. In het depressief topic was er ook al zo'n soort discussie over.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 15-01-2004 20:14 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 20:03 schreef ghoulliette het volgende:
http://bme.freeq.com/title/2004/antifrenums.jpg


en of ze bloeden
Ieuw!!! Da's echt vies!!!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 15-01-2004 20:14 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

ja klopt... en dat soort mensen moeten ze door hun hoofd schieten (sorry...) maar het enige wat je dan krijgt is als mensen diehet doen echt omdat ze zich kut voelen, omdat ze pijn hebben, dat lezen die denken dan ook dat ze het alleen maar doen om aandacht, de reactie daarop, dat dat zo stom is bla bla bla, doet diegene alleen maar erger over zichzelf denken... tot gevolg dat ze kwaad worden op zichzelf, tot gevolg dat ze weer gaan snijden...


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-01-2004 20:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht


deze kan niet iedereen nemen


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-01-2004 20:20 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

hm, apart!


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen