IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : piercing Vorige pagina | Volgende pagina
SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 28-09-2002 9:30 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2002 1:49 schreef Slechtheid het volgende:
Bijt eens op je tong. Dat voel je dus echt wel degelijk.
De tong is op het geslachtsdeel en oog na het gevoeligste stuk vlees in het lichaam.


bullshit! praat hier pas over als je zelf een in je tong hebt. het doet absolute geen pijn.



" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 28-09-2002 10:39 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 29-09-2002 22:40]


Wiegen Meister !


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 28-09-2002 10:46 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2002 1:49 schreef Slechtheid het volgende:
Bijt eens op je tong. Dat voel je dus echt wel degelijk.
De tong is op het geslachtsdeel en oog na het gevoeligste stuk vlees in het lichaam.
kom jij maar weer terug als je WEL weet waar je het over hebt. Ik voelde er dus zo ongeveer nix van. wat dat betreft is je tong super relaxed om te piercen. piercen zelf voel je amper en met 2 weken is het ook weer genezen...!


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 28-09-2002 13:00 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

ik wil ook al heel lang een tongpiercing. Maar ik denk dat pappie en mammie mij dan uit het huis kicken en dan heb ik geen plaats meer om te wonen en dan ben ik heel zielig......maar dan heb ik iig wel een tongpiercing!


luuuuuuv is in the air.........


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 28-09-2002 19:11 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Het is precies zoals SilentSinner en XdeckX hiervoor al zeiden: bij het piercen van je tong voel je gewoon zeer weinig! Niks eigenlijk.
Een tong piercen is denk ik ook juist het makkelijkste om te doen voor de piercer. De tong is nl. zo week dat de naald er soepeltjes doorheen gaat.

Hoe het voor geslachtorganen is weet ik niet en zal ik ook nooit weten uit eigen ervaring, maar ik weet wel dat het piercen van mijn rechter tepel vorig jaar erg pijnlijk was. Vooral die klem die er eerst op werd gezet :S
Daardoor was ik ook wel angstig dat het bij mijn tong ook erg pijnlijk zou zijn. Maar heb eerst een hele poos lopen informeren bij mensen die er al heen hadden.
Geen pijn, weinig tot geen bloed.
En de wond is ook heel erg snel genezen. Een en al spier hè?


Bring The People Together


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-09-2002 22:03 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik sprokkel nog steeds al mijn moed bij elkaar om een naald door mijn tong te laten raggen.. maar het lukt me maar niet om me over die angst van oeh jee het gaat pijn doen heen te zetten.. waarschijnlijk doet het zeerder als je je teen tegen het randje van de douche stoot .


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 29-09-2002 22:18 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2002 22:03 schreef Cadaveria het volgende:
ik sprokkel nog steeds al mijn moed bij elkaar om een naald door mijn tong te laten raggen.. maar het lukt me maar niet om me over die angst van oeh jee het gaat pijn doen heen te zetten.. waarschijnlijk doet het zeerder als je je teen tegen het randje van de douche stoot .
gewoon doen... stelt geen ruk voor :D


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 29-09-2002 23:31 by Dryadd Wijzig reactieProfiel van DryaddQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2002 9:30 schreef SilentSinner het volgende:
bullshit! praat hier pas over als je zelf een in je tong hebt. het doet absolute geen pijn.




Ik heb een tongpiercing gehad en het deed bij mij dus wel flink pijn. Het erin schieten van de piercing stelt niks voor, maar na het opzetten van je tong .Het moet normaal ook zo zijn dat je tong na 1 a 2 weken moet slinken.Ik heb drie weken niet normaal kunnen eten. En iemand hoefde mij maar in mijn gezicht aan te raken en ik had een ontzettende pijn . Maar als ik van te voren weet dat het nu wel goed zou gaan zou ik het zo weer doen!!

Ik ben er denk ik ook gewoon gevoelig voor, mijn neuspiercing heb ik ook na een week er weer uit moeten halen omdat hij was gaan ontsteken , zelfde geld voor mijn oren.




A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 29-09-2002 23:33 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Het is tegenwoordig bijzonder als je geen piercing hebt geloof ik!


Don't blush when I rip you open


Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 29-09-2002 23:37 by Dryadd Wijzig reactieProfiel van DryaddQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2002 23:33 schreef JaneDoe het volgende:
Het is tegenwoordig bijzonder als je geen piercing hebt geloof ik!


dan maar geen piercing


A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 30-09-2002 16:44 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

een vriendin van me heeft een brug piercing laten zetten, ik dacht dat het er niet uit zou zien maar het ziet er wreed gaaf uit.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 30-09-2002 16:45 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Daarvan ga je scheelkijken


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 30-09-2002 19:17 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

een vriend van me heeft ook zo'n brugpiercing en die is scheef gezet.....dat zie echt dom uit. Maar hij haalt hem eruit als ie genezen is.


luuuuuuv is in the air.........


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 30-09-2002 19:18 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

zonde


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 30-09-2002 19:20 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 27 september 2002 10:20 schreef FireFox het volgende:
euh ikzelf


zet jij een tattoo bij jezelf?


wait for me dragon, we'll meet in the sky


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-09-2002 19:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2002 19:17 schreef mansongirl het volgende:
een vriend van me heeft ook zo'n brugpiercing en die is scheef gezet.....dat zie echt dom uit. Maar hij haalt hem eruit als ie genezen is.

waarom niet meteen eruit halen, geneest het beter, minder grote gaten


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 30-09-2002 19:21 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Wat is er in hemelsnaam leuk aan een tongpiercing?

explain


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 30-09-2002 19:23 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2002 23:31 schreef Dryadd het volgende:
Ik heb een tongpiercing gehad en het deed bij mij dus wel flink pijn. Het erin schieten van de piercing stelt niks voor, maar na het opzetten van je tong .Het moet normaal ook zo zijn dat je tong na 1 a 2 weken moet slinken.Ik heb drie weken niet normaal kunnen eten. En iemand hoefde mij maar in mijn gezicht aan te raken en ik had een ontzettende pijn . Maar als ik van te voren weet dat het nu wel goed zou gaan zou ik het zo weer doen!!

Ik ben er denk ik ook gewoon gevoelig voor, mijn neuspiercing heb ik ook na een week er weer uit moeten halen omdat hij was gaan ontsteken , zelfde geld voor mijn oren.





"erin schieten"????? ik hoop dat je steken bedoelt ...
je moet je ook aan de regels houden he, spoelen, geen alcohol enz...

mn neuspiercing toenk 14 was onsteekte toen ook, uitgehaald, 1 jaar later op zelfde plek hergeschoten en hoepa no problems... piercen en gepierced worden is way fun maar dr komt te veel zorg bij dus ben beetje overgestapt naar tattoes.


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-09-2002 19:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2002 19:21 schreef Sjaan het volgende:
Wat is er in hemelsnaam leuk aan een tongpiercing?

explain
daar kom je vanzelf achter als je een vriendin neemt met een tongpiercing. verder vind ik het heel elegant en sexy staan!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-09-2002 21:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2002 19:21 schreef Sjaan het volgende:
Wat is er in hemelsnaam leuk aan een tongpiercing?

explain

extra stimulatie bij orale sex.

persoonlijk vind ik het maar raar zoenen. zeker als iemand er twee door zijn tong heen heeft.


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 10-10-2002 17:32 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Voor diegenen die net als ik een tongpiercing hebben:
Heeft iemand het weleens meegemaakt dat het balletje/kogeltje van het staafje spontaan los is geraakt en dus los in je mond terecht kwam?
Zonder dat je er dus bijvoorbeeld mee zat te spelen?
Ik heb dat anderhalve maand geleden 2 maandagen achter elkaar gehad, en afgelopen zondagavond zelfs 2x, terwijl het verwisselbare balletje/kogeltje dus weldegelijk goed vastgedraaid zat. Ik vind dit nl. erg irritant en vervelend...


Bring The People Together


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-10-2002 21:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2002 17:32 schreef Darkzone het volgende:
Voor diegenen die net als ik een tongpiercing hebben:
Heeft iemand het weleens meegemaakt dat het balletje/kogeltje van het staafje spontaan los is geraakt en dus los in je mond terecht kwam?
Zonder dat je er dus bijvoorbeeld mee zat te spelen?
Ik heb dat anderhalve maand geleden 2 maandagen achter elkaar gehad, en afgelopen zondagavond zelfs 2x, terwijl het verwisselbare balletje/kogeltje dus weldegelijk goed vastgedraaid zat. Ik vind dit nl. erg irritant en vervelend...


is dat niet gevaarlijk?? doorslikken enzo?


Vampyrella
Usericon van Vampyrella
Posted 11-10-2002 0:08 by Vampyrella Wijzig reactieProfiel van VampyrellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2002 17:32 schreef Darkzone het volgende:
Voor diegenen die net als ik een tongpiercing hebben:
Heeft iemand het weleens meegemaakt dat het balletje/kogeltje van het staafje spontaan los is geraakt en dus los in je mond terecht kwam?
Zonder dat je er dus bijvoorbeeld mee zat te spelen?
Ik heb dat anderhalve maand geleden 2 maandagen achter elkaar gehad, en afgelopen zondagavond zelfs 2x, terwijl het verwisselbare balletje/kogeltje dus weldegelijk goed vastgedraaid zat. Ik vind dit nl. erg irritant en vervelend...


een vriendin van me heeft twee keer een tongpiercing doorgeslikt omdat het balletje losraakte


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-10-2002 9:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 0:08 schreef Vampyrella het volgende:
een vriendin van me heeft twee keer een tongpiercing doorgeslikt omdat het balletje losraakte

geen beschadigingen??? intern dus? bedoel als aan 1 kant het balletje eraf is dan glijd het niet echt lekker.

of had ze stiekem de piercing van haar vriend doorgeslikt


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 11-10-2002 11:01 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Nou, het staafje zat dus nog wel gewoon in mijn tong hoor Alleen het bolletje was losgegaan en voelde ik in mijn mond. Dus bolletje 'uitspugen', even schoonmaken en weer vastschroeven.


Bring The People Together


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen