IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Europese verkiezingen 2009 Vorige pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 10-06-2009 10:34 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 14:55 schreef Mark het volgende:
Hans wie?


+1


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 10-06-2009 10:40 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 9:04 schreef Gemene Lepel het volgende: Of nee ja, er vochten ook Marokkanen mee met de nazi's, dus die zullen wel al die 6 miljoen Joden over de kling hebben gejaagd.


Volgens de laatste retcon hadden ze toch bijna zonder hulp van de Yanks europa van de nazi's gered?

Prachtige argumenten overal. Beetje jammer dat tax op ongelovigen door Joden en Gristennen precies idem gedaan werden als door de Moslim vrienden.
Om nog maar te zwijgen van de genocides die het gristendom op zijn naam heeft. Bij mijn weten altijd nog een aanzienlijk grotere bodycount dan die van de Islam.

Waar blijft de partij die alle geloven van het boek richting zandkastelen stuurt. Wodan for all tid


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-06-2009 11:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 9:04 schreef Gemene Lepel het volgende:
Heer der heerscharen maakt natuurlijk een kutargument. Ooit gehoord van de IRA? Oh, hier kan je leuk verder lezen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_terrorist

(En nu niet zeggen 'ja maar moslims doen het veel meer en ze willen onze beschaving vernietigen, christenen niet, en wat die xenofoben in het oostblok of in die eilandjes in het westen doen maakt mij niet uit')

Ja, zo kan je jezelf er ook uit lullen. Ik denk dat wij op dit moment wel uitgepraat zijn .

Nogmaals: ik heb het over de tolerante houding ten opzichte van (dat is belangrijk) het christendom. Het hele idee van je argument dat draait rond derderangs burgers is idioot, weet je hoe oud dat is? Hoe lang hebben vrouwen in heel Europa kiesrecht? Sinds wanneer hebben zwarten in Amerika gelijke rechten? Je doet het voorstellen als het feit dat het Ottomaanse rijk derderangsburgers kende verschrikkelijk was en een bewijs is voor de wreedheid van de Islam. Het was een groot rijk uit de middeleeuwen/vroegmoderne tijd, natuurlijk heeft het dat. En om weer terug te komen op je punt, ik heb het niet over nu, ik heb het over het verleden. En weer ga je terug op het feit dat heden ten dage de meest gewelddadige acties tegen Joden door moslims worden gevoerd. Dank je dat je even mijn argument bevestigd. Dat heeft toch niks te maken met wat er eeuwen geleden gebeurde? Het feit dat ze het NU zijn betekent niet dat ze dat vroeger ook WAREN. Overigens hebben de moslims die eer ook nog maar kort, iets met Hitler en zijn maatjes. Of nee ja, er vochten ook Marokkanen mee met de nazi's, dus die zullen wel al die 6 miljoen Joden over de kling hebben gejaagd.


Nogmaals: Jij trekt een discussie naar het verleden terwijl die daar helemaal niet over ging. En dan haal je steeds hetzelfde punt van zogenaamde tolerantie onder moslims erbij terwijl die tolerantie berustte op pure willekeur en je gaat steeds voorbij aan het feit dat is islamitische/Arabische rijken ook gewoon pogroms plaatsvonden. Natuurlijk maakt dat Europese pogroms niet minder erg, maar het is onzin om te doen alsof Andalusië of het Ottomaanse rijk oases van tolerantie waren.

En dan haal je nog leuk Hitler erbij, maar zo heel christelijk was hij niet, toch?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-06-2009 13:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 10:40 schreef Argus het volgende:
Volgens de laatste retcon hadden ze toch bijna zonder hulp van de Yanks europa van de nazi's gered?
Truth be told; terwijl de Yanks en de Frogs bezig waren de boel te plunderen staken zij ondertussen hun besneden stukken halalworst in de plaatselijke vrouwen.
Maar goed, daar hoor je niemand over.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 10-06-2009 13:45 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Heer der heerscharen maakt natuurlijk een kutargument


Nouja zeg, dat jij domweg niet snapt wat ik bedoel maakt het natuurlijk geen kutargument. Zo te lezen ben je steeds pissig als je iets typt, je krijgt dan echt niet meer gelijk hoor.
Afijn, ik wacht wel af met welke argumenten je mijn kolder gaat weerleggen.

Het gaat mij er puur om wat er in beide boeken STAAT. niet op welke manier de gelovigen dit opvatten en uitvoeren. In de Koran staan in tegenstelling to de bijbel geweldsoproepen die maar op 1 manier zijn op te vatten.


[Dit bericht is gewijzigd door Heer der Heerscharen op 10-06-2009 13:46]



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-06-2009 13:45 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 13:35 schreef Greycloak het volgende:
Truth be told; terwijl de Yanks en de Frogs bezig waren de boel te plunderen staken zij ondertussen hun besneden stukken halalworst in de plaatselijke vrouwen.
Maar goed, daar hoor je niemand over.


Joden die hadden ondergedoken werden daarvan ook beticht. Prachtig citaat. Commitee Jong Nederland schreef na de oorlog:

Uit de rapporten die ons ongevraagd worden toegezonden, blijkt veelal dat de ondergedoken joden zich onwaardig hebben gedragen. Vooral op sexueel terrein zijn er voorbeelden ten over. Het probeeren verkachten van Christenvrouwen (gastvrouwen) terwijl de mannen aan het werk waren, behoort niet tot de zeldzaamheden. Ons is met schriftelijke bewijzen onlangs bekend geworden dat er zich in onze stad Joden ophouden, die gedurende de Moffenbezetting hun eigen rasgenooten aan de S.D. hebben verraden. De verrader is al naar de hel gejaagd.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-06-2009 13:46 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 13:45 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Nouja zeg, dat jij domweg niet snapt wat ik bedoel maakt het natuurlijk geen kutargument. Zo te lezen ben je steeds pissig als je iets typt, je krijgt dan echt niet meer gelijk hoor.
Afijn, ik wacht wel af met welke argumenten je mijn kolder gaat weerleggen.

Het gaat mij er puur om wat er in beide boeken STAAT. niet op welke manier de gelovigen dit opvatten en uitvoeren. In de Koran staan in tegenstelling to de bijbel geweldsoproepen die maar op 1 manier zijn op te vatten.



Maar waarom haal je dan terroristische aanslagen erbij als het je puur gaat om wat er in de boeken staat?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-06-2009 13:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 13:45 schreef Gemene Lepel het volgende:
Joden die hadden ondergedoken werden daarvan ook beticht. Prachtig citaat. Commitee Jong Nederland schreef na de oorlog:

Uit de rapporten die ons ongevraagd worden toegezonden, blijkt veelal dat de ondergedoken joden zich onwaardig hebben gedragen. Vooral op sexueel terrein zijn er voorbeelden ten over. Het probeeren verkachten van Christenvrouwen (gastvrouwen) terwijl de mannen aan het werk waren, behoort niet tot de zeldzaamheden. Ons is met schriftelijke bewijzen onlangs bekend geworden dat er zich in onze stad Joden ophouden, die gedurende de Moffenbezetting hun eigen rasgenooten aan de S.D. hebben verraden. De verrader is al naar de hel gejaagd.
ROFL, da's dan weer nieuw voor mij, dank!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 10-06-2009 13:47 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Jeemig, het zijn net mensen he die Joden...



Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 10-06-2009 13:50 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Op 10 juni 2009 13:46 schreef Gemene Lepel het volgende:
Maar waarom haal je dan terroristische aanslagen erbij als het je puur gaat om wat er in de boeken staat?


Dat doe ik helemaal niet? Dat staat los van de discussie. Het is slechts een bevestiging dat de Islam momenteel de Religie van de Dood is



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-06-2009 13:52 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 11:45 schreef kwelgeest het volgende:
Nogmaals: Jij trekt een discussie naar het verleden terwijl die daar helemaal niet over ging. En dan haal je steeds hetzelfde punt van zogenaamde tolerantie onder moslims erbij terwijl die tolerantie berustte op pure willekeur en je gaat steeds voorbij aan het feit dat is islamitische/Arabische rijken ook gewoon pogroms plaatsvonden. Natuurlijk maakt dat Europese pogroms niet minder erg, maar het is onzin om te doen alsof Andalusië of het Ottomaanse rijk oases van tolerantie waren.

En dan haal je nog leuk Hitler erbij, maar zo heel christelijk was hij niet, toch?



Als je nu gewoon kan toegeven dat er een moment was in de geschiedenis dat de Islam veruit toleranter was dan de christenheid is er geen discussie meer lijkt me. Waarom ik naar het verleden ga als jij over het heden spreekt? Logische stap als jij de Islam afdoet als iets dat door de eeuwen heen in agressiviteit en bloeddorstigheid een monolitisch geheel is, en dit zeker in de toekomst zal blijven.

Die tolerantie berustte overigens niet op willekeur, maar op economische en politieke belangen (de Sultan bedankte de Spaanse koning vriendelijk in een spottend gebaar dat hij zijn meest capabele burgers had verjaagd naar het Ottomaanse rijk).


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-06-2009 13:52 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 13:50 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
Dat doe ik helemaal niet? Dat staat los van de discussie. Het is slechts een bevestiging dat de Islam momenteel de Religie van de Dood is


Kan ik mee prima bij aansluiten; dat was echter niet het punt waar ik het met kwelgeest over had.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 10-06-2009 14:02 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Logische stap als jij de Islam afdoet als iets dat door de eeuwen heen in agressiviteit en bloeddorstigheid een monolitisch geheel is, en dit zeker in de toekomst zal blijven.


Dat is zeker waar, De Arabische milities in Somalië zijn daar een goed voorbeeld van evenals de Janjaweed(?) in Indonesië. Ik kan zo nog wel even doorgaan. Al zijn Israël en het westen morgen van de aardbodem verdwenen dan NOG zullen de Moslims oorlog blijven voeren. bij een gebrek aan een gezamenlijke vijand zullen ze vervolgens elkaar gaan afmaken. Bas heeft het al gezegd en ik herhaal het nog maar een keer. Mohammed(als die al heeft bestaan) was een legerleider in een zeer geweldadige samenleving en zodoende is de Islam een expansiegodsdienst die zo nodig met geweld het geloof komt brengen. Worship or die.

De Christelijke kerk laat zich ook niet onbetuigd, maar doet het veel slimmer. Die laten gewoon de paus zeggen dat condooms verboden zijn en Afrika roeit zichzelf wel uit door HIV. Verder heeft de kerk momenteel de handen vol aan Dan Brown.

Waarom doen christenen Dan Brown eigenlijk niet in de ban? Waarom spreken ze geen Fatwa over hem uit. Waarom hoeft Dan Brown in tegenstelling tot Salman Rusdi niet onder te duiken?

Dit soort zaken zijn momenteel alleen voorbehouden aan de compleet vredelievende(maar door velen verkeerd begrepen*) religie de Islam.
*Waarvan men dan meteen zegt: Dat zijn geen moslims"



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-06-2009 15:59 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Hey, toevallig is er laatst in Amerikan in de kerk nog een abortusdokter neergeschoten, dader te zoeken in extreme christelijke kringen!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-06-2009 18:45 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Fascinerend hoe alle topics hier (dit sub-forum) altijd ontsporen in verhalen (lees: wellusnietuswellus) over de Bijbel, Koran etc. etc. en hoe er altijd vroeger of later 'de oorlog' bijgesleept word.

Ik begin het, het Nederlands onderwijs systeem een beetje kwalijk te nemen dat geschiedenis 3 maanden Romeinen, 3 maanden middeleeuwen, 6 maanden onze *kuch* heldhaftige *kuch* strijd tegen gemene boosaardige spanjolen en daarna jaren over 'DE oorlog' gaat, daardoor.

Alas, let verder niet op mij, gaat u verder!

[ontopic] Ik heb op mevr. Hennis-Plasschaert gestemd [/ontopic]

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 10-06-2009 18:46]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-06-2009 18:57 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Huh? In de europese verkiezingen stem je toch op partijen, niet op personen?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-06-2009 19:09 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 18:57 schreef Mark het volgende:
Huh? In de europese verkiezingen stem je toch op partijen, niet op personen?


Op de kieslijst staan namen van mensen, je kunt gewoon op de bovenste naam bij een partij stemmen (wat de meeste mensen doen) of op een van de andere namen, ik zelf kijk graag ook naar de poppetjes en niet alleen naar de hokjes.

Werkt eigenlijk net zo als bij nationale verkiezingen, met een romantisch rood potlood als bonus


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-06-2009 19:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou, bij ons stonden de personen er ook op, maar ik kon niet specifiek voor een persoon kiezen, alleen voor de partij als geheel. Ik nam eerlijk gezegd aan dat de stemwijze in heel Europa hetzelfde werkte.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-06-2009 9:00 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Niet gestemd


Against God and Government


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-06-2009 22:21 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Dan mag je ook geen commentaar leveren.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-06-2009 12:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht


quote:
Op 12 juni 2009 9:00 schreef Rotzak het volgende:
Niet gestemd
CP86 deed niet mee in jouw kiesdistrict?




quote:
Op 10 juni 2009 13:52 schreef Gemene Lepel het volgende:
Als je nu gewoon kan toegeven dat er een moment was in de geschiedenis dat de Islam veruit toleranter was dan de christenheid is er geen discussie meer lijkt me. Waarom ik naar het verleden ga als jij over het heden spreekt? Logische stap als jij de Islam afdoet als iets dat door de eeuwen heen in agressiviteit en bloeddorstigheid een monolitisch geheel is, en dit zeker in de toekomst zal blijven.

Die tolerantie berustte overigens niet op willekeur, maar op economische en politieke belangen (de Sultan bedankte de Spaanse koning vriendelijk in een spottend gebaar dat hij zijn meest capabele burgers had verjaagd naar het Ottomaanse rijk).


Zodra jij mij concreet op een periode in de geschiedenis kan wijzen dat er in de gehele christenheid totaal geen plek was voor Joden en andere niet-christenen en in diezelfde periode niet-moslims in vrede in moslimrijken konden leven, dan kan ik wellicht toegeven dat zo’n periode ooit bestaan heeft. Maar anders dan je zelf wellicht denkt, doe je dat niet.

Als je gewoon objectief naar de beginselen van de islam kijkt, naar de sharia, de koran, de hadith, de Mohammed biografieën, naar de ontwikkeling op het Arabisch schiereiland, Noord-Afrika, Zuid- en Oost-Europa de periode na de dood van Mohammed, naar de rest van de geschiedenis van de islam en islamitische staten en naar hoe moslims en 'islamitische' staten zich heden ten dagen manifesteren, dan kan je simpelweg niet anders concluderen dan dat de islam een 'agressiviteit en bloeddorstigheid een monolithisch geheel' is.
Los van het ontwikkelen van wapens in Iran staat de islamitische cultuur zowel binnen als buiten de Dar al-islam al eeuwen stil; zelf het ‘seculiere’ Turkije glijdt steeds verder af terug de achterlijkheid in. Ik zeg niet dat het onmogelijk is voor de moslim, als individu, om de moderniteit te betreden, maar de islam bemoeilijkt die stap wel. Zoals ik al eerder postte bestaat binnen de islam het individu niet. De oemma is een en onderworpen aan Allah, Inch’Allah. Bewust streven naar veranderingen is geloofsafval, want dan zeg je dat Allah’s creatie niet perfect is. Op geloofsafval staat de doodstraf. En ook moslimafvallige in het westen, als zij voor hun omgeving ken baar maken van hun geloof afgestapt te zijn, lijden onder de continue dreiging van fysiek geweld en erger. En anders worden ze in ieder geval uit de sociale groep en de familie gestoten. De islam perkt de mogelijkheden en (bewegings)vrijheden van de mens ongekend in.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 13-06-2009 13:08 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2009 12:55 schreef kwelgeest het volgende:
CP86 deed niet mee in jouw kiesdistrict?






Zodra jij mij concreet op een periode in de geschiedenis kan wijzen dat er in de gehele christenheid totaal geen plek was voor Joden en andere niet-christenen en in diezelfde periode niet-moslims in vrede in moslimrijken konden leven, dan kan ik wellicht toegeven dat zo’n periode ooit bestaan heeft. Maar anders dan je zelf wellicht denkt, doe je dat niet.

Als je gewoon objectief naar de beginselen van de islam kijkt, naar de sharia, de koran, de hadith, de Mohammed biografieën, naar de ontwikkeling op het Arabisch schiereiland, Noord-Afrika, Zuid- en Oost-Europa de periode na de dood van Mohammed, naar de rest van de geschiedenis van de islam en islamitische staten en naar hoe moslims en 'islamitische' staten zich heden ten dagen manifesteren, dan kan je simpelweg niet anders concluderen dan dat de islam een 'agressiviteit en bloeddorstigheid een monolithisch geheel' is.
Los van het ontwikkelen van wapens in Iran staat de islamitische cultuur zowel binnen als buiten de Dar al-islam al eeuwen stil; zelf het ‘seculiere’ Turkije glijdt steeds verder af terug de achterlijkheid in. Ik zeg niet dat het onmogelijk is voor de moslim, als individu, om de moderniteit te betreden, maar de islam bemoeilijkt die stap wel. Zoals ik al eerder postte bestaat binnen de islam het individu niet. De oemma is een en onderworpen aan Allah, Inch’Allah. Bewust streven naar veranderingen is geloofsafval, want dan zeg je dat Allah’s creatie niet perfect is. Op geloofsafval staat de doodstraf. En ook moslimafvallige in het westen, als zij voor hun omgeving ken baar maken van hun geloof afgestapt te zijn, lijden onder de continue dreiging van fysiek geweld en erger. En anders worden ze in ieder geval uit de sociale groep en de familie gestoten. De islam perkt de mogelijkheden en (bewegings)vrijheden van de mens ongekend in.



Hmm, ik denk dat de orthodoxe en strenggelovige delen van het Protestantisme en Katholicisme mistens net remmend werken op de (bewegings)vrijheden van de gemiddelde mens. Dit niet is alleen iets dat bij bepaalde delen van de Islam gemeengoed is...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-06-2009 13:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2009 13:08 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Hmm, ik denk dat de orthodoxe en strenggelovige delen van het Protestantisme en Katholicisme mistens net remmend werken op de (bewegings)vrijheden van de gemiddelde mens. Dit niet is alleen iets dat bij bepaalde delen van de Islam gemeengoed is...
Nee. Remmend, ok, net zo remmend, nee.

Ik ga het niet nog een keer uittikken. Lees m'n post in de islamtopic als je wilt weten wat ik bedoel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 13-06-2009 13:17 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2009 13:10 schreef kwelgeest het volgende:
Nee. Remmend, ok, net zo remmend, nee.

Ik ga het niet nog een keer uittikken. Lees m'n post in de islamtopic als je wilt weten wat ik bedoel.


Al kan het natuurlijk geen toeval zijn dat heel veel landen met een Islamitische regering/achtergrond/geloof qua wetenschap en economie niet kunnen concurreren met het westen, uitzonderingen als Oman, Koeweit en Saudi-Arabië natuurlijk..


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 15-06-2009 8:12 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 13 juni 2009 12:55 schreef kwelgeest het volgende:
CP86 deed niet mee in jouw kiesdistrict?




Ik had het te druk met je moer


Against God and Government


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen