IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Het bewijs dat terroristen biologische wapens bezitten... Vorige pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-08-2002 22:00 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik denk niet dat die gasten ziek en gevaarlijk zijn. Ik vind Amerika veel gevaarlijker. Nu er steeds duidelijker machtsblokken worden gevormd, zie ik eerder een oorlog met de VS gebeuren. Die terroristen zijn het minste van mijn zorgen!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 19-08-2002 22:30 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 21:56 schreef Heosphoros het volgende:
Ik vindt die gasten gewoon ziek en super gevaarlijk. Ooit zal er een oorlog uitbreken, Die moslims nemen nu hun plaats in over de hele wereld, en als het zover is, "SCHAAKMAT"*.





*Dit heb ik uit independance day (spelling)


What do you want from us?"

"i....want...you...to...die"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-08-2002 22:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 22:00 schreef Count Usher het volgende:
Ik denk niet dat die gasten ziek en gevaarlijk zijn. Ik vind Amerika veel gevaarlijker. Nu er steeds duidelijker machtsblokken worden gevormd, zie ik eerder een oorlog met de VS gebeuren. Die terroristen zijn het minste van mijn zorgen!


Amerika is op een andere manier gevaarlijk. In amerika heb je ook fanaten maar die worden toch nog iets afgeremd door democratische terugkoppelmechanismen.
Die moslimfanaten zijn niet tegen te houden en meedogenloos. Ook hechten ze geen waarde aan hun eigen leven. vooral dat laatste maakt ze bij een kleinschalig conflict gevaarlijker dan de vs. vul hierbij aan dat ze nagenoeg onzichtbaar zijn (dat kun je van amerikanen zeker niet beweren ) en je hebt een ongrijpbaar gevaar.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen