IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Overgang? Vorige pagina | Volgende pagina
Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 09-06-2009 16:30 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg



Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 09-06-2009 16:35 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 16:20 schreef ZelThoR het volgende:
Oh, mijn argument is zeker niet altijd waar. Wel voor een groot deel

Ach, het is een typisch trekje van slimme jongens; de plank volledig mis slaan met hele mooie feitjes en argumenten.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-06-2009 16:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 16:26 schreef ElitE het volgende:
Jij bestaat zeker ook maar 0,01% van de tijd

hehe
quote:
Op 9 juni 2009 16:35 schreef Jällö het volgende:
Ach, het is een typisch trekje van slimme jongens; de plank volledig mis slaan met hele mooie feitjes en argumenten.

Zeg, als je vindt dat ik iets mis heb kun je dan zeggen wat het is? Dit soort halfzachte toespelingen kan ik niet zoveel mee, dan wordt het nooit beter Als je me alleen probeert te laten happen doe dat dan alsjeblieft op een wat grappigere manier, zo is het voor niemand leak

De plank die jij misslaat is in ieder geval dat je lijkt te denken dat ik probeer algehele waarheden te verkondigen. Vooralsnog ga ik ervan uit dat wat ik zei niet altijd van toepassing is, maar voor een groot deel wel. Als jij een andere mening hebt, hoor ik dat graag


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-06-2009 17:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 10:50 schreef bastianus het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die dachten dat dit topic over de menopauze zou gaan


Yep. +1

quote:
Overigens weet ik door een onlangs opgedane ervaring dat de menopauze niet standaard invloed hoeft te hebben op het libido van een vrouw helaas.


Wat is het probleem precies? Je hebt door de penopauze zelf wat weinig libido en energie?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-06-2009 17:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 9:49 schreef Charmant het volgende:
Ik zit nu op 5 VWO en het is niet zeker of ik overga naar 6.
Het spant erom,en ik balanceer nu op het randje..

Heeft een van jullie hier ervaring mee? Tips,eventueel?


Meer studeren, minder drinken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-06-2009 17:46 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 juni 2009 17:31 schreef Mark het volgende:
Meer studeren, minder drinken.


Bij mij heeft het andersom toch echt wel beter uitgepakt
Maar timing is natuurlijk wel essentiel, ik was er al snel achter dat je met iets typisch als bier drinken en worst eten de Duitse woordjes niet veel beter tot je komen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lament
Usericon van Lament
Posted 09-06-2009 17:59 by Lament Wijzig reactieProfiel van LamentQuote dit bericht

Ik heb hetzelfde gehad in de 5e klas van het VWO, ben toen wel over gegaan en had in de 6e niet bar veel moeite met het examen, eveneens nu op de universiteit. Het lijkt mij dat de overgang van VWO 5 naar 6 gewoon een moeilijke is, aangezien ik wel van meerdere mensen heb gehoord dat zij hier moeite mee hadden. Oh en trouwens, zoals al vaker vermeld staat in dit topic: ga leren.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 09-06-2009 18:01 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 17:46 schreef ElitE het volgende:
Bij mij heeft het andersom toch echt wel beter uitgepakt
Maar timing is natuurlijk wel essentiel, ik was er al snel achter dat je met iets typisch als bier drinken en worst eten de Duitse woordjes niet veel beter tot je komen.

Werken aan cultuurgevoel is ook belangrijk natuurlijk!

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 09-06-2009 18:01]


Verrassend triviaal


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-06-2009 18:02 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Misschien is het handig dat één van de mods de titel aanpast zodat het duidelijk is dat het over studie gaat en niet het kwaaltje dat bij vrouwen voorkomt en waar mannen last van hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 09-06-2009 18:05]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-06-2009 18:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Correctie: Vrouwen hebben het kwaaltje maar mannen hebben er last van.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-06-2009 18:03 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Als of mannen daar geen last van hebben?

hehe wat die dikke zegt.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-06-2009 18:03]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-06-2009 18:03 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

*Duikt weg voor Papillonneke's vuist*


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-06-2009 18:05 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Zo beter?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-06-2009 18:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-06-2009 18:14 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-06-2009 19:05 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 17:59 schreef Lament het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad in de 5e klas van het VWO, ben toen wel over gegaan en had in de 6e niet bar veel moeite met het examen, eveneens nu op de universiteit. Het lijkt mij dat de overgang van VWO 5 naar 6 gewoon een moeilijke is, aangezien ik wel van meerdere mensen heb gehoord dat zij hier moeite mee hadden. Oh en trouwens, zoals al vaker vermeld staat in dit topic: ga leren.



Ligt aan de persoon in kwestie. Ik ben na HAVO 5 gelijk doorgegaan naar VWO 6 i.p.v. eerst VWO 5 te doen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-06-2009 19:10 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

In dat geval ligt het erg aan welk profiel je hebt gekozen. NT & NG hoef je niet bijzonder veel te doen in de 6e maar de cultuur kant heeft het wel redelijk druk nog in de 6e.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-06-2009 23:44 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 11:23 schreef Dentz het volgende:
Dacht eerst dat dit topic door een verontruste vrouw van 50 was gestart.


Hahaha, ik ook!


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-06-2009 23:50 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 19:10 schreef ElitE het volgende:
In dat geval ligt het erg aan welk profiel je hebt gekozen. NT & NG hoef je niet bijzonder veel te doen in de 6e maar de cultuur kant heeft het wel redelijk druk nog in de 6e.




Economie en maatschappij heb ik gedaan. Ik vond de talen en natuur- en scheikunde niet bijster interessant maar kunst(geschiedenis) en wiskunde wel.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-06-2009 23:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dit is eigenlijk best wel een Tina-topic, verontrustend dat de ts niet compleet afgefakkeld is.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 10-06-2009 0:01 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2009 16:50 schreef ZelThoR het volgende:
hehe

Zeg, als je vindt dat ik iets mis heb kun je dan zeggen wat het is? Dit soort halfzachte toespelingen kan ik niet zoveel mee, dan wordt het nooit beter Als je me alleen probeert te laten happen doe dat dan alsjeblieft op een wat grappigere manier, zo is het voor niemand leak

De plank die jij misslaat is in ieder geval dat je lijkt te denken dat ik probeer algehele waarheden te verkondigen. Vooralsnog ga ik ervan uit dat wat ik zei niet altijd van toepassing is, maar voor een groot deel wel. Als jij een andere mening hebt, hoor ik dat graag

Geen paniek, ik was simpelweg een smiley vergeten.
Ik ben zelf immers bijna net zo'n wijsneus als jij.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-06-2009 0:15 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

wie wijst er niet met zn neus dan?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 10-06-2009 0:18 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ik niet, ik heb meer het model aardappel.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-06-2009 0:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ach wees blij dat het niet model gember was


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-06-2009 9:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2009 0:01 schreef Jällö het volgende:
Geen paniek, ik was simpelweg een smiley vergeten.
Ik ben zelf immers bijna net zo'n wijsneus als jij.

He jammer


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen