IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : piesgieatrie (psychiatrie tipok) Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-03-2010 17:30 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 March 2010 17:27 schreef ElitE het volgende:
nee hij heeft down.

Nee, ik ben down.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-03-2010 17:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik zou maar snel wat SSRI's klappen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-03-2010 17:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Is er niet iets met meer bijwerkingen? Anders doe ik niet mee.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-03-2010 17:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

MAOi, zonder aangepast dieet al gevaarlijk


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-03-2010 17:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 March 2010 17:34 schreef ElitE het volgende:
MAOi, zonder aangepast dieet al gevaarlijk

Klinkt goed, maar heeft het ook minder positief effect dan normaal voorgesteld wordt? Uiteindelijk is het me vooral om de verhouding positief/negatief effect te doen (die natuurlijk ruim onder 1 moet zijn).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 15-03-2010 17:36 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 15 March 2010 17:29 schreef ZelThoR het volgende:
Ik niet nee. Jij? Dus wat dat betreft kan ik ook niet volledig inschatten hoe het op die personen zelf overkomt en luister ik ook gewoon als zij tegen me zeggen dat ik dat niet mag zeggen

Weet je, naar mijn idee worden mensen juist in een slachtofferrol gedrukt als je altijd maar moeilijk doet, je zou zelf op zoek moeten naar de overtuiging dat je meer bent dan je ziekte. Je vooral niets aantrekken van mensen die zulke termen beledigend (naar jou toe) gebruiken. Waarom moeilijk doen over wat iemand die zelf niet de moeite neemt verder te kijken dan de eerste indruk vindt? Waarom naar jezelf toe moeilijk doen dat je iets bent? Dat ben je toch gewoon? Accepteren is belangrijk



Ik denk dat als je met iemand anders over dit onderwerp zou praten, je een uitdagende stuk materie zou kunnen bestrijken.

pip pip cheerio


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-03-2010 17:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 March 2010 17:36 schreef ZelThoR het volgende:
Klinkt goed, maar heeft het ook minder positief effect dan normaal voorgesteld wordt? Uiteindelijk is het me vooral om de verhouding positief/negatief effect te doen (die natuurlijk ruim onder 1 moet zijn).


Waterstofcynanide dan maar


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-03-2010 17:42 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 March 2010 17:36 schreef Black Jew het volgende:
Ik denk dat als je met iemand anders over dit onderwerp zou praten, je een uitdagende stuk materie zou kunnen bestrijken.

Ik snap niet zo goed wat je zegt Wat bedoel je precies?

Ben ook benieuwd naar jouw gedachten hierbij, jij lijkt me iemand die veel nadenkt over de zaken rondom je aandoening (als je begrijpt wat ik bedoel). Wel eens met een daadwerkelijk hulpverlener gepraat erover (vader van een ex, werkt met verstandelijk beperkten*), dat heeft me wel weer aan het denken gezet maar ik ben er eigenlijk nog niet uit.

*of zoiets, verstandelijk gehandicapt zeggen was in ieder geval niet echt de bedoeling als ik me goed herinner


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-03-2010 17:42 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 March 2010 17:39 schreef ElitE het volgende:
Waterstofcynanide dan maar

Nee, het moet wel lijken alsof het nuttig is

Frontale lobotomie, is dat tegenwoordig nog een beetje hip?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-03-2010 17:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

niet meer, maar wel een erg goeie idd


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 15-03-2010 17:56 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 15 March 2010 17:42 schreef ZelThoR het volgende:
Ik snap niet zo goed wat je zegt Wat bedoel je precies?

Ben ook benieuwd naar jouw gedachten hierbij, jij lijkt me iemand die veel nadenkt over de zaken rondom je aandoening (als je begrijpt wat ik bedoel). Wel eens met een daadwerkelijk hulpverlener gepraat erover (vader van een ex, werkt met verstandelijk beperkten*), dat heeft me wel weer aan het denken gezet maar ik ben er eigenlijk nog niet uit.

*of zoiets, verstandelijk gehandicapt zeggen was in ieder geval niet echt de bedoeling als ik me goed herinner


Nou wat ik bedoelde was dat ik voor mijzelf die verschillen in labels die men zich zelf aanhangt, duidelijk heb. en ik ben ook niet te veranderen daar in. Dat ligt niet aan jou of andere forum bezoekkers maar aan mensen die ik ontmoet heb tijdens mijn verblijf in een inrichting. Daar zaten veel mensen die zich als persoon bijna politiek verkiesbaar stellen dmv de beperking die ze hebben. Wat ik bedoelde met je bent toch geen mongool was: als jij er wel een was zou je er anders tegen aan kijken. Er bestaan heel veel stereotypen over metal. Daar is niets mis mee, zelfs grappig soms, maar als je zelf dat label aan je hangt en mensen begrijpen het voor de zoveelste keer niet dan laat je ze toch ook denken wat ze willen denken??

Daarom reageerde ik misschien wat kort af. en daarom leek een zelfde gesprek met het zelfde onderwerp maar juist met iemand die wel zin heeft om zn beweegreden omtrent een simpele zin te verwoorden vruchtbaarder. Maar ik ben er nu wel op ingegaan.

Ik heb trouwens ook met verstandelijk gehandicapten gewerkte en dat was soms lachen gieren brullen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 15-03-2010 18:18 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

met als punt nog daar aan toe te voegen:

er is wel eens verschil tussen de dingen die je bewust doet ja of nee. Weten dat je een beperking hebt en daar iets positiefs of negatiefs mee doen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-03-2010 18:40 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 15 March 2010 17:29 schreef ZelThoR het volgende:
Ik niet nee. Jij? Dus wat dat betreft kan ik ook niet volledig inschatten hoe het op die personen zelf overkomt en luister ik ook gewoon als zij tegen me zeggen dat ik dat niet mag zeggen
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die zegt ik ben die en die en ik ben een mongool. En als jij een mongool een mongool noemt moet je niet raar opkijken als je een klap op je bek krijgt. Ik snap dat het eerlijk is, maar dat soort eerlijkheid wordt over het algemeen alleen van kleine kinderen geaccepteerd.

quote:
Weet je, naar mijn idee worden mensen juist in een slachtofferrol gedrukt als je altijd maar moeilijk doet, je zou zelf op zoek moeten naar de overtuiging dat je meer bent dan je ziekte. Je vooral niets aantrekken van mensen die zulke termen beledigend (naar jou toe) gebruiken. Waarom moeilijk doen over wat iemand die zelf niet de moeite neemt verder te kijken dan de eerste indruk vindt? Waarom naar jezelf toe moeilijk doen dat je iets bent? Dat ben je toch gewoon? Accepteren is belangrijk
Dat stel je wel heel makkelijk zo, maar je kunt niet alles uit je zelf halen. Het helpt om jezelf te accepteren wie je bent als je omgeving je ook accepteerd wie je bent. Je kunt voor jezelf wel denken dat je ook een normaal mens bent, maar als je constant door je omgeving weer met je handicap/ziekte geconfronteerd wordt, schiet dat niet op. De een kan hier makkelijker mee omgaan dan de ander, maar over het algemeen vindt iedereen het fijner als je als een normaal mens wordt behandelt door anderen.

Je vergeet dat acceptatie van jezelf een proces is waar vaak lange tijd over heen gaat en sommige mensen blijven in dat proces hangen. Een belangrijk verschil is ook of iets er al is vanaf de geboorte of dat het je later in je leven overkomt. Bij dat laatste zul je altijd een voor en een na hebben.

Het is uiteindelijk een wisselwerking. Het moet toch van 2 kanten komen, snap je.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-03-2010 20:10 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 March 2010 17:56 schreef Black Jew het volgende:
Nou wat ik bedoelde was dat ik voor mijzelf die verschillen in labels die men zich zelf aanhangt, duidelijk heb. en ik ben ook niet te veranderen daar in. Dat ligt niet aan jou of andere forum bezoekkers maar aan mensen die ik ontmoet heb tijdens mijn verblijf in een inrichting. Daar zaten veel mensen die zich als persoon bijna politiek verkiesbaar stellen dmv de beperking die ze hebben. Wat ik bedoelde met je bent toch geen mongool was: als jij er wel een was zou je er anders tegen aan kijken. Er bestaan heel veel stereotypen over metal. Daar is niets mis mee, zelfs grappig soms, maar als je zelf dat label aan je hangt en mensen begrijpen het voor de zoveelste keer niet dan laat je ze toch ook denken wat ze willen denken??

Wat bedoel je met die mensen die zich bijna politie verkiesbaar stellen?

Ik snap bovenstaand verhaal verder helemaal Zoals ik ergens hieronder ga zeggen pak ik het in het echt wel wat subtieler aan dat nu misschien lijkt Zoals ik hieronder ergens enigszins aanhaal; vind jij het erg als ik jou schizofreen noem maar je wel als normaal mens behandel?

Je voorbeeld is ook goed gekozen. Ik vind het niet erg om metal genoemd te worden (ik namelijk ook fucking metal), ik vind het wel erg als mensen daar stereotypes aan verbinden en die op mij toepassen. Maar dan vertel ik ze dat die stereotypes maar beperkt waar zijn en -mochten ze waar zijn- dat ik in ieder geval niet zo ben Ik kan ook wel zeggen dat ik niet metal ben, maar het alleen luister (dit lijkt echt verdomd veel op dat ziektebeeldverhaal), alleen verandert dat naar mijn idee de perceptie van mensen jegens mij niet echt. Kan ik beter uitleggen waarom ik het luister, hoe de 'scene' en de mensen daarin werken en dat we inderdaad graag kerken in de fik steken.
quote:
Daarom reageerde ik misschien wat kort af. en daarom leek een zelfde gesprek met het zelfde onderwerp maar juist met iemand die wel zin heeft om zn beweegreden omtrent een simpele zin te verwoorden vruchtbaarder. Maar ik ben er nu wel op ingegaan.

Duidelijk! En bedankt dat je er toch op in ging
quote:
Ik heb trouwens ook met verstandelijk gehandicapten gewerkte en dat was soms lachen gieren brullen.

Vertel!
quote:
Op 15 March 2010 18:40 schreef bokaj het volgende:
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die zegt ik ben die en die en ik ben een mongool. En als jij een mongool een mongool noemt moet je niet raar opkijken als je een klap op je bek krijgt. Ik snap dat het eerlijk is, maar dat soort eerlijkheid wordt over het algemeen alleen van kleine kinderen geaccepteerd.

Net als dat ik weinig reden heb een vrouw met "vrouw" aan te spreken heb ik weinig reden om een mongool met "mongool" aan te spreken. Ik zou het hoogstens in iets dergelijks als van "Is het niet lastig om X te doen als mongool?" zeggen. Als hij/zij me dan op de bek wil slaan, tsja. Dan ga ik zijn/haar begeleider wel even vertellen dat hij/zij een ggressief monster gecreëerd heeft door de mongool in kwestie voor te houden dat hij/zijn het niet moet accepteren als hij/zij mongool genoemd wordt

Maar goed, zuiver theoretisch, ik heb hoe dan ook nog nooit een mongool een als mongool willen benoemen
quote:
Dat stel je wel heel makkelijk zo, maar je kunt niet alles uit je zelf halen. Het helpt om jezelf te accepteren wie je bent als je omgeving je ook accepteerd wie je bent. Je kunt voor jezelf wel denken dat je ook een normaal mens bent, maar als je constant door je omgeving weer met je handicap/ziekte geconfronteerd wordt, schiet dat niet op. De een kan hier makkelijker mee omgaan dan de ander, maar over het algemeen vindt iedereen het fijner als je als een normaal mens wordt behandelt door anderen.

Je vergeet dat acceptatie van jezelf een proces is waar vaak lange tijd over heen gaat en sommige mensen blijven in dat proces hangen. Een belangrijk verschil is ook of iets er al is vanaf de geboorte of dat het je later in je leven overkomt. Bij dat laatste zul je altijd een voor en een na hebben.

Dan kijk je toch gewoon hoe je behandeld wordt? Sorry hoor, maar je wordt evengoed aan je handicap/ziekte herinnert als iemand zegt dat je het syndroom van Down hebt als dat iemand zegt dat je een mongool bent.
quote:
Het is uiteindelijk een wisselwerking. Het moet toch van 2 kanten komen, snap je.

Uiteraard. Daarom behandel ik mensen ook gewoon normaal, of ze nu een mongool zijn of het syndroom van Down hebben En als mensen zoals Black Jew niet willen dat ik ze schizofreen noem, prima, dan vertel ik ze even wat ik ervan vind (zie posts hierboven) en noem ik ze verder "een persoon die schizofrenie heeft" Het van twee kanten komen zit er voor mij dan ook in dat zo iemand accepteert dat ik er anders over denk en dat als ik die term naar hem/haar toe (per ongeluk) wél gebruik daar niets slechts mee bedoel.

Daarbij, vaak zijn de mensen waarvan je niet mag zeggen dat een mongool een mongool is de mensen die zelf niet normaal met die mongolen omgaan maar alleen op 'ah, zielig, je mag ze geen mongool noemen, koetsjiekoetsjie'-niveau opereren (hulpverleners en betrokken familie uitgezonderd). Dat veranderen van het labeltje verandert de gedragingen van mensen over het algemeen niet en juist daar moet wat aan veranderen.

Ohja, disclaimer; dat ik dingen nu zo makkelijk stel is meer om de discussie op gang te houden en de achterliggende gedachtes duidelijk en naar boven te krijgen. Ik weet dat mensen niet zo ideaal opereren als ik zou willen, dus in de realiteit zou ik bovenstaande ideeën niet zo zwart-wit toepassen. Hoop ik


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-03-2010 20:19 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

In de inhoud van bovenstaande post in combinatie met een andere post is overigens nog een leukigheidje te vinden voor de oplettende lezer!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-03-2010 21:00 by bokaj Profiel van bokaj

Dan snappen we elkaar wel en begreep ik jou posts even verkeerd. Ik zit zelf in een meer directere omgeving.

quote:
Op 15 March 2010 20:10 schreef ZelThoR het volgende:
Dan kijk je toch gewoon hoe je behandeld wordt? Sorry hoor, maar je wordt evengoed aan je handicap/ziekte herinnert als iemand zegt dat je het syndroom van Down hebt als dat iemand zegt dat je een mongool bent.


Het gaat om de manier waarop je het zegt, positieve of negatieve benadering.




Volgens mij komt het er toch op neer dat mensen in hokjes en vooroordelen denken en het lastig is om dat aan de kant te zetten.

En metal is toch min of meer een keuze die je zelf maakt, in tegenstelling tot ziektes en afwijkingen, dus die vergelijking gaat niet op.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-03-2010 21:03 by bastianus Profiel van bastianus

Ik ken tot nu toe geen downer die het prettig vindt om als mongool of downer aangesproken te worden. Of autisten die het prettig vinden om als autist aangesproken te worden. De meeste mensen worden toch het liefst aangesproken als de persoon die ze zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-03-2010 21:14 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 March 2010 21:00 schreef bokaj het volgende:
Dan snappen we elkaar wel en begreep ik jou posts even verkeerd. Ik zit zelf in een meer directere omgeving.

Zoiets begon ik te vermoeden
quote:
Het gaat om de manier waarop je het zegt, positieve of negatieve benadering.

Je hebt gelijk, de manier waarop is vaak waar het op hangt. Ik noem mensen altijd op een zeer liefkozende manier mongool
quote:



Fucking handig! Anders kom ik daar nu pas achter
quote:
Volgens mij komt het er toch op neer dat mensen in hokjes en vooroordelen denken en het lastig is om dat aan de kant te zetten.

Dat is ook lastig, ik kies er dan voor om mensen duidelijk te maken dat het hokje niet zo duidelijk is als zij denken
quote:
En metal is toch min of meer een keuze die je zelf maakt, in tegenstelling tot ziektes en afwijkingen, dus die vergelijking gaat niet op.

Niet helemaal, nee. Maar in beiden gevallen wordt je in een 'hoek' gezet wegens een arbitrair persoonlijk kenmerk en in beide gevallen kan dat frustrerend zijn. Niet van dezelfde orde, klopt, wel hetzelfde principe.

Mensen vereenzelvigen met hun label in plaats van met hoe ze zijn gebeurt überhaupt te veel. Dat mensen liever niet over bepaalde 'abnormale'* hobby's en dergelijke vertellen omdat er een bepaald stigma aan kleeft vind ik een heel treurig iets. Net als dat ik het heel treurig vind als mensen met een aandoening er niet over durven te vertellen. Mensen worden zo ontmenselijkt.

Maar goed, zelf hou ik er dan wel weer erg van om grappen te maken over groepen mensen, vooroordelen uit te vergroten enzovoorts. Dat staat op gespannen voet met wat ik hiervoor zei, maar voor mij persoonlijk kan ik er mee wegkomen omdat ik weet dat er meer achter de stereotypes zit en een individu 'altijd' als individu benader.

*iets wordt al snel als abnormaal beschouwd...
quote:
Op 15 March 2010 21:03 schreef bastianus het volgende:
De meeste mensen worden toch het liefst aangesproken als de persoon die ze zijn.

En terecht! Zoals gezegd spreek ik mensen in het algemeen ook niet aan als het label wat ze lijken te dragen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-03-2010 21:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 March 2010 21:03 schreef bastianus het volgende:
Ik ken tot nu toe geen downer die het prettig vindt om als mongool of downer aangesproken te worden. Of autisten die het prettig vinden om als autist aangesproken te worden. De meeste mensen worden toch het liefst aangesproken als de persoon die ze zijn.


Hee mens! klinkt toch ook raar.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-03-2010 21:36 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 15 March 2010 21:14 schreef ZelThoR het volgende:
Fucking handig! Anders kom ik daar nu pas achter

Ik wist dat die er was en XXL gebruikte hem laatst ergens, dus ik had hem eens in de help opgezocht.



quote:

Dat is ook lastig, ik kies er dan voor om mensen duidelijk te maken dat het hokje niet zo duidelijk is als zij denken

Niet helemaal, nee. Maar in beiden gevallen wordt je in een 'hoek' gezet wegens een arbitrair persoonlijk kenmerk en in beide gevallen kan dat frustrerend zijn. Niet van dezelfde orde, klopt, wel hetzelfde principe.

Mensen vereenzelvigen met hun label in plaats van met hoe ze zijn gebeurt überhaupt te veel. Dat mensen liever niet over bepaalde 'abnormale'* hobby's en dergelijke vertellen omdat er een bepaald stigma aan kleeft vind ik een heel treurig iets. Net als dat ik het heel treurig vind als mensen met een aandoening er niet over durven te vertellen. Mensen worden zo ontmenselijkt.

Maar goed, zelf hou ik er dan wel weer erg van om grappen te maken over groepen mensen, vooroordelen uit te vergroten enzovoorts. Dat staat op gespannen voet met wat ik hiervoor zei, maar voor mij persoonlijk kan ik er mee wegkomen omdat ik weet dat er meer achter de stereotypes zit en een individu 'altijd' als individu benader.

*iets wordt al snel als abnormaal beschouwd...

Het gebeurd mij nog wel eens als ik een winkel binnenkom dat het personeel direct op mij af komt om mij te helpen, terwijl een vriend van mij die er "normaal" uitziet wel gewoon in alle rust rond kan kijken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-03-2010 21:45 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 March 2010 21:36 schreef bokaj het volgende:
Het gebeurd mij nog wel eens als ik een winkel binnenkom dat het personeel direct op mij af komt om mij te helpen, terwijl een vriend van mij die er "normaal" uitziet wel gewoon in alle rust rond kan kijken.

Hehehe, kan me voorstellen dat dat niet altijd fijn is

Maar ja, oude mensen gebeurt hetzelfde, die kiezen daar ook niet voor Ik zelf vind dat ook heel moeilijk inschatten, of dat dat hulp aanbieden gewaardeerd wordt. In de regel probeer ik gewoon te wachten tot iemand duidelijk hulpeloos / verdwaasd om zich heen kijkt. Net als ik dat met 'normale' mensen doe.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-03-2010 21:49 by bastianus Profiel van bastianus

Bij oude mensen vind ik het over het algemeen geen vooroordeel. Veel bejaarden zijn ronduit onbeschoft, onbeleefd en arrogant.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-03-2010 21:49 by bokaj Profiel van bokaj

@ Zelthor: Ik bedoelde eigenlijk dat ik er te "anders" uit zie, voor de rest ben ik wel vrij normaal hoor. Voor er misverstanden over ontstaan.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 15-03-2010 21:51]


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-03-2010 21:51 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 15 March 2010 21:49 schreef bastianus het volgende:
Bij oude mensen vind ik het over het algemeen geen vooroordeel. Veel bejaarden zijn ronduit onbeschoft, onbeleefd en arrogant.
+1, al zijn er ook wel goede.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-03-2010 21:56 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 March 2010 21:49 schreef bastianus het volgende:
Bij oude mensen vind ik het over het algemeen geen vooroordeel. Veel bejaarden zijn ronduit onbeschoft, onbeleefd en arrogant.

Ja, die hebben te goed door dat oud zijn voordelen oplevert (als in extra geholpen worden) en zijn daar misbruik van gaan maken. Schijthekel heb ik daar ook aan, wat die zich aan privileges menen te mogen toeëigenen...

Dat moeten we met de mongooltjes niet krijgen natuurlijk
quote:
Op 15 March 2010 21:49 schreef bokaj het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat ik er te "anders" uit zie, voor de rest ben ik wel vrij normaal hoor. Voor er misverstanden over ontstaan.

Door hoe je hier praat schat ik je ook als vrij normaal in, no worries. Voor zover je dat überhaupt via internet goed kan inschatten.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen