IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : piesgieatrie (psychiatrie tipok) Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-03-2010 22:02 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 March 2010 21:56 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, die hebben te goed door dat oud zijn voordelen oplevert (als in extra geholpen worden) en zijn daar misbruik van gaan maken. Schijthekel heb ik daar ook aan, wat die zich aan privileges menen te mogen toeëigenen...

Dat moeten we met de mongooltjes niet krijgen natuurlijk

Laatst wel gelachen bij de supermarkt. Eén van de meest irritante downers die bij mijn werkgever woont op zijn flikker gegeven in de rij bij de kassa, omdat hij met zijn zielige houding meende te kunnen voorkruipen. De blikken van de andere klanten! Dergelijk zielig gedrag en privileges daaraan willen onttrekken is ook typisch voor verstandelijk beperkten hoor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-03-2010 22:13 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 March 2010 22:02 schreef bastianus het volgende:
Laatst wel gelachen bij de supermarkt. Eén van de meest irritante downers die bij mijn werkgever woont op zijn flikker gegeven in de rij bij de kassa, omdat hij met zijn zielige houding meende te kunnen voorkruipen. De blikken van de andere klanten! Dergelijk zielig gedrag en privileges daaraan willen onttrekken is ook typisch voor verstandelijk beperkten hoor.

Ohja, dat geloof ik ook wel. Evengoed bij kinderen. Goed dat je hem aanpakt

En het feit dat die mensen daar zo raar op reageren geeft ook precies aan waarom zwakkeren überhaupt bedenken dat ze er wel even misbruik van kunnen maken.

edit: maar ja, wij als Calvinisten zijn ook met een permanent schuldgevoel opgezadeld dus kunnen we ook gewoon moeilijk tegen de zwakkeren opboksen

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 15-03-2010 22:15]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-03-2010 22:18 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 March 2010 22:13 schreef ZelThoR het volgende:
edit: maar ja, wij als Calvinisten zijn ook met een permanent schuldgevoel opgezadeld dus kunnen we ook gewoon moeilijk tegen de zwakkeren opboksen
Ik denk dat dat inderdaad in onze cultuur ingebakken zit.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-03-2010 22:20 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ik denk het ook, maar ik denk dat het voor een groot deel ook gewoon in de mens zit ingebakken.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-03-2010 22:25 by bastianus Profiel van bastianus

Ik weet het niet. Ik krijg soms kromme tenen van hoe mensen op mensen met een beperking o.i.d. (weet zo gauw geen beter woord) reageren. Laatst in de winkel een spastische vrouw die een cd kocht. Zegt zo'n mens hoe knap ze dat wel niet vindt. Dus ik antwoorden dat ik er geen kunst aan vind en dat ik al jarenlang zelf cd's kan kopen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-03-2010 22:27 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 March 2010 22:25 schreef bastianus het volgende:
(weet zo gauw geen beter woord)

DEBIELTJES.
quote:
Ik weet het niet. Ik krijg soms kromme tenen van hoe mensen op mensen met een beperking o.i.d. reageren. Laatst in de winkel een spastische vrouw die een cd kocht. Zegt zo'n mens hoe knap ze dat wel niet vindt. Dus ik antwoorden dat ik er geen kunst aan vind en dat ik al jarenlang zelf cd's kan kopen.

Dat je dat voelt sluit niet uit dat het buiten Nederland ook gebeurt

Ik begrijp je gevoel volkomen, in mijn hoofd beginnen dan de lullige counteropmerkingen ook al af te spelen. Ik had het gespeeld op dat ze een vrouw is.

(en dat het heel knap van haar man is dat hij haar alleen rond laat lopen)


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-03-2010 22:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ ingebakken: Hmm laat ik de plaatjes maar niet posten...

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 15-03-2010 22:28]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-03-2010 22:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 March 2010 22:27 schreef ElitE het volgende:
@ ingebakken: Hmm laat ik de plaatjes maar niet posten...
Ik heb wel een vermoeden..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-03-2010 22:37 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Nu zo'n 2.5 maand van de Seroxat af en dat bevalt me wel eigenlijk. VAn de bijwerkingen af, alleen zijn mijn emoties weer wat extremer.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-03-2010 0:54 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 15 March 2010 22:37 schreef Metalhead22 het volgende:
Nu zo'n 2.5 maand van de Seroxat af en dat bevalt me wel eigenlijk. VAn de bijwerkingen af, alleen zijn mijn emoties weer wat extremer.


Goed bezig man, bij mij durven ze het nog niet aan (Citalopram)


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-03-2010 0:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 March 2010 22:37 schreef Metalhead22 het volgende:
Nu zo'n 2.5 maand van de Seroxat af en dat bevalt me wel eigenlijk. VAn de bijwerkingen af, alleen zijn mijn emoties weer wat extremer.


heeft iemand van jullie soms zo van die zenuwschokjes als hij vergeet zijn Seroxat te nemen?

ik neem nu wel al ... 8 jaar 30 mg per dag, maar als ik vergeet... net alsof mijn zenuwen de hik krijgen


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-03-2010 1:01 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Herkenbaar, soort steken in je kop bedoel je, ik zie dan soms ook lichte flitsen. Dat heb ik wel als ik een dag of twee de meds niet ineem.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-03-2010 1:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

mega ambetant,

als ik rook, of ik drink iets teveel heb ik het ook,

en als het heel erg is, dan heb ik het al als ik opzij kijk met mijn ogen


hetzelfde gevoel als ik vroeger had toen ik koorts kreeg

echt bizzar

steken ja, nanoseconden van koue rilling doorheen je zenuwen, hele kleine electrische schokjes


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-03-2010 1:06 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja dat laatste herken ik heel erg. Gebruik dan geen Sexorat maar blijkbaar geld dat ook voor andere anti-depressiva.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-03-2010 1:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

shit


ik gebruik Seroxat eigenlijk niet als anti-depressiva, maar tegen de afwisselende ADD/ADHD, overgevoeligheid/nihilistische staat van zijn.
de ene dag Dragonforce, de andere dag Shining

last.fm als barometer

depressie heb ik wel geen last van, zeker nu niet meer, ben er wel heel erg doorzetter en positivo van geworden, maar met een zwarte achtergrond

ik ben er wel bij gevaren, en seksleven is verbeterd , ten opzichte van 8 jaar geleden dan toch

als ik kan stop ik er nooit mee, maar of dat gezond is?

hoed aan ook, ik ga flimpje kijken


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-03-2010 1:13 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Nouja als het maar helpt, daar gaat het om.
En ja leven lang blijven slikken, als het moet dan moet het. Ik kom er ook niet snel vanaf denk ik.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-03-2010 1:16 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 16 March 2010 1:13 schreef Burzum het volgende:
Nouja als het maar helpt, daar gaat het om.
En ja leven lang blijven slikken, als het moet dan moet het. Ik kom er ook niet snel vanaf denk ik.
Sorry, dat ik opeens kom binnenvallen.
Maar helpt het wel Burzum?

edit: Ik moest even in mijn archief kijken, want de naam citalopram deedt een belletje rinkelen en ik heb dat spul ook gehad.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 16-03-2010 1:18]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-03-2010 1:20 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja dat zeker, ik ben zeker meer in een neutrale stemming als ik dat spul slik en dat helpt voor mij zeker een hoop.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-03-2010 1:28 by bokaj Profiel van bokaj

Dat is beter dan.

Ik had niet het idee dat het bij mij wat deed en mijn omgeving zei dat ook. Ik had zelf het idee dat het me veel te snel werd voorgeschreven, in de zin van: hier heb je een pilletje en dan komt het wel goed.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 16-03-2010 1:30]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-03-2010 1:30 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja maar dat blijft altijd wel moeilijk. Wat voor de een werkt heeft bij een ander totaal geen effect. Ik heb ook antipschychotica (Orap) geslikt en daar had ik ook niks aan.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-03-2010 1:44 by bokaj Profiel van bokaj

Ja, daar heb je gelijk in.

Voor mij helpt het dat ik op mezelf woon ipv bij mijn ouders of in een studentenhuis. Daar werd ik een keer in de zoveel tijd gewoon gek in mijn hoofd.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 16-03-2010 1:46]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-03-2010 2:29 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

+666 @ zenuwschokken, en dat terwijl ik Efexor slik. Lage dosering.
Het is echt irritant en als ik 2 dagen de pillen vergeet ben ik echt een wrak.

Hoe gaat het bij julie met overmatig alcoholgebruik? Bewegingsdrang anyone?


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-03-2010 2:38 by bokaj Profiel van bokaj

Volgens mij maakt het niet uit wat je slikt, van asperine tot anti-depressiva, overmatig alcohol gebruik wordt altijd afgeraden.

En naar de effecten van THC in combinatie met medicijnen wordt geen onderzoek verricht.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-03-2010 2:40 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Trust me, dat gaat prima.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-03-2010 2:48 by bokaj Profiel van bokaj

Maar ik ben zo iemand die de hele bijsluiter leest en daarna dan gaat vragen aan de apotheker waarom er geen rekening met de nederlandse jeugd wordt gehouden als ze medicijnen testen en bijsluiters schrijven.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 16-03-2010 2:57]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen