IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : gigs gezocht in diverse underground circuits
barthard47
Usericon van barthard47
Posted 13-06-2009 14:54 by barthard47 Wijzig reactieProfiel van barthard47Quote dit bericht

Ik ben op zoek naar plekken voor dj-gigs bij podia en events waarbij ik de volgende genres kan draaien of de stijlen waar ik op gericht ben kan combineren, zijnde:

Dark Atmospheric / Industrial Breakcore
Rhythmic Industrial / Zhark to Industrial Hardcore
Soundscapes
Composed / Experimental Classical / Hedendaags
Free Jazz/Noise jazz
80's Industrial
Depressive Black Metal/Doom
Flashcore
Electro/Techno (Dark/Detroit)
Noise (electronic harshness)
Grindcore/Goregrind-metal
Early Hardcore (more of the 90's 180 bpm uptempo gabber style)
Terror (more of the 200+ bpm raw industrial core)
Psychedelic 60's (Pink Floyd, White Noise)
Early electronic music (Moog/Concrete)
New-weird (Harry Merry and stuff)
Darkhop / Neo-Dubstep (not the popular stuff)

meer info & contact via myspace: www.myspace.com/barthard

[Dit bericht is gewijzigd door barthard47 op 13-06-2009 19:42]


R.
Usericon van R.
Posted 13-06-2009 15:20 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Kut.. ik heb alleen maar vrolijke black metal.


barthard47
Usericon van barthard47
Posted 24-06-2009 0:30 by barthard47 Wijzig reactieProfiel van barthard47Quote dit bericht

ik bedoel eigenlijk dat ik zelf gigs als dj zoek. leek me beste plek om ff te posten hier (gezien het niet alleen om metal gaat).
met depressive black metal wordt bedoeld het subgenre van blackmetal dat de naam depressive black metal draagt


kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 24-06-2009 0:35 by kaliumhyperoxide Wijzig reactieProfiel van kaliumhyperoxideQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

Wil je dan vacatures of ook suggesties van podia waarmee je eens contact op kan nemen? Een goede methode is volgens mij o.a. zelf feesten te gaan organiseren


One facebook to find them all, and in the darkness bind them...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-06-2009 0:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

In Belgiƫ kan ik je de Tequila in Gent en The Frontline/'t Tsteegje aanraden, en de Qubus in Oudenaarde


signature


kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 24-06-2009 0:39 by kaliumhyperoxide Wijzig reactieProfiel van kaliumhyperoxideQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

In Amsterdam kan je misschien een keer (gratis?) draaien op een benefietconcert bij de Korsakoff, dat schijnt nodig te zijn daar en je zit gelijk centraal..


One facebook to find them all, and in the darkness bind them...


barthard47
Usericon van barthard47
Posted 24-06-2009 1:18 by barthard47 Wijzig reactieProfiel van barthard47Quote dit bericht

0k dan! thanks voor de tips!
Ik organiseer zelf inderdaad ook feesten, maar gezien de energie en tijd die er in zit en ik eigenlijk meer dingen wil doen dan wat als ik het helemaal zelf doe moeilijk gaat worden tot een goed einde te brengen, wil ik het eens via deze weg proberen.
Ik weet dat een aantal van jullie zelf ook weer hier en daar actief zijn. Het coolste is onverwachte shit combineren op plekken waar het normaal niet zo snel verwacht wordt. Vooral andere underground circuits (bijvoorbeeld gekoppeld aan stijlen van de begin-post) dan mijn eigen circuits (veelal de breakcore- en de speedcore scene, kwa draaien) lijken me leuk om via boekingen/dj sets mee in aanraking te komen.


[Dit bericht is gewijzigd door barthard47 op 24-06-2009 2:33]


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen