IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Goede vrienden die Soft worden door een vriendin / vriend Volgende pagina
Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 19-08-2002 22:39 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Het valt mij ZO VAAK op in mijn vrienden kring, dat zodra ze een vriendin hebben ineens zwaar onder de plak gaan zitten en soft worden. Ik vind dit zo bagger, ze gedragen zich dan als een stel mietjes Ik zou zoiets hebben wees gewoon wie je bent maar niet iedereen doet daar aan. Dan ben je toch je zelf in de maling aan het nemen of niet ???

Ik heb er z'n hekel aan dat ze dan ineens (bijna) niets meer van zich laten horen. Toen ik een vriendin had zocht ik mijn vrienden ook gewoon op, belde zo nu en dan eens van HEEEEEEJ hoe is het. Ik ben al best wat vrienden kwijt geraakt die DANK zij mij met hun geliefde in aanmerking zijn gekomen. Waar ik me dan ook de pest aan erger is dat zodra ze één-maal samen zijn ik niet meer besta.

Op een aantal vrienden na (die zijn gewoon COOL gebleven)heb ik de rest langzaam laten vallen. Dit is erg jammer Maar als ik niet op ze kan bouwen (vertrouwen, dan heb ik zoiets van op gerot


Wat zijn jullie ervaringen ?


Wiegen Meister !


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 19-08-2002 22:40 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 19 augustus 2002 22:39 schreef Shadow_Smile het volgende:
Het valt mij ZO VAAK op in mijn vrienden kring, dat zodra ze een vriendin hebben ineens zwaar onder de plak gaan zitten en soft worden. Ik vind dit zo bagger, ze gedragen zich dan als een stel mietjes Ik zou zoiets hebben wees gewoon wie je bent maar niet iedereen doet daar aan. Dan ben je toch je zelf in de maling aan het nemen of niet ???

Ik heb er z'n hekel aan dat ze dan ineens (bijna) niets meer van zich laten horen. Toen ik een vriendin had zocht ik mijn vrienden ook gewoon op, belde zo nu en dan eens van HEEEEEEJ hoe is het. Ik ben al best wat vrienden kwijt geraakt die DANK zij mij met hun geliefde in aanmerking zijn gekomen. Waar ik me dan ook de pest aan erger is dat zodra ze één-maal samen zijn ik niet meer besta.

Op een aantal vrienden na (die zijn gewoon COOL gebleven)heb ik de rest langzaam laten vallen. Dit is erg jammer Maar als ik niet op ze kan bouwen (vertrouwen, dan heb ik zoiets van op gerot


Wat zijn jullie ervaringen ?


jah ik herken dit heel goed..



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-08-2002 22:41 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Yup. Het is uitgegaan met mijn vriendin omdat ik mezelf niet helemaal kon zijn. Naja, als ik dat niet kan is ze het niet waard. Vette pech.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-08-2002 22:48 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik mag eerlijk zeggen dat ik geen goede vrienden heb, al sinds de middelbare school al niet meer, heb er ook geen behoefte aan. ik heb m'n vriendin en dat is genoeg. verder broers, maar das familie. zelfs de jongens uit de band, en bijv. theo (bassist in houwitser) die ken ik al sinds 1986, maar tis niet iemand waar ik met een probleem naar toe ga.

ach, ik ben altijd al een loner geweest en dat bevalt me prima.

en eigenlijk heb ik een hekel aan mensen.

heb het wel meegemaakt met bekenden, maar vond het nooit erg. iedereen heeft zijn eigen weg te gaan!


Oud Vuil.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 19-08-2002 22:50 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Herken het ook wel...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-08-2002 22:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

sja, erg herkenbaar..

Dat soort figuren zijn dan ook mijn vrienden niet meer.. Of je bent altijd jezelf, of je bent mijn vriend(in) niet..

Ik heb al helemaal een GRAFHEKEL aan mensen die zich ook anders voor gaan doen

Gelukkig hebi k hier geen/ zelden ervaring mee.. Mijn vrienden zijn geprezen, of te lang vriendinloos


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 19-08-2002 22:51 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Eigenlijk is mijn hele vriendengroep van vroeger op deze manier uiteen gevallen. Best wel jammer, maar je doet er niks tegen.


the only pleasure is pain


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-08-2002 22:54 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik prijs mezelf gelukkig- ik hoef niet te veranderen voor mn vriendin.
Toch wel tof als je samen lol kunt hebben en toch je ding blijven doen.
Enkele gemmenschappelijke intersesses helpen natuurlijk.....Metal o.a., héhé...
IceQueen ..melig maar t is zo
Er zijn wel mensen weggevallen die vroeger vrienden waren maar dan plots ellendig moesten gaan doen tg haar

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 19-08-2002 22:55]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-08-2002 22:54 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Vriendinnen! Ik heb er even mijn buik van vol. Relaties kunnen erg verstikkend werken, you know. Nu ik wederom vrijgezel ben kan ik eindelijk weer eens de dingen doen die ik voorheen allemaal deed.
Eén ding echter ben ik blijven doen: mijn vrienden opzoeken. Als mijn vriendin daar problemen mee had, nou ja, dan was dat maar haar probleem. Vriendinnen kunnen véél kapotmaken.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-08-2002 22:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 augustus 2002 22:54 schreef Count Usher het volgende:
Vriendinnen kunnen véél kapotmaken.


vrienden ook, je partner heb je misschien voor het leven, als alles tof is en blijft. maar gewoon vrienden, dat zie je niet vaak.


Oud Vuil.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-08-2002 23:01 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 22:58 schreef webblaster wim het volgende:
vrienden ook, je partner heb je misschien voor het leven, als alles tof is en blijft. maar gewoon vrienden, dat zie je niet vaak.


Mijn écht goeie vrienden zijn er al zolang ik me kan herinneren. Het zijn niet altijd de gasten die je dagelijks ziet, maar de mensen die je ten allen tijde kennen. Het zijn het soort vrienden die je een half niet ziet, weer tegenkomt en je meteen weer goed bij voelt. In andere gevallen heb ik al vlug een tiens-ken-ik-jou-nog-gevoel.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-08-2002 23:05 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 augustus 2002 23:01 schreef Count Usher het volgende:
Mijn écht goeie vrienden zijn er al zolang ik me kan herinneren. Het zijn niet altijd de gasten die je dagelijks ziet, maar de mensen die je ten allen tijde kennen. Het zijn het soort vrienden die je een half niet ziet, weer tegenkomt en je meteen weer goed bij voelt. In andere gevallen heb ik al vlug een tiens-ken-ik-jou-nog-gevoel.


ah dan heb ik toch een beste vriend, nl. m'n viendin, die ken ik sinds '86(was 17) en in '92 relatie gekregen.

naja, dat was een inkoppertje voor mij.


Oud Vuil.


hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 19-08-2002 23:10 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

je kunt wel zeggen dat het achterlijk is dat als je vrienden minder tijd hebben voor je hebben als ze ineens een vriendin hebben, vroegen vond ik het ook ja maar in nu ik zelf een vriendin heb weet ik wel beter, je kunt natuurlijk nogwel mee je vrienden omgaan maar het wordt altijd minder omdat een vriendin ook tijd kost en je wilt ook niet dat je vrienden er altijd bij zijn als je mee je vriendin bent want zeg nou zelf een beetje privacy is natuurlijk wel fijn op zo'n moment


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-08-2002 23:16 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hmm ja, ik ken het verhaal. Mensen lopen altijd te zeiken als een vriend een vriendin heeft gekregen. Maareh, het is dus meestal zo dat als je een goede relatie wilt hebben je wat tijd met je vriendin door moet brengen. En als die vriendin ook nog eens niet in de buurt woont KUN je gewoon niet elke week bij je vrienden zijn.

En mensen die het soft vinden als hun vrienden tijd aan de vriendin besteden snap IK dus niet.



-=Duistertje=-
-=PasOpIkBijt=-
Usericon van -=Duistertje=-
Posted 19-08-2002 23:18 by -=Duistertje=- Wijzig reactieProfiel van -=Duistertje=-Quote dit bericht

Jah ik ken het wel ja, nouja boeit me opzich niet, behalve als die persoon absoluut geen tijd meer heeft voor de rest van zn of haar vrienden maare ja zelf bennik zo niet iig.


^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-08-2002 23:20 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Daar ben ik het mee eens. Je moet wel af en toe je kop aan je vrienden laten zien. Maar dat kan lastig zijn zo af en toe.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-08-2002 23:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wat een spookverhalen allemaal.

Fuck man, ik vind vriendschap echt wel belangrijk. Ik heb zelf ooit de fout gemaakt om veeel te diep en teveel in een relatie te duiken. Gelukkig kon ik na negen maanden (met hangende pootjes) terugkeren, en ik werd ook met zulke warmte heropgenomen, dat was fantastisch.
Ik heb een aantal vrienden die ik echt al jaren ken, en als er dan een vriendin komt (meestal van buitenaf) gebeurt het wel eens dat zo'n vriend opeens 'weg' is, die zit dan de hele tijd bij iemand die hij veel korter kent maar die dan plots veel belangrijker wordt. Het hangt allemaal van de situatie en de context af, en ik kan er ook niet echt boos om worden; dat moet zo'n persoon toch zelf weten? Je komt er iig wel achter hoe de prioriteiten dan liggen en dat vind ik wel jammer. Ik heb het niet over 'softheid' of zo, maar als je iemand zes, zeven jaar kent, en opeens komt er iemand langs en ben je zo'n persoon met wie je zes, zeven jaar lang veel gedeeld hebt kwijt... sorry, ik vind dat een beetje onvolwassen. Vriendschappen zijn niet iets waarin je beslag op elkaar kunt leggen, maar zeker ook niet iets wat 'wegens omstandigheden' bestaat en wat dan bij evt. vriendinnen zomaar kan verdwijnen, en na afloop van de relatie weer tevoorschijn getoverd kan worden!

En ik kan het weten, want nogmaals, ik heb de fout zelf ook een keer gemaakt. Jammer toch dat het vaak zo moet. Ik ben ook niet iemand om dan boos op zo'n vriend te worden, eerder dat ik gewoon mijn conclusies trek: 'okay, zo liggen de prioriteiten, ik weet genoeg'.

Ik vind ook dat je in een goede relatie van elkaar moet kunnen begrijpen dat je ook een eigen leven met eigen vrienden hebt, en dat je graag die vriendschappen onderhoudt. Je kiest je vrienden niet voor niets uit, toch? Toch raar dat je vaak ziet dat een plotselinge verliefdheid zoiets kan onderbreken. En dat je het laat verwateren, zo'n vriendschap.... daar ben je toch echt zelf bij.


-=Duistertje=-
-=PasOpIkBijt=-
Usericon van -=Duistertje=-
Posted 19-08-2002 23:32 by -=Duistertje=- Wijzig reactieProfiel van -=Duistertje=-Quote dit bericht

Ja daarom ben ik wel sociaal dan hahaha, ik heb een vriend in groningen en zelf woon in tussen apeldoorn en arnhem dus ja das natuurlijk deeee oplossing voor contact houden met vrienden *ahum* sja ik moet toch voordelen bedenken


^~*+*~^Steeeeeeeeeeeel^~*+*~^


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 19-08-2002 23:34 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 23:16 schreef Vargen666 het volgende:
Hmm ja, ik ken het verhaal. Mensen lopen altijd te zeiken als een vriend een vriendin heeft gekregen. Maareh, het is dus meestal zo dat als je een goede relatie wilt hebben je wat tijd met je vriendin door moet brengen. En als die vriendin ook nog eens niet in de buurt woont KUN je gewoon niet elke week bij je vrienden zijn.

En mensen die het soft vinden als hun vrienden tijd aan de vriendin besteden snap IK dus niet.


Wat ik bedoel is dat ik helemaal nix meer van ze hoor, en zodra het dan toevallig een keer uit is weten ze me wel te bellen. DAT VIND IK PAS ZWAK !!! Dat ze met hun vriendin of vriend om gaan prima ! Dat ze minden met hun vrienden omgaan prima ! Dat ze niets meer van zich laten horen tot ze je nodig hebben is LAAG !

Je kan toch wel minsten dan een keertje bellen van hee hoe is het, dan hoef je nog niet eens langs te gaan of wat dan ook.

En wat dat soft worden, ik doel op dat ze ineens geen zin hebben om mee te gaan, of dat ze ineens niet meer durfen "gek / lollig " te doen of onder vrienden opelijk over sex praten (wat ze normaal wel deden waar ook vrouwen bij zaten, waarschijnlijk zijn ze bang dat ze hun vriendin kwijt raken of dattie boos word. ( ik snap het niet)

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 19-08-2002 23:39]


Wiegen Meister !


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-08-2002 23:39 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ok Shadow, da's waar. Dat soort gedrag kan ik ook niet tegen. Ik probeer overigens zo ongeveer om de week bij mijn vrienden te zijn.



Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 19-08-2002 23:39 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2002 23:39 schreef Vargen666 het volgende:
Ok Shadow, da's waar. Dat soort gedrag kan ik ook niet tegen. Ik probeer overigens zo ongeveer om de week bij mijn vrienden te zijn.


Jaah dat doe ik dus ook


Wiegen Meister !


hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 19-08-2002 23:54 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

er bestaat ook nog zoiets als combineren mensen dan naar je vriendin en dan eens naar je vrienden


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-08-2002 23:57 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Of met je vriendin naar je vrienden.

Maar niet andersom.



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-08-2002 0:00 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Echte vriendschap duurt een leven lang, relaties vaak niet. Gebruik je verstand.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-08-2002 0:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 0:00 schreef Shredhead het volgende:
Echte vriendschap duurt een leven lang, relaties vaak niet. Gebruik je verstand.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-08-2002 0:02 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik denk dat dat vooral op ervaringen gebasseerd is, en dat het voor iedereen anders is.



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen