IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Cirith Gorgor Volgende pagina
Witchking
Usericon van Witchking
Posted 27-03-2002 18:04 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Wat vind je Cirith Gorgor? Ik vind het een goeie band zelfs de beste BM band van Nederland. Unveiling the essence is een gaaf album!

NP : Bellum Germanicum


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 27-03-2002 18:07 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

leuke aan deze band is dat er lekker veel solo's gespeeld wordt! komt niet zo vaak voor bij BM bands


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 27-03-2002 18:10 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Wel okee, heb er geen cd's van, maar heb ze wel eens zien optreden. Ik was er niet bepaald van ondersteboven, maar niet slecht...


Dead things grow from deep inside...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-03-2002 19:18 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Na Gorgoroth, Cirith Ungol, Isengard en wat me nu nog allemaal even niet te binnen schiet: Cirith Gorgor!!

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 27-03-2002 19:26]


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 27-03-2002 19:22 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Tolkien zijn boeken is nu eenmaal een bron van namen voor bands.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 27-03-2002 19:44 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

keb er 2 cds geloof ik.
Cirith Gorgor



Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 27-03-2002 20:41 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

20 april ga ik ze live zien.

verder klinkt het best goed!


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 27-03-2002 20:50 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

ja ik heb unveiling the essence ook, koel cdtje



Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 27-03-2002 20:59 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Zaaddodende kutband


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 27-03-2002 21:36 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

ik heb ze 1 x live gezien een aantal jaren geleden en dat was bedroevend slecht...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-03-2002 22:21 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik vind het geen slechte band. Heb 2 cd's, maar vind 1 cd van CG wel genoeg. Voor geinteresseerden: "Onwards..." staat op mijn tradelist.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 27-03-2002 23:59 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Klinkt lullig maar als ik ze hoor kan ik mijn tranen niet bedwingen.....


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 28-03-2002 7:10 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 23:59 schreef Triple-Dan het volgende:
Klinkt lullig maar als ik ze hoor kan ik mijn tranen niet bedwingen.....


ROFL

Ja, in onze relatie is Triple-Dan toch wel de sentimenteelste..


Visigoth
Usericon van Visigoth
Posted 28-03-2002 9:01 by Visigoth Wijzig reactieProfiel van VisigothQuote dit bericht

Er staat op "Unveiling..." een hidden track vóór het eerste nummer geloof ik (een cover van Darkthrone als ik het me goed herinner). Ik kan het momenteel niet nakijken, maar ik denk dat je gewoon op de terugspoelknop moet drukken wanneer het eerste nummer begint te spelen. Ik weet wel niet of dat met elke CD-speler lukt...


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 28-03-2002 11:18 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 28 maart 2002 7:10 schreef Shredhead het volgende:
ROFL

Ja, in onze relatie is Triple-Dan toch wel de sentimenteelste..


Maar goed dat ik ShredHead heb om af en toe bij te kunnen uithuilen hahahah........want hij speelt het mannetje in onze relatie


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-03-2002 13:03 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 9:01 schreef Visigoth het volgende:
Er staat op "Unveiling..." een hidden track vóór het eerste nummer geloof ik (een cover van Darkthrone als ik het me goed herinner). Ik kan het momenteel niet nakijken, maar ik denk dat je gewoon op de terugspoelknop moet drukken wanneer het eerste nummer begint te spelen. Ik weet wel niet of dat met elke CD-speler lukt...


Dat lukt dus NIET met elke cd-speler...

...Crap, ik heb net een nieuwe cd-speler. Vanmiddag weer eens testen.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 28-03-2002 13:30 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 20:59 schreef Nuclearbastard het volgende:
Zaaddodende kutband


Jij vind wel erg veel kut volgens mij


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-10-2002 17:29 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
After their departure on Osmose Records Cirith Gorgor have been working on new songs which resulted in a promo CD which is by now sent out to all relevant labels.

Two songs of that promo will be released on a 7"EP which will bare the title "Through Woods of Darkness and Evil". The concerned songs are entitled "Infinite Consecration" and "Firestorm Apocalypse".

This EP will be released in a handnumbered edition of 666 copies by Ketzer Records (GER) / Regimental Records (USA). An exact release date however is not yet set.


Bron.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 22-01-2003 19:04 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Is er nog nieuws van deze band?


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-01-2003 19:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 19:04 schreef Gunman het volgende:
Is er nog nieuws van deze band?

Ja,vorige maand is hun 7"EP eindelijk uitgekomen!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 22-01-2003 19:23 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 19:17 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ja,vorige maand is hun 7"EP eindelijk uitgekomen!

Ik moet es dringend ofwel mn zus r platenspeler stelen, of zelf eentje kopen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-01-2003 19:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 19:23 schreef Gunman het volgende:
Ik moet es dringend ofwel mn zus r platenspeler stelen, of zelf eentje kopen.
Dan steel 'em maar.Hou je meer geld over voor vinyl


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 22-01-2003 19:35 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Ik heb alleen Defile . . .die ruled zekers!!! Unveiling is dus een aanrader?


There is no religion higher than Truth!


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 22-01-2003 19:36 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 22 januari 2003 19:35 schreef Faceless Unknown het volgende:
Ik heb alleen Defile . . .die ruled zekers!!! Unveiling is dus een aanrader?


yep



soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 22-01-2003 19:42 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 19:17 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ja,vorige maand is hun 7"EP eindelijk uitgekomen!


haha, ja, met een super origineel titel


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 22-01-2003 19:56 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Heb de debut cd (Onwards to the spectral defile) die ik erg goed vind met een zeer goed geluid ook. Wat mij opviel toen ik een mp3 hoorde van de tweede cd was dat het geluid stukken minder is. Over de kwaliteit van de nummers (van Unveiling... dus) weet ik niks maar het debut is ijzersterk.

[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 22-01-2003 19:57]


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen