IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Geert Wilders heeft eigenlijk rood haar! [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 19-06-2009 14:43 by Dick Wolkendeck Profiel van Dick Wolkendeckhttp://www.seraphique.com

quote:
Op 19 juni 2009 12:59 schreef Jenje het volgende:
België scherpt regels aan voor tatoes

Het Ministerie van Volksgezondheid in België gaat strengere regels invoeren met betrekking tot het zetten van tatoeages. De minister werd ondervraagd naar aanleiding van het sterrenmeisje.

De verantwoordelijke bewindspersoon, Laurette Onkelinx, heeft dat gisteren bekendgemaakt.

Regels

De grootte van de tatoeage moet worden opgenomen in het document dat de tatoeëerder en de getatoeëerde vooraf opstellen om hun akkoord over de tattoo vast te leggen. Daarnaast moet er een duidelijke bedenktijd van één of meerdere dagen komen vooraleer de tatoeage mag worden gezet. Mensen kunnen nu nog een bedenktijd vragen, maar dat is niet verplicht. Op deze punten moet de wet worden aangepast. Dat schrijft de Gazet van Antwerpen.

(Spitsnieuws, vandaar het beroerde taalgebruik)


Goddegod, moet Belgi":e blijven bewijzen dat ze een dom land zijn


Het was toch een hoax?


Only sick music makes money today - Nietsche.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2009 14:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zeiden ze bij GeenStijl ja, beetje twijfelachtig allemaal .. of dit bericht is ook weer een hoax ..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-06-2009 15:02 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

stond ook in de Spits dat het een Hoax was.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2009 15:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

is zelfde ..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-06-2009 15:13 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ow, dat wist ik niet.

Maar gaat om dit radio station:
http://www.mnm.be/

edit: het radio station zegt btw op de website dat zij er niets mee te maken hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 19-06-2009 15:26]


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-06-2009 15:54 by altx Profiel van altx

quote:
Op 19 juni 2009 15:13 schreef ghoulliette het volgende:
ow, dat wist ik niet.

Maar gaat om dit radio station:
http://www.mnm.be/

edit: het radio station zegt btw op de website dat zij er niets mee te maken hebben.


Het wordt steeds mooier...

quote:
Te veel inkt gebruikt
Haar oom was er ook bij en vertelde dat "ze volgens veel experts het bewustzijn is verloren. De tatoeëerder zou ook te veel inkt hebben gebruikt." Kimberley en haar oom hadden ook bewijzen mee van een dermatoloog. Daaruit blijkt dat de inkt op haar voorhoofd 2cm diep zit, normaal gezien is dat maar 3 mm.


Ja hoor... 2 cm diep...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2009 15:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

ROFLMAO

als die doos 2 cm dikke huid op hara hoofd heeft zitten mag ze naar het circus


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-06-2009 16:18 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 juni 2009 15:56 schreef Jenje het volgende:
ROFLMAO

als die doos 2 cm dikke huid op hara hoofd heeft zitten mag ze naar het circus



Waarom greep die oom niet in dan toen dat wicht bewusteloos raakte?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2009 16:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Incest * Belg * Stoephoer * Woonwagenvolk = hilarische lachbuien om domste actie ooit.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-06-2009 17:25 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Brüno opent 'pink light district' op Wallen



(Novum) - Sacha Baron Cohen heeft vrijdagmiddag op een jetski een bezoekje gebracht aan de Amsterdamse Wallen. De komiek opende als zijn alter ego Brüno het 'pink light district'.

Cohen poseerde in een rode string, die boven zijn iets te strakke zwarte broek uitstak, samen met een drietal schaars geklede mannen voor de toegestroomde fotografen. Nadat de Brit wat grappen had gemaakt, knipte hij een lintje door om de homovariant van het red light district te openen, meldt een woordvoerder van filmproducent Universal.

De 37-jarige komiek en acteur is in de hoofdstad om zijn 'Brüno'-film onder de aandacht te brengen. Voor de rolprent is hij in de huid gekropen van de Oostenrijkse homoseksuele modeverslaggever Brüno.

Zaterdag gaat de film onder het toeziend oog van de 'Borat'-acteur in voorpremière. Vanaf 8 juli draait 'Brüno' in de Nederlandse bioscopen.





IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 19-06-2009 18:36 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

'Veertig gevallen van ontucht binnen de kerk per jaar'

AMSTERDAM – Bij de katholieke kerken in Nederland worden jaarlijks veertig gevallen van ontucht door ambtsdragers uit de kerk geregistreerd.

Dat blijkt uit onderzoek van het televisieprogramma Zembla.

Volgens het VARA-programma zijn kerken niet transparant als het gaat om seksuele misstanden.

In 2007 zou door de kerk zijn stilgehouden dat de voltallige klachtencommissie, die de ontuchtzaken binnen de kerk intern moet afhandelen, was opgestapt.

Regels

Dit gebeurde naar aanleiding van een verscherping van de regels voor de klachtenbehandeling.

De commissie hekelde het feit dat hierbij niet meer de belangen van de slachtoffers, maar de belangen van de kerk voorop stonden.

Aansprakelijkheid

Voormalig voorzitter Van Kuijck: “De commissie kreeg de indruk dat het veel belangrijker werd om ook de kerk te beschermen tegen allerlei aansprakelijkheidsrisico’s.”

“Daardoor stond de positie van het slachtoffer niet meer centraal en dat was toch het uitgangspunt.”

Gevolgen

Volgens Peter Nissen, hoogleraar cultuurgeschiedenis van het christendom, zijn de gevolgen voor priesters en dominees die de fout in gaan verwaarloosbaar.

“Ik ken meer voorbeelden van priesters die geschorst zijn en na een tijdje in kerkelijke functies en zelfs weer pastoraal werk kunnen doen, zelfs met jongeren”




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2009 19:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

GOH wat een verrassing! (megacynisme)


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-06-2009 19:25 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 juni 2009 18:36 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
'Veertig gevallen van ontucht binnen de kerk per jaar'

AMSTERDAM – Bij de katholieke kerken in Nederland worden jaarlijks veertig gevallen van ontucht door ambtsdragers uit de kerk geregistreerd.

Dat blijkt uit onderzoek van het televisieprogramma Zembla.

Volgens het VARA-programma zijn kerken niet transparant als het gaat om seksuele misstanden.

In 2007 zou door de kerk zijn stilgehouden dat de voltallige klachtencommissie, die de ontuchtzaken binnen de kerk intern moet afhandelen, was opgestapt.

Regels

Dit gebeurde naar aanleiding van een verscherping van de regels voor de klachtenbehandeling.

De commissie hekelde het feit dat hierbij niet meer de belangen van de slachtoffers, maar de belangen van de kerk voorop stonden.

Aansprakelijkheid

Voormalig voorzitter Van Kuijck: “De commissie kreeg de indruk dat het veel belangrijker werd om ook de kerk te beschermen tegen allerlei aansprakelijkheidsrisico’s.”

“Daardoor stond de positie van het slachtoffer niet meer centraal en dat was toch het uitgangspunt.”

Gevolgen

Volgens Peter Nissen, hoogleraar cultuurgeschiedenis van het christendom, zijn de gevolgen voor priesters en dominees die de fout in gaan verwaarloosbaar.

“Ik ken meer voorbeelden van priesters die geschorst zijn en na een tijdje in kerkelijke functies en zelfs weer pastoraal werk kunnen doen, zelfs met jongeren”



Veertig, dat valt wel mee. Ik had erger verwacht eerlijk gezegd. Zeker bij mensen die zich aan een achterhaald celibaat moeten houden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-06-2009 19:34 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 19 juni 2009 10:04 schreef karnivoor het volgende:
Dat die walvisvaart kut is, ben ik het ook wel mee eens maar dat ze zo als helden vereerd worden op discovery channel gaat me wat te ver. het blijft tuig wat geen fuck meer te doen heeft dan irritant wezen ipv een fatsoenlijke baan zoeken.


Hahaha, moet je hem horen, krijg jij eerst maar eens een echte baan voordat je je als een elitaire snob gaat gedragen, padlarf.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-06-2009 19:34 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 juni 2009 19:25 schreef bastianus het volgende:
Veertig, dat valt wel mee. Ik had erger verwacht eerlijk gezegd. Zeker bij mensen die zich aan een achterhaald celibaat moeten houden.


Er worden er 40 geregistreerd... Dus het echte aantal is hoger. En die 40 gevallen kan natuurlijk ook slaan op die ambtsdragers, dan is het aantal misbruikte kinderen nog veel hoger.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-06-2009 19:39 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 juni 2009 19:34 schreef MR. N het volgende:
Er worden er 40 geregistreerd... Dus het echte aantal is hoger. En die 40 gevallen kan natuurlijk ook slaan op die ambtsdragers, dan is het aantal misbruikte kinderen nog veel hoger.

Toch ben ik benieuwd wat het resultaat van een dergelijk onderzoek onder moslimgelovigen zou opleveren. Daar hoor je namelijk zelden iets over, en die gemeenschap lijkt me nog veel geslotener.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-06-2009 19:43 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 juni 2009 19:39 schreef bastianus het volgende:
Toch ben ik benieuwd wat het resultaat van een dergelijk onderzoek onder moslimgelovigen zou opleveren. Daar hoor je namelijk zelden iets over, en die gemeenschap lijkt me nog veel geslotener.


Mbt het celibaat is er nogal een verschil, die wordt niet verheerlijkt door de moslimgemeenschap.

[edit] En het gaat niet om de gelovigen, maar om de geestelijken.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 19-06-2009 19:43]


Boeiender


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 19-06-2009 19:55 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 19 juni 2009 10:04 schreef karnivoor het volgende:
Nederland gaat actie tegen walvisvaart uitzoeken (video)
Uitgegeven: 3 maart 2008 16:40
Laatst gewijzigd: 4 maart 2008 09:42
TOKIO/DEN HAAG - Nederland gaat uitzoeken wat er maandag precies is gebeurd tijdens de actie van de organisatie Sea Shepherd tegen de walvisvaart. Mocht blijken dat er sprake is van een strafbaar feit, dan zal Nederland vervolgstappen ondernemen en een strafrechtelijk onderzoek starten. Het is echter te vroeg om conclusies te trekken over het incident.

Bekijk video

Dat heeft de Nederlandse ambassadeur maandag tegen het Japanse ministerie van Buitenlandse Zaken gezegd.

Japan

Japan riep de Nederlandse ambassadeur en zijn Australische collega op het matje na de actie. Volgens Japan raakten drie opvarenden van een Japanse walvisvaarder gewond door een bijtend zuur waarmee de milieugroep de walvisvaarder urenlang had bestookt.

Sea Shepherd voert actie met het schip Steve Irwin, dat in Australië zijn thuishaven heeft en in Nederland is geregistreerd. Daardoor is Nederlandse wetgeving van toepassing.

Maatregelen

Het Japanse ministerie van Buitenlandse Zaken drong er bij de Nederlandse en de Australische ambassadeur op aan maatregelen te nemen om nieuw geweld te voorkomen.

Nederland heeft daarover geen afspraken gemaakt. De ambassadeur heeft kennisgenomen van de zorgen van Japan, liet een woordvoerster van Buitenlandse Zaken weten.

Zorgen

In tegenstelling tot de Australische regering heeft Nederland de actie nog niet openlijk veroordeeld, maar wel zijn zorgen geuit. De ambassadeur heeft laten weten dat Nederland hecht aan de vrijheid van meningsuiting en het recht op demonstratie, "ook op volle zee".

Maar dat dient wel altijd binnen de grenzen van het toelaatbare te gebeuren. De veiligheid van mensen en milieu staat voorop, luidde de boodschap.

Watson

Sea Shephard-voorman Paul Watson noemde de actie van maandag een "niet-gewelddadige chemische oorlogvoering". De gebruikte stof was volgens hem ongevaarlijk en zou feitelijk niet meer zijn geweest dan een soort verrotte boter die stank en gladheid aan dek veroorzaakte.

Organisatie

Sea Shepherd Conservation Society is een Amerikaanse vrijwilligersorganisatie die zich wereldwijd inzet voor de bescherming van walvissen, zeehonden, dolfijnen en al het andere leven in zee.
© ANP



Dat die walvisvaart kut is, ben ik het ook wel mee eens maar dat ze zo als helden vereerd worden op discovery channel gaat me wat te ver. het blijft tuig wat geen fuck meer te doen heeft dan irritant wezen ipv een fatsoenlijke baan zoeken.


Onzin, voor deze mensen heb ik juist wel respect, omdat zij er daadwerkelijk wat aan doen, in tegenstelling tot de SP'er die staat te schreeuwen voor het binnenhof bijvoorbeeld.


Against God and Government


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-06-2009 20:01 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 juni 2009 19:43 schreef MR. N het volgende:
Mbt het celibaat is er nogal een verschil, die wordt niet verheerlijkt door de moslimgemeenschap.

[edit] En het gaat niet om de gelovigen, maar om de geestelijken.

Klopt, maar dan nog. Ik hoor ook van alles uit de moslimgemeenschap over dubieuze imams, maar dat lekt zelden uit. Bij het bashen van de katholieke kerk heb ik toch het gevoel alsof ze tegen een dood paard aantrappen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-06-2009 20:04 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 19 juni 2009 19:34 schreef Snaack het volgende:
Hahaha, moet je hem horen, krijg jij eerst maar eens een echte baan voordat je je als een elitaire snob gaat gedragen, padlarf.


Niet zo happen, irl is karnivoor wel genuanceerd hoor.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-06-2009 20:06 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 juni 2009 20:01 schreef bastianus het volgende:
Klopt, maar dan nog. Ik hoor ook van alles uit de moslimgemeenschap over dubieuze imams, maar dat lekt zelden uit. Bij het bashen van de katholieke kerk heb ik toch het gevoel alsof ze tegen een dood paard aantrappen.


Hoezo "bashen"? En hoezo "dood paard"?

Wat heb jij gehoord uit de moslimgemeenschap over dubieuze imams?

(For the record: Ik vind alle religie overbodig en schadelijk).


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-06-2009 20:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 juni 2009 20:06 schreef MR. N het volgende:
Hoezo "bashen"?

Als het over de katholieke kerk gaat in de media, heeft dat vaak met misbruik door priesters te maken. Doordat priester ooit hebben toegezegd aan een achterhaald principe als het celibaat mee te werken, komt hun seksualiteit er nogal eens verwrongen uit. En op de één of andere manier spreekt dit journalisten aan. Erg bijzonder is het echter niet, ook niet het feit dat zaken in de doofpot worden gehouden. Omdat dit in talloze andere gemeenschappen ook gebeurt. Maar omdat priesters seks zogenaamd afzweren is het voor media extra interessant.
quote:
En hoezo "dood paard"?

Op papier heeft de RK kerk 4 miljoen leden. Echter, hiervan zijn maar een kleine 200.000 regelmatige kerkgangers. Op sterven na dood dus.
quote:
Wat heb jij gehoord uit de moslimgemeenschap over dubieuze imams?

Ik heb lesgegeven op een zwarte school met 80% moslimleerlingen. Daar heb ik kennisgemaakt met hoe er, in opdracht van de imam, met jonge meisjes werd omgegaan. Ontucht was maar één van de veel voorkomende mishandelingsvormen. Maar dergelijke zaken werden heel goed binnen de gemeenschap gehouden.

(For the record: Ik vind alle religie overbodig en schadelijk).[/quote]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-06-2009 20:41 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 juni 2009 20:30 schreef bastianus het volgende:
Als het over de katholieke kerk gaat in de media, heeft dat vaak met misbruik door priesters te maken. Doordat priester ooit hebben toegezegd aan een achterhaald principe als het celibaat mee te werken, komt hun seksualiteit er nogal eens verwrongen uit. En op de één of andere manier spreekt dit journalisten aan. Erg bijzonder is het echter niet, ook niet het feit dat zaken in de doofpot worden gehouden. Omdat dit in talloze andere gemeenschappen ook gebeurt. Maar omdat priesters seks zogenaamd afzweren is het voor media extra interessant.


Hmmmm, vindt je dat "bashen"? Ik vind het niet meer dan begrijpelijk dat dit soort dingen in het nieuws komen, want behalve het celibaat praat je natuurlijk ook over religie, en over mensen die namens hun god handelen.
quote:

Op papier heeft de RK kerk 4 miljoen leden. Echter, hiervan zijn maar een kleine 200.000 regelmatige kerkgangers. Op sterven na dood dus.
Euh, dit zijn de NL cijfers neem ik aan? Wereldwijd meer dan een miljard gelovigen nog steeds.
quote:

Ik heb lesgegeven op een zwarte school met 80% moslimleerlingen. Daar heb ik kennisgemaakt met hoe er, in opdracht van de imam, met jonge meisjes werd omgegaan. Ontucht was maar één van de veel voorkomende mishandelingsvormen. Maar dergelijke zaken werden heel goed binnen de gemeenschap gehouden.


Net zulke klootzakken dus.



Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-06-2009 20:45 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Heeeeeee, en hier nóg een gerelateerd vers bericht:

quote:
Ruim 400 meldingen misbruik bij kerken
vrijdag 19 juni 2009 19:05

HILVERSUM (ANP) - In Nederland zijn bij kerken ruim vierhonderd meldingen gedaan door slachtoffers van seksueel misbruik. Dat stelt het televisieprogramma Zembla zondag in zijn uitzending na een rondgang langs een aantal kerken. Veel meldingen leidden uiteindelijk niet tot een klacht.

De slachtoffers zijn onder meer mensen die voor geestelijke hulp bij een dominee of priester aanklopten. Maar de gevallen kunnen ook gaan over kosters, pastoraal medewerkers of kerkraadsleden.

De Rooms-Katholieke Kerk meldde Zembla dat ze sinds 1995 276 meldingen binnenkreeg. Het Interkerkelijk Samenwerkingsverband Tegen Seksueel Misbruik in Pastorale Relaties (met daarin onder meer de Protestantse Kerk in Nederland) ontving sinds medio jaren negentig gemiddeld twintig zaken per jaar. Een meldpunt van drie gereformeerde kerken telde sinds 2005 bij elkaar 29 meldingen.




Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-06-2009 21:26 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 juni 2009 20:45 schreef MR. N het volgende:
Heeeeeee, en hier nóg een gerelateerd vers bericht:



Het zijn net mensen, die gristenen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen