IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Geert Wilders heeft eigenlijk rood haar! [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 20-06-2009 0:58 by invictis Profiel van invictis

ik ben toch aardig benieuwd of bepaalde gegadigden hier net zo'n grote tyfusbek durven open te trekken als ze me in het echt tegenkomen.
slap gezeik; je geeft tegengas en de heksenjacht is begonnen.
trieste hoerige klote-acties 1e klas.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-06-2009 1:02 by Mark Profiel van Mark

Ben je in het dagelijks leven een priester dan?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


invictis
Usericon van invictis
Posted 20-06-2009 1:04 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 20 juni 2009 1:02 schreef Mark het volgende:
Ben je in het dagelijks leven een priester dan?


nee; ik ben het slappe geouwehoer & geprovoceer meer dan zat.
lachen hoor achter je pc provoceren en de uitdaging denken aan te gaan, alleen erg jammer als ik de streep verder zet dat iedereen weer zijn bek dichthoudt.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-06-2009 1:07 by Mark Profiel van Mark

Ik zie nog steeds het verband met misbruik in kerken niet. Of is het nieuws dat je je aangevallen voelt? Niks mis met stoom afblazen, maar dit is wel enigszins willekeurig zo. Slaat dit nog op een bepaald topic of is het een algemene observatie?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-06-2009 8:27 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 juni 2009 17:25 schreef Black Jew het volgende:
Brüno opent 'pink light district' op Wallen



(Novum) - Sacha Baron Cohen heeft vrijdagmiddag op een jetski een bezoekje gebracht aan de Amsterdamse Wallen. De komiek opende als zijn alter ego Brüno het 'pink light district'.

Cohen poseerde in een rode string, die boven zijn iets te strakke zwarte broek uitstak, samen met een drietal schaars geklede mannen voor de toegestroomde fotografen. Nadat de Brit wat grappen had gemaakt, knipte hij een lintje door om de homovariant van het red light district te openen, meldt een woordvoerder van filmproducent Universal.

De 37-jarige komiek en acteur is in de hoofdstad om zijn 'Brüno'-film onder de aandacht te brengen. Voor de rolprent is hij in de huid gekropen van de Oostenrijkse homoseksuele modeverslaggever Brüno.

Zaterdag gaat de film onder het toeziend oog van de 'Borat'-acteur in voorpremière. Vanaf 8 juli draait 'Brüno' in de Nederlandse bioscopen.





Hehe, volgens Brüno was één van de prostitués voor de hele week door Wilders gereserveerd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2009 11:03 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 juni 2009 1:04 schreef invictis het volgende:
nee; ik ben het slappe geouwehoer & geprovoceer meer dan zat.
lachen hoor achter je pc provoceren en de uitdaging denken aan te gaan, alleen erg jammer als ik de streep verder zet dat iedereen weer zijn bek dichthoudt.

jonge, denk aan je bloeddruk. Gewoon de PC uitzetten en dat bestaat dit niet eens.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-06-2009 11:54 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 19 juni 2009 19:34 schreef Snaack het volgende:
Hahaha, moet je hem horen, krijg jij eerst maar eens een echte baan voordat je je als een elitaire snob gaat gedragen, padlarf.
Idd! Je baan defineert je!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2009 11:55 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

waarom verzetten paupers zich altijd tegen deze stelling. makes you think.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-06-2009 11:59 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 20 juni 2009 11:55 schreef ghoulliette het volgende:
waarom verzetten paupers zich altijd tegen deze stelling. makes you think.
Dat je je pas elitair mag gedragen itt tot het zijn van een padlarf als je een fatsoenlijke baan hebt? Idk.

U tell me.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 20-06-2009 12:01]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2009 12:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 juni 2009 1:04 schreef invictis het volgende:
nee; ik ben het slappe geouwehoer & geprovoceer meer dan zat.
lachen hoor achter je pc provoceren en de uitdaging denken aan te gaan, alleen erg jammer als ik de streep verder zet dat iedereen weer zijn bek dichthoudt.
Je bedoelt dat als iemand roept dat ie beter is dan een gevestigde band dat ie dan niet laat horen dat ie dat ook daadwerkelijk is?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2009 12:05 by XXL Profiel van XXL

Dus het gewone (werk)volk, de meerderheid van de mensen, telt niet mee.

Wat een enorme bullshit.

Edit: Lul er eens niet tussendoor, Jenje.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-06-2009 12:06]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2009 12:10 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 juni 2009 11:59 schreef Slechtheid het volgende:
Dat je je pas elitair mag gedragen itt tot het zijn van een padlarf als je een fatsoenlijke baan hebt? Idk.

U tell me.

bedoele meer dat je een baan niet mag zien in termen van zelfdefiniering.

Kijk wanneer je een baan vindt die bij je past (dit impliceert het al) zul je niet ontkennen dat het een gedeelte van jezelf (je eigen ambitie en eigen kunnen) weerspiegeld.

Wanneer je hierin echt niet slaagt en in een baan terecht komt die waardeloos is zul je stellen dat deze baan je niet definieert.

Maar dit hoeft niet zo te zijn, want het is goed mogelijk dat je inderdaad ook even waardeloos bent als je baan, maar je dit zelfinzicht nog niet hebt.

het kan ook zijn dat een baan je niet intresseerd, maar weerspiegeld de kwaliteit van de baan dan ook niet dat je een ongeintresseerde piemel bent? Ik denk het wel.

Succesvolle mensen zullen dus automotisch tegenover de onsuccesvolle mensen komen te staan omdat de onsuccesvolle de verliezers in het verhaal zijn. En dat wil natuurlijk niemand zijn, dus ontkennen ze dat. Dat bedoelde ik


edit: wat voor jou succesvol is mag je natuurlijk zelf bepalen. Ik wil niet stellen dat je perse bij de VN moet werken of op wallstreet om succesvol te zijn. Het gaat om de houding die je tegenover je werk hebt.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-06-2009 12:11]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2009 12:15 by XXL Profiel van XXL

Succes houd voor mij eigenlijk alleen maar in dat ik de dingen die ik in het leven wil bereiken waar weet te maken.
De bijbehorende baan is voor mij slechts een bron van inkomsten maar dat is niet hetgene wat mijn leven succesvol maakt.

Kun je nog zo'n leuke baan hebben maar als je verder amper een leven hebt zet dat voor mij geen zoden aan de dijk.

Respect voor de mensen die daar anders over denken. Ieder zijn ding.

Edit: Die 't' achter 'houd' bedenken jullie er zelf maar bij. Typtyfus FTW!

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-06-2009 12:17]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2009 12:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Het gaat er om hoe je je werk doet imho.


Maar daarnaast is het geloof ik vrij standaard dat IT-ers de sociale skills van een Belgische pedofiel hebben.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2009 12:17 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

@ IEKS IEKS EL: Dat kan ook, maar dan nog definieert je baan jezelf. als jij ervoor kiest zo min mogelijk te werken, omdat je werk je niet interesseert dan reflecteert het nog steeds je keuzes.

Kijk als je als droom hebt om onderwijzer te worden, omdat je als ambities hebt kinder te onderwijzen ene en wezenlijke bijdrage te leveren aan de samenleving dan reflecteerd je baan als onderwijzer deze ambities.

zo zie ik het tenminste.

edit Jenje: dat is wel een goed punt. want je kunt als onderwijzer ook de kindere slaan natuurlijk. Maar ik ging even van het goede uit.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-06-2009 12:18]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2009 12:20 by Snaack Profiel van Snaack

Ik bedoelde niets meer dan dat karnivoor, nu hij zijn haar afgeknipt heeft en overhemden draagt naar zijn pauperbaan, ineens de indruk wil wekken dat hij een hele bink is, maar dat is hij natuurlijk helemaal niet.

En dan nog, als hij al "recht van spreken" zou hebben, is het alsnog een kansloos domme uitspraak, wat paradoxaal genoeg weer bewijst dat hij waarschijnlijk vrij laag op de maatschappelijke ladder zal blijven hangen en ik dus gelijk heb.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2009 12:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

want jij staat hoog op die ladder?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-06-2009 12:22 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Snaack? Neej joh!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-06-2009 12:25 by Schaep Profiel van Schaep

Alleen Chelman.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2009 12:25 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ik denk dat er maar weinig carrieretijgers op zm zitten. Myself including natuurlijk. Als ik niet zo'n onzettende lambal was, was ik al afgestudeerd met leuke baan. Maargoed, helaas pindakaas, mijn keuzs definieren mijzelf ook. Misschien dat toekomstige keuzes er nog wat verbetering in aan kunnen brengen


edit: haha ik moest ook aan Chelman denken, vandaar ook de keuze voor weinig ipv geen.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-06-2009 12:26]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2009 12:25 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 juni 2009 12:17 schreef ghoulliette het volgende:
@ IEKS IEKS EL: Dat kan ook, maar dan nog definieert je baan jezelf. als jij ervoor kiest zo min mogelijk te werken, omdat je werk je niet interesseert dan reflecteert het nog steeds je keuzes.

Kijk als je als droom hebt om onderwijzer te worden, omdat je als ambities hebt kinder te onderwijzen ene en wezenlijke bijdrage te leveren aan de samenleving dan reflecteerd je baan als onderwijzer deze ambities.

zo zie ik het tenminste.



Helemaal mee eens hoor. Alleen dat zo min mogelijk werken ben ik het wat mee oneens. Ik draai aanzienlijk meer uren dan de gemiddelde nederlander.

En wat ik verder al zei: Dat bereiken wat je jezelf als doel hebt gesteld.

Ik heb mijn schaapjes momenteel goed op het droge.
Eigen huisje (geen luxe juppentoko maar wel voor meer dan de helft (de rest is van de bank) van mezelf en ik hoef er niet krom voor te liggen), vriendin, kind, baan waar ik met plezier heen ga en een aardige spaarrekening inmiddels.
Kan ongeveer doen en laten wat ik wil. Voor mij is dat succes. :happydance:


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2009 12:27 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 juni 2009 12:15 schreef XXL het volgende:
Succes houd voor mij eigenlijk alleen maar in dat ik de dingen die ik in het leven wil bereiken waar weet te maken.
De bijbehorende baan is voor mij slechts een bron van inkomsten maar dat is niet hetgene wat mijn leven succesvol maakt.


Het grootste gedeelte van je leven mag je werken dus als je daar niet meer voldoening uit haalt dan "bron van inkomsten" vind ik dat vrij sneu.

De definitie van "succesvol zijn" is persoonlijk maar ik vind dat een ieder minimaal naar maximale arbeidsvreugde zou moeten streven.

Hoeveel chagrijnige smoelen zie je niet dagelijks, vooral 's ochtends, op weg naar je werk? Allemaal mensen die het echt naar hun zin hebben op hun werk.

quote:

Kun je nog zo'n leuke baan hebben maar als je verder amper een leven hebt zet dat voor mij geen zoden aan de dijk.



Sja, ligt er maar net aan wat je doet. Als je bijvoorbeeld vorkheftruckchauffeur bent is het vrij moeilijk om op te gaan in je werk.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2009 12:28 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 juni 2009 12:21 schreef Jenje het volgende:
want jij staat hoog op die ladder?


Kun jij mij overtuigen van de relevantie van het antwoord op die vraag?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2009 12:29 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 juni 2009 12:25 schreef ghoulliette het volgende:
ik denk dat er maar weinig carrieretijgers op zm zitten. Myself including natuurlijk. Als ik niet zo'n onzettende lambal was, was ik al afgestudeerd met leuke baan. Maargoed, helaas pindakaas, mijn keuzs definieren mijzelf ook. Misschien dat toekomstige keuzes er nog wat verbetering in aan kunnen brengen


[pluim in de bips]
Hier wil ik toch even op inhaken. Jij doet nogal eens aan (vrijwilligers)werk bij jeugdcentra en dergelijke.

Ik weet niet hoe jij dat ziet maar ondanks dat het geen vet betaalde baan is denk ik dat daar ook een vorm van succes inzit wanneer je dat met plezier doet.
[/pluim in de bips]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-06-2009 12:30 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ach. Ik vermaak me uitstekend op m'n werk en doe het niet slecht, al zeg ik het zelf. Ik zou m'n baan wel meteen opzeggen als ik van muziek kon rondkomen. Blijven dromen is een mooi iets.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen