IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Geert Wilders heeft eigenlijk rood haar! [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-07-2009 21:36 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 20 juli 2009 20:37 schreef karnivoor het volgende:
Comazuiper sterft door weigering operatie

[Heel verhaal]

Volgens de richtlijnen had de man moeten bewijzen dat hij een half jaar van de alcohol kon afblijven. De moeder beklaagde zich in Britse media over de strikte naleving van de regels.
© ANP

------

En terecht.

+1


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-07-2009 21:38 by XXL Profiel van XXL

Op die manier kun je iedereen die niet gezond leeft wel gaan uitsluiten van elke vorm van medische hulp.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


renYek
Usericon van renYek
Posted 20-07-2009 21:42 by renYek Profiel van renYek

Tot op zekere hoogte zit daar best wat in.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-07-2009 21:44 by Forever After Profiel van Forever After



Gevallen als deze wel ja. Scheelt veel mensen behoorlijk wat aan ziektekostenpremie.


@XXL dus...

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 20-07-2009 21:44]


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-07-2009 21:48 by XXL Profiel van XXL

Dan stel ik voor dat we deze gevallen zelf als eerste vrijstellen van het betalen van ziektekostenpremie.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-07-2009 21:52 by Forever After Profiel van Forever After

"Vrijstelling" van medische hulp lijkt me meer op zijn plaats.


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-07-2009 21:53 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 juli 2009 21:48 schreef XXL het volgende:
Dan stel ik voor dat we deze gevallen zelf als eerste vrijstellen van het betalen van ziektekostenpremie.

Wel raar inderdaad. Als het gristenkabinet hun normen en waarden aan mensen wil opdringen wordt dat als bemoeizucht gezien, maar jan en alleman mag wel een mening hebben over mijn dikke pens of ongezonde levensstijl en zelfs over mijn leven of premiehoogte t.o.v. (verplichte) verzekeringen beslissen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-07-2009 22:01 by Forever After Profiel van Forever After

Als je met je auto veel schades rijdt moet je meer premie betalen.
Waarom dan ook niet meer premie betalen als je willens en wetens je lichaam naar de klote helpt?
Ik denk toch dat we het met mekaar eens kunnen zijn dat dat hier overduidelijk van toepassing is.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-07-2009 22:05 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 juli 2009 22:01 schreef Forever After het volgende:
Als je met je auto veel schades rijdt moet je meer premie betalen.
Waarom dan ook niet meer premie betalen als je willens en wetens je lichaam naar de klote helpt?
Ik denk toch dat we het met mekaar eens kunnen zijn dat dat hier overduidelijk van toepassing is.


Als je dan je medische hulp krijgt is daar wat voor te zeggen, ja. Daar hoor je mij niet over. Maar betalen en vervolgens niets krijgen is een beetje een vreemde gang van zaken, denk je niet?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-07-2009 22:14 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 20 juli 2009 22:05 schreef XXL het volgende:
Als je dan je medische hulp krijgt is daar wat voor te zeggen, ja. Daar hoor je mij niet over. Maar betalen en vervolgens niets krijgen is een beetje een vreemde gang van zaken, denk je niet?

Ligt er natuurlijk aan. Als deze knakkert met een voorhoofdholteontsteking naar de huisarts was gegaan zou men hem gewoon hebben geholpen.

Willens en wetens in 9 jaar je lever naar de kloten zuipen vind ik daar echt buiten staan.

Maar dat is uiteraard mijn mening.


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-07-2009 22:14 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 juli 2009 22:01 schreef Forever After het volgende:
Als je met je auto veel schades rijdt moet je meer premie betalen.
Waarom dan ook niet meer premie betalen als je willens en wetens je lichaam naar de klote helpt?
Ik denk toch dat we het met mekaar eens kunnen zijn dat dat hier overduidelijk van toepassing is.

Ook dat is twijfelachtig. Als je tien jaar schadevrij rijdt en een materiële schade rijdt, al dan niet door jouw schuld, val je tredes terug en verlies je de no-claim, terwijl allerlei handige ritselaars zogenaamde schade-auto's uit het buitenland kunnen opknappen en weer verkopen terwijl ze ook nog het geld voor een nieuwe auto kunnen opstrijken. Verzekeraars zijn vooral bedrijven die winst maken en de welwillenden laten opdraaien qua premie voor anderen die misbruik ervan maken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-07-2009 22:18 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Gaat het niet om het punt dat het om een levertransplantatie gaat? Lijkt me dat er geen levers aan bomen groeien (wel in mensen maar ok) dus dan is het wellicht een morbide vorm van de 'beste' keuze maken voor een donor?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-07-2009 22:29 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 juli 2009 22:18 schreef Gemene Lepel het volgende:
Gaat het niet om het punt dat het om een levertransplantatie gaat? Lijkt me dat er geen levers aan bomen groeien (wel in mensen maar ok) dus dan is het wellicht een morbide vorm van de 'beste' keuze maken voor een donor?


Ten dele mee eens.

Stel deze man krijgt een ongeluk en heeft bloedtransfusie nodig.

Krijgt hij die als je weet dat hij toch al een lagere levensverwachting heeft of is dat bloed ook alleen voor gezonde sterke mensen?



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-07-2009 22:36 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Appels en peren. Ingrijpende operatie met de transplantatie van een orgaan(schaars) tegenover spoedeisende hulp waarbij een bloedtransfusie (is er daar een tekort aan? EDIT: gecheckt: sinds kort tekort aan donoren, vooralsnog geen problemen) nodig is.

Ook moet je hier eigen handelen in meenemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 20-07-2009 22:39]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-07-2009 1:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehehehe, even voor de duidelijkheid Comazuipen is tot op het punt waarbij de persoon in kwestie niet meer makkelijk in 1 keer is wakker te maken door drankgebruik. Oftewel de meerderheid van dit forum heeft dit zeker welleens meegemaakt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-07-2009 12:29 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
'Vegan Streaker wilde koningin doden'

Peter Janssen die bekend staat als de Vegan Streaker, wordt verdacht van het beramen van een aanslag op koningin Beatrix. Dat zegt zijn advocaat Gerard Spong dinsdag in een reactie op de arrestatie van zijn cliënt maandag. De raadsman heeft Janssen inmiddels gesproken en zegt dat de dierenrechtenactivist ontkent dat hij een aanslag op de koningin wilde plegen.

Spong weet nog niet wat er maandag bij de huiszoekingen is aangetroffen. Hij zegt dat het voor hem ook nog niet bekend is wat de aanwijzingen voor de verdenking zijn. Janssen moet woensdag voor de rechter-commissaris verschijnen. Dan wordt volgens de advocaat waarschijnlijk meer duidelijk.

De rechtbank in Rotterdam besloot op 30 juni wegens persoonlijke omstandigheden het voorarrest van de dierenactivist te schorsen. Hij mocht naar huis om zijn zieke moeder te verzorgen. Janssen werd maandag thuis bij zijn moeder in Vught gearresteerd. Bij de doorzoeking van twee woningen in Vught en Wissekerke (Noord-Beveland) zijn twee computers in beslag genomen.

Janssen zat sinds april vast wegens het loslaten van 2500 nertsen op een farm in het Zeeuwse Stavenisse. Hij heeft bekend dat hij voor die actie verantwoordelijk was. De meeste dieren werden teruggevonden. Vijftig nertsen vonden de dood, honderd beesten zijn nog spoorloos. In de omgeving van de fokkerij beten de nertsen kippen dood.

Het OM verdenkt de dierenactivist ook van brandstichting in de bestelbus van een slager in Vught in 2006. Die beschuldiging heeft Janssen altijd tegengesproken.

De dierenactivist kreeg ruim een jaar geleden landelijke bekendheid door de show van Paul de Leeuw te verstoren. De tv-presentator ontdeed de streaker toen als vergelding van zijn onderbroek. Andere keren verstoorde Janssen onder meer het ABN Amro tennistoernooi, de Tilburg Ten Miles hardloopwedstrijd en een hockeyduel.

(SN)

...zucht...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-07-2009 12:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hierzo staat niet dat ze ook een vuurwapen hebben gevonden


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-07-2009 12:33 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 juli 2009 12:32 schreef ElitE het volgende:
hierzo staat niet dat ze ook een vuurwapen hebben gevonden
Eerder deze ochtend:

quote:
Vegan streaker opgepakt voor beramen aanslag

Peter Janssen, beter bekend als de vegan streaker, is vanochtend opnieuw aangehouden. Het Openbaar Ministerie (OM) verdenkt hem van het beramen van een aanslag en het bezit van een vuurwapen. Dat meldt het landelijk parket. Wat of wie het doelwit van de vermoedelijke aanslag is, wordt nog onderzocht, zegt een woordvoerder.

De rechtbank in Rotterdam besloot op 30 juni wegens persoonlijke omstandigheden het voorarrest van de dierenactivist te schorsen. Hij mocht naar huis om zijn zieke moeder te verzorgen. Janssen zat sinds april vast wegens het loslaten van 2500 nertsen op een farm in het Zeeuwse Stavenisse. Hij heeft over deze actie een bekentenis afgelegd.

(SN)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-07-2009 12:43 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Ik meende ook te horen op de radio dat er geen vuurwapen is gevonden. Nouja, merk het wel.


Je moeder.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-07-2009 12:55 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Over dat coma zuipen, ik mag graag een avondje doorzakken, maar ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt om op 22 jarige leeftijd al een dodelijke leveraandoening te krijgen, tank je dan iedere avond een fles Jack of hoe moet ik mij dat voorstellen


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-07-2009 13:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Denk dat je wel aan dat soort hoeveelheden moet denken, daarnaast nog een slecht eetpatroon. Alhoewel je eerder hersenproblemen krijgt als je slecht eet.

Maar waarom noemen ze dit nu opeens comazuipen? Comazuipen is gewoon zuipen tot je in slaap komt en niet meer op prikkels reageert. Kan wel dat hij dat iedere dag deed maar ik betwijfel het.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-07-2009 13:31 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 21 juli 2009 12:55 schreef Rotzak het volgende:
Over dat coma zuipen, ik mag graag een avondje doorzakken, maar ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt om op 22 jarige leeftijd al een dodelijke leveraandoening te krijgen, tank je dan iedere avond een fles Jack of hoe moet ik mij dat voorstellen

Nou ja, hij begon al op zijn 13e dus hij heeft er zo'n 9 jaar over gedaan. Als je je inwendige al naar de klote helpt voordat het volgroeit is zou het dus zomaar kunnen. Maar het zal in ieder geval niet door 1x lamzuipen per weekend komen.


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-07-2009 13:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

of hij had al een aangeboren verhoogde kans op lever cirrose, maar dat zal wel niet.



[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-07-2009 13:37]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-07-2009 13:42 by Forever After Profiel van Forever After

Of het was gewoon zijn lot om op dit moment dood te gaan...


 


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-07-2009 13:55 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 juli 2009 21:38 schreef XXL het volgende:
Op die manier kun je iedereen die niet gezond leeft wel gaan uitsluiten van elke vorm van medische hulp.


Alsof het allemaal zo zwart/wit is.
Weet je wat, ik zou zeggen dat het de schuld van de ouders is!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen