IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Geert Wilders heeft eigenlijk rood haar! [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 30-07-2009 18:57 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 30 juli 2009 18:56 schreef invictis het volgende:
HA!

dus ik ben goed ingeburgerd?!
Nee het lenen wat een buitenlander doet noemen wij stelen


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


invictis
Usericon van invictis
Posted 30-07-2009 18:57 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 30 juli 2009 18:57 schreef robbemans het volgende:
Nee het lenen wat een buitenlander doet noemen wij stelen



god god grom god, wraah!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-07-2009 20:09 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Bosbomen

J-jongens en meisjes.
De bakker staat 's ochtends vroeg op, om broodjes te bakken, voor de mensen.
De slager op zijn beurt, maakt lekkere stukjes vlees zodat wij 's avonds lekkere stukjes vlees kunnen eten, alsmede de jus die daaruit gewonnen wordt.
De tuinman werkt op noeste wijze in de tuin, teneinde deze een weeldig aanzien te verschaffen.
En de smid slaat vrolijk fluitend op het hete ijzer in zijn gezellige smidse, waar een foto van zijn vrouw en kinderen hem de nodige werklust verschaffen.
Zo dragen zij allen hun steentje bij aan onze maatschappij.

Maar, jongens en meisjes, d'r zijn ook mensen, die de hele dag maar een beetje in hun bed blijven liggen stinken! En het liefste de kantjes ervan aflopen. Behalve natuurlijk, als er ergens een feestje gehouden wordt he, met gratis drank. Want dan rennen zij plotseling om het hardst, om zo snel mogelijk van het geld van de werkman te kunnen profiteren.
Deze mensen hebben een slap en leugenachtig karakter. Vaak ook zijn zij niet gespeend van een zeer negatieve uitstraling, alsmede een ongewassen uiterlijk. Over het geheel genomen, maken zij dus een muffe en onhygienische indruk. Deze mensen noemen wij de werkloze.
En ze hebben gewoon een uitkering! Die volgens hun door ons, de oppassende burger, dan maar even opgehoest dient te worden. En, jongens en meisjes, onze regering is het blijkbaar met de werkloze eens, en juicht het van harte toe dat wij de werkloze bij het minste of geringste gepiep het geld met koffers tegelijk toewerpen. Bovendien laten de hoge heren in Den Haag ook nog eens, uit allerlei verre vieze landen, gekleurde en raarpratende werklozen ons land binnenkomen.
Deze werklozen gaan bij aankomst gewoon liggen op bed liggen wachten, totdat wij ze als makke lammetjes ons geld komen brengen. Deze werklozen noemen wij de buitenlanders. Oftewel drugsgebruikers.
En zij getroosten zich geen enkele moeite om kennis te nemen van onze rijke cultuur. Bij het horen van namen als Ad Visser en Loeki Knol kijken ze je laf en ongeinteresseerd in de ogen.
Jullie zullen wel begrijpen jongens en meisjes, dat voor de werkman de maat nu toch bijna vol is. De werkman wil van zijn rust genieten, in plaats van de hele nacht naar het gejammer van een doodbloedend schaap te moeten luisteren.

Maar, gelukkig, zijn er ook nog andere mensen. Mensen, zoals Wimpie Bosboom, die zich niet bang laten maken maar zeggen waar het op staat. Als wij samen onder leiding van deze inspirerende figuur, de moed hebben om de handen ineen te slaan en schoon schip te maken, dan zal de werkman en zijn nijvere huisvrouw binnenkort weer een veilig blokje om kunnen maken zonder de hete knoflookadem in de nek te voelen.
Zo, dit wilde ik even kwijt, daar bij die molen, die mooie molen.
Pbrr pbrrll pbrrll prbrr-rrll, pbrr pbrrll pbrrll prbrr-rrll, pbrr pbrr pbrr pbrrrlll...



[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 30-07-2009 20:11]


 


invictis
Usericon van invictis
Posted 30-07-2009 20:58 by invictis Profiel van invictis

wat is dat voor racistisch gezever?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-07-2009 21:02 by Forever After Profiel van Forever After



 


Temmink
Usericon van Temmink
Posted 30-07-2009 21:07 by Temmink Profiel van Temmink

Meen je dat nou? Als het nou nog grappig of buitensporig grof was, was het nog wat. Dat gezever in Jip en Janneke taal is zaaddodend saai.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-07-2009 21:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

wil je kinderen dan?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-07-2009 22:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

CDA: 'De vlaai weer op 1'

Nederland Onder de noemer "De vlaai weer op 1" start het CDA een campagne om het imago van Limburg op te krikken. Volgens het CDA heeft Limburg bij veel mensen een negatief imago gekregen door de toeloop van drugstoeristen.

De campagne begint morgen en loopt tot 7 september. Leden van de politieke partij gaan vlaai uitdelen op een parkeerplaats bij de Belgische grens. Daarnaast roept de partij mensen op een petitie te ondertekenen tegen drugsoverlast.

Hehe een petitie tegen drugsoverlast, dat zal ze leren!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-07-2009 22:48 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 juli 2009 22:37 schreef ElitE het volgende:
CDA: 'De vlaai weer op 1'

Nederland Onder de noemer "De vlaai weer op 1" start het CDA een campagne om het imago van Limburg op te krikken. Volgens het CDA heeft Limburg bij veel mensen een negatief imago gekregen door de toeloop van drugstoeristen.

De campagne begint morgen en loopt tot 7 september. Leden van de politieke partij gaan vlaai uitdelen op een parkeerplaats bij de Belgische grens. Daarnaast roept de partij mensen op een petitie te ondertekenen tegen drugsoverlast.

Hehe een petitie tegen drugsoverlast, dat zal ze leren!

Laat ze eerst maar eens wat doen aan de dorpsmentaliteit, het gebazel in halfduits wat ze doen om Nederlanders buiten te sluiten, de smeergeldaffaires en steekpenningenkwesties waar met name juist het CDA in die provincie zoveel aan heeft bijgedragen d.m.v. gemeentelijke politici die zich voor het karretje laten spannen en dan lullen we weer verder over het geval wat aan de landkaart bungelt. Vlaai is wel lekker trouwens.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-07-2009 22:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

limburg is toch gewoon een klein italie, lekker zuidelijk en in een laars, dat moeten we als cultureel erfgoed zien


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-07-2009 22:53 by Forever After Profiel van Forever After

Als in doneren aan Belgie


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-07-2009 22:53 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 juli 2009 11:52 schreef ElitE het volgende:
Brand verwoest replica VOC-schip

Op de replica van het VOC-schip Prins Willem, dat in Den Helder ligt, woedt vanochtend vroeg een felle brand. Omdat de brandweer het vuur niet onder controle kan krijgen, moet de driemaster als verloren worden beschouwd. Dat heeft de politie laten weten.

Al kort na middernacht rukte de brandweer uit naar de Museumhaven Willemsoord, omdat rook uit het vaartuig kwam. Lange tijd bleef onduidelijk waar de brandhaard zich bevond, aldus een woordvoerster. "Het zag er ook lang naar uit dat de situatie onder controle was, maar de brand is toch uitslaand geworden."

Tegen de ochtend werd duidelijk dat de Prins Willem niet meer te redden viel. De brandweer laat het vuur gecontroleerd uitbranden.

jammer, altijd mooi die dingen. Moet ook eens een keer gaan kijken op zo'n schip.



Doodzonde!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-07-2009 22:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 juli 2009 22:53 schreef De Tegenpartij het volgende:
Doodzonde!

Ojajoh?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-07-2009 22:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 juli 2009 22:53 schreef Forever After het volgende:
Als in doneren aan Belgie


mwa ik had meer in gedachten iemand met een groot media bedrijf aan de macht zetten daarzo en kijken wat hij doet


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-07-2009 22:55 by Mark Profiel van Mark

Hehe, spacevlaai


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 30-07-2009 22:56 by Bonnie Profiel van Bonnie

quote:
Op 30 juli 2009 22:53 schreef De Tegenpartij het volgende:
Doodzonde!


ach het is een replica... we bouwen vast een nieuwe




Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-07-2009 22:56 by Forever After Profiel van Forever After

Ik denk niet dat Joop interesse heeft...

@ Elite dus

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 30-07-2009 22:56]


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-07-2009 22:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 juli 2009 22:55 schreef ElitE het volgende:
mwa ik had meer in gedachten iemand met een groot media bedrijf aan de macht zetten daarzo en kijken wat hij doet

Die krijgt daar zonder enige vorm van protest voet aan de grond.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-07-2009 22:58 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 juli 2009 22:54 schreef bastianus het volgende:
Ojajoh?


Yep. Ik als oud zeeman word een beetje triest van dit soort berichten.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-07-2009 22:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 juli 2009 22:56 schreef Forever After het volgende:
Ik denk niet dat Joop interesse heeft...

@ Elite dus


heeh joop is wel ongeveer op de juiste leeftijd maar we zoeken een betere chickmanizer


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


invictis
Usericon van invictis
Posted 30-07-2009 22:59 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 30 juli 2009 22:56 schreef Bonnie het volgende:
ach het is een replica... we bouwen vast een nieuwe


mwah, ik zie wel mogelijkheden.
zal morgen gelijk eens even wat modellen van billing boats en Mamoli bijbestellen.
misschien schroeft dit incident wel de verkoopcijfertjes wat op


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-07-2009 23:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 juli 2009 22:58 schreef De Tegenpartij het volgende:
Yep. Ik als oud zeeman word een beetje triest van dit soort berichten.


vaar je nog welleens of ben je nu een echte landrot geworden?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-07-2009 23:01 by bastianus Profiel van bastianus

Ik wordt triest van het idee van al die mannetjes die hun vrouw verwaarlozen, geen echte baan hebben en een overschot aan vrije tijd, de nutteloze precisie waarmee een replica het origineel imiteert en dan het idee dat dat allemaal voor niks is geweest. Het zou me niks verbazen als er dan ook nog allemaal Limburgers bij zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-07-2009 23:02 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 juli 2009 23:00 schreef ElitE het volgende:
vaar je nog welleens of ben je nu een echte landrot geworden?

Ik denk af en toe nog over de rode zee..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


invictis
Usericon van invictis
Posted 30-07-2009 23:02 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 30 juli 2009 23:01 schreef bastianus het volgende:
Ik wordt triest van het idee van al die mannetjes die hun vrouw verwaarlozen, geen echte baan hebben en een overschot aan vrije tijd, de nutteloze precisie waarmee een replica het origineel imiteert en dan het idee dat dat allemaal voor niks is geweest. Het zou me niks verbazen als er dan ook nog allemaal Limburgers bij zijn.


ik kom niet uit Limburg!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen