IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Geert Wilders heeft eigenlijk rood haar! [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2009 12:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Waarom zou een vorkheftruckchauffeur dat niet kunnen? Kennelijk heb jij nogal een systeem in je hoofd zitten waarbij status alles is, waarbij je niet eens weet wat een functie in kan houden, eerlijk gezegd vind ik dat een sneuer bestaan dan iemand die alleen werkt voor de centen. Als die persoon namelijk naats zijn werk zaken hebben die zijn leven zin en geluk geven ben je imho beter af dan de zoveelste carrierepik die op zijn 40e uitgebrand thuiszit.

Mensen die een functie uitvoeren in de lager betaalde regionen en die daar wel voldoening uithalen en die dat kunnen doen zonder lager staande collega's af te vallen (wat in de hogerer regionen schering en inslag is) verdient bij mij meer respect.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2009 12:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 juni 2009 12:28 schreef Snaack het volgende:
Kun jij mij overtuigen van de relevantie van het antwoord op die vraag?
Nha ik zie een soort afgunst tegen mensen die lager betaald werk doen, dat suggereert dat jij jezelf meer vind dan een Karnivoor omdat hij kennelijk in jouw ogen werk doet wat jou te min is. Dus vraag ik me af of dat zo is.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-06-2009 12:34 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 20 juni 2009 12:32 schreef Jenje het volgende:
Mensen die een functie uitvoeren in de lager betaalde regionen en die daar wel voldoening uithalen en die dat kunnen doen zonder lager staande collega's af te vallen (wat in de hogerer regionen schering en inslag is) verdient bij mij meer respect.


Ehm, waar haal jij het idee vandaan dat mensen in een hoger kader mensen in de lagere regionen afvallen .. ? Dat snap ik nou nooit.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2009 12:34 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 juni 2009 12:22 schreef Slechtheid het volgende:
Snaack? Neej joh!


Ach, ik ben in ieder geval geen werkloze depressivo die tig zelfmoordpogingen heeft gedaan


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-06-2009 12:35 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 20 juni 2009 12:34 schreef Snaack het volgende:
Ach, ik ben in ieder geval geen werkloze depressivo die tig zelfmoordpogingen heeft gedaan
Duurde lang kerel.

Had je honger?

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 20-06-2009 12:35]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2009 12:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 juni 2009 12:34 schreef Illusione het volgende:
Ehm, waar haal jij het idee vandaan dat mensen in een hoger kader mensen in de lagere regionen afvallen .. ? Dat snap ik nou nooit.
Ik zie dat Snaack ten eerste hier al doen (die vind Karni's baan te min en vorkhefttruckchauffeur ook (wat als ik het goed heb XXL's baan is), en ten tweede kom ik het vaak op de werkvloeren tegen die ik ken (als in Ministerie en KPN)


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2009 12:36 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 juni 2009 12:34 schreef Jenje het volgende:
Nha ik zie een soort afgunst tegen mensen die lager betaald werk doen, dat suggereert dat jij jezelf meer vind dan een Karnivoor omdat hij kennelijk in jouw ogen werk doet wat jou te min is. Dus vraag ik me af of dat zo is.


Briljant, waar lees je dat?

Ik kijk op bijna niemand neer, behalve dan op lamballen die ales verkloten in het leven wat er te verkloten valt en vervolgens een beroep op de sociale voorzieningen doen omdat ze zichzelf zo zielig vinden.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-06-2009 12:36 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Snaack is een beetje enorm *:')*.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2009 12:37 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 juni 2009 12:32 schreef Jenje het volgende:
Waarom zou een vorkheftruckchauffeur dat niet kunnen? Kennelijk heb jij nogal een systeem in je hoofd zitten waarbij status alles is, waarbij je niet eens weet wat een functie in kan houden, eerlijk gezegd vind ik dat een sneuer bestaan dan iemand die alleen werkt voor de centen. Als die persoon namelijk naats zijn werk zaken hebben die zijn leven zin en geluk geven ben je imho beter af dan de zoveelste carrierepik die op zijn 40e uitgebrand thuiszit.

Mensen die een functie uitvoeren in de lager betaalde regionen en die daar wel voldoening uithalen en die dat kunnen doen zonder lager staande collega's af te vallen (wat in de hogerer regionen schering en inslag is) verdient bij mij meer respect.


Thanx voor het schetsen van mijn profiel inclusief de juiste bijbehorende baan, heftruckchauffeur, Jenje.

Ik ging er al niet op in omdat het wel eens naar happen zou kunnen gaan neigen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2009 12:37 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 juni 2009 12:36 schreef Jenje het volgende:
Ik zie dat Snaack ten eerste hier al doen (die vind Karni's baan te min en vorkhefttruckchauffeur ook (wat als ik het goed heb XXL's baan is)


Haha, echt, waar lees je het? Dat vind ik namelijk echt 100% NIET namelijk


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2009 12:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 juni 2009 12:36 schreef Snaack het volgende:
Briljant, waar lees je dat?

Ik kijk op bijna niemand neer.


quote:
Op 19 juni 2009 19:34 schreef Snaack het volgende:
Hahaha, moet je hem horen, krijg jij eerst maar eens een echte baan voordat je je als een elitaire snob gaat gedragen, padlarf.


Nou, dit vind ik toch echt een neerbuigende opmerking ..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2009 12:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 juni 2009 12:27 schreef Snaack het volgende:
Het grootste gedeelte van je leven mag je werken dus als je daar niet meer voldoening uit haalt dan "bron van inkomsten" vind ik dat vrij sneu.

De definitie van "succesvol zijn" is persoonlijk maar ik vind dat een ieder minimaal naar maximale arbeidsvreugde zou moeten streven.

Sja, ligt er maar net aan wat je doet. Als je bijvoorbeeld vorkheftruckchauffeur bent is het vrij moeilijk om op te gaan in je werk.
Voorbeeld 2 ..


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-06-2009 12:39 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 20 juni 2009 12:36 schreef Jenje het volgende:
Ik zie dat Snaack ten eerste hier al doen (die vind Karni's baan te min en vorkhefttruckchauffeur ook (wat als ik het goed heb XXL's baan is), en ten tweede kom ik het vaak op de werkvloeren tegen die ik ken (als in Ministerie en KPN)


Dat zal dan aan het ministerie en KPN liggen, want dat ben ik dus zelden tegengekomen. Ik zie wel vaak een mismatch tussen tactische/strategische doelen en operationele zaken op de werkvloer, waardoor medewerkers 'op de vloer' het idee hebben dat ze niet belangrijk zijn.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 20-06-2009 12:39 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

On topic graag.

België moet van EU begroting opnieuw maken

BRUSSEL - De Belgische regering moet de meerjarenbegroting die ze bij de Europese Commissie heeft ingediend helemaal opnieuw maken.

Volgens de commissie zijn de plannen gebaseerd op ongeloofwaardige prognoses, onduidelijke doelstellingen, eenmalige ingrepen en ontoereikende besparingen en ontbreekt er allerlei informatie.

Europees Commissaris Joaquin Almunia (Monetair Beleid) zal dat volgende week bekendmaken, aldus de Belgische zakenkrant De Tijd zaterdag. Volgens Almunia hoeven de Belgen niet aan te komen met uitvluchten dat er een economische crisis is of dat er onlangs regioverkiezingen waren in hun land.

De regering moet haar huiswerk gewoon opnieuw doen. Het komt zelden voor dat een EU-land zoiets uit Brussel te horen krijgt.

Only in Belgium!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-06-2009 12:41 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

De discussie is, in de kern, on-topic.

Ook weer mooi dit:

Klink zwijgt over kosten griepvaccin
Uitgegeven: 20 juni 2009 12:34
Laatst gewijzigd: 20 juni 2009 12:33
AMSTERDAM - Minister van Volksgezondheid Ab Klink (CDA) wil niet ingaan op de kosten van de 34 miljoen vaccins tegen de Mexicaanse griep die hij heeft besteld.

De Volkskrant meldde zaterdag dat volgens deskundigen met de order een bedrag van 200 tot 250 miljoen euro is gemoeid, veel meer dan de schatting van Klink van enkele tientallen miljoenen euro's.

Klink wil zich echter niet over getallen uitlaten. "Voor zover ik dat zal doen, zal het in de Kamer zijn", zei hij zaterdag in het Radio 1-programma Tros Kamerbreed. De reden voor zijn zwijgzaamheid is gelegen in de contracten die zijn gesloten met de bedrijven die de vaccins gaan leveren, zei Klink. De informatie daarin is vertrouwelijk, verklaarde de bewindsman.

Tientallen gevallen

Klink zei verder dat het aantal besmettingen met Nieuwe Influenza A (H1N1) in Nederland dagelijks met enkele tientallen stijgt. De meldingen komen van huisartsen, die de GGD informeren. Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM), dat de bestrijding van de infectieziekte coördineert, wordt op zijn beurt ingelicht door de GGD's.

Najaar

Het risico van een grootscheepse verspreiding van de Mexicaanse griep in Nederland wordt in het najaar groter, verwacht Klink. Nu is nog sprake van een milde variant, maar na de zomer kan de ziekte agressiever worden. "Het is echt onvoorspelbaar", zei de minister. Met de fabrikanten is afgesproken dat de vaccins uiterlijk eind dit jaar beschikbaar zijn.

Klink overweegt verder voorraden van de virusremmer Tamiflu ook te laten gebruiken als het middel over de houdbaarheidsdatum is. De bewindsman zei te hebben 'vernomen' dat Tamiflu ook na de uiterste houdbaarheidsdatum effectief is en kondigde aan gebruik van het middel niet na te laten als dat de gezondheid dient

Vrijwillig

Met de 34 miljoen vaccins tegen het virus die zijn besteld, kunnen alle Nederlanders twee keer worden ingeënt. Met een enkele prik is bescherming niet gegarandeerd. De vaccinaties zullen plaatsvinden op basis van vrijwilligheid.

Intensive care

Vrijdag maakte de Wereldgezondheidsorganisatie bekend dat wereldwijd 44.287 besmettingen zijn gemeld en dat 180 patiënten zijn overleden. In Nederland zijn 91 mensen besmet, waarvan 43 besmettingen zijn opgelopen binnen de landsgrenzen. Een patiënt ligt op de intensive care van het Universitair Medisch Centrum in Groningen.

--------------------

Meneer Klink heeft geen makkelijke jaren..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2009 12:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

@Psycho: Las het net, GE-WEL-DIG

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 20-06-2009 12:42]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-06-2009 12:46 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 juni 2009 12:38 schreef Jenje het volgende:
Nou, dit vind ik toch echt een neerbuigende opmerking ..


Duh, als iemand een bizar domme opmerking maakt krijgt hij een flame om zijn oren.

HIJ is echter diegene die zich neerbuigend uitliet over anderen (in dit geval idealisten die strijden tegen de walvisvaart) vandaar dat ik de bal even terugkaatste.

quote:
Op 20 juni 2009 12:39 schreef Jenje het volgende:
Voorbeeld 2 ..


Gast, echt, ben je dom ofzo?

Voorbeeld: een paar vrienden van mij zijn al sinds de middelbare school geobsedeerd door een bepaalde wetenschap (in deze gevallen geschiedenis en psychologie).

Ze hebben een ontstellende honger naar kennis en zijn na de uni (die ze beiden cum laude hebben afgerond) gaan promoveren en zijn met niets anders bezig dan hun vak, omdat ze daar helemaal in op hebben kunnen gaan.

Misschien is het mogelijk dat een vuilnisman thuis studeert op effectievere manieren om vuiniszakken in zijn wagen te gooien maar dat lijkt me vrij sterk.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-06-2009 12:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 20 juni 2009 12:37 schreef Snaack het volgende:
Haha, echt, waar lees je het? Dat vind ik namelijk echt 100% NIET namelijk
[off topic]Ik had al een idee waarom Jenje hier post, maar nu ik dit soort dingen lees weet ik het zeker!
No offence, Jenje, ik gun je je pleziertjes van harte.
[/off topic]

quote:
Jack Russel afschieten voor riem

Een 26-jarige Amerikaanse vrouw is opgepakt omdat ze haar hondje liet afschieten om er een riem van te maken. Krystal Lybb Lewis had zelf geholpen om de pup te villen en vriendje Michael Mullins hielp het beest vermoorden. Hij schoot tien keer in de Jack Russel.


Het gestoorde duo zit nu vast in de gevangenis van Muskogee. De bortocht is voor ieder van hun 25.000 dollar.

De vrouw kreeg de puppy van haar ex-vriendje waar ze ruzie mee had gekregen. Daarom zou het hondje dood moeten. De instanties willen de vrouw psychisch onderzoeken.

(SN)

Het zijn kuthonden, maar dit hoeft nou ook weer niet.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2009 12:47 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 juni 2009 12:41 schreef Illusione het volgende:
De discussie is, in de kern, on-topic.

Ook weer mooi dit:

Klink zwijgt over kosten griepvaccin
Uitgegeven: 20 juni 2009 12:34
Laatst gewijzigd: 20 juni 2009 12:33
AMSTERDAM - Minister van Volksgezondheid Ab Klink (CDA) wil niet ingaan op de kosten van de 34 miljoen vaccins tegen de Mexicaanse griep die hij heeft besteld.

De Volkskrant meldde zaterdag dat volgens deskundigen met de order een bedrag van 200 tot 250 miljoen euro is gemoeid, veel meer dan de schatting van Klink van enkele tientallen miljoenen euro's.

Klink wil zich echter niet over getallen uitlaten. "Voor zover ik dat zal doen, zal het in de Kamer zijn", zei hij zaterdag in het Radio 1-programma Tros Kamerbreed. De reden voor zijn zwijgzaamheid is gelegen in de contracten die zijn gesloten met de bedrijven die de vaccins gaan leveren, zei Klink. De informatie daarin is vertrouwelijk, verklaarde de bewindsman.

Tientallen gevallen

Klink zei verder dat het aantal besmettingen met Nieuwe Influenza A (H1N1) in Nederland dagelijks met enkele tientallen stijgt. De meldingen komen van huisartsen, die de GGD informeren. Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM), dat de bestrijding van de infectieziekte coördineert, wordt op zijn beurt ingelicht door de GGD's.

Najaar

Het risico van een grootscheepse verspreiding van de Mexicaanse griep in Nederland wordt in het najaar groter, verwacht Klink. Nu is nog sprake van een milde variant, maar na de zomer kan de ziekte agressiever worden. "Het is echt onvoorspelbaar", zei de minister. Met de fabrikanten is afgesproken dat de vaccins uiterlijk eind dit jaar beschikbaar zijn.

Klink overweegt verder voorraden van de virusremmer Tamiflu ook te laten gebruiken als het middel over de houdbaarheidsdatum is. De bewindsman zei te hebben 'vernomen' dat Tamiflu ook na de uiterste houdbaarheidsdatum effectief is en kondigde aan gebruik van het middel niet na te laten als dat de gezondheid dient

Vrijwillig

Met de 34 miljoen vaccins tegen het virus die zijn besteld, kunnen alle Nederlanders twee keer worden ingeënt. Met een enkele prik is bescherming niet gegarandeerd. De vaccinaties zullen plaatsvinden op basis van vrijwilligheid.

Intensive care

Vrijdag maakte de Wereldgezondheidsorganisatie bekend dat wereldwijd 44.287 besmettingen zijn gemeld en dat 180 patiënten zijn overleden. In Nederland zijn 91 mensen besmet, waarvan 43 besmettingen zijn opgelopen binnen de landsgrenzen. Een patiënt ligt op de intensive care van het Universitair Medisch Centrum in Groningen.

--------------------

Meneer Klink heeft geen makkelijke jaren..


Ik vraag me al een paar dagen één ding af:

Enorme (meer agressieve) toename in het najaar en het vaccin beschikbaar aan het eind van het jaar.

En die paar maanden daar tussenin dan?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-06-2009 12:48 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Op je tanden bijten.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-06-2009 12:49 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 juni 2009 12:47 schreef XXL het volgende:
Ik vraag me al een paar dagen één ding af:

Enorme (meer agressieve) toename in het najaar en het vaccin beschikbaar aan het eind van het jaar.

En die paar maanden daar tussenin dan?


Door natuurlijk verloop de bevolking iets uitdunnen om de kosten te drukken.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-06-2009 12:50 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Werken om te leven of leven om te werken. Tis maar net wat je prioriteit geeft.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2009 12:51 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 juni 2009 12:49 schreef MMayo het volgende:
Door natuurlijk verloop de bevolking iets uitdunnen om de kosten te drukken.


Daar hadden ze aids al voor in de wereld gezet en dat werkt ook nog steeds niet naar behoren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-06-2009 12:52 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

"Ze" verzinnen wel weer iets nieuws.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2009 12:54 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 juni 2009 12:50 schreef De Tegenpartij het volgende:
Werken om te leven of leven om te werken. Tis maar net wat je prioriteit geeft.


Thanx, dat was de uitdrukking waar ik met mijn slaperige kop naar zocht.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen