IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Geert Wilders heeft eigenlijk rood haar! [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 20-06-2009 14:13 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 20 juni 2009 14:06 schreef ghoulliette het volgende:
sorry, maar het is wel degelijk realistisch. Zo is een vriendin van mij van fulltime (bij haar 32 uur) naar 2 dagen in de week gegeaan voor meer loon.

(edit in die 2 dagen verdiend ze dus meer dan in de 32 uur. Dit komt omdat ze nu als free lancer indienst is).


Wie jij kent is niet.. ach.



Life doesn't get much better than this!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-06-2009 14:15 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Daar zou ik als freelancer ook makkelijk op uitkomen met die tijd. Het is helemaal geen onrealistisch beeld dus.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2009 14:15 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

@ HK: appels en peren. Jij sluit de bestaansmogelijkheid uit van witte zwanen omdat jij alleen zwarte zwanen kent. Dat jij alleen zwarte zwanen kent zegt niets over het bestaan van witte zwanen.
Ik zeg dat ik een witte zwaan ken dus dat ze bestaan (de witte zwanen dus).

Dat is nu wetenschapfilosofie. Maar ik snap dat dit wel heel hoog gegrepen moet zijn voor je.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-06-2009 14:15]


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 20-06-2009 14:16 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 20 juni 2009 14:06 schreef Illusione het volgende:
Wat, 20 uur werken voor 3000 euro ? Waarom is dat niet realistisch ?


Het gaat niet om de bedragen, meer om het feit dat de meeste mensen dan 45 uur werken voor 6750 euro.


Life doesn't get much better than this!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-06-2009 14:18 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ook als freelancer kun je je eigen uren beperken, zeker in de rol van adviseur. Je kan dan best op een gemiddelde van 20 uur per week uitkomen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-06-2009 14:18 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 20 juni 2009 14:16 schreef H-K het volgende:
Het gaat niet om de bedragen, meer om het feit dat de meeste mensen dan 45 uur werken voor 6750 euro.


Even snel gerekend vind ik dat wel een erg laag uurtarief voor een freelance adviseur.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-06-2009 14:20 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 juni 2009 14:15 schreef ghoulliette het volgende:
Maar ik snap dat dit wel heel hoog gegrepen moet zijn voor je.


Even zo tussendoor, wat is de reden dat jij bij je uitleg vaak terug grijpt op dit soort reacties? Nare ervaringen met mensen die je uitleg niet begrijpen?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-06-2009 14:21]


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 20-06-2009 14:20 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 20 juni 2009 14:15 schreef ghoulliette het volgende:
@ HK: appels en peren. Jij sluit de bestaansmogelijkheid uit van witte zwanen omdat jij alleen zwarte zwanen kent. Dat jij alleen zwarte zwanen kent zegt niets over het bestaan van witte zwanen.
Ik zeg dat ik een witte zwaan ken dus dat ze bestaan (de witte zwanen dus).

Dat is nu wetenschapfilosofie. Maar ik snap dat dit wel heel hoog gegrepen moet zijn voor je.


Mea culpa. Qua logica win je
Wie weet is mijn beeld wat vertekend doordat ik als workaholic in een bedrijf vol mede-workaholics het parttime principe lastig kan bevatten hehe.


Life doesn't get much better than this!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2009 14:24 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

kijk nu dit heugelijke moment bereikt is weer eens ontopic:

quote:

NIJMEGEN - De politie in Utrecht onderzoekt de mogelijke verkrachting van een 19-jarige Nijmeegse in de nacht van woensdag op donderdag in Utrecht. Drie verdachten zitten vast.

De drie werden aangehouden nadat ze met de vrouw waren betrapt in een auto die stond geparkeerd bij een bedrijfsterrein. De agenten waren afgekomen op een inbraakalarm.

Eenmaal op het bureau kwam een melding van een getuige dat de Nijmeegse door drie mannen was meegenomen en verkracht. Mogelijk heeft ze uit angst gezegd dat ze vrijwilling in de auto zat, aldus de politie.



Kortom: politie herkent een situatie niet waarin een slachtoffer onder bedreiging zegt vrijwillig mee te zijn en laat het 19 jarige mokkel gewoon verkracht worden.
Niet zo mooi.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 20-06-2009 14:28 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 20 juni 2009 14:20 schreef MMayo het volgende:
Even zo tussendoor, wat is de reden dat jij bij je uitleg vaak terug grijpt op dit soort reacties? Nare ervaringen met mensen die je uitleg niet begrijpen?


Ach, dat zijn gewoon internettrucjes. Mensen uit de tent lokken zodat ze dingen persoonlijk op nemen en daardoor in een waas woede en irritaties het doel uit ogen verliezen. Sommige mensen kunnen daar hun voldoening uit halen


Life doesn't get much better than this!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 20-06-2009 14:31 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 20 juni 2009 14:24 schreef ghoulliette het volgende:
kijk nu dit heugelijke moment bereikt is weer eens ontopic:


Kortom: politie herkent een situatie niet waarin een slachtoffer onder bedreiging zegt vrijwillig mee te zijn en laat het 19 jarige mokkel gewoon verkracht worden.
Niet zo mooi.


Ach, dat is vrij lastig te zeggen, misschien wekte de vrouw in kwestie niet de indruk dat ze tegen haar zin in de auto zat. Als ze drie mannen opgepakt hadden omdat ze samen in een auto met een vrouw op weg waren om eendjes te voeren was het ook niet goed geweest

[Dit bericht is gewijzigd door H-K op 20-06-2009 14:31]


Life doesn't get much better than this!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2009 14:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 juni 2009 14:24 schreef ghoulliette het volgende:
kijk nu dit heugelijke moment bereikt is weer eens ontopic:


Kortom: politie herkent een situatie niet waarin een slachtoffer onder bedreiging zegt vrijwillig mee te zijn en laat het 19 jarige mokkel gewoon verkracht worden.
Niet zo mooi.
OF: Meisje wil niet dat bekend wordt dat ze een snol is en verzint verkrachting terwijl het groepsex was.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2009 14:36 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

als je een trio (edit: quatro) wil dan doe je dat toch op een relaxte locatie en niet in een auto op een industrie terrein.
lijkt mij althans.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-06-2009 14:36]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2009 14:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tja, jeugd van tegenwoordig he ..

Misschien was het iets wat spontaan in haar opkwam.

KAN allemaal ..


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-06-2009 14:39 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 20 juni 2009 14:36 schreef ghoulliette het volgende:
als je een trio (edit: quatro) wil dan doe je dat toch op een relaxte locatie en niet in een auto op een industrie terrein.
lijkt mij althans.


Dat jij geen mensen kent die dat niet relaxt vinden, betekent niet dat die mensen er niet zijn.


Bruce Banner


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-06-2009 14:41 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

dat is waar maar 4 mensen in een auto is behoorlijk vol. Ik neem aan dat er mensen uit moeten stappen wil iedereen even aan de beurt komen. Kan ik me zo voorstellen. wat ik me eigenljk helemaal niet wil voorstellen.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 20-06-2009 14:43 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

Je kan ook uit de auto stappen natuurlijk.


Life doesn't get much better than this!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-06-2009 14:43 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 20 juni 2009 14:41 schreef ghoulliette het volgende:
dat is waar maar 4 mensen in een auto is behoorlijk vol. Ik neem aan dat er mensen uit moeten stappen wil iedereen even aan de beurt komen. Kan ik me zo voorstellen. wat ik me eigenljk helemaal niet wil voorstellen.


Ik post de foto's binnenkort wel even.


On topic:

Belgen laten verkeerde boeven vrij
GENT - Twee Belgische politie-inspecteurs begingen vorige week een blunder door twee daders van een gewelddadig misdrijf gewoon vrij te laten. Het Openbaar Ministerie en de politietop begrijpen niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. ,,Een communicatiefoutje", klinkt het.

Woensdagnacht hadden vier gangsters het gemunt op een man die in Gent rondwandelde. Twee van hen sprongen uit een wagen, liepen naar hun slachtoffer, duwden hem omver, sloegen en stampten hem én bedreigden hem met een mes. Het slachtoffer vluchtte een café binnen en alarmeerde de politie. Agenten rekenen de vier niet veel later in.

Een aantal uren later liet de officier van justitie weten dat twee van de vier daders mochten worden vrijgelaten, omdat zij slechts in mindere mate bij het misdrijf betrokken waren. Maar in plaats van de twee 'kleine boeven' vrij te laten, lieten twee politie-inspecteurs alle vier de boeven gaan.



Sukkels.


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-06-2009 14:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Misschien was het wel een limo of een hummer ..


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-06-2009 14:43 by M. Profiel van M.

quote:
Op 20 juni 2009 14:41 schreef ghoulliette het volgende:
dat is waar maar 4 mensen in een auto is behoorlijk vol.

3 pimmels in 1 meisje ook.
quote:
Ik neem aan dat er mensen uit moeten stappen wil iedereen even aan de beurt komen.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 20-06-2009 14:55 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:

'Tabakssector betaalt verzet cafés'

AMSTERDAM - Tabaksfabrikanten financieren het verzet van caféeigenaren tegen het rookverbod in de horeca.

Dat schrijft NRC Handelsblad zaterdag op basis van eigen onderzoek. Het zou gaan om zowel financiële als juridische steun. De penningmeester van actiegroep 'Red de kleine horecaondernemer' geeft in de krant toe dat hij van de brancheorganisatie van tabaksfabrikanten jaarlijks een halve ton krijgt.

Elke twee weken zou hij de strategie van de actiegroep bespreken met de voorzitter van de Stichting Sigaretten Industrie (SSI). Met deze partij zou ook worden gesproken over de financiering van een bodemprocedure.



Financiering


De tabaksfabrikanten praten met het advocatenkantoor van de actiegroep over financiering van verdere rechtszaken van caféeigenaren, bevestigt de advocaat van het kantoor Van Diepen Van der Kroef in NRC. Er zou overigens nog niets concreets zijn toegezegd. Een bodemprocedure kost naar verluidt enkele tonnen.

Het ministerie van Volksgezondheid wilde in NRC niet reageren.
© Novum


Dat viel wel te verwachten ja. Gisteren voor het eerst weer eens gerookt in de kroeg. Mag het nu weer officieel als een barman een kleine toko en geen personeel heeft?


Life doesn't get much better than this!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-06-2009 15:11 by MMayo Profiel van MMayo

Over kroeg gesproken, H-K vanavond nog in een kroeg te vinden toevallig?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-06-2009 15:28 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 20 juni 2009 15:11 schreef MMayo het volgende:
Over kroeg gesproken, H-K vanavond nog in een kroeg te vinden toevallig?



On topic alstublieft; dit is geen nieuws.


Bruce Banner


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-06-2009 15:31 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 juni 2009 15:28 schreef Lainedil het volgende:
On topic alstublieft; dit is geen nieuws.


Echt wel nieuws, voor H-K.
En verder, ja baas


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 20-06-2009 15:46 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 20 juni 2009 15:11 schreef MMayo het volgende:
Over kroeg gesproken, H-K vanavond nog in een kroeg te vinden toevallig?



Vanoamp Family Guy Marathon @ Karnivoor, wellicht daarna nog even.

Und ontopic en speciaal voor onze Dolle Mina Ghoulliette:

quote:

Vrouwen gewild als baas in crisistijd

AMSTERDAM - Hoogopgeleiden willen in tijden van crisis liever een vrouw aan de top. Dat blijkt uit onderzoek van Intermediair, de Rijksuniversiteit Groningen en de Universiteit van Tilburg.


Als een bedrijf slecht presteert, blijkt 83 procent te kiezen voor een vrouw als nieuw algemeen directeur. Als het goed zou gaan met het bedrijf, kiest net iets meer dan de helft voor een man als leider. Vrouwen zijn volgens de Intermediair-lezers minder uit op macht, kunnen beter binden en samenwerken.

Negentig procent van de ondervraagden wil een baas die openstaat voor ideeën en 78 procent wil een leider die werknemers laat meedenken over de koers van het bedrijf. Slechts 20 procent wil een baas die strak aanstuurt. Volgens hoogleraar Janka Stoker van de Rijksuniversiteit Groningen zijn dat eigenschappen die men over het algemeen meer toedicht aan vrouwen.

Maar er zit wel een addertje onder het gras: “Vrouwen komen vaker dan mannen terecht op riskante leiderschapsposities waar de kans van slagen klein is. Als ze door het glazen plafond gebroken zijn, balanceren ze op de rand van een ‘glazen afgrond’.”





Life doesn't get much better than this!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen