IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Geert Wilders heeft eigenlijk rood haar! [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-06-2009 17:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

is dat nog een beetje bewoond gebied? In een woonwijk is het niet zo slim om dat soort geintjes uit te halen natuurlijk hehe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-06-2009 17:52 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 22 juni 2009 17:45 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Iran wil steniging en afhakken van handen verbieden

Iraanse parlementsleden werken aan een wet die het stenigen als vorm van islamitische strafvoltrekking verbiedt. Dat meldt het officiële Iraanse persbureau Irna.

Hoofd Ali Shahrokhi van de parlementaire commissie voor Justitie vertelde IRNA dat sommige traditionele islamitische straffen zullen verdwijnen uit de wetgeving van de theocratische staat. Het gaat onder andere om steniging en het afhakken van de handen van dieven.

Begraven
Tijdens het stenigen worden mannen tot hun middel en vrouwen tot hun nek begraven. Zij krijgen stenen naar hun hoofd en lichaam gekeild tot ze sterven. Maar indien iemand uit de grond kan loskomen, wordt die vrijgesproken en vrijgelaten.

De geamendeerde wetgeving kan pas van kracht worden nadat de Raad van Hoeders ze conform de grondwet en de islamitische normen heeft bevonden. (dpa/eb)

Goede zaak, hopenlijk volgen er meer
En zo vergaat de lokale folklore...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-06-2009 17:53 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-06-2009 18:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

SGP: geen naturisten in dierentuin

De Naturisten Federatie Nederland wil op 4 september een besloten vergadering houden in Ouwehands Dierenpark in Rhenen. De SGP-fractie in die plaats vindt dat echter niet kunnen, en vraagt de burgemeester de vergadering te verbieden.

De SGP is van mening dat de vergadering van naaktlopers in strijd is met de goede zeden. Volgens de SGP zijn veel inwoners van Rhenen geschokt door het plan van de NFN. Fractievoorzitter Piet van Leeuwen legt op de SGP-website het standpunt van de SGP uit: "Op grond van de Bijbel wijzen wij naturisme af. In de Bijbel is te lezen dat de mens kleren draagt om de schaamte te bedekken. Na de zondeval in het paradijs kregen Adam en Eva kleren. Dat wij kleren dragen is dus een gevolg van de ongehoorzaamheid aan de god van hemel en aarde."

De NFN reageert woedend op het bekrompen verzoek van de SGP-fractie. In een open brief stelt de NFN dat "we Nederland beter kunnen sluiten als in Nederland alles verboden moet worden waar de SGP het niet mee eens is". Volgens de federatie heeft de SGP twee miljoen Nederlanders in een verkeerd daglicht geplaatst.

Ook stelt de NFN dat de SGP geen idee heeft waar ze over praat. De leden van de naturistenvereniging nemen het juist zeer nauw met de zeden. De NFN nodigt de SGP uit om eens kennis te maken met het naturisme: "Uit uw oproep blijkt, dat u geen idee heeft wat naturisme is en wat naturisten beweegt. Wij stellen u daarom voor daarover met u een informatief gesprek te arrangeren."


ze zijn zeker nog nooit in een dierentuin geweest.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 22-06-2009 18:19 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 22 juni 2009 11:58 schreef Greycloak het volgende:
(SN)
Kimberley wilde de sterretjes zelf

Het Belgische meisje dat "in slaap was gevallen" en wakker werd met 56 getatoeëerde sterretjes op haar gezicht, wilde de inktplaatjes wel degelijk.

Omdat ze bang was voor de reactie van pa, verzon Kimberley Vlaeminck, het slaapverhaal. Toen daaraan werd getwijfeld, kwam er een versie dat ze flauwgevallen was.
Ze biechtte haar leugentje op bij een Vlaamse omroep, op het moment dat de camera uitstond.
Inmiddels was zo'n beetje de hele wereld over de onnozele Belgische gevallen.

Goh.

Wel typisch dat de internationale media dit nu niet of nauweiljks oppikken, terwijl dezelfde meid eergister nog voorpaginanieuws was...


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-06-2009 18:19 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 22 juni 2009 17:45 schreef ElitE het volgende:
is dat nog een beetje bewoond gebied? In een woonwijk is het niet zo slim om dat soort geintjes uit te halen natuurlijk hehe.


Hehe, ja, woonwijk tegen het bos aan.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-06-2009 18:21 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 juni 2009 18:19 schreef Jällö het volgende:
Wel typisch dat de internationale media dit nu niet of nauweiljks oppikken, terwijl dezelfde meid eergister nog voorpaginanieuws was...


Hehe ik zag het ook al op een Poolse site. Weet je ook gelijk dat veel extreme en grappige berichten uit het buitenland meestal neit waar zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-06-2009 18:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 juni 2009 18:19 schreef Metalhead22 het volgende:
Hehe, ja, woonwijk tegen het bos aan.


mja maar aan de bos kant of aan de woonwijk kant. En hebben ze het veilig geprobeerd in een kuil of is dat echt van die gasfles, dan kan ik me wel voorstellen dat er wat ruiten uit liggen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-06-2009 18:40 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 22 juni 2009 18:19 schreef Jällö het volgende:
Wel typisch dat de internationale media dit nu niet of nauweiljks oppikken, terwijl dezelfde meid eergister nog voorpaginanieuws was...


Als ik die tattoo-artist was geweest had ik alsnog de volledige kosten voor alle sterretjes doorberekend en er nog eens een schadeclaim bovenop geëist voor het te grabbel gooien van mijn naam.

Moet je eens kijken of ze dan de voorpagina weer haalt.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-06-2009 18:42]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-06-2009 18:42 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 juni 2009 18:40 schreef XXL het volgende:
Als ik die tattoo-artist was geweest had ik alsnog de volledige kosten voor alle sterretjes doorberekend en er nog eens een schadeclaim bovenop geëist voor het te grabbel gooien van mijn naam.


Nou, op het feit na dat het gewoon een domme doos is, vind ik dat die tattoo-artiest ook niet nozel gehandeld heeft door een 18 jarig wicht haar gezicht vol te inkten.


Boeiender


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 22-06-2009 18:46 by Jällö Profiel van Jällö

Tja, veel tattoeboeren prikken volgens mij niet eens op gezichten.
Maar goed, deze gast is blijkbaar behoorlijk hardcore.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-06-2009 18:47 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 juni 2009 18:46 schreef Jällö het volgende:
Tja, veel tattoeboeren prikken volgens mij niet eens op gezichten.
Maar goed, deze gast is blijkbaar behoorlijk hardcore.


Of hij dacht: aan deze meid kan niets meer verpest worden.


Boeiender


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 22-06-2009 19:02 by Watzitjehaarleuk Profiel van Watzitjehaarleuk

quote:
Op 22 juni 2009 13:29 schreef ghoulliette het volgende:
schijnt best vaak te gebeuren. bij Oprah was daar een aantal maanden terug nog een hele uitzending over.
Daar werd de schuld gelegd bij stress en gedragspatronen geloof ik.


@Bastianus, goed dat het te combineren valt.
En dat de schuld bij stress en gedragspatronen valt, oké, maar dat geeft toch alweer aan dat de mensheid zelf gewoon steeds meer van zichzelf vraagt. Het moet allemaal steeds meer, met steeds minder. Dat is al op te merken aan het gedrag in families en gezinnen.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 22-06-2009 19:14 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 22 juni 2009 18:47 schreef MR. N het volgende:
Of hij dacht: aan deze meid kan niets meer verpest worden.

Hij dacht waarschijnlijk zoiets:

"Hmm, 56 sterretjes op je gezicht? ... wat een raar aantal zeg ... maar goed, moet nèt lukken voor lunchtijd"


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 22-06-2009 20:55 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Als ik tattoo-boer was geweest had ik de klus geweigerd, want sterretjes horen niet in het gezicht die horen op de jas...



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-06-2009 21:05 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 22 juni 2009 19:02 schreef Watzitjehaarleuk het volgende:
maar dat geeft toch alweer aan dat de mensheid zelf gewoon steeds meer van zichzelf vraagt
\

Nou als ik sommigen bezig zie denk ik eerder dat de mensheid steeds minder van zichzelf vraagt.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-06-2009 21:07 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 juni 2009 18:46 schreef Jällö het volgende:
Tja, veel tattoeboeren prikken volgens mij niet eens op gezichten.
Maar goed, deze gast is blijkbaar behoorlijk hardcore.


En niet op handen. Dacht ik tenminste altijd.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-06-2009 21:11 by M. Profiel van M.

quote:
Op 22 juni 2009 19:02 schreef Watzitjehaarleuk het volgende:
Het moet allemaal steeds meer, met steeds minder. Dat is al op te merken aan het gedrag in families en gezinnen.

Aha, ik kon er al niet de vinger achter krijgen, maar het is dus op te merken aan het gedrag in families en gezinnen. Eigenlijk als je erover nadenkt best logisch, maar ja, je moet er maar op komen he.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-06-2009 21:14 by Schaep Profiel van Schaep



Je post hier niet vaak meer, maar áls er wat staat dan is het vrijwel altijd genieten.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-06-2009 0:21 by M. Profiel van M.

Word
&
insgelijks.



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-06-2009 7:36 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Premier gaf Kamer onjuiste informatie
Door: Kustaw Bessems
Gepubliceerd: vandaag 01:16
Update: vandaag 01:12

De premier heeft de Kamer ten onrechte gemeld dat een belastend onderzoek naar de Catshuisbrand ook volgens de onderzoeker zelf niet deugde. Een doodzonde.

Het was een onwelkom rapport, dat toenmalig TNO-werknemer Peter Reijman opstelde voor de Rijksgebouwendienst. Een onderzoek naar de brand die 15 mei 2004 woedde in de ambtswoning van de minister-president, het Catshuis, en die een schilder het leven had gekost.

Reijman ontdekte dat de brand mogelijk was versneld door een niet brandwerend gemaakte wandversiering. Ambtenaren besloten daarop zijn rapport weg te houden bij de premier, het niet naar buiten te brengen en niet ter beschikking te stellen aan het Openbaar Ministerie, hoewel dit strafrechtelijk onderzoek deed naar de brand. En zij borgen het gespreksverslag over deze beslissing op in de kluis van de landsadvocaat.

Maar RTL 4 ontdekte deze doofpot en publiceerde de interne e-mails en verslagen. Daardoor weten we nu wat er werd bedacht: het rapport zou niet deugen, het kon maar een verkeerd beeld geven – straks werd de overheid nog aansprakelijk gesteld – en de premier moest uit de wind worden gehouden. Peter Reijman zou dit alles best hebben gevonden.

Daar is, blijkt nu, niets van waar. Reijman schreef gisteren in NRC Handelsblad: ‘Het TNO-rapport was alleen formeel onvoldragen. Het kon vrijwel ongewijzigd worden afgerond tot een definitieve versie. (...) Het was de landsadvocaat die te kennen gaf dat het concept niet ‘tot een definitieve versie moest worden verheven’. (...) In een memorandum van de landsadvocaat wordt gesteld dat de conclusie over de wandbekleding zou worden afgezwakt in de definitieve versie. Deze bewering is onwaar.’

Daarmee is geen spaan meer heel van Balkenendes verdediging in de affaire. Hij heeft het parlement onjuist, mogelijk misleidend geïnformeerd – een politieke doodzonde. Hij heeft niet alleen zelf het rapport onvoldragen genoemd, hij heeft gedaan of de onderzoeker dat ook vond. Over het opbergen van het rapport schreef hij de Tweede Kamer: ‘Dit is besloten in een overleg waarbij ook de opsteller was en waarbij men gezamenlijk tot de conclusie kwam dat het conceptrapport van TNO onvoldragen was.’

In een verklaring op zijn persconferentie voegde hij daaraan toe: ‘Het was een onvoldragen rapport. Deze conclusie werd destijds ook door de TNO-onderzoeker zelf gedeeld.’

De Kamer debatteert hier vanavond over met Balkenende


Dusssss, gewoon blijven zitten waar je zit, en verroer je niet.


Boeiender


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-06-2009 12:17 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

erg slordig van die ambtenaren en zuur voor balkenende dat hij er nu voor op moet draaien. ben benieuwd hoe dit gaat aflopen

----------

'Heffing op internetaansluiting om kranten te steunen'
Uitgegeven: 23 juni 2009 11:03
Laatst gewijzigd: 23 juni 2009 11:22
AMSTERDAM - Er moet een heffing worden ingevoerd op internetverbindingen, waarvan de opbrengst ten goede komt aan innovatieprojecten van traditionele media, zoals dagbladen.

Dat is een van de aanbevelingen van de commissie-Brinkman, die zich in opdracht van minister Ronald Plasterk (Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen) boog over de toekomst van de Nederlandse dagbladsector.

Volgens het rapport, dat dinsdag in Den Haag wordt gepubliceerd, moet worden gedacht aan een "opslag van enkele euro's per jaar op de internetaansluiting voor de Nederlandse huishoudens". De maatregel kan ongeveer 20 miljoen euro opleveren.

Niet gratis

Dat geld zou volgens de commissie nodig zijn omdat media nog geen manieren zouden hebben ontwikkeld om geld te verdienen aan de online publicatie van nieuws. Bovendien kan de heffing er volgens de commissie helpen om consumenten ervan bewust te maken dat nieuws op internet ook betaald moet worden.

Innovatie

Kranten kampen al jaren met weglopende abonnees en dalende advertentieinkomsten, onder meer door de opkomst van - vaak gratis toegankelijke - media als internet. De commissie, onder leiding van voormalig CDA-leider Elco Brinkman, onderzocht op welke manier de overheid innovatie in de dagbladsector kan bevorderen.
© NU.nl/Wieland van Dijk



hm, slechte zaak, is het voor hun zo moeilijk te accepteren dat tijden veranderen? tijd dat ze zich meer gaan richten op het daadwerkelijk vinden van inkomstenbronnen ipv het levend proberen te houden van een schijnbaar steeds meer achterhaalde sector.


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-06-2009 12:18 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

and the soap continues...


Sterrenmeisje krijgt baan in tattooshop
Uitgegeven: 23 juni 2009 11:10
Laatst gewijzigd: 23 juni 2009 11:09
KORTRIJK - Kimberley Vlaeminck, het meisje dat 56 sterren in haar gezicht getatoeëerd kreeg, krijgt een baan bij een tatoeageshop in het Vlaamse Kortrijk.

Tattoo Mike, de concurrent van de man die Kimberley de tatoeage gaf, pikt zo een graantje mee van alle media-aandacht. Dit meldde de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws dinsdag.

''Kimberley is het levende voorbeeld van hoe het verkeerd kan lopen met een tatoeage. Daarom is ze nuttig in mijn zaak'', aldus haar nieuwe werkgever. Het meisje zal als een soort ervaringsdeskundige aan de slag gaan en klanten adviseren.

Excuses

De tatoeëerder die de sterretjes aanbracht, eist dat het 18-jarige meisje binnen 48 uur publiekelijk haar excuses aanbiedt. ''Anders klaag ik haar aan wegens laster en eerroof'', aldus Rouslan Toumaniantz.

Er loopt al een klacht tegen de oom van Kimberley wegens doodsbedreigingen aan het adres van Toumaniantz.

Beklagen

Kimberley's advocaat verklaart dat het meisje volledig instemde met het zetten van de tatoeage en zich pas achteraf begon te beklagen. ''Ze viel niet in slaap, noch verloor ze haar bewustzijn.''

De advocaat heeft het meisje en haar familie al opgedragen voorlopig uit de publiciteit te blijven en hun mond houden.
© ANP

:')


Je moeder.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 23-06-2009 12:21 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Jezus christus...


:')


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-06-2009 12:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

:') indeed @ beide berichten.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen