IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Bob Dylan Vorige pagina | Volgende pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 24-07-2010 10:49 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Love and Theft


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-07-2010 16:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

man wat een nasale neuzelaar

leuke nummers, dat wel


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-06-2011 11:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gisteren verplicht naar moeten luisteren

argh was een jankerd zeg


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-06-2011 12:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Even normaal doen tegen Argh.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-06-2011 12:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

sorry Argh


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-06-2011 21:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht


THE ANSWERS ARE NOT IN THE WIND!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 20-06-2011 0:41 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl





Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-07-2011 15:08 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Bob Dylan komt naar Rotterdam
16/07/11, 10:38

Bob Dylan geeft dit najaar een optreden in Ahoy. Rotterdam is de enige Nederlandse stad die de 70-jarige zanger aandoet tijdens zijn nieuwe Europese tournee.
Dylan neemt op 20 oktober Mark Knopfler mee naar Rotterdam. De voormalige zanger en gitarist van de Dire Straits is zijn voorprogramma. De goedkoopste kaartjes kosten 119 euro.

In 2005 was Dylan voor het laatst in Ahoy.



Hoe verleidelijk ook, het is wel enorrrrrrm veel geld.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Rivfader90
YNWA
Usericon van Rivfader90
Posted 16-07-2011 22:19 by Rivfader90 Wijzig reactieProfiel van Rivfader90Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/Rivfader90

Ik ken er een paar nummers van die wel goed zijn (Hurricane, Like A Rolling Stone,...). Ik moet eigenlijk eens dringend meer van hem beluisteren maar er komen altijd wel bands tussen die voorgang krijgen.



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 17-07-2011 21:52 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2011 15:08 schreef XXL het volgende:
Hoe verleidelijk ook, het is wel enorrrrrrm veel geld.



Eén van de drie artiesten die ik ooit nog live zou willen zien, maar dit is niet te doen...


You have time. You are doing fine.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 17-07-2011 22:02 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Hmm, ik heb 'em 2/3 jaar geleden in de HMH gezien. Eeuwig spijt van. Dat was écht heel kut.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-07-2011 22:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En hij wordt er niet beter op.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 17-07-2011 22:05 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Kut is dat, ja, kwaliteit van optredens schijnt nogal te verschillen. Daarom nog minder bereid om de gok te wagen...


You have time. You are doing fine.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 09-10-2011 14:18 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Tijdje terug toch maar wel kaartjes gescoord.
Mijn tickets waren 82,50 incl. en dat waren de duurste, geen idee waar die bovengenoemde 119 op gebaseerd is. Kan niet wachten.





You have time. You are doing fine.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 09-10-2011 15:19 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Ben wel benieuwd naar dat project met Slayer.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 10-10-2011 16:43 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2011 15:19 schreef Mortis Rex het volgende:
Ben wel benieuwd naar dat project met Slayer.


Zullen we even lachen, dames en heren?


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-09-2012 21:34 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Vanavond Blonde On Blonde eens aangeslingerd. Ondertussen met een saffie op de bank gelegen. Dat was helemaal niet vervelend moet ik zeggen, misschien toch eens wat meer in mans werk verdiepen.


... hoe de hazen lopen ...


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-09-2012 21:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik niet. Aan de foto's te zien is ze helemaal mijn type niet.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 10-09-2012 21:55 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2012 21:34 schreef faalhaas het volgende:
Vanavond Blonde On Blonde eens aangeslingerd. Ondertussen met een saffie op de bank gelegen. Dat was helemaal niet vervelend moet ik zeggen, misschien toch eens wat meer in mans werk verdiepen.

Blood on the Tracks.

Die nieuwe, Tempest, is ook weer fijn.


You have time. You are doing fine.


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 10-09-2012 22:05 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2012 21:55 schreef intothevoid het volgende:
Blood on the Tracks.



Dat is mijn favoriet...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-09-2012 22:19 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Blood On The Tracks staat op mijn nog luisteren lijstje, ben benieuwd

Highway 61 Revisited draait momenteel zijn rondjes. Heb Dylan jarenlang een ouwe zeurende zuurpruim gevonden maar het kwartje begint nu toch te vallen geloof ik


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2012 15:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2011 15:08 schreef XXL het volgende:
Bob Dylan komt naar Rotterdam
16/07/11, 10:38

Bob Dylan geeft dit najaar een optreden in Ahoy. Rotterdam is de enige Nederlandse stad die de 70-jarige zanger aandoet tijdens zijn nieuwe Europese tournee.
Dylan neemt op 20 oktober Mark Knopfler mee naar Rotterdam. De voormalige zanger en gitarist van de Dire Straits is zijn voorprogramma. De goedkoopste kaartjes kosten 119 euro.

In 2005 was Dylan voor het laatst in Ahoy.



Hoe verleidelijk ook, het is wel enorrrrrrm veel geld.
Hij verloochent zijn roots in elk geval niet, blijkbaar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 11-09-2012 15:23 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2012 22:05 schreef Metal-D het volgende:
Dat is mijn favoriet...

Mijn favoriete album ooit gemaakt, zelfs.


You have time. You are doing fine.


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 11-09-2012 15:28 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Net in de platenzaak een stukje van de nieuwe gehoord. Wat een stem .... rasprasp. Muziek is ook nog niet echt heel tof. Eerst maar eens pindakazen...


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 11-09-2012 15:31 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Dat is al jaren zo, en een goede zanger is hij nooit geweest. Stem gaat best richting de (oude) Tom Waits. Maximaal doorleefd. Totaal geen problemen mee.


You have time. You are doing fine.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen