IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Help! Afstudeeronderzoek
puusj
Usericon van puusj
Posted 24-06-2009 15:58 by puusj Wijzig reactieProfiel van puusjQuote dit bericht

Beste mensen,

Ik ben bezig met het afstuderen voor International Music Management. Ik vroeg mij af of jullie mij zouden willen helpen met mijn afstudeer onderzoek door mijn online vragenlijst in te vullen?
http://www.thesistools.com/?qid=84358&ln=eng
Het invullen duurt niet zo lang hoor (maar als je zelf wilt mag je er ook uren over doen).
Gaat over wat jij denkt dat belangrijk is voor je muzikale carriere (in het Engels is het).
Als je nog vrienden hebt die (ook) muzikant zijn stuur dit bericht dan aub door! Ontzettend bedankt!


Groeten,
Jort


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-06-2009 15:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Kelder?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-06-2009 16:03 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ingevuld.

Ging vlot.

"Are you a musician?"

No.

"Thank you bla bla bla..."



Bareuh...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-06-2009 16:08 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2009 15:58 schreef puusj het volgende:
Beste mensen,

Ik ben bezig met het afstuderen voor International Music Management. Ik vroeg mij af of jullie mij zouden willen helpen met mijn afstudeer onderzoek door mijn online vragenlijst in te vullen?
http://www.thesistools.com/?qid=84358&ln=eng
Het invullen duurt niet zo lang hoor (maar als je zelf wilt mag je er ook uren over doen).
Gaat over wat jij denkt dat belangrijk is voor je muzikale carriere (in het Engels is het).
Als je nog vrienden hebt die (ook) muzikant zijn stuur dit bericht dan aub door! Ontzettend bedankt!


Groeten,
Jort

Zet er hier dan even bij dat het alleen om muzikanten gaat die minstens 1 keer per maand optreden. Bespaart veel mensen de moeite.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 24-06-2009 16:30]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-06-2009 16:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoeveel muzikanten trden meer dan 1x per maandag op Olavje?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-06-2009 16:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2009 16:08 schreef ZelThoR het volgende:
Zet er hier dan even bij dat het alleen om muzikanten gaat die minstens 1 keer per maandag optreden. Bespaart veel mensen de moeite.

1 keer per maandag? En wat als je nou op wekelijkse of maandelijkse basis optreedt maar daar andere weekdagen voor gebruikt?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nydoom
Usericon van nydoom
Posted 24-06-2009 16:20 by nydoom Wijzig reactieProfiel van nydoomQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2009 15:59 schreef bastianus het volgende:
Kelder?


gezien het zakelijke karakter van de vragen dacht ik dat ook al ja


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-06-2009 16:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2009 16:11 schreef Jenje het volgende:
Hoeveel muzikanten trden meer dan 1x per maandag op Olavje?

Misty Mourning.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


puusj
Usericon van puusj
Posted 25-06-2009 0:41 by puusj Wijzig reactieProfiel van puusjQuote dit bericht

haha, nee niet Kelder. Moet er niet aan denken om zulke broeken te moeten dragen. Heet trouwens Van De Ven. Daar zijn ook wel een paar leuke voorbeelden van: Monique, Meri, Abdul-Jabbar, Dennis (Citroenverkoper).

Sorry voor de zakelijkheid van de vragen; het blijft toch een management studie.

En inderdaad; je hoeft hem niet in te vullen als je niet minstens eens per maand live speelt!




puusj
Usericon van puusj
Posted 25-06-2009 0:43 by puusj Wijzig reactieProfiel van puusjQuote dit bericht

vergeet ik helemaal de mensen te bedanken voor hun tijd moeite om het in te vullen: Bedankt!


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 25-06-2009 0:44 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ik ben nu al ven van van de ven.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2009 0:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on 'ded14.dedicated.tiscomhosting.nl' (4) in /home/user1/domains/studentmagazine.net/public_html/so/web/mainconnect.php on line 18
Unable to connect to database


huh?


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-06-2009 9:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik maar denken dat Dennis auto's verkocht en geen fruit.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen