IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Te klein voor het tafel laken en te groot voor het servet! (jupiler league topic) Vorige pagina | Volgende pagina
MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 05-04-2013 15:48 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 5 april 2013 14:18 schreef Daops het volgende:
Kan me voorstellen dat je je als MVV-supporter erg genaaid voelt ja.

Hoe het ook verder moet met deze competitie.. Hoop niet dat de beloftenteams van Ajax, PSV en Feyenoord mee gaan doen voor spek en bonen. Hopelijk toch makkelijkere overgangsregels voor doorstroming vanuit de topklasse, minder verplicht aantal profcontracten en zo.



Die plannen wat die tweede elftallen betreft werden wel op een opvallend moment naar buiten gebracht vind ik. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het faillissement van Veendam de KNVB eigenlijk wel heel goed uit kwam.
Die aanpassing wat betreft het verplichte aantal profcontracten zal er dus inderdaad wel gaan komen denk ik, maar om de verkeerde redenen.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 05-04-2013 15:50]


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 05-04-2013 18:54 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Die hele Jupiler League in zijn huidige vorm moet opgedoekt worden. De KNVB en zeker ook de diverse clubs moeten zich er eens bij neerleggen dat Nederland te klein is voor 2 volledig professionele voetbalcompetities. Zelfs één volledige, volwaardige competitie van 16 tot 20 teams is al een hele opgave.

De wal zal vanzelf het schip keren. Met de eisen zoals de KNVB die nu aan een profclub stelt, zal het aantal faillissementen in de Jupiler League waarschijnlijk alleen maar toenemen. En daarmee lost de onmogelijkheid van zo veel profclubs op zo weinig grondgebied (lees: geld) zichzelf automatisch op. Pijnlijk voor de fans, maar het lijkt mij welhaast onvermijdelijk. Overigens: ook in de Eredivisie zijn clubs zonder voldoende sponsors/achterland niet veilig.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 04-05-2013 0:32 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



Voor mijn broer even en de andere cambuurboys.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-03-2014 23:44 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wat zijn zo'n beetje momenteel de sterkere en zwakkere broeders in de JL? Lijkt erop dat het hoog tijd wordt dat ik mezelf weer een beetje op de hoogte breng.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 10-03-2014 11:15 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Het blijft een bizarre competitie, sinds dit weekend staan wij bovenaan Dit gezegd hebbende, het wisselt enorm. Het is wellicht nog grilliger dan de eredivisie; iedereen kan van iedereen winnen en verliezen.

Kwalitatief springen normaal gesproken Willem II, VVV, Eindhoven, Sparta en Dordrecht eruit. Hoewel die laatste twee in een neerwaartse spiraal zitten nu.

Klote situatie bij jullie nu, erg herkenbaar. Ik kon me ook niet voorstellen dat mijn club niet in de ere zou spelen. Echter nu, twee degradaties later (en hopelijk snel twee promoties), zie ik dat deze stap terug echt nodig was. Er is verstandiger beleid: zwarte cijfers, verkeerde bestuurders zijn weg en vervangen door clubmensen, de jeugdopleiding is weer in de lift, eigen jeugd krijgt de kans. Daarbij is de Juup voor even zo verkeerd niet, je doet mee om de prijzen, minder strenge regels etc. Echter is er wel de vrees voor waar Sparta, MVV etc. nu in zitten; dat je er te lang in blijft hangen.

Clubs als NEC en Willem II zijn qua achterban eigenlijk te groot voor de competitie. Hoe dan ook, succes


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 10-03-2014 11:52 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Het is inderdaad een bizarre competitie.

Ik had niet verwacht dat mijn club FC Dordrecht zaterdag de overwinning nog uit handen zou geven, aangezien ze in de rust met 3-0 voor stonden tegen Volendam. Uiteindelijk werd het 3-3 en mistte FC Dordrecht nog een penalty vlak voor tijd. Ze hadden de koppositie weer terug kunnen pakken, maar helaas staat Willem II nu nog steeds bovenaan. Gelukkig scheelt het maar 1 punt, dus het is nog lang niet zeker wie er kampioen gaat worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 10-03-2014 11:54]


5 Euro's? Op je muil!!


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 17-03-2014 13:10 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 8 maart 2014 23:44 schreef Mark het volgende:
Wat zijn zo'n beetje momenteel de sterkere en zwakkere broeders in de JL? Lijkt erop dat het hoog tijd wordt dat ik mezelf weer een beetje op de hoogte breng.


NEC was het toch? Denk dat je mede door het voordeel dat je elke keer eerst uitwedstrijden hebt, weinig hebt te vrezen. Je mag hopen dat WII kampioen wordt, Dordt lijkt me wel een sluipmoordenaar te kunnen zijn en voor de rest is het meuk... enige waar je misschien pech mee kunt hebben is De Graafschap... er lijkt langzamerhand een soort vorm te ontstaan... en ja, als dan de vijverberg weer vol zit, weet je dat het raar kan lopen (wel vaker leuke en bizarre de graafschap's - nec mee gemaakt). Maar al met al denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken, eerst NEC maar eens naar minimaal plek 17 schreeuwen of houden.


I am mine own redeemer...!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-03-2014 16:16 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Plek 17 zou momenteel een godsgeschenk zijn. Ik weet dat we er nu staan, maar gezien het resterende programma lijkt het me uiterst onwaarschijnlijk dat we Roda onder ons kunnen houden. Maar mochten we op mirakuleuze wijze de nacompetitie halen, dan kijk ik inderdaad met angst en beven uit naar de Graafschap of Dordrecht of zoiets, die ploegen zitten dan toch in een flow. Dit NEC heeft inmiddels laten zien dat het totaal ongeschikt is voor strijdvoetbal, precies wat je nodig hebt om een nacompetitie te overleven.

Maar goed, (paar) jaartje(s) JL is misschien wel het beste wat ons momenteel kan overkomen, zoals Daops al suggereerde (als het niet direct ons faillisement betekent, want we staan etterlijke miljoenen in het rood...).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 21-03-2014 13:30 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

toch wel apart dat verval bij Nec... of jarenlang bovenstand geleefd soms? Te dure spelers? Probleem is dat de jeugdopleidingen ook leeg"gekocht" worden... zo is er afgelopen seizoen een spits vanuit de a1 naar ajax gegaan bij de graafschap... elk talent is vrijwel direct weg...

domste bij de graafschap is dat ze al jarenlang Barto hebben laten lopen... heb ze er gvd jarengeleden op geattendeerd en in de winterstop werd hij weer aangeboden in ruil voor A. Jansen...

mocht het tot nacompetitie komen, een dagje nijmegen doen + een wedstrijd?


I am mine own redeemer...!


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-04-2014 14:06 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Potver, wat een tijden! Vorige week directe concurrent Dordrecht in eigen huis verslagen, gisteren winst bij de Graafschap in de laatste minuut waardoor we weer koploper zijn.

Morgen naar Eindhoven, nog 4 wedstrijden..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-04-2014 14:21 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mooi, treffen we in elk geval niet jullie (als we al iemand treffen )!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-04-2014 14:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2014 13:30 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
mocht het tot nacompetitie komen, een dagje nijmegen doen + een wedstrijd?



Zie hem nu pas. Wordt helaas lastig, heb geen wedstrijdbezoeken gepland en vanuit Engeland is het te korte termijn om voor de nacompetitie te gaan


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 11-04-2014 15:44 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 11 april 2014 14:06 schreef Daops het volgende:
Potver, wat een tijden! Vorige week directe concurrent Dordrecht in eigen huis verslagen, gisteren winst bij de Graafschap in de laatste minuut waardoor we weer koploper zijn.

Morgen naar Eindhoven, nog 4 wedstrijden..


Het blijft spannend bovenin, als wij vrijdag winnen, en jullie verliezen of gelijk spelen, staan wij weer bovenaan. Mochten jullie ook winnen, dan staan we iig weer 1 dag bovenaan. Ik ben benieuwd wie er nu uiteindelijk kampioen wordt. Willem II heeft meer in de Eredivisie te zoeken dan FC Dordrecht, maar dat neemt niet weg dat ik hoop dat wij kampioen worden. Het is namelijk alweer 20 jaar geleden dat het voor laatst gebeurde.

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 11-04-2014 15:48]


5 Euro's? Op je muil!!


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-04-2014 18:04 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2014 14:21 schreef Mark het volgende:
Mooi, treffen we in elk geval niet jullie (als we al iemand treffen )!
Ik zie Roda er eerder direct uitvliegen, maar je weet het nooit natuurlijk. Word jij niet gek soms, om vanuit het buitenland je club zo te moeten volgen?

quote:
Op 11 april 2014 15:44 schreef Sgeiterdt het volgende:
Het blijft spannend bovenin, als wij vrijdag winnen, en jullie verliezen of gelijk spelen, staan wij weer bovenaan. Mochten jullie ook winnen, dan staan we iig weer 1 dag bovenaan. Ik ben benieuwd wie er nu uiteindelijk kampioen wordt. Willem II heeft meer in de Eredivisie te zoeken dan FC Dordrecht, maar dat neemt niet weg dat ik hoop dat wij kampioen worden. Het is namelijk alweer 20 jaar geleden dat het voor laatst gebeurde.
Ja, super spannende weken dit. Jullie hebben op papier nog een iets moeilijker programma (Den Bosch uit bijv), maar het blijft de Juup.. alles kan

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 11-04-2014 18:05]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 12-04-2014 10:34 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Nou FC Dordrecht heeft weer gewonnen, nu maar hopen dat Willem II punten laat liggen vandaag.


5 Euro's? Op je muil!!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-04-2014 12:13 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



Daops
Usericon van Daops
Posted 12-04-2014 12:37 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Zometeen maar eens gaan kijken in Eindhoven


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 12-04-2014 22:48 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2014 10:34 schreef Sgeiterdt het volgende:
Nou FC Dordrecht heeft weer gewonnen, nu maar hopen dat Willem II punten laat liggen vandaag.
Niet dus


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 13-04-2014 9:40 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Helaas, maar aan de uitslag te zien was het wel terecht.

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 13-04-2014 9:40]


5 Euro's? Op je muil!!


Daops
Usericon van Daops
Posted 13-04-2014 14:45 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Eindhoven kwam er niet aan te pas, heerlijke wedstrijd!

Maar nog steeds drie wedstrijden, nog niks is zeker..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 21-04-2014 17:22 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Gefeliciteerd Daops!

Nu maar kijken of we via de play offs kunnen promoveren.


5 Euro's? Op je muil!!


Daops
Usericon van Daops
Posted 22-04-2014 16:58 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Dank je, ben nog aan het bijkomen van gisteren. Wat een dag!

Jullie succes, hopelijk krijg je in de playoffs wel de beloning van een seizoen goed presteren!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 22-04-2014 18:53 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

We gaan het meemaken!


5 Euro's? Op je muil!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-04-2014 17:50 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2014 16:58 schreef Daops het volgende:
Jullie succes, hopelijk krijg je in de playoffs wel de beloning van een seizoen goed presteren!


Veto


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 24-04-2014 19:40 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2014 17:50 schreef Mark het volgende:
Veto

Waarom dan? Jullie degraderen rechtstreeks.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen