IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Wat is het vreemdste / goorste wat jullie ooit gegeten hebben? deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 11-08-2010 23:51 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 11 augustus 2010 23:43 schreef bastianus het volgende:
Hoe kan het toch dat Black Jew zo vaak aan hetzelfde denkt? Had zijn post nog niet gelezen voor ik dat filmpje neerzette..





IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-08-2010 23:51 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Andouilettes.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 11-08-2010 23:52]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 12-08-2010 0:05 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Vreemde dingen heb ik nooit gegeten, maar de broodjes kroket op Jamrock 2004 kan ik me nog wel herinneren.

Ik heb wel vaker eten gehad dat een retourtje bleek te zijn, maar niet zo snel als die dingen.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


valfar
Usericon van valfar
Posted 12-08-2010 0:42 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Gerookt varkens vet en hart/darmen/maag van een varken in gelei. Volgens mij krijgt mijn hond nog beter te eten. Gekke Roemenen



EpicAlastis
Usericon van EpicAlastis
Posted 13-08-2010 10:28 by EpicAlastis Wijzig reactieProfiel van EpicAlastisQuote dit bericht

Goh, veel vreemds at ik eigenlijk nog niet. het meest vreemde is volgens mij 'krokante' rups. Niet slecht maar ook niet lekker.

Daarnaast ook héél wat ingewanden (lever, hersenen, hart, nieren,...). Ik ben een fervent liefhebber van de kop van een konijn (wangen, tong, gehemelte, hersentjes,...). Varkenstong, koeientong,...
En dan ook nog hart, lever en maag van gevolgte (kip, duif,...)

Euhm, iets wat de mannen onders ons mss wat wreed gaan vinden. Ook de kloten van een ram zijn best wel lekker ^^


EpicAlastis
Usericon van EpicAlastis
Posted 13-08-2010 10:31 by EpicAlastis Wijzig reactieProfiel van EpicAlastisQuote dit bericht

Oh ja, iets vergeten...

hondenvoer en brokken voor paarden!

En dan ook nog als ontbijt: pannekoek met banaan en mosterd! Raar maar lekker!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-08-2010 11:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Oja, ik heb ook hondenvoer gegeten. Doko diner om precies te zijn. Dat krijg je ervan als je het huishoudgeld in no time opmaakt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 13-08-2010 11:39 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Dat kattenvoer dat we nu geven, ruikt zo lekker, dat ik soms zelfs de neiging heb er een lepel in te steken.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-08-2010 11:50 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2010 11:37 schreef bastianus het volgende:
Oja, ik heb ook hondenvoer gegeten. Doko diner om precies te zijn. Dat krijg je ervan als je het huishoudgeld in no time opmaakt.


Doko hondenvoer is gratis?

Weet je ook een kattenvoer variant voor onze Duveltje?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-08-2010 11:51 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2010 11:39 schreef Silence het volgende:
Dat kattenvoer dat we nu geven, ruikt zo lekker, dat ik soms zelfs de neiging heb er een lepel in te steken.


Tip:

Sommige kattensnoepjes smaken een beetje naar witte chocolade.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 13-08-2010 11:52 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Het vreemdste was voor mij Haggis, maar dat vond ik nog aardig te doen.
Het smerigste weet ik eigenlijk niet... Ik geloof niet dat ik ooit iets heb geprobeerd dat letterlijk mijn strot niet doorkwam ofzo.
Maar mij mag je alles voorschotelen, als het maar niks insect-achtigs is ofzo. Oh en lever. Dat zie ik ook niet zitten. Terwijl ik leverpastei dan wel weer lekker vind


Black seeds of bunny!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-08-2010 13:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2010 11:50 schreef XXL het volgende:
Doko hondenvoer is gratis?

Nee. Toen mijn ouwelui op vakantie waren moesten we ook op de hond passen. Mijn broer en ik hadden het huishoudgeld in een week opgemaakt. Daarna hebben we een tijd op brood geleefd, daarna op pannenkoeken, en toen dat ook op was hebben we het voer van de hond maar aangebroken. Ik was blij toen het eerste loon van het vakantiewerk binnenkwam.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 13-08-2010 13:31]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


EpicAlastis
Usericon van EpicAlastis
Posted 16-08-2010 17:43 by EpicAlastis Wijzig reactieProfiel van EpicAlastisQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2010 11:52 schreef Nyghtslave het volgende:
als het maar niks insect-achtigs is ofzo.


Is niet slecht hoor. En zit trouwens vol vitaminen


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 16-08-2010 18:38 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2010 17:43 schreef EpicAlastis het volgende:
Is niet slecht hoor. En zit trouwens vol vitaminen


Dat zal best wezen, maar ik heb een gloeiende tyfushekel aan alles met meer dan 4 poten (en invalide spinnen enzo tellen niet!)


Black seeds of bunny!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-05-2011 12:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-05-2011 12:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2010 23:32 schreef bastianus het volgende:
Ik heb ook wel eens (mijn eigen) sperma geproefd. Vond daar weinig aan.


GAY


signature


Silence
Usericon van Silence
Posted 03-05-2011 12:29 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Okay, dat is inderdaad vreemd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-07-2011 10:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



they gotta be fokkin kiddin'


signature


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-07-2011 17:23 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Frieten met chocoladesaus??? Aaaarghhhhhh!

On topic: aikinoedels, gruwelijk, kon evengoed in een stuk karton happen


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-07-2011 22:02 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Chocoladepizza. Niet heel vreemd overigens. Was best lekker trouwens.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-09-2011 18:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 16-09-2011 23:24 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Gefrituurde krekel met een chilisausje. Niet eens heel slecht, maar het feit dat ik een kwartier later een antenne tussen mijn kiezen vandaan pulkte was toch minder.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 17-09-2011 4:03 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 16 september 2011 18:39 schreef Hypnos het volgende:

Waar smaakt dat naar?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-09-2011 22:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2011 4:03 schreef bokkie666 het volgende:
Waar smaakt dat naar?


aardbei





herkenbaar


signature


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-09-2011 22:41 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Pickles vind ik nou juist het lekkerste van de McDrek cheeseburger.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen