IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ren je rot! [sport topic - deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-11-2009 12:27 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Tijdje gedaan, rennen in amateursgroepsverband. Haalde 1 probleem weg wat ik dus zonder vereniging niet had: zin om te gaan. Eenmaal bij een vereniging ligt de drempel om niet te gaan hoger [je dokt ervoor en je moet weer afbellen (verantwoording afdragen)]. Ow en het is sowieso leuker met een groep.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-11-2009 13:39 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 17 november 2009 12:40 schreef Jelle het volgende:
Trouwens (Argus) hoeveel reps/sets doe/deed jij voor kuitoefeningen? Ik lees vaak dat zelfs BB-ers voor hoge aantallen reps gaan (20 oid) maar ik heb zo m'n twijfels.


Ik train mijn kuiten niet, nooit gedaan ook.
Ben natuurlijk al uitgerust met kuiten en enkels waar BB-ers opgewonden van worden (en in dit geval zou ik GRAAG een grapje maken...)

De beste training die ik dus kan verzinnen is met brakke gewrichten geboren worden

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 19-11-2009 13:39]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 19-11-2009 13:54 by Jelle Profiel van Jelle

Nou, maak dat grapje dan even.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-11-2009 14:11 by Argus Profiel van Argus

Nee... als van die enge types vragen of je je broek wat omhoog kan trekken zodat ze kunnen kijken, komen er bij mij hele enge beelden omhoog.



Gelukkig dat de rest van me niet aantrekkelijk voor ze is *veegt zweet weg van voorhoofd*


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 19-11-2009 14:41 by Jelle Profiel van Jelle

Gelukkig zitten we hier vaak genoeg met elkaar in de sauna om dat soort lichamelijke kwaliteiten te kunnen relativeren.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-11-2009 19:54 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 19 november 2009 12:10 schreef Jelle het volgende:
Welke goeroe heeft je dat eerste wijsgemaakt en vanwaar die slachtofferrol?
Genoeg half-invalide personen die ook kunnen sporten/bewegen.


Student technische geneeskunde hier, hij wist het heel zeker want het had ook bij zijn nichtje geholpen.


Moest even.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-11-2009 19:55 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 19 november 2009 12:24 schreef Ohneschwanz het volgende:
Als je nog nooit echt hebt hardgelopen en je bang bent het fout te doen (ja, die mensen zie je heel veel, *stamp stamp stamp* oei, knieproblemen, hoe kan dat nu?) dan is het misschien raadzaam om je aan te sluiten bij een loopgroep. Dan leer je de juiste techniek aan en je hebt meteen een stok achter de deur.

Klote van je mountainbike trouwens.




Heb twee jaar aan atletiek gedaan, dus hopelijk kan ik nog wel een beetje hardlopen, technisch gezien. Daarna ook nog wel veel gelopen.

Dankje.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-11-2009 11:21 by Nimbus Profiel van Nimbus

@ Jelle, wat zou jij dan aanraden qua dieet?


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 20-11-2009 11:54 by Jelle Profiel van Jelle

post ik morgen even, ik moet nu weg.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-11-2009 12:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 22-11-2009 20:59 by Jelle Profiel van Jelle

quote:
Op 20 november 2009 11:21 schreef Nimbus het volgende:
@ Jelle, wat zou jij dan aanraden qua dieet?
Ik gebruik zelf m'n boerenverstand qua voeding en dat gaat prima... Als dat niet prima zou gaan zou ik eerst es beginnen op te schrijven wat ik zoal eet en daar wat aan knutselen, maar simpelweg goed eten en meer bewegen lijkt me leuker dan continue honger hebben...

Als ik toch advies nodig zou hebben zou ik het mss in de "crossfit" hoek zoeken cq. googlen want die methodologie spreekt me over het algemeen wel aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Jelle op 23-11-2009 9:06]


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 24-11-2009 8:22 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 22 november 2009 20:59 schreef Jelle het volgende:
Ik gebruik zelf m'n boerenverstand qua voeding en dat gaat prima... Als dat niet prima zou gaan zou ik eerst es beginnen op te schrijven wat ik zoal eet en daar wat aan knutselen, maar simpelweg goed eten en meer bewegen lijkt me leuker dan continue honger hebben...

Als ik toch advies nodig zou hebben zou ik het mss in de "crossfit" hoek zoeken cq. googlen want die methodologie spreekt me over het algemeen wel aan.


Dat lijk ik ook aardig te doen, al verdenk ik steeds meer de medicijnen.

Ah, crossfit, maar dan op voedingsgebied? De fitnessvereniging hier is er compleet op overgestapt.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 24-11-2009 8:23 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Ja, ik ga vanavond weer sporten. Cardio kleine drie kwartier en een beetje aan de gewichtjes hangen!!


the only pleasure is pain


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 24-11-2009 8:32 by Nimbus Profiel van Nimbus

Is dat leuk fitness?


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 24-11-2009 8:34 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

't is verslavend... Doe het al veels te lang


the only pleasure is pain


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 24-11-2009 8:41 by Jelle Profiel van Jelle

quote:
Op 24 november 2009 8:22 schreef Nimbus het volgende:
Dat lijk ik ook aardig te doen, al verdenk ik steeds meer de medicijnen.

Ah, crossfit, maar dan op voedingsgebied? De fitnessvereniging hier is er compleet op overgestapt.
Hebben ze bij dat fitnesscentrum echt alle machines de deur uit gedaan en zijn ze overgestapt op klimtouwen, turnringen, traktorbanden, kettlebells, clubbels etc.?
Hier zit ook een gaaf crossfit centrum maar die zijn veel duurder dan normale fitnesscentra... terwijl ze dus wel back-to-basics zijn, lekkere hype dus.

Het fijne van crossfit is dat ze niet zo hameren op óf alleen conditietraining óf alleen krachttraining en qua voeding (dus) niet op alleen koolhydraten of alleen eiwitten. Verder is het behoorlijk Spartaans, en je zult ze dus minder gauw over dure fancy preparaten horen... door sommigen wordt zelfs een "paleolithic diet" aangeraden. Dat laatste zou ik niet al te serieus nemen maar er zit wel wat in. Ik eet ook bijna geen brood (wel veel pap en roggebrood) en koop ook bijna uitsluitend onbewerkt voedsel.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 24-11-2009 8:57 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 24 november 2009 8:41 schreef Jelle het volgende:
Hebben ze bij dat fitnesscentrum echt alle machines de deur uit gedaan en zijn ze overgestapt op klimtouwen, turnringen, traktorbanden, kettlebells, clubbels etc.?
Hier zit ook een gaaf crossfit centrum maar die zijn veel duurder dan normale fitnesscentra... terwijl ze dus wel back-to-basics zijn, lekkere hype dus.

Het fijne van crossfit is dat ze niet zo hameren op óf alleen conditietraining óf alleen krachttraining en qua voeding (dus) niet op alleen koolhydraten of alleen eiwitten. Verder is het behoorlijk Spartaans, en je zult ze dus minder gauw over dure fancy preparaten horen... door sommigen wordt zelfs een "paleolithic diet" aangeraden. Dat laatste zou ik niet al te serieus nemen maar er zit wel wat in. Ik eet ook bijna geen brood (wel veel pap en roggebrood) en koop ook bijna uitsluitend onbewerkt voedsel.



Nee dat niet, er zijn ook nog mensen die fitnessen buiten de vereniging om, alleen de vereniging doet nu aan crossfit, met een olympische stang en losse gewichten etc.
We zitten nu met de dojo in het voormalig krachthonk, daar hangen nu nog van die blaadjes van die club, dus ik lees weleens wat over dat gebeuren, ook dingen als een Paleolithic diet.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 24-11-2009 14:29 by Jelle Profiel van Jelle

@Nimbus hier wordt beknopt uitgelegd waarom al die rare minder-koolhydraten, minder-vet, noem-het-maar-op dieten op zich wel werken en ook waarom ze eigenlijk ook allemaal onzin zijn: http://www.shapefit.com/best-diet.html
Op die site staan wel meer goede artikelen, trouwens.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-11-2009 20:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

reemde verwikkelingen in de bewogen vrijdag van Tiger Woods. Volgens de Amerikaanse website TMZ zou de topgolfer helemaal niet gewond zijn geraakt aan het gezicht door een auto-ongeluk, maar door zijn vrouw Elin Nordegren.

Nagels in gezicht
Het blonde model zou haar nagels in het gezicht van Woods hebben gezet, nadat ze vrijdagochtend een hoogoplopende discussie hadden. Het gerucht doet de ronde als zou 'the Tiger' een verhouding hebben met een zogenaamde 'engel van 9/11'.

Auto toegetakeld met golfclub
Woods zou er na de schermutseling met zijn vrouw vandoor zijn gegaan in de auto. Toen ze hoorde dat hij achtereenvolgens tegen een brandkraan en een boom was gereden, rende ze hem achterna en takelde ze zijn auto toe met een golfclub.

Pijnstillers
Na het 'ongeval' kwam Woods verward over, maar de golfer zou tegen een vriend hebben gezegd dat hij pijnstillers had geslikt. Volgens de eerste rapporten had hij geen alcohol gedronken.

Zes minuten bewusteloos
Voorts wordt gesteld dat hij zes minuten lang bewusteloos was na het incident. De politie diende hem de eerste zorgen toe, tien minuten later kwam de ziekenwagen die hem naar het ziekenhuis bracht.

Tiger en Elin hebben twee kinderen: de tweejarige Sam Alexis en de negen maanden oude Charlie Axel


signature


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-11-2009 20:41 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Vanmiddag weer eens baantjes getrokken, was lang geleden en dat was te merken

Volgende week wil ik weer beginnen met hardlopen, ook lang geleden, dus dat zal ik ook wel merken


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-11-2009 21:16 by FireFox Profiel van FireFox

Vorige week ook voor 't eerst baantjes getrokken sinds jaaaren.

Ik hang tegenwoordig alleen nog in de gewichten dus een beetje conditie training is niet verkeerd dacht ik.

Nou is het leuke met dat baantjes trekken dat je eigenlijk amper merkt dat je wat doet totdat je dat zwembad uitklimt en merkt dat je amper meer kunt lopen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-11-2009 21:17 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 28 november 2009 21:16 schreef FireFox het volgende:
Vorige week ook voor 't eerst baantjes getrokken sinds jaaaren.

Ik hang tegenwoordig alleen nog in de gewichten dus een beetje conditie training is niet verkeerd dacht ik.

Nou is het leuke met dat baantjes trekken dat je eigenlijk amper merkt dat je wat doet totdat je dat zwembad uitklimt en merkt dat je amper meer kunt lopen


Haha, zwemmen is dan ook weer zo'n sport waarbij je veel spieren gebruikt die normaliter een beetje op een laag pitje staan. Als je dan na jaren weer gaat zwemmen merk je dat vooral de eerste drie, vier, vijf keer, en daarna gaat alles ineens een stuk soepeler.



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-11-2009 21:47 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 28 november 2009 21:17 schreef Valorian het volgende:
Haha, zwemmen is dan ook weer zo'n sport waarbij je veel spieren gebruikt die normaliter een beetje op een laag pitje staan. Als je dan na jaren weer gaat zwemmen merk je dat vooral de eerste drie, vier, vijf keer, en daarna gaat alles ineens een stuk soepeler.



Ik ben benieuwd, komende dinsdagavond ga ik weer.
Gewoon een klein uurtje baantjes trekken en gewoon schoolslag, voor rugslag is het te druk en al die andere fancy zwemtechnieken kan ik niet. Behalve borstcrawl maar dat hou ik geen uur vol.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-11-2009 21:57 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 28 november 2009 21:47 schreef FireFox het volgende:
Ik ben benieuwd, komende dinsdagavond ga ik weer.
Gewoon een klein uurtje baantjes trekken en gewoon schoolslag, voor rugslag is het te druk en al die andere fancy zwemtechnieken kan ik niet. Behalve borstcrawl maar dat hou ik geen uur vol.


Ik streef vaak naar 40 baantjes. Vooral als je voor interval gaat, bijv. steeds vier baantjes zo snel mogelijk en dan weer vier relaxt dan wordt je echt doodmoe , en dat geeft altijd wel weeer voldoening.

Tip: koop zo'n brilletje. Staat gay maar is erg relaxt, bovendien ga je er natuurlijker van zwemmen omdat je geen rekening hoeft te houden met chloorwater in je ogen krijgen enzo. En als je een keer een baantje onderwater zwemt kun je ook nog iets zien, al is dat meestal weinig appetijtelijk.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-11-2009 22:38 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 28 november 2009 21:57 schreef Valorian het volgende:
Ik streef vaak naar 40 baantjes. Vooral als je voor interval gaat, bijv. steeds vier baantjes zo snel mogelijk en dan weer vier relaxt dan wordt je echt doodmoe , en dat geeft altijd wel weeer voldoening.

Tip: koop zo'n brilletje. Staat gay maar is erg relaxt, bovendien ga je er natuurlijker van zwemmen omdat je geen rekening hoeft te houden met chloorwater in je ogen krijgen enzo. En als je een keer een baantje onderwater zwemt kun je ook nog iets zien, al is dat meestal weinig appetijtelijk.

Als dit zwemmen echt bevalt ga ik wel zo'n dingetje aanschaffen(bedankt voor de tip), al staat dat dan wel weer meteen zo semi-professioneel.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen