IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ren je rot! [sport topic - deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-07-2009 16:31 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 juli 2009 16:23 schreef Lalena het volgende:
Oh dat is erg goedkoop, voor zover ik weet zijn lessen hier in de buurt wel iets duurder..waar zit die school?
De moeder van een vriendin van me heeft een lange tijd yoga-les gegeven dus via hen ben ik er ook mee begonnen en heb zo dus soort van les gehad(ook in meditatie en ademhalingstechnieken). Maar inderdaad voor de houdingen zou ik wel wat begeleiding willen hebben.


Ik zit in Zwolle en yep is goedkoop want zit niet bij een sportschool. Ook les in kleine groepen van maximaal 10 personen. Ook wel apart vind ik dat de ademhalingstechnieken van yoga, anders zijn dan die bij Pilates.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-07-2009 16:33 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 juli 2009 16:25 schreef Jelle het volgende:
Ik woon naast een fitnesszaaltje die 18,- per maand kost, of 54,- voor een schooljaar.
Tijdens de zomer is ie helaas wel 4 maanden gesloten.
Ik ga vanaf september/oktober naar het sportcentrum van de TU/e verkassen. Betaal voor een jaar hetzelfde als bij mijn huidige sportschool voor 2 maanden kwijt ben..



drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 02-07-2009 16:43 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

ik sport bij de profitgym onbeperkt voor 4,95 per week... Daarnaast mag je ook meedoen aan alle activiteiten die ze geven voor dat geld.. m.a.w. ze hebben slechts een abonnement en dat is het onbeperkte abonnement

de sportschool is te vinden in Ommen en ik hoorde geruchten over een extra vestiging in Zwolle



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 02-07-2009 17:02 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 2 juli 2009 16:05 schreef Sjaakie het volgende:
Ja, voor dat geld verwacht ik er wel wat van, hehe.

Maar is best raar, Geldrop banen is 139 euro per maand, Harks ligt geloof ik ook boven de 100 euro in de maand, en Arie WOuters bij mij op de hoek zat rond de 60 euro.


Ik zou Wouters ook meer aanbevelen dan die andere tenten.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Nix
Usericon van Nix
Posted 02-07-2009 19:47 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 2 juli 2009 16:43 schreef drdennuz het volgende:
ik sport bij de profitgym onbeperkt voor 4,95 per week... Daarnaast mag je ook meedoen aan alle activiteiten die ze geven voor dat geld.. m.a.w. ze hebben slechts een abonnement en dat is het onbeperkte abonnement

de sportschool is te vinden in Ommen en ik hoorde geruchten over een extra vestiging in Zwolle





Je woont in Ommen?





Waar ik werk kun je een abonnement onbeperkt sporten (incl. groepslessen) voor 29,95 per maand.


quote:
Op 2 juli 2009 16:31 schreef MMayo het volgende:
Ik zit in Zwolle en yep is goedkoop want zit niet bij een sportschool. Ook les in kleine groepen van maximaal 10 personen. Ook wel apart vind ik dat de ademhalingstechnieken van yoga, anders zijn dan die bij Pilates.


Maar het zijn over het algemeen andere soort oefeningen. Er zitten wel een paar overeenkomsten (series of five) waarbij de techniek wel degelijk hetzelfde is.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 02-07-2009 19:49]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-07-2009 19:52 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Hahaha, een 14 jarig gastje hier beweert op een sportdag op school de 100 meter in 11,nogwat te hebben gelopen.

Ik denk dat ik hem zo maar eventjes ga schoppen.


Bruce Banner


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 02-07-2009 20:02 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 2 juli 2009 16:18 schreef Judge M. het volgende:
Kom dan naar Eindhoven. Hier is het stuk goedkoper.



Je mist het punt, ik gaf alleen maar aan dat een sportschool duur kan zijn, ik ben absoluut niet van plan om te gaan sporten, hehe


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-07-2009 20:19 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 juli 2009 19:47 schreef Nix het volgende:
Maar het zijn over het algemeen andere soort oefeningen. Er zitten wel een paar overeenkomsten (series of five) waarbij de techniek wel degelijk hetzelfde is.


Ja klopt, wel veel overeenkomsten maar dan nog zijn de ademtechnieken anders.


Nix
Usericon van Nix
Posted 02-07-2009 20:20 by Nix Profiel van Nix

Bij pilates is het standaard; adem in op het lichtste gedeelte en adem uit op het zwaarste gedeelte. Dat is voor Yoga niet anders, alleen heeft Yoga 'langere' oefeningen.


Dat is het verschil bij ons qua ademhaling.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 02-07-2009 20:41 by Lalena Profiel van Lalena

Ja klopt, de yogaoefeningen doe je ook langzamer, daar is het dus meer ademhalen tijdens het bewegen. Bij pilates is het meer ademhalen en dan bewegen. En bij pilates hoor je eigenlijk ook door de mond uit te ademen ipv door de neus(hoewel dat ook weer verschilt).


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 02-07-2009 21:14 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

Gisteren een rondje van 3,5 km in 16 minuten gelopen. Had toch wel verwacht dit in een kwartier te kunnen doen, daar ik een jaar of vijf geleden 3,1 km liep tijdens een 12 min durende Coopertest. Maarja, dat is best lang geleden.

Mijn doel is 3x per week deze ronde te lopen om uiteindelijk over anderhalve maand op een tijd van 14 minuten uit te komen.

Denken jullie dat dit haalbaar is en/of nog andere opmerkingen qua frequentie enz?


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-07-2009 23:09 by Count Steel Profiel van Count Steel

Uiteraard is dat haalbaar voor je, gewoon flink doortrainen
Misschien moet je meer explosieve trainingen (sprinten, hellingen ed) gaan doen, zodat je straks het hoge tempo langer vol kunt houden (=betere tijd). Dit werkte bij mij vroegah heel goed (in 't leger).

Wat is je uiteindelijke doel, een halve marathon oid?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Nix
Usericon van Nix
Posted 02-07-2009 23:16 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 2 juli 2009 20:41 schreef Lalena het volgende:
Ja klopt,



Het was geen vraag


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 02-07-2009 23:20 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Ondanks de airco geen zin om te sporten vandaag. Dus morgen probeer ik het weer....


the only pleasure is pain


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 02-07-2009 23:20 by Jelle Profiel van Jelle

Ik heb vorige week een geschikt meertje om te zwemmen gevonden dus daar train ik nu bijna dagelijks (niet te groot, niet te kein, niet te diep en met boeien op handige plekken)... over een maand zal ik een 3km wedstrijd zwemmen in een rivier. Dusss
Zijn jullie weer even op de hoogte.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-07-2009 23:21 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 juli 2009 23:20 schreef Vampire_girl het volgende:
Ondanks de airco geen zin om te sporten vandaag. Dus morgen probeer ik het weer....
Vandaag anderhalf uur staan beulen zonder airco. Ik denk dat ik wel bijna een liter zweet uit mijn shirt heb kunnen wringen. Heeeeeeeeerlijk!



Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 02-07-2009 23:34 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

quote:
Op 2 juli 2009 23:09 schreef Count Steel het volgende:
Uiteraard is dat haalbaar voor je, gewoon flink doortrainen
Misschien moet je meer explosieve trainingen (sprinten, hellingen ed) gaan doen, zodat je straks het hoge tempo langer vol kunt houden (=betere tijd). Dit werkte bij mij vroegah heel goed (in 't leger).

Wat is je uiteindelijke doel, een halve marathon oid?

Ja, daar zit nog het grote probleem. Ik viel een aantal keer stil, zodat ik écht even 10 secs moest rusten. Dat moet er toch wel uit.

Mijn primaire doel is het verbeteren van mijn uithoudingsvermogen. Verder wil ik over twee/drie maanden mee doen aan een loop in mijn dorp. (5km of 10km)


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 02-07-2009 23:37 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 2 juli 2009 23:21 schreef Judge M. het volgende:
Vandaag anderhalf uur staan beulen zonder airco. Ik denk dat ik wel bijna een liter zweet uit mijn shirt heb kunnen wringen. Heeeeeeeeerlijk!


Een liter zweet heb ik op het werk al wel kwijt geraakt, vandaar geen sport voor mij vandaag. Morgenvroeg probeer ik het wel voor ik moet werken (moet gelukkig pas om drie uur beginnen)...


the only pleasure is pain


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-07-2009 23:40 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 2 juli 2009 23:34 schreef Nargaroth het volgende:
Ja, daar zit nog het grote probleem. Ik viel een aantal keer stil, zodat ik écht even 10 secs moest rusten. Dat moet er toch wel uit.

Mijn primaire doel is het verbeteren van mijn uithoudingsvermogen. Verder wil ik over twee/drie maanden mee doen aan een loop in mijn dorp. (5km of 10km)


Dat is dus een kwestie van blíjven gaan en doorbikkelen. Ik bleef zelf ook op en bepaald nivo zitten, maar toen éénmaal de knop omging (mede door trainen met verder gevorderde maten) kon ik mezelf blijven verbeteren.
Niet dat ik nu de marathon in 2 uur loop, maar goed hehe.

edityfus: Iemand die met je meefietst en constant een bepaalde snelheid aanhoudt, werkt ook goed


[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 02-07-2009 23:42]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 03-07-2009 0:09 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

quote:
Op 2 juli 2009 23:40 schreef Count Steel het volgende:
Dat is dus een kwestie van blíjven gaan en doorbikkelen. Ik bleef zelf ook op en bepaald nivo zitten, maar toen éénmaal de knop omging (mede door trainen met verder gevorderde maten) kon ik mezelf blijven verbeteren.
Niet dat ik nu de marathon in 2 uur loop, maar goed hehe.

edityfus: Iemand die met je meefietst en constant een bepaalde snelheid aanhoudt, werkt ook goed


Daarom wil ik ook regelmatig (om de andere dag) en voor langere tijd (minimaal 2 maanden) lopen.

Loop samen met iemand anders die ook net is begonnen en ongeveer dezelfde conditie heeft. Werkt ook erg goed


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 03-07-2009 0:12 by Count Steel Profiel van Count Steel

Prima toch!
Mocht je langere stukken gaan lopen, moet je ook eens gaan oefenen met eten onder het lopen (banaantje etc.)
Geeft je een flinke boost! [/overbodige info]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-07-2009 0:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 juli 2009 23:20 schreef Jelle het volgende:
Ik heb vorige week een geschikt meertje om te zwemmen gevonden dus daar train ik nu bijna dagelijks (niet te groot, niet te kein, niet te diep en met boeien op handige plekken)... over een maand zal ik een 3km wedstrijd zwemmen in een rivier. Dusss
Zijn jullie weer even op de hoogte.


geboeid zwemmen, das pas bikkelen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 03-07-2009 1:55 by Jelle Profiel van Jelle

Nou dat bikkelen komt in de herfst wel... ik ben benieuwd hoe lang ik het dit jaar vol ga houden, brrrr. Ik ben weliswaar gek maar niet krankzinnig dus dat is altijd even afwachten.


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 03-07-2009 12:56 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 2 juli 2009 19:47 schreef Nix het volgende:
Je woont in Ommen?




sorry, daar kan ik ook niks aan doen

on-topic... net ff een giga knal voor mn kop gekregen bij het uitlopen van de sportschool (airco stond lekker aan en twas een best temperatuurverschil.)
Maar wel lekker getraind


Nix
Usericon van Nix
Posted 03-07-2009 14:07 by Nix Profiel van Nix

Ommen is anders geen verkeerde plaats om te wonen, vind ik. Staan een paar prachtige optrekjes


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen