IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ren je rot! [sport topic - deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 14-07-2010 19:37 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Het is 's ochtends vroeg best te doen. Ik train morgenochtend tegen een uurtje of 8, dan is het nog wel lekker. Heb even een weekje niets gedaan, ga toch zo op vakantie en binnenkort geen wedstrijden.


Verrassend triviaal


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 28-09-2010 21:24 by Nimbus Profiel van Nimbus

Loopgnoom nog actief?

Hier gaat het erg lekker met lopen. Maar qua sporten op advies van de studieadviseur rustiger aan doen.


Nix
Usericon van Nix
Posted 28-09-2010 21:27 by Nix Profiel van Nix

Lastig!

Hardlopen kan ik echt niet.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 28-09-2010 21:34 by Hagal Profiel van Hagal

Weer eens een frisse start gemaakt met Start to Run, afgelopen half jaar heb ik niks meer gedaan Nu bij les 7 en mijn conditie is echt om te huilen, hopelijk is dat over een paar maandjes weer anders

[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 28-09-2010 21:35]


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Nix
Usericon van Nix
Posted 28-09-2010 21:53 by Nix Profiel van Nix

Over twee weken cursus Zumba instructrice. Heb gehoord dat iedereen het kan halen .





I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 28-09-2010 21:55 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ik ben ook begonnen met Start to run.. Mijn conditie is alleen zo belachelijk slecht en dat samen met mijn slechte knieën en grote... voorkant maakt dat ik eigenlijk niet verder kom dan joggen. Maar ik voel ook dat het niet sneller moet want dit is al zwaar genoeg momenteel voor mijn lichaam. Ik doe ook lessen overnieuw als ik voel dat ik nog niet klaar ben voor de volgende.

Zo gaat het allemaal maar traag vooruit maar het werkt wel zonder dat mijn knieen het begeven. En het is beter dan niets. Momenteel doordeweeks nog om de dag maar als ik er klaar voor ben liefst elke ochtend.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 28-09-2010 22:01 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 28 september 2010 21:27 schreef Nix het volgende:
Lastig!

Hardlopen kan ik echt niet.


Ja, denk dat ik een dag in de week minder doe, eigenlijk elke werkdag wel aan het sporten, maar vaak ook meerdere keren per dag en af en toe ook in het weekend.


Nix
Usericon van Nix
Posted 28-09-2010 22:05 by Nix Profiel van Nix

Keuzes


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 28-09-2010 22:15 by Nimbus Profiel van Nimbus

Ja eigenlijk viel de keuze tussen klimmen en vechtsport. Dan denk ik een dag minder klimmen.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 28-09-2010 22:28 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Morgen proefles Aikido trouwens Eens kijken of ik het de moeite vind om een jaarlijkse bijdrage te leveren aan die idiote Judobond van nederland


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 28-09-2010 22:39 by Hagal Profiel van Hagal

quote:
Op 28 september 2010 21:55 schreef VodeVilicious het volgende:
Ik ben ook begonnen met Start to run.. Mijn conditie is alleen zo belachelijk slecht en dat samen met mijn slechte knieën en grote... voorkant maakt dat ik eigenlijk niet verder kom dan joggen. Maar ik voel ook dat het niet sneller moet want dit is al zwaar genoeg momenteel voor mijn lichaam. Ik doe ook lessen overnieuw als ik voel dat ik nog niet klaar ben voor de volgende.

Zo gaat het allemaal maar traag vooruit maar het werkt wel zonder dat mijn knieen het begeven. En het is beter dan niets. Momenteel doordeweeks nog om de dag maar als ik er klaar voor ben liefst elke ochtend.


Ik jog ook hoor, rennen voelt voor mij ook niet prettig (ben vrij zwaar op het moment) maar elke beweging is goed toch :D Bij welke les ben jij?


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 28-09-2010 22:43 by Nimbus Profiel van Nimbus

Hardlopen/joggen is wat je ook moet doen, rennen dat is voor paarden zei mijn trainer.
Als je conditie wilt opbouwen of wilt afvallen is het juist zaak je hartslag laag te houden, sprinten(rennen) heeft geen enkele zin en is eerder slecht voor je omdat je lichaam die belasting waarschijnlijk niet aan kan.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 28-09-2010 23:44 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 28 september 2010 22:39 schreef Hagal het volgende:
Ik jog ook hoor, rennen voelt voor mij ook niet prettig (ben vrij zwaar op het moment) maar elke beweging is goed toch :D Bij welke les ben jij?


Les 3 nog maar. Ben een weekje bezig sinds vorige week maandag en jog nu 3 keer per week en heb paar keer les opnieuw gedaan.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-09-2010 14:01 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 28 september 2010 22:15 schreef Nimbus het volgende:
Ja eigenlijk viel de keuze tussen klimmen en vechtsport. Dan denk ik een dag minder klimmen.


En daarmee is je studieplanning gered?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-09-2010 14:02 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 28 september 2010 22:43 schreef Nimbus het volgende:
Hardlopen/joggen is wat je ook moet doen, rennen dat is voor paarden zei mijn trainer.
Als je conditie wilt opbouwen of wilt afvallen is het juist zaak je hartslag laag te houden, sprinten(rennen) heeft geen enkele zin en is eerder slecht voor je omdat je lichaam die belasting waarschijnlijk niet aan kan.




Ik dacht laatst eventjes naar het huis van m'n ouders te hardlopen. Nog geen 200 meter of m'n hele keel/ademhaling sloeg dicht.


Maar 3 uur Zumba/dansen, dikke prima :knikt nee:

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 29-09-2010 14:03]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 29-09-2010 14:07 by Lalena Profiel van Lalena

Ik ga nu al een half jaar lang zo'n 4 keer in de week 's ochtends hardlopen. In het begin was mijn conditie zo slecht, maar ja na een tijdje gaat het steeds beter en nu is het een soort van verslaving, hehe. Het begint nu wel een beetje koud te worden, dus binnenkort begin ik weer met zwemmen ipv hardlopen.
Sportscholen heb ik een gruwelijke hekel aan.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-10-2010 1:47 by bokaj Profiel van bokaj

Jerome Le Banner Gives Up, Walks Off During K-1 Fight With Kyotaro

In one of the strangest endings you'll ever see in any sporting event, K-1 legend Jerome Le Banner fought a brutal three-round battle with his opponent Kyotaro, then walked out of the ring and refused to fight a fourth overtime round when the judges ruled the first three rounds a draw.

"I left when the judges said it was a draw. No, It was not a draw. I had one more point," Le Banner said after the fight. "It was not fair. They wanted something more, it was not fair. It was not fair."

As a result, Kyotaro was ruled the winner of the match by forfeit. So Kyotaro wins at the K-1 World Grand Prix 2010 Final 16 in Seoul and will advance to the Final 8 in December.


Le Banner's actions were, frankly, disgraceful, and they marred what had been a great fight. He apparently thought he had deserved to win the fight in the first three rounds and the judges had robbed him, but he was wrong: Although Le Banner definitely won the second round, he clearly lost the third, and the first round was close enough that it was reasonable to call it a draw. The judges' decision to call it a draw through three rounds and send it to overtime was completely acceptable.

One can only guess what Le Banner was thinking, but K-1 announcer Michael Schiavello called Le Banner's actions "disrespectful to K-1, disrespectful to the fans," and he was absolutely right: It was absolutely unacceptable ending to a terrific bout, and it marred what has been an otherwise great K-1 event.

(MMA FIghting's Daniel Herbertson contributed to this report from Seoul.)



Mooie pot, maar een raar einde. Ik had nog wel zin in een vierde ronde.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-10-2010 3:14 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 29 september 2010 14:07 schreef Lalena het volgende:
Ik ga nu al een half jaar lang zo'n 4 keer in de week 's ochtends hardlopen. In het begin was mijn conditie zo slecht, maar ja na een tijdje gaat het steeds beter en nu is het een soort van verslaving, hehe. Het begint nu wel een beetje koud te worden, dus binnenkort begin ik weer met zwemmen ipv hardlopen.
Sportscholen heb ik een gruwelijke hekel aan.


Haha, dat ken ik. Vooral na een seizoen niets doen weer beginnen met hardlopen is echt naar, na 10 min ben je al gebroken.. Wil zelf ook weer gaan hardlopen. Misschien volgend voorjaar / zomer weer eens een run doen. Laatste keer is alweer een jaar geleden, dat was de dam-tot-dam-loop by night (16km in 01hr30min.)


Nix
Usericon van Nix
Posted 03-10-2010 11:06 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 28 september 2010 21:53 schreef Nix het volgende:
Over twee weken cursus Zumba instructrice. Heb gehoord dat iedereen het kan halen .









Duurt nog 1,5 maan omdat de oppersmurf me te laat op wilde geven.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 03-10-2010 12:36 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Nu al sinds woensdag niet kunnen hardlopen omdat ik toen een proefles Aikido had gedaan om te kijken of we het wat vonden of niet. (uiteindelijk niet door de leraar die meer ego dan skillz had).

Vanwege een waardeloze warming up en een niet bestaand cooling down en meteen mee doen zonder enige info over hoe je correct moet vallen en dat soort ongein heb ik tot vandaag als een oud omatje rond gelopen met verzuurde benen. Tof.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-10-2010 12:43 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 3 oktober 2010 3:14 schreef Valorian het volgende:
Haha, dat ken ik. Vooral na een seizoen niets doen weer beginnen met hardlopen is echt naar, na 10 min ben je al gebroken.. Wil zelf ook weer gaan hardlopen. Misschien volgend voorjaar / zomer weer eens een run doen. Laatste keer is alweer een jaar geleden, dat was de dam-tot-dam-loop by night (16km in 01hr30min.)



Dat is ook mijn ervaring. Afgelopen april kon ik nog geen 5 minuten achter elkaar doorsjokken. Inmiddels loop ik 2x per week 45 minuten hard. Gewoon volhouden en dan lukt het vanzelf.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-10-2010 12:47 by M. Profiel van M.

Ja, je moet blijven gaan. Ik heb de afgelopen maanden telkens weer een beginnetje gemaakt en toen weer twee weken niks. Dat schiet natuurlijk helemaal niet op.

Het is nu prachtig weer, dus ik ga zo ff. Twee keer een kwartier lukt nog wel denk ik. Volgende week weer een half uur. De piekdrukte op het werk is ook voorbij, helpt ook wel. Je moet "gewoon" ff een maand doorbijten en dan ben je weer goed genoeg om het echt leuk te vinden .

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 03-10-2010 12:47]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nix
Usericon van Nix
Posted 06-10-2010 22:44 by Nix Profiel van Nix

Ben d**d.

Vanochtend een Total body workout les gegeven en een BBB les. Vanavond uurtje bodypump, uurtje dans en uurtje Zumba.


Ik kan de stoel niet eens meer uitkomen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 07-10-2010 1:43 by Nimbus Profiel van Nimbus

Ha,

vanavond lekker getraind bij de vechtsport die ik doe, lekker energiek voelde ik me ook. Minder is dat ik mijn kleine teen verstuikt heb op een naad tussen twee matten.

Vanochtend nog een loopclinic gevolgd, ik had op wat meer loopscholing en tips gehoopt, maar die bleven uit. Wel geleerd hoe ik veel meer uit mijn hartslagmeter kan halen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-10-2010 14:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen