IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ren je rot! [sport topic - deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-01-2011 0:45 by Count Steel Profiel van Count Steel

En toch is het in groeps/teamverband toch zo dat je niet voor lul wil staan/beter wil worden/de beste wil zijn. Daardoor doe je beter je best en train je beter en harder. Als je het goed doet tenminste


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 11-01-2011 10:51 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Als ik zumba in de sportschool ga doen, ga ik niet 100%. Er kunnen namelijk mensen die zaal binnen kijken en dan voel ik me voor paal staan. Thuis de gordijnen dicht en gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 11-01-2011 10:51]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


rotor
Usericon van rotor
Posted 11-01-2011 10:51 by rotor Profiel van rotor

Alleen thuis trainen is gewoon gedoemd te mislukken tenzij je je echt knettergedisciplineerd bent, maar dat laatste is nou juist wat bij typische Wii-fitters ontbreekt. Als je net begonnen bent kun je je maar beter "dom de les laten leren", maar goed zelf weten hè.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-01-2011 10:52 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Lukt anders best.


Je moeder.


rotor
Usericon van rotor
Posted 11-01-2011 11:09 by rotor Profiel van rotor

Wij praten over een jaartje wel es weer.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-01-2011 12:06 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 11 januari 2011 10:51 schreef VodeVilicious het volgende:
Als ik zumba in de sportschool ga doen, ga ik niet 100%. Er kunnen namelijk mensen die zaal binnen kijken en dan voel ik me voor paal staan. Thuis de gordijnen dicht en gaan.


Laat ze lekker kijken. Zij staan voor lul omdat ze staan te kijken. Jij bent aan het sporten.
Nu weet je niet of je oefeningen goed doet. En geloof me, samen met andere mensen sporten bevordert je prestaties.

Voor de rest +1 op Rotor.

edit: Zo kom je ook vaker je huis uit (sorry voor m'n gewijsneus, maar uit je eerdere postst maak ik op dat je veel thuis zit) en kom je onder de mensen

Win-win situatie toch?

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 11-01-2011 12:09]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 11-01-2011 12:20 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666

Afgelopen zaterdag voor het eerst in anderhalve maand weer gaan hardlopen. Tijdens training een andere techniek toegepast en ik was er aardig van naar de kloten. Veel meer vanuit een voorwaartse beweging, dus op een laat moment je enkel van je achterste been activeren. Goede training om vaart te kunnen maken. Ik hoop toch dat het voorjaar snel wat lekker weer meebrengt, dan ga ik weer 3x in de week lopen.

Hosanna.


Ja hoor...


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-01-2011 12:36 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 11 januari 2011 12:06 schreef Count Steel het volgende:
Laat ze lekker kijken. Zij staan voor lul omdat ze staan te kijken. Jij bent aan het sporten.
Nu weet je niet of je oefeningen goed doet. En geloof me, samen met andere mensen sporten bevordert je prestaties.

Voor de rest +1 op Rotor.








I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 11-01-2011 13:03 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 11 januari 2011 10:51 schreef rotor het volgende:
Alleen thuis trainen is gewoon gedoemd te mislukken tenzij je je echt knettergedisciplineerd bent, maar dat laatste is nou juist wat bij typische Wii-fitters ontbreekt. Als je net begonnen bent kun je je maar beter "dom de les laten leren", maar goed zelf weten hè.


Je moet eens leren voor jezelf te leren praten. Iedereen is anders. Ik heb teamsporten/fitness/groepslessen gedaan, en het enige wat ik met enige regelmaat volhoud is thuis in de woonkamer. En dan niet Wiifit nee, dat was ook een faal.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 11-01-2011 13:24 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666

Thuis lukt mij ook niet, maar mijn vrouw kan het prima. We zitten samen bij een hardloopclub, maar zij doet 'indoor' haar Pilatus dingetjes voor de TV. Ik denk dat ik 't ook eens ga proberen. Het ziet er echt pleuris-gay uit, maar het is een behoorlijk forse work-out.


Ja hoor...


rotor
Usericon van rotor
Posted 11-01-2011 13:34 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 11 januari 2011 13:03 schreef VodeVilicious het volgende:
Je moet eens leren voor jezelf te leren praten. Iedereen is anders. Ik heb teamsporten/fitness/groepslessen gedaan, en het enige wat ik met enige regelmaat volhoud is thuis in de woonkamer. En dan niet Wiifit nee, dat was ook een faal.

Ja, "met enige regelmaat" is wat anders dan volhouden. Ik ken genoeg mensen die met enige regelmaat (beginnen met) sporten, ik weet ook ongeveer hoe vaak jij met wat nieuws begonnen bent de laatste maanden, dus maak je maar geen illusies.

Je moet m'n posts niet persoonlijk opvatten hoor, ik lul hier alleen voor m'n eigen plezier.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2011 13:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 januari 2011 13:34 schreef rotor het volgende:
Ja, "met enige regelmaat" is wat anders dan volhouden. Ik ken genoeg mensen die met enige regelmaat (beginnen met) sporten, ik weet ook ongeveer hoe vaak jij met wat nieuws begonnen bent de laatste maanden, dus maak je maar geen illusies.

Je moet m'n posts niet persoonlijk opvatten hoor, ik lul hier alleen voor m'n eigen plezier.

Ik sport liever alleen, ik erger me blauw aan fanatiekelingen die elkaar lopen op te jutten. Elke teamsport was voor mij een faal. Ik ben sowieso niet zo'n groepsmens.
Binnenkort ook weer mijn hardloopschema oppakken. Lekker alleen, instructie- en trainingsprogramma op de Ipod, en laat de boeren maar dorsen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 11-01-2011 13:42 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Wat fijn dat jij mij beter kent dan ikzelf! Ik heb veel dingen uitgeprobeerd ja maar het enige wat ik nu al een aantal jaar blijf doen in meer of mindere mate is thuis sporten.

Dus als dat een illusie is, dankjewel voor de reminder. Ik kan gelukkig voor mezelf spreken in plaats van voor anderen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-01-2011 13:51 by Nix Profiel van Nix

Vode, nu is het aan jou om het tegendeel te bewijzen




Misschien is dat juist zijn bedoeling wel


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 11-01-2011 14:04 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 11 januari 2011 12:20 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Afgelopen zaterdag voor het eerst in anderhalve maand weer gaan hardlopen. Tijdens training een andere techniek toegepast en ik was er aardig van naar de kloten. Veel meer vanuit een voorwaartse beweging, dus op een laat moment je enkel van je achterste been activeren. Goede training om vaart te kunnen maken. Ik hoop toch dat het voorjaar snel wat lekker weer meebrengt, dan ga ik weer 3x in de week lopen.

Hosanna.


Ik keek laatst op mijn hartslagmeter en tot mijn verbazing had ik heel december niet gelopen, valt me eigenlijk wel tegen. Maar het weer zat ook niet mee afgelopen maand en ik begon een blessure te ontwikkelen. Maar het is toch weer fijn om te lopen, sinds het begin van de maand weer begonnen met drie keer in de week. Hopelijk nu met wat minder pauzes ertussen.


rotor
Usericon van rotor
Posted 11-01-2011 14:32 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 11 januari 2011 13:42 schreef VodeVilicious het volgende:
Ik kan gelukkig voor mezelf spreken in plaats van voor anderen.

Ja en aangezien je dit erg vaak doet meen ik te weten waar ik het over heb.

Nogmaals: Ik loop maar wat te fucken hoor.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2011 14:34 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 januari 2011 14:32 schreef rotor het volgende:
Ja en aangezien je dit erg vaak doet meen ik te weten waar ik het over heb.

Nogmaals: Ik loop maar wat te fucken hoor.
Ah gelukkig, ik was al bang dat je de zaak liep op te ruien. En als ik ergens niet van houd...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-01-2011 16:50 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 januari 2011 22:53 schreef VodeVilicious het volgende:
Ja, het is best leuk als je niet in een gymzaal staat waar iedereen je kan zien klungelen.


Haha ach wat maakt dat ook uit. Ik deed laatst een lesje body combat, vond er niet zoveel aan maar toch het uurtje volgemaakt. Ik heb staan klungelen joh, tussen hele fanatieke dames die al jaren aan bodycombat deden. Zij naar links, ik naar rechts enzovoorts. Ik heb dat uurtje heel wat afgelachen, juist omdat ik zo debiel bezig was. Zelfspot hoera!


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 12-01-2011 12:13 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Mijn kruisbanden zijn stuk, dus ik heb mijzelf voorgenomen om eerst eens een fysio om wat tips en trucs te vragen voordat ik mij weer als een mongool op mijn sport stort. Ik zie alleen door het aanbod het bos niet meer. Damn, blijkbaar een lucratieve business. Ik heb het verkeerde vak gekozen.

Heeft er iemand hier ervaringen met fysio en adviezen op sportgebied? Nuttig? Niet nuttig?

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 12-01-2011 12:14]


Verrassend triviaal


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 12-01-2011 12:26 by Nimbus Profiel van Nimbus

Hier heb ik goede ervaringen met de fysiotherapeut icm sporten, maar het is dan ook een sportfysiotherapeut. Staat ook goed aangeschreven hier. Misschien kun je bij jou in de buurt ook iets vinden, vraag eens rond onder sporters in je buurt.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 12-01-2011 15:05 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Ah okee. Naar zoiets ben ik dus ook op zoek. Wel een goed idee inderdaad, zal binnenkort eens vragen wie er hier in de omgeving ervaring mee heeft.


Verrassend triviaal


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 12-01-2011 15:20 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Vanavond eens beginnen met fitness



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-01-2011 17:17 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Heren en dames sporters, ik zoek advies! Ik wil graag leniger worden ivm. vechtsporten, wat is nu echt een goede sport/oefeningen waar je echt lenig van wordt, en dan heb ik het vooral het onder lichaam.


Against God and Government


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-01-2011 17:31 by MMayo Profiel van MMayo

Ghehehe.. pilates!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-01-2011 17:43]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-01-2011 17:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Dit soort grappen:





Als je iemand erbij hebt: zitten, tenen naar je toe krullen en met je handen zover mogelijk over (of naar ) je tenen slaan (langs de zool naar beneden dus). Dat zet je rug en je kuiten e.d. onder spanning. Diep inademen, diep uitademen. Bij dat laatste duwt de tweede persoon je nog verder naar voren door je rug verder door te buigen; een hand onder het midden van je rug en een hand boven het midden van je rug, beiden op de ruggegraat en zo duwend dat je de buiging van de rug volgt (dus niet naar beneden, maar meer naar voren). Dat zal je rug + kuiten nog een tik meer onder spanning zetten 10 seconden pijn lijden en weer los.

Nog een fijne: tegenover elkaar zitten (rechtop dus), jij met je benen op de grond en gespreid. De ander zet zijn voeten op jouw benen (tussen de knie en enkel), pakt je handen en trekt jou naar zich toe. Daarmee duwt hij dus je benen nog verder uit elkaar, pijn lijden, blablabla --> succes! Binnenkant van het bovenbeen, dus.

Uhm: de ander gaat op z'n knieën zitten, jij legt een been op zijn schouder. De ander zorgt dat je been niet zomaar van de schouder valt en komt langzaamaan telkens verder omhoog terwijl jij met je handen je enkel (o.i.d.) vasthebt. Totdat je been niet meer verder kan, dan gaat hij nog een klein stukje hoger en houdt dat ook even vol. Is ook genieten

Nou, zo kun je nog wel even doorgaan.

edit: hier staan ook veel van de basismoves



[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-01-2011 17:36]


I wish I was a butterfly


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen