IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ren je rot! [sport topic - deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-03-2011 11:41 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 maart 2011 11:37 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
...dat weet je evengoed allemaal niet (niet of het teveel is, niet of het in het geval van Nimbus uit jouw interpretatie van ijdelheid voortkomt)

Mors omnia vincit, ja, maar wel een stuk sneller als je je lichaam en geest naar de vernieling helpt.
Daarom staat er ook 'Ik denk'. Dat geeft al aan dat het om een interpretatie gaat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-03-2011 11:42 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Nee Zellie, de vraag of Bassie het bij het juiste eind heeft in het geval van Nimbus bepaalt niet of zijn reactie relevant was of niet. Jouw verhaal over een gezonde geest is echter niet relevant.

Het is hetzelfde als zeggen black metal en death metal is tof in een discussie waar iemand vraagt waarom je naar death metal luistert.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-03-2011 11:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 1 maart 2011 11:41 schreef bastianus het volgende:
Daarom staat er ook 'Ik denk'. Dat geeft al aan dat het om een interpretatie gaat.

Ja, daarom zeg ik toch ook dat het jouw interpretatie is? Maar goed, ik weet dus niet of je hierin gelijk hebt. Ik wilde alleen even een andere mogelijkheid laten zien
quote:
Op 1 maart 2011 11:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee Zellie, de vraag of Bassie het bij het juiste eind heeft in het geval van Nimbus bepaalt niet of zijn reactie relevant was of niet. Jouw verhaal over een gezonde geest is echter niet relevant.

Jawel en jawel.

Als hij ongelijk heeft, i.e. als Nimbus het niet uit ijdelheid doet, was z'n opmerking niet relevant. Ik gaf aan dat een gezond geest in een gezond lichaam een goed streven is en dat het Nimbus misschien wel daarom te doen is (het gezonde lichaam dan, het werken aan een gezonde geest hebben we in andere topics al gehad).

Dat jij het zo graag niet wil begrijpen en lekker moeilijk wil blijven doen in plaats van iets aan de discussie bij te dragen is verder prima, hoor


I wish I was a butterfly


Nix
Usericon van Nix
Posted 01-03-2011 11:57 by Nix Profiel van Nix

Er zijn ook mensen die veel sporten ´gewoon´ heel leuk vinden en er blij van worden Echt waar!

Net zoals mensen zijn die veel films kijken leuk vinden.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-03-2011 11:57 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 1 maart 2011 11:53 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Jawel en jawel.

Als hij ongelijk heeft, i.e. als Nimbus het niet uit ijdelheid doet, was z'n opmerking niet relevant.


Dit durf je toch niet serieus te menen hè?

quote:
Ik gaf aan dat een gezond geest in een gezond lichaam een goed streven is en dat het Nimbus misschien wel daarom te doen is (het gezonde lichaam dan, het werken aan een gezonde geest hebben we in andere topics al gehad).


Ergo: je opmerking over geest was dus irrelevant.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-03-2011 11:59 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Vanavond weer eens keihard douchen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-03-2011 12:00 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 1 maart 2011 11:57 schreef Nix het volgende:
Er zijn ook mensen die veel sporten ´gewoon´ heel leuk vinden en er blij van worden Echt waar!


Oh zeker, maar ik kan me toch niet aan het idee onttrekken dat het ongezond is om zoveel te sporten.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-03-2011 12:01 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 1 maart 2011 11:59 schreef kwelgeest het volgende:
Vanavond weer eens keihard douchen.


Pics or it's not going to happen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Nix
Usericon van Nix
Posted 01-03-2011 12:04 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 1 maart 2011 12:00 schreef Onweerwolf het volgende:
Oh zeker, maar ik kan me toch niet aan het idee onttrekken dat het ongezond is om zoveel te sporten.




Hoeveel uur per week is veel?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-03-2011 12:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 1 maart 2011 11:57 schreef Onweerwolf het volgende:
Dit durf je toch niet serieus te menen hè?

Oh, dat durf ik wel. Hoe kan een onwaar iets wel relevant zijn, dan?
quote:
Ergo: je opmerking over geest was dus irrelevant.

Strikt gezien, ja. Maar ik wilde de opmerking niet geheel uit context trekken; als gehele zinsnede staat het toch mooier. Daarbij geeft die opmerking aan dat beide dingen belangrijk zijn; alleen streven naar een gezond lichaam óf een gezonde geest is (mijns inziens) niet goed. Ik heb toch een iets holistischer mensbeeld dan jij, blijkbaar.

(En achteraf gezien sloot het ook wel mooi aan bij de opmerking over ijdelheid (=geen gezonde geest) )
quote:
Op 1 maart 2011 11:57 schreef Nix het volgende:
Er zijn ook mensen die veel sporten ´gewoon´ heel leuk vinden en er blij van worden Echt waar!

Net zoals mensen zijn die veel films kijken leuk vinden.

Precies


I wish I was a butterfly


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-03-2011 12:07 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Vorige week aan de zeven gekomen. Dat is voor mijn doen veel. 'Normaal' een uurtje of vier.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-03-2011 12:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 1 maart 2011 12:04 schreef Nix het volgende:
Hoeveel uur per week is veel?

Onbeantwoordbare vraag


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-03-2011 12:15 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 1 maart 2011 12:04 schreef Nix het volgende:
Hoeveel uur per week is veel?


Ik vind zoveel uur per dag als Nimbus het doet vrij veel.

Ik doe zelf 1x per week een looptraining en 1x per week een zwemtraining en krijg daarnaast ook nog vrij veel andere dagelijkse beweging. Misschien dat ik daar in de toekomst nog iets bijzoek van 1x per week maar meer hoeft wat mij betreft niet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-03-2011 12:17 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 1 maart 2011 12:15 schreef Onweerwolf het volgende:
en krijg daarnaast ook nog vrij veel andere dagelijkse beweging.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-03-2011 12:17 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 1 maart 2011 12:07 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Oh, dat durf ik wel. Hoe kan een onwaar iets wel relevant zijn, dan?

Strikt gezien, ja. Maar ik wilde de opmerking niet geheel uit context trekken; als gehele zinsnede staat het toch mooier. Daarbij geeft die opmerking aan dat beide dingen belangrijk zijn; alleen streven naar een gezond lichaam óf een gezonde geest is (mijns inziens) niet goed. Ik heb toch een iets holistischer mensbeeld dan jij, blijkbaar.

(En achteraf gezien sloot het ook wel mooi aan bij de opmerking over ijdelheid (=geen gezonde geest) )

Precies


Je begint nu een beetje raar te zeuren Zellie.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-03-2011 12:18 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 1 maart 2011 12:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Je begint nu een beetje raar te zeuren Zellie.
Wie immer als hij niet het laatste woord heeft.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-03-2011 12:19 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 1 maart 2011 12:18 schreef kwelgeest het volgende:
Wie immer als hij niet het laatste woord heeft.


Ja, dat begint wel een beetje op te vallen inderdaad.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 01-03-2011 12:20 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Boekentip: Lichamelijke Opvoeding van Midas Dekkers.

Hier gaat het overigens fijn. Fijn aan het trainen bij een nieuwe vereniging. Heb in een maand oefeningen leren beheersen die mij in drie jaar niet lukten, door gewoon hele simpele, logische tips.


Verrassend triviaal


Nix
Usericon van Nix
Posted 01-03-2011 12:21 by Nix Profiel van Nix

Ik red wekelijks 7 uur sporten sinds anderhalf jaar. Daarbij zijn mijn lesvoorbereidingen niet opgeteld. Dat is dus eigenlijk maar één uur per dag dat vind ik niet veel. Dat kan per dag wel meer zijn dan één uur aangezien ik in het weekend niet sport maar over een week gezien is het niet veel.


Ik neem eigenlijk aan dat Nimbus ook niet elke dag 4 uur sport. Ik neem aan dat hij ook nog gewoon een leven heeft verder. Maar dat weet ik niet.



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 01-03-2011 12:22 by Nix Profiel van Nix



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-03-2011 12:23 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 1 maart 2011 12:21 schreef Nix het volgende:
Ik red wekelijks 7 uur sporten sinds anderhalf jaar. Daarbij zijn mijn lesvoorbereidingen niet opgeteld. Dat is dus eigenlijk maar één uur per dag dat vind ik niet veel. Dat kan per dag wel meer zijn dan één uur aangezien ik in het weekend niet sport maar over een week gezien is het niet veel.


Ik neem eigenlijk aan dat Nimbus ook niet elke dag 4 uur sport. Ik neem aan dat hij ook nog gewoon een leven heeft verder. Maar dat weet ik niet.


Gemiddeld is driekwatier a een uur per dag mooi. Haal ik echter bijna nooit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nix
Usericon van Nix
Posted 01-03-2011 12:24 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 1 maart 2011 12:20 schreef Ohneschwanz het volgende:
Boekentip: Lichamelijke Opvoeding van Midas Dekkers.

Hier gaat het overigens fijn. Fijn aan het trainen bij een nieuwe vereniging. Heb in een maand oefeningen leren beheersen die mij in drie jaar niet lukten, door gewoon hele simpele, logische tips.



Ah lekker is dat! Best frustrerend als oefeningen niet lukken met met simpele tips ineens wel.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 01-03-2011 12:25 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 1 maart 2011 12:23 schreef kwelgeest het volgende:
Gemiddeld is driekwatier a een uur per dag mooi. Haal ik echter bijna nooit.





Vanuit de sportschool zijn we eigenlijk al blij als klanten een half uur per dag redden, 3,5 uur per week




I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-03-2011 12:26 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 1 maart 2011 12:21 schreef Nix het volgende:
Ik red wekelijks 7 uur sporten sinds anderhalf jaar. Daarbij zijn mijn lesvoorbereidingen niet opgeteld. Dat is dus eigenlijk maar één uur per dag dat vind ik niet veel. Dat kan per dag wel meer zijn dan één uur aangezien ik in het weekend niet sport maar over een week gezien is het niet veel.


Ik neem eigenlijk aan dat Nimbus ook niet elke dag 4 uur sport. Ik neem aan dat hij ook nog gewoon een leven heeft verder. Maar dat weet ik niet.




Mja, ik nam dat eigenlijk aan van wel. Als je 1x per week 4 uur sport en de rest van de week niet moet je jezelf misschien afvragen of je de boel niet wat beter kunt verdelen. Denk ik.

Jouw 7 uur per week vind ik ook veel hoor. Wellicht niet te veel maar ik zou het niet trekken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-03-2011 12:26 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 maart 2011 12:07 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Onbeantwoordbare vraag
Nee hoor. Een week heeft, zo uit het blote hoofd, 188 uren. Voor je gevoel kan dat best veel zijn, bijvoorbeeld voor mijn buurman, voor wie het verglijden der tijd langzaam lijkt te gaan. Echter, voor een drukbezet en hardwerkend iemand als mijn vrouw lijkt het wel alsof er te weinig uren in de week zitten. In dit geval lijkt het dus alsof de tijd 'vliegt'. De tijdseenheid is dus vastomlijnd, maar desalniettemin kan het toch als 'veel' worden ervaren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen