IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Lasersnijden - emblemen, logo\'s Vorige pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-07-2009 12:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

doen jullie ook kerststalletjes?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


scenarium
Usericon van scenarium
Posted 07-07-2009 21:00 by scenarium Wijzig reactieProfiel van scenariumQuote dit berichthttp://www.fangorband.com

hallo,

ZOEK EN U ZAL VINDEN :D

en ik heb gelijk, ik ben al een tijdje op zoek naar mensen die verstand hebben of zelf metaal kunnen laseren.
het punt is, ik wil graag voor mijn microfoon standaard ons band logo uit metaal hebben. en nu zie ik op internet wel allemaal leuke bedrijven die SchReEuWeNd duur zijn!

kan iemand hier laseren? of op een andere manier ons logo uit metaal krijgen? het hoeft niet van dik metaal te zijn. als het maar niet gaat bewegen.

wie kan ik hierover bereiken? (e-mail?)

btw: band logo staat op www.fangorband.com

Groeten,
Marc


bikes&metal
Usericon van bikes&metal
Posted 07-07-2009 22:19 by bikes&metal Wijzig reactieProfiel van bikes&metalQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2009 21:00 schreef scenarium het volgende:
hallo,

ZOEK EN U ZAL VINDEN :D

en ik heb gelijk, ik ben al een tijdje op zoek naar mensen die verstand hebben of zelf metaal kunnen laseren.
het punt is, ik wil graag voor mijn microfoon standaard ons band logo uit metaal hebben. en nu zie ik op internet wel allemaal leuke bedrijven die SchReEuWeNd duur zijn!

kan iemand hier laseren? of op een andere manier ons logo uit metaal krijgen? het hoeft niet van dik metaal te zijn. als het maar niet gaat bewegen.

wie kan ik hierover bereiken? (e-mail?)

btw: band logo staat op www.fangorband.com

Groeten,
Marc


hallo,

e mail is :saxonbeat@msn.com

stuur een goed formaat foto op (j peg is goed,dan bekijken wij of het daadwerkelijk te snijden is)
hoe groot moet het logo worden?

groet Wim.


Alexcinerator
Usericon van Alexcinerator
Posted 09-07-2009 17:17 by Alexcinerator Wijzig reactieProfiel van AlexcineratorQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2009 21:00 schreef scenarium het volgende:
hallo,

ZOEK EN U ZAL VINDEN :D

en ik heb gelijk, ik ben al een tijdje op zoek naar mensen die verstand hebben of zelf metaal kunnen laseren.
het punt is, ik wil graag voor mijn microfoon standaard ons band logo uit metaal hebben. en nu zie ik op internet wel allemaal leuke bedrijven die SchReEuWeNd duur zijn!

kan iemand hier laseren? of op een andere manier ons logo uit metaal krijgen? het hoeft niet van dik metaal te zijn. als het maar niet gaat bewegen.

wie kan ik hierover bereiken? (e-mail?)

btw: band logo staat op www.fangorband.com

Groeten,
Marc

Wat is bij jou dik staal?


Don't forget the ancient feeling.........It still rules.


bikes&metal
Usericon van bikes&metal
Posted 21-07-2009 21:02 by bikes&metal Wijzig reactieProfiel van bikes&metalQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2009 2:02 schreef Mutilator het volgende:
Die geitenkop van het Wacken open air logo is van metaal, dus daarin zal vast ook wel meer te doen zijn?


ik heb de tekening al klaar,nu alleen nog snijden!!
wie heeft er interesse,
bij voldoende animo,maak ik er een aantal,en wil ze wel verkopen.
ze worden dan 400x400x3mm staal.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-07-2009 21:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik bedoelde zelf iig in de sfeer van 'andere festivallogo's ook van metaal net als die van Wacken'

De schedelfiguren van Waldrock & van Graspop bijv; mss vinden die festivals dat wel een aardige toevoeging; pak je t meteen groot aan.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-07-2009 21:39 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ja, inderdaad, schrijf gewoon de grotere partijen aan. Zorg er dan overigens wel voor (met alle respect) dat iemand je tekst nakijkt op oneffenheden, zeg maar.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-07-2009 21:46 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Idd, en een "hoe moet ik mijn formaat aanleveren" gids. Scheelt ook een hoop gedoe. Ik merk vaak dat er onduidelijkheid is wat er allemaal kan met zo'n machine.
Wat is de maximale plaatgrote die je kunt snijden, 1200 x 2000? Mensen die logo's bestellen zijn vaak niet technisch.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-07-2009 21:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 juli 2009 21:39 schreef WhiteRider het volgende:
Ja, inderdaad, schrijf gewoon de grotere partijen aan. Zorg er dan overigens wel voor (met alle respect) dat iemand je tekst nakijkt op oneffenheden, zeg maar.
Metaalbewerkers hebben doorgaans hun opleiding op de LTS genoten, niet op het atheneum



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-07-2009 21:47 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 21:46 schreef Judge M. het volgende:
Metaalbewerkers hebben doorgaans hun opleiding op de LTS genoten, niet op het atheneum

Nou nou nou, zo kan die wel weer.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-07-2009 21:51 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 21:46 schreef Judge M. het volgende:
Metaalbewerkers hebben doorgaans hun opleiding op de LTS genoten, niet op het atheneum


Fantastisch argument om pr-afdelingen van grote organisaties te benaderen in gebrekkig Nederlands of Engels.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-07-2009 21:57 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Mee eens.
Als je een aanbieding krijgt van iemand die 't kofschip niet eens kan toepassen ga je erg twijfelen of hij een machine van een x aantal duizend euro kan bedienen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-07-2009 22:09 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 juli 2009 21:51 schreef WhiteRider het volgende:
Fantastisch argument om pr-afdelingen van grote organisaties te benaderen in gebrekkig Nederlands of Engels.
Dat maak jij ervan



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-07-2009 22:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat wil je ermee zeggen dan?

Iig lijkt t mij gaaf aangezien metalen -festival-logo's en pyro goed samengaan


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bikes&metal
Usericon van bikes&metal
Posted 21-07-2009 22:47 by bikes&metal Wijzig reactieProfiel van bikes&metalQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 21:39 schreef WhiteRider het volgende:
Ja, inderdaad, schrijf gewoon de grotere partijen aan. Zorg er dan overigens wel voor (met alle respect) dat iemand je tekst nakijkt op oneffenheden, zeg maar.



haha,ja wel ff de text goed nakijken,staat zo lullig.

maar op zich is dit wel een goed idee,maar moet je dan het bedrijf benaderen wat de merchandising verzorgd,of wacken zelf in dit geval?
kan het wellicht proberen.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 21-07-2009 23:56 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 21:57 schreef Dentz het volgende:
Mee eens.
Als je een aanbieding krijgt van iemand die 't kofschip niet eens kan toepassen ga je erg twijfelen of hij een machine van een x aantal duizend euro kan bedienen.
Met machines van een x aantal duizend euro krijg je meestal wel een aparte opleiding om ermee te kunnen werken. Heeft weinig te maken met het wel of niet goed toepassen van 't kofschip.



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-07-2009 12:49 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Denk je? Als je een aanbieding krijgt en die staat vol met taalfouten en je krijgt er 1 binnen die wel in fatsoenlijk Nederlands is. Dan ga je toch voor de gene die correct gespeld is? Ik wel in ieder geval.

Oh, en training krijg je niet altijd. Ik werd op mijn werk zonder uitleg over een machine ergens achter gedrukt.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-07-2009 12:59 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 22:47 schreef bikes&metal het volgende:
haha,ja wel ff de text goed nakijken,staat zo lullig.

maar op zich is dit wel een goed idee,maar moet je dan het bedrijf benaderen wat de merchandising verzorgd,of wacken zelf in dit geval?
kan het wellicht proberen.


Ik weet niet wat jij verstaat onder merchandising, maar ik denk dat je bij de organisatie van Wacken zelf het verst komt.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen