IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : wat is er mis met de TV??? Vorige pagina | Volgende pagina
Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 21-08-2002 12:05 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht





beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


MetalSheep
Usericon van MetalSheep
Posted 21-08-2002 12:13 by MetalSheep Wijzig reactieProfiel van MetalSheepQuote dit bericht

The young ones, very funny


I laugh untill my head comes off


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 21-08-2002 12:42 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Smack the pony, Absolutely fabulous


Don't blush when I rip you open


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-08-2002 14:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

On topic bitte, dit gaat over wat er MIS is met de TV, niet wat je erop kunt zien .

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 21-08-2002 14:03]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-08-2002 14:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Er is mis met de tv dat er geen series of zo meer komen met diepgang en nostalgische waarde.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-08-2002 14:05 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 14:03 schreef Dwaallicht het volgende:
On topic bitte, dit gaat over wat er MIS is met de TV, niet wat je erop kunt zien .

Wat er mis is met de TV? Nou, als we hem aanzetten duurt het minstens 30 sekonden voordat er beeld is. En hoe dichter je de rand van de beeldbuis nadert, hoe onduidelijker het beeld.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-08-2002 14:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tv doet het prima, afstandsbediening hapert af en toe


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 21-08-2002 14:49 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

mn tv gaat 9 van de 10 keer helemaal nix doen wanneer ik em aanzet, of de kanalen zijn weer gewist enz enz enz


My madness, my sadness


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-08-2002 14:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 20 augustus 2002 19:54 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou dat kan ik je vertellen wat er mis is met TV.
*rant* *rave*


Ik heb absoluut geen hekel aan tv. Als je een hele dag gestudeerd en gewerkt heb dan WIL ik wel eens iets doen waarbij ik niet na hoef te denken, en daar is tv prima voor. Verder kan je niet ontkennen dat er echt wel goede films bestaan. En zelfs die zenden ze af en toe op tv uit, dus als je die opzoekt in een tv gids kan je ze nog mooi gratis kijken. Alleen niet vergeten het geluid uit te zetten als de reclames beginnen...


Zenial


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 21-08-2002 15:20 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

Pinky and the Brain is echt zalig maar slechts zelden op de buis te verkrijgen...


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-08-2002 15:46 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

ik vind tv echt saai te worden, kloteseries overal, VT4 zend steeds maar herhalingen uit en platvloerse Amerikaanse humor. Canvas anderzijds brengt wel goeie humor (Britse humor en Vlaamse humor (Buiten de Zone )) maar TV1 is ook echt saai aan het worden, het niveau is echt aan het dalen, ik I-net ook liever.

Maar over één ding kunnen we toch zeker zijn en dat is dat Discovery de pan uit heerscht , daar weten ze tenminste hoe ze programma's van niveau moeten maken.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-08-2002 16:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 14:59 schreef Zenial het volgende:
Ik heb absoluut geen hekel aan tv. Als je een hele dag gestudeerd en gewerkt heb dan WIL ik wel eens iets doen waarbij ik niet na hoef te denken, en daar is tv prima voor.
Nah, teveel info die ik niet wil krijgen. Trouwens... voor dat soort dingen zijn computerspelletjes ultiem geschikt!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-08-2002 18:20 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Geluid valt af en toe weg, maar een klap op de zijkant helpt.


Bazzio Attacks!!!


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 21-08-2002 19:44 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 19:06 schreef attila_de_hun het volgende:
ik merk dat sommigen hier geen hoge dunk van de televisie hebben. Ik snap dat niet. Uiteraard is er veel troep te zien maar daar moet je toch niet naar kijken? dan kun je internet ook wel afschaffen, wat een bagger is daar op te vinden zeg! nee, er komen gelukkig nog schitterende programma zowel als amusement als educatief en er is daar niks mis mee om naar te kijken. ik kijk erg graag naar leerzame programma's en documantaires omdat ik visueel makkelijker dingen onthoud dan ze stampen uit een tekstboek. dus nognmaals, wat je uit de tv haalt hangt volledig af van de kijker en dat is precies hetzelfde als bij internet.


LOL, ik kon vroeger de tv-gids uit mijn hoofd. Kon je zo zeggen op welke zender wat op was. Kon alle sidcom liedjes uit m'n hoofd. Sommige ken ik zelfs nog steeds. Ik heb het probleem alleen verplaatst naar een ander beeldscherm de comp!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-08-2002 19:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 19:44 schreef Argentumfeles het volgende:
LOL, ik kon vroeger de tv-gids uit mijn hoofd. Kon je zo zeggen op welke zender wat op was. Kon alle sidcom liedjes uit m'n hoofd. Sommige ken ik zelfs nog steeds. Ik heb het probleem alleen verplaatst naar een ander beeldscherm de comp!


hehe. nee, dat hoeft voor mij ook weer niet. maar ik zou startrek, het journaal en discovery toch niet graag missen.


joeri
Usericon van joeri
Posted 21-08-2002 19:50 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 19:48 schreef attila_de_hun het volgende:
hehe. nee, dat hoeft voor mij ook weer niet. maar ik zou startrek, het journaal en discovery toch niet graag missen.



en tmf dan


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-08-2002 19:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 19:50 schreef joeri het volgende:
en tmf dan


die wel en die moslimzender die wij hebben ook!

oja! de BBC moet ook blijven want die zenden soms Snookeren uit.

snookeren =


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-08-2002 22:03 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik heb het al vaker gezegd, maar hierbij nog een keer:

KOOP EEN VIDEORECORDER!!!

neem gewoon op wat je leuk vind via de timer, ga de avond jezelf vermaken met dingen die je leuk vind, peecee, gitaar spelen, wandelen etc. en kijk s'avonds laat, of wanner je maar wilt je progje.
hoef je niet te zappen en je te ergeren aan programmas die je niet wilt zien!


Oud Vuil.


Burz
pure holocaust
Usericon van Burz
Posted 22-08-2002 11:33 by Burz Wijzig reactieProfiel van BurzQuote dit berichthttp://geen

Wat is er mis met de tv???
gewoon het feit dat er teveel commerciele programmas te zien zijn. Niet al het commerciele is slecht, maar meestal is het zo dat de kwaliteit zo slecht is en dat het zo toegankelijk is dat het van mij wel weg mag.


I was me but now he's gone


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-08-2002 12:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Er schijnen mensen te bestaan die zodra ze de tv aanzetten hijook niet meer uitgaat tot slaap.

Gewoon gericht kijken en anders de knop om en idd de videorecorder gebruiken; kijkt oko leuker als je die reclame kan doorspoelen.

Ik zou Seinfeld niet willen missen, net als alle Rick Mayal stuff en andere geniale comedy series als AbFab.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-08-2002 12:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 12:06 schreef Mutilator het volgende:
Ik zou Seinfeld niet willen missen, net als alle Rick Mayal stuff en andere geniale comedy series als AbFab.
He? Seinfeld? Argh, amerikaanse sitcoms, dan loop ik gewoon onze huiskamer uit als die spelen, brrrr... die vind ik helemaal zo opdringerig, dan wordt mijn blik echt *te* vaak naar die TV getrokken, zorgt voor teveel afleiding, super irritant. Dan kook ik maar een half uurtje later (want m'n halve huis zit natuurlijk die prut te kijken ). En ik vind ze ook nooit leuk (engelse *SOMS*).


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-08-2002 12:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 augustus 2002 12:14 schreef Dwaallicht het volgende:
He? Seinfeld? Argh, amerikaanse sitcoms, dan loop ik gewoon onze huiskamer uit als die spelen, brrrr... die vind ik helemaal zo opdringerig, dan wordt mijn blik echt *te* vaak naar die TV getrokken, zorgt voor teveel afleiding, super irritant. Dan kook ik maar een half uurtje later (want m'n halve huis zit natuurlijk die prut te kijken ). En ik vind ze ook nooit leuk (engelse *SOMS*).


Seinfeld is ook de enige Amerikaanse sitcom die ik tof vindt; de rest mag van mij ook bij het oud vuil. Het is een type als Kramer dat mij echt doet schaterlachen.

Dat opdringerige kan ik me wel iets bij voorstellen; vaak staat het volume in z'n huiskamer op 'overstemmend'; een verdiepinkje hoger staan toch meestal ook gaspitten?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-08-2002 12:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wat is er mis met de TV?

Ik kijk bijna nooit TV, 99.9999 % is CRAP! Inhoudsloze programma's voor de domme massa 'Infotainment'

Als ik kijk, dan naar het (jongeren)Lagerhuis, britse comedie, soms een aardige film en Discovery Channel.. En dronken krom liggen om TellSell En gelukkig hebben we den VPRO nog natuurlijk

Als ik ergens informatie over zoek zijn er goddank bibliotheken en internet. Ik heb ook de behoefte niet om door mijn TV geëntertaind te worden, er zijn betere dingen in het leven zoals muziek(maken), koken, wandelen, et cetera


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-08-2002 12:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 12:22 schreef Mutilator het volgende:
Seinfeld is ook de enige Amerikaanse sitcom die ik tof vindt; de rest mag van mij ook bij het oud vuil. Het is een type als Kramer dat mij echt doet schaterlachen.

Dat opdringerige kan ik me wel iets bij voorstellen; vaak staat het volume in z'n huiskamer op 'overstemmend'; een verdiepinkje hoger staan toch meestal ook gaspitten?
Dat zijn van die kleine rotkeukentjes, en verder hou ik wel van gezelligheid dus kook ik liever beneden (daar liggen ook alle spullen die ik nodig heb). En ach, soms vraag ik of-ie op het nieuws kan of zo .


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-08-2002 12:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 augustus 2002 12:24 schreef Snaack het volgende:
...
Als ik kijk, dan naar het (jongeren)Lagerhuis,


Brrr. ik irriteer me altijd dood aan die jongeren die pretenderen de waarheid in pacht te hebben terwijl ze aankomen met niets nieuws. Tussen die ouderen zitten nog wat praktijkpraters, maar helaas ook zo'n bloedirritante agressieopwekkende kortgeknipte geitenwollesok.

Muiswinkel en van Vleuten hebben dat eens geparodieerd; dit was het lagerhuis; lager konden we niet gaan!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-08-2002 12:51]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen