IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : wat is er mis met de TV??? Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-08-2002 12:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 12:32 schreef Mutilator het volgende:
Brrr. ik irriteer me altijd dood aan die jongeren die pretenderen de waarheid in pacht te hebben terwijl ze aankomen met niets nieuws. Tussen die ouderen zitten nog wat praktijkpraters, maar helaas ook zo'n bloedirritante agressieopwekkende kortgeknipte geitewollesok.

Muiswinkel en van Vleuten hebben dat eens geparodieerd; dit was het lagerhuis; lager konden we niet gaan!


Martin van Dam

Ik vind de discussies amusant, mensen die elkaar niet uit laten praten, die zelf kwaad worden omdat een ander een ander standpunt heeft, en soms ook een échte goede discussie.. Maar meestal, sja, redelijk onvolwassen haantjesgedrag.. Smullen


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-08-2002 12:44 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

idd. belachelijk kinderachtig gedrag,


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-08-2002 13:10 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 12:43 schreef Snaack het volgende:
Martin van Dam

Ik vind de discussies amusant, mensen die elkaar niet uit laten praten, die zelf kwaad worden omdat een ander een ander standpunt heeft, en soms ook een échte goede discussie.. Maar meestal, sja, redelijk onvolwassen haantjesgedrag.. Smullen

als ik daar naar kijk dan krijg ik echt mn tenen niet meer uit de krul nee t enige wat ik af en toe meepik is een goede film.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 22-08-2002 13:23 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

[quote]Op 22 augustus 2002 12:43 schreef Snaack het volgende:
Martin van Dam

Waarschijnlijk bedoel je Marcel van Dam


Don't blush when I rip you open


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-08-2002 20:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 12:14 schreef Dwaallicht het volgende:
He? Seinfeld? Argh, amerikaanse sitcoms, dan loop ik gewoon onze huiskamer uit als die spelen, brrrr... die vind ik helemaal zo opdringerig, dan wordt mijn blik echt *te* vaak naar die TV getrokken, zorgt voor teveel afleiding, super irritant. Dan kook ik maar een half uurtje later (want m'n halve huis zit natuurlijk die prut te kijken ). En ik vind ze ook nooit leuk (engelse *SOMS*).


zelfdiscipline dwaalicht, zelfdiscipline!

mind over matter (of zoiets)

(overigens, je hebt ook kookprograma's op de buis)


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 25-08-2002 1:54 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Alles is mis met de TV het enige wat leuk is is JAG en Star Trek Voyager.

Verder is het gewoon een veredelde schemerlamp.

(tikfoutjes eruit gehaald teveel rode wijn)

[Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 25-08-2002 2:01]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-08-2002 1:59 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Voyager is idd erg leuk.
Verder amuseer ik me kostelijk met de vooravond van NET5 [grace under fire, ealry edition, suddenly susan].
Om daarna te smullen van Nikki op V8.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 25-08-2002 2:01 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2002 1:59 schreef Slechtheid het volgende:
Voyager is idd erg leuk.
Verder amuseer ik me kostelijk met de vooravond van NET5 [grace under fire, ealry edition, suddenly susan].
Om daarna te smullen van Nikki op V8.


Nikki Cox en Susan


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-08-2002 2:04 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2002 2:01 schreef gummibeer het volgende:
Nikki Cox en Susan






gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 25-08-2002 2:06 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

dank u ik slaap nu vast een stuk beter


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 28-08-2002 17:15 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

"Wat is er mis met de TV???"
Nou, Vyvyan heeft hem afgelopen maandag opgegeten!!! Toen er een inspecteur van Kijk- en Luistergeld langskwam!!!

==>>> The Young Ones!! Ja, ze zijn weer op TV!
Elke maandagavond op TV2 rond 19:55!
Voor de rest is er bitterweinig leuks op TV, zelfs geen Farscape op de Nederlands zenders


Bring The People Together


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-08-2002 17:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jepz, the young ones

olé


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-08-2002 8:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2002 17:15 schreef Darkzone het volgende:
"Wat is er mis met de TV???"
Nou, Vyvyan heeft hem afgelopen maandag opgegeten!!! Toen er een inspecteur van Kijk- en Luistergeld langskwam!!!

==>>> The Young Ones!! Ja, ze zijn weer op TV!
Elke maandagavond op TV2 rond 19:55!
Voor de rest is er bitterweinig leuks op TV, zelfs geen Farscape op de Nederlands zenders



en aanstaande maandag komt alweer de laatste aflevering van star trek voyager dus nog minder moois op de buis.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 29-08-2002 8:40 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

nederlandse tv producenten zijn een beetje goedkoop volgens mij, ik zag ik england namelijk aflevering 12 van de nieuwe startek al op de kabel.
ook de tv films zijn er veel nieuwer


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 29-08-2002 8:49 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

"24" komt vanaf volgende week wel op de tv zag ik gister
is een realtime serie die dus in 24 afleveringen 24 uur verfilmd, ben benieuwd hoe ze dat met de reclames gaan oplossen


My madness, my sadness


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 22-10-2002 17:42 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

Die irritante clips die ze op de muziekzenders uitzenden. Atomic Kitten, my ass!

Die belspelletjes vallen best mee. Bij Kopspijkers! was eerst hoe dom die presentatrices wel niet zijn.....


Do or do not. There is no try.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 23-10-2002 9:31 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

In kopspijkers wordt ook lekker aandacht geschonken aan wat voor domme programma's en mensen er tegenwoordig op tv komen...

Kopspijkers


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 23-10-2002 10:12 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Heb je al gekeken of de stekker inzit?


Tum podem extulit horridulum...


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 23-10-2002 15:55 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2002 17:15 schreef Darkzone het volgende:
zelfs geen Farscape op de Nederlands zenders


ze zijn supermakkelijk van kazaa te downloaden(zeker als je kabel heb)


My madness, my sadness


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 23-10-2002 16:04 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 19:19 schreef winters rage het volgende:
ik ben altijd heel erg tv verslaafd geweest ( ben nou eenmaal in de jaren 80 geboren he ) maar sinds ongeveer een maand ofzo is mn tv stuk en eigelijk mis ik et niet eens zo, als ik echt wat wil kijken ga ik wel binnen zitten


kijk je normaal buiten dan?


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 23-10-2002 16:11 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

binnen = de woonkamer


My madness, my sadness


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-10-2002 16:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

enige wat mis met onze dwangbuis is, is dat je om de 10 min. een klap op dat ding moet geven omda het beeld wegvalt.


verder zijn er natuurlijk teveel onzin programma's, volgens mij wordt je van sommige programma's gewoon echt dommer


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-10-2002 16:16 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 23 oktober 2002 16:13 schreef ghoulliette het volgende:
enige wat mis met onze dwangbuis is, is dat je om de 10 min. een klap op dat ding moet geven omda het beeld wegvalt.


verder zijn er natuurlijk teveel onzin programma's, volgens mij wordt je van sommige programma's gewoon echt dommer


Dan moet je meer Jerry Springer kijken Ik voel me altijd zo slim als ik dat heb gezien...

edit: okay flauw, maar ik kon het toch niet laten...

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 23-10-2002 16:17]



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-10-2002 16:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

doelde meer op programma's voor al niet te slimme mensen die door die programma's nog minder gestimuleerd worden hun hersenpan te gebruiken.

ik kijk ook graag met een über-gevoel naar jerry springer, mwoehahahahahaha


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-10-2002 16:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Waar ik nu woon heb ik geen tv en ik mis het absoluut niet!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen