IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Autorijles / Rijbewijstopic (AR/RT) Vorige pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-11-2011 21:26 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Een ster, 4 ringen, of een blauw-wit logo voorop je kar betekent: voorrang ingebouwd en men heeft maar voor je aan de kant te gaan.

Althans, zo gaat het hier.

Lijers.


Bruce Banner


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-11-2011 21:29 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Te oordelen aan de ruk die hij aan zijn stuur gaf geldt dat niet als er een VW bus van 1800 kilo op je af komt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-11-2011 21:40 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Dat weegt een beetje door Lain genoemd vehikel ook.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-11-2011 21:43 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Goed punt.

Bij audi rijders valt me dat trouwens minder op dan bij benz en bmw rijders, Lain.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-11-2011 8:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Aan zijn kant van de grens klopt het wel.
Ook naar; de Dönerdeutscher (BMW M3) die het afgelopen zaterdag niet kon hebben dat ik hem inhaalde met mijn Polo en toen ik op de A31 naast hem zat even keek hoeveel ik naar links de lijn over kon voordat ik de claxon indruk.
@ Lain, krijg je in Dld bij de nieuwe nationaliteit behalve een paspoort ook een gratis rijbewijs? Of geldt dat alleen als je vanuit het oosten of zuiden naar Dld migreert?

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 23-11-2011 8:03]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-11-2011 16:57 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Geen idee, ik ben en blijf Nederlander.

Ik werd de laatste keer dat ik met 165kmh over de A31 reed (was bijna te laat voor de repetitie ) eerst een paar minuten ongeduldig in m'n reet van m'n arme Saxo'tje gepushed door een dikke 5er (Bestuurder uit Köln. Als ik hem ooit weer eens tref druk ik hem godverdomme van de weg!! Ja! Met een Saxo!!)

Dat "slakkengangetje" van me werd hem te dol, waarop meneer me rechts inhaalde, daarbij wild gebarend "aan de kant, ik ben dikker dan jij!" zwaaide, met minstens 210 vooruit schoot, om vervolgens de volgende afrit te nemen.

...Duitsers...



[EDIT: "Duitsers en dikke auto's" ]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 23-11-2011 16:57]


Bruce Banner


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-11-2011 19:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ruitesproeiers aandoen. Gewoon, tikje. Wachten tot hij z'n wissers aan zet. Dan nog een tikje. Herhalen tot het je verveelt.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-11-2011 19:38 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl



Bruce Banner


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-11-2011 20:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2011 16:57 schreef Lainedil het volgende:
eerst een paar minuten ongeduldig in m'n reet van m'n arme Saxo'tje gepushed door een dikke 5er......

[EDIT: "Duitsers en dikke auto's" ]


Je weet toch, jonguh.

ff met je linker voet zachtjes de rem aantikken en hij is weg.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-11-2011 20:21 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Tot het er een is die een 92FS of iets soortgelijks bij heeft en denkt dat je auto wat meer ventilatie kan gebruiken...


 


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 23-11-2011 21:01 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Rijbewijzen, tjah. Leuk voor bewoners van een doorsnee Vinexwijk of mensen met een klein geslachtsdeel.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-11-2011 21:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Pcies, besnederlanders kunnen ook zonder.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-11-2011 12:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2011 21:01 schreef Schuurman het volgende:
Rijbewijzen, tjah. Leuk voor bewoners van een doorsnee Vinexwijk of mensen met een klein geslachtsdeel.


Doet me denken aan een oud collega:

Rijbewijs? Wat moet ik daar nou mee?
Ik kan meestal wel een slachtoffer vinden wat rijdt.
Kan ik tenminste lekker zuipen als we gaan stappen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-12-2011 13:18 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Gerald, hoe ga jij hiermee om?



Zoals in oude tijden? Lees: 's nachts dat bord omdraaien?


Bruce Banner


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-12-2011 14:18 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Neen. Het bovenste geeft een zone aan met een duidelijk door borden aangegeven begin en einde. Het omderste geeft gewoon een maximumsnelsheid aan die geldig is tot het bord "einde alle verboden" of de volgende kruising. (Ook rotondes vallen uiteraard onder kruisingen.)

Maarem, dat ene bord hadden we beter in het diep 20 meter verderop kunnen dumpen. Loos ding is dat zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-12-2011 14:18]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen