IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Autorijles / Rijbewijstopic (AR/RT) Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-10-2009 9:20 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Kan me zo gauw geen 70-weg voor me halen waar zijstraten voorrang hebben, maar ok.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-10-2009 9:20 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2009 9:19 schreef MR. N het volgende:
Ja, wat is daar raar aan? Daar heeft verkeer van rechts ook voorrang hoor, tenzij het een onverharde weg van rechts is.

En er staat afremmen, niet remmen... Afremmen kan je ook goed doen door minder gas te geven of terug te schakelen.


Tja, een 70mk weg lijkt me bij voorbaat een voorrangsweg. Tenminste, ik ken niet anders


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-10-2009 9:21 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 oktober 2009 9:20 schreef WhiteRider het volgende:
Kan me zo gauw geen 70-weg voor me halen waar zijstraten voorrang hebben, maar ok.


Niet? Mkay.

Ik ken er wel een paar.....

En dan nog, voorrang moet je krijgen, niet nemen.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 30-10-2009 9:21]


Boeiender


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-10-2009 9:23 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Dus als jij op een voorrangsweg rijdt laat je bij elke zijweg je gas los/rem je?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-10-2009 9:24 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 oktober 2009 9:23 schreef WhiteRider het volgende:
Dus als jij op een voorrangsweg rijdt laat je bij elke zijweg je gas los/rem je?


Nou, ik kijk natuurlijk wel of ik al wat kan zien, indien je niets kan zien, dan ga ik meestal wel iets meer in het midden rijden. Als het een druk punt is let ik ook extra op. Of is dat vreemd?


Boeiender


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-10-2009 9:26 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Nee hoor, dat doe ik ook, maar dat vind ik wel wat anders dan remmen. Daarnaast betwijfel ik of het hier om een voorrangsweg gaat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-10-2009 9:27 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 oktober 2009 9:26 schreef WhiteRider het volgende:
Nee hoor, dat doe ik ook, maar dat vind ik wel wat anders dan remmen. Daarnaast betwijfel ik of het hier om een voorrangsweg gaat.


Afremmen hè, afremmen.... En ik betwijfel of onze lieve Ralph precies weet wat de examinator dacht, dus sja, het is een beetje koffiedik kijken toch?


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2009 9:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

In het midden rijden lijkt me overigens niet echt een goede zet ..


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-10-2009 9:29 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 oktober 2009 9:28 schreef Jenje het volgende:
In het midden rijden lijkt me overigens niet echt een goede zet ..


Lezen is wel een goede zet Jenje...


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2009 9:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

70 weggetjes zonder dat het voorrangswegen zijn (althans die ik ken) zijn vaak van die plattelandwegen. Die zijn ook nogal eens erg kronkelig, meer naar het midden rijden daarop is nogaleens slecht voor je spiegels .. als in, die raak je dan plotsklaps kwijt.


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-10-2009 9:42 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2009 23:45 schreef watery black het volgende:
donderdag mag ik op voor mijn praktijk. ben blij als ik het achter de rug heb. theorie was geen enkel probleem, super makkelijk hier.

(voor degenen die het niet weten: ik ben geemigreerd naar de USA en dan met je opnieuw op voor een USA rijbewijs. Ik heb in nederland mijn auto- en motorrijbewijs al. het is hier zelfs zo dat als je verhuist van de ene staat naar de andere, je opnieuw je rijbewijs moet halen.)


en geslaagd

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 30-10-2009 9:42]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2009 9:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Schijnt eitje te zijn daar heb ik wel eens gehoord.


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-10-2009 9:48 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2009 9:46 schreef Jenje het volgende:
Schijnt eitje te zijn daar heb ik wel eens gehoord.


zeg dat wel ja. rondje om het blok, ruiten ontdooier aanwijzen, een keertje achteruit in een rechte lijn, en klaar is wabla. duurde een kwartiertje en lekker goedkoop ook. theorie + praktijk 28$

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 30-10-2009 9:48]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 30-10-2009 10:00 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 30 oktober 2009 9:18 schreef Count Steel het volgende:
Idd, remmen?
Gas terug nemen ivm een gevaarlijke/onoverzichtelijke kruising ok, maar remmen lijkt me ook iets overdreven.

Succes de 3e x


Dat was het niet eens. Het is echt zo'n bospad waar eens in de twee weken een fietser of een ruiter vandaan komt, meer niet.

Thanks!


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-10-2009 10:04 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 oktober 2009 9:48 schreef watery black het volgende:
zeg dat wel ja. rondje om het blok, ruiten ontdooier aanwijzen, een keertje achteruit in een rechte lijn, en klaar is wabla. duurde een kwartiertje en lekker goedkoop ook. theorie + praktijk 28$


En dan mag je ook in NL de weg op? Lijkt me een erg zorgelijke zaak als dat zo is.

Maar gefeliciteerd meis, al is een trekkerrijbewijs behaald in NL nog waardevoller, hehehe.


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-10-2009 10:05 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 oktober 2009 10:00 schreef Ralph het volgende:
Dat was het niet eens. Het is echt zo'n bospad waar eens in de twee weken een fietser of een ruiter vandaan komt, meer niet.

Thanks!


Euh, bospad? En dan 70? Onverharde weg is 50km per uur hoor.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2009 10:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. Ralph reedt op 70 weg ..

Maar goed, wat gas terugnemen dan is wel altijd aan te raden, ook al hebben ze geen voorrang. Bij afrijden moet het allemaal net wat strakker


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-10-2009 10:08 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 oktober 2009 10:06 schreef Jenje het volgende:
.. Ralph reedt op 70 weg ..



Ohja, you have equal!


Boeiender


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-10-2009 10:10 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2009 10:04 schreef MR. N het volgende:
En dan mag je ook in NL de weg op? Lijkt me een erg zorgelijke zaak als dat zo is.

Maar gefeliciteerd meis, al is een trekkerrijbewijs behaald in NL nog waardevoller, hehehe.


nee, een europees rijbewijs kun je omzetten maar een amerikaans niet denk ik. anyway, in nederland mocht ik al 5 jaar rondkarren, dus wat dat betreft zit het wel goed. ik denk trouwens ook dat dat ook wel de reden geweest is dat het zo makkelijk was, ze wisten dat ik al kan rijden en aardig wat ervaring heb. normaal zullen ze wel wat strenger zijn.
het verkeer hier is ook wel anders hoor. hier zijn ze nog echt bang van de politie. vind het wel vervelend dat ze hier gewoon ook rechts inhalen als ze daar zin in hebben. gruwelijk is dat.

maareh, dankje tis toch wel handig, zo'n papiertje in een gigantisch land als dit.

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 30-10-2009 10:11]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-10-2009 10:18 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ochja, je had natuurlijk al een rijbewijs.


Boeiender


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-10-2009 23:19 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

@nav:

Ah, in dat geval neem ik genoegen met mijn MH'tje.

Verder heb ik slaap tekort, ik duik zo m'n nest in.

En acné? Nee hoor, en maar sporadisch last van een puistje.
En rijbewijs op zak, dus bij deze:

Tips:

* Eet iets fruitigs voor je gaat rijden
* Probeer al voor je de auto instapt je examinator te polsen. Wil hij praten? Of moet je je mondhouden en gewoon rijden?
* Kom zelfverzekerd over, rechte rug, zeker van je zaak, zelfs als je een kleine foutje maakt.
* Goed kijken, maar niet té overdreven: lijkt nep.
* Verder vooral heel goed vooruit kijken, en wees je bewust van alle gevaartjes op de weg.

Succes morgen


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-10-2009 8:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2009 10:00 schreef Ralph het volgende:
Dat was het niet eens. Het is echt zo'n bospad waar eens in de twee weken een fietser of een ruiter vandaan komt, meer niet.

Thanks!
...gas los én voorrang hebben..?
Blij dat we niet aan die malle fratsen doen hier in het Noorden.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-10-2009 8:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2009 23:19 schreef Silence het volgende:
Tips:

* Eet iets fruitigs voor je gaat rijden
* Probeer al voor je de auto instapt je examinator te polsen. Wil hij praten? Of moet je je mondhouden en gewoon rijden?
* Kom zelfverzekerd over, rechte rug, zeker van je zaak, zelfs als je een kleine foutje maakt.
* Goed kijken, maar niet té overdreven: lijkt nep.
* Verder vooral heel goed vooruit kijken, en wees je bewust van alle gevaartjes op de weg.

Succes morgen
Sluit ik me bij aan en de toevoegingen:

* Als je twijfelt, gewoon doen wat je in de les ook gedaan zou hebben.
* Zelfde auto, zelfde stad. Wie doet je wat..?
* Niet je best doen. Hoor wel vaker na afloop uit zo'n rood huilerig hoofdje komen "m-m-m-maar ik heb nog z-z-z-zo m'n best gedaa-a-aan..." (Buu-huu). Ja fuck it, niet je best doen, gewoon autorijden! Je doet je best maar bij de afwas ofzo!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-11-2009 12:36 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Zo moeilijk is fileparkeren nog niet:






WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-03-2010 21:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Wat is het CBR toch een ontzettend knullige organisatie. Ik heb 7 maanden geleden m'n rijbewijs gehaald, krijg ik een mail met de resultaatbrief.

1) Het onderwerp is foutief 'Resultaat brief';
2) Er staat L.S. Eh, jullie weten toch wie ik ben?
3) Wat de fak moet ik met een resultaatbrief na 7 maanden?
4) De resultaatbrief zelf is ook echt een aanfluiting.

Wat een sukkels daar.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen