IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Explosions in the sky Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 30-07-2009 18:34 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Omdat ik vind dat deze postrock formatie, naast MONO en Mogwai ook een eigen topic verdient! Waarom? Luister maar eens:





In mijn ogen toch nét wat vetter dan Mono/Mogwai... maar goed gebruikelijke info:

http://www.explosionsinthesky.com/
http://www.myspace.com/explosionsinthesky

Vorig jaar in Vera nog live gezien, geweldig concert! Het werd opgenomen, helaas vonden ze het zelf niet goed genoeg om (op wat voor manier dan ook) uit te brengen, heeft iemand hier misschien nog beelden van?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 30-07-2009 18:53 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ook weer zo'n geweldige band voor lange treinritten!


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-07-2009 19:04 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht


All of the sudden I miss everyone & The Earth is not a cold dead place komen bij mij erg vaak langs. Lekker hoor.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-07-2009 19:38 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Geniale muziek.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Argh
Usericon van Argh
Posted 30-07-2009 20:51 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2009 19:04 schreef Silence het volgende:

All of the sudden I miss everyone


Van dat album vind ik dit nummer echt heerlijk;





Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-07-2009 20:56 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

+ heel veel


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-07-2009 20:57 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

This Will Destroy You is trouwens ook een zeer puik orkestje!

(nu het toch over deze stijl gaat)


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 30-07-2009 21:12 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:

Vorig jaar in Vera nog live gezien, geweldig concert!


Hmm daar was ik ook bij, ik ben niet zo weg van ze, zowel live als op plaat pakt het me niet echt, het is het allemaal net niet, voor mij althans. Ik mis vooral een beetje spanning in de muziek.

Nee dan luister liever naar godspeed you black emperor! of red sparowes


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Argh
Usericon van Argh
Posted 30-07-2009 21:14 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2009 21:12 schreef flebbie het volgende:
Hmm daar was ik ook bij, ik ben niet zo weg van ze, zowel live als op plaat pakt het me niet echt, het is het allemaal net niet, voor mij althans. Ik mis vooral een beetje spanning in de muziek.



Hehe, dat heb ik dan juist weer bij Mono/Mogwai... GY!BE is ook geniaal ja... maar grappig dat je er ook bij was! Bij mij stond het kippenvel vaak genoeg op mn armen en in mn nek Denk nog met een hoop mooie herinneringen terug aan dat concert! Voorprogramma Eluvium was trouwens ook geweldig


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 30-07-2009 21:44 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 30 juli 2009 21:14 schreef Argh het volgende:
Hehe, dat heb ik dan juist weer bij Mono/Mogwai... GY!BE is ook geniaal ja... maar grappig dat je er ook bij was! Bij mij stond het kippenvel vaak genoeg op mn armen en in mn nek Denk nog met een hoop mooie herinneringen terug aan dat concert! Voorprogramma Eluvium was trouwens ook geweldig


Mono vind ik ook heel saai. Mogwai tegenwoordig ook, maar heeft in het begin toch wel een paar sterke albums gemaakt, Come On Die Young bijvoorbeeld is echt prachtig.

Ik kan me nog wel herinneren dat ze alles opnamen en het zou op 1 of andere site komen te staan, weet niet meer welke.

Eluvium weet ik helemaal niks meer van, volgens mij was ik toen met hele andere dingen bezig, zoals en


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 01-08-2009 15:52 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2009 18:34 schreef Argh het volgende:
Omdat ik vind dat deze postrock formatie, naast MONO en Mogwai ook een eigen topic verdient!


Helemaal mee eens, elke keer als ik het opzet vind ik het weer prachtig.. En vervolgens vergeet ik eigenlijk het bestaan van deze band weer min of meer. Ik ga het gelijk weer eens luisteren!


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-08-2009 15:56 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

En nu iedereen nog even Caspian checken!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-12-2010 16:21 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
25-05-2011 Explosions in the Sky @ Paradiso

Prijs: €16,-
Aanvang: 20:30

Voorverkoop:
De voorverkoop van dit concert is op donderdag 25 november 2010 10:00 van start gegaan.


Wij gaan zo maar eens kaartjes bestellen. Gaan er nog meer mensen heen?

Edit: voor service kosten en 'lidmaatschap'.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 16-12-2010 16:22]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-12-2010 16:25 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik wil er heeeeeeeel graag heen, maar ik heb de dag erna mijn engels eindexamen, dus dat gaat het niet worden. Wel tergend jammer


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-12-2010 16:30 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Hier heb ik als het heel erg tegenzit een herkansing op die dag. Maar daar gaan we maar niet van uit.


Silence
Usericon van Silence
Posted 14-03-2011 16:19 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

De nieuwe is al gelekt, nu aan het luisteren. Hij klinkt iets tammer dan de vorige twee, maar wel weer typisch Explosions. Die gaan we nog wel vaker luisteren.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-03-2011 19:20 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 december 2010 16:21 schreef Silence het volgende:
Wij gaan zo maar eens kaartjes bestellen. Gaan er nog meer mensen heen?

Edit: voor service kosten en 'lidmaatschap'.


voor zelf in een band zitten....

Had ze graag eens live gezien.


Boeiender


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 14-03-2011 19:58 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik ben er ook bij.
Voorprogramma (Lichens) is ook heel erg de shit.


You have time. You are doing fine.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-03-2011 23:41 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 16:19 schreef Silence het volgende:
De nieuwe is al gelekt, nu aan het luisteren. Hij klinkt iets tammer dan de vorige twee, maar wel weer typisch Explosions. Die gaan we nog wel vaker luisteren.


DL'ing now , geen hoge verwachtingen, toch benieuwd!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 14-03-2011 23:51 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Misssssschien ga ik deze wel luisteren, even de reviews afwachten. Vorige werk vond ik destijds niks aan


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-03-2011 2:28 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ben er nog niet over uit, het is wel erg tam... de toevoeging van Cello is wel nice, maar het is niet allemaal even spannend... de openingstrack is tot nu toe favoriet... eens opzetten als ik wil relaxen, ik mis de 'explosies' een beetje op het nieuwe album.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 15-03-2011 10:34 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Laaste track is heel vet. Ik trek hem wel!


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 15-03-2011 14:15 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Het klinkt wel erg rustig, maar alleszins degelijk. Momenteel vind ik "All of a Sudden I Miss Everyone" nog altijd beter, dan dat kan wel veranderen denk ik. De toevoeging van de cella is sowieso een mooie additie


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Silence
Usericon van Silence
Posted 17-03-2011 16:19 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Die nieuwe vind ik met de luister beurt mooier worden.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 17-03-2011 16:28 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik laat hem even op repeat staan, denk ik. Fijn album.


You have time. You are doing fine.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 17-03-2011 17:19 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 17 maart 2011 16:19 schreef Silence het volgende:
Die nieuwe vind ik met de luister beurt mooier worden.


Daar heb ik ook 'last' van, in eerste instantie viel die wat tegen, maar wat een mooie plaat is het geworden zeg.



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen