IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Michael Jackson blijkt niet overleden" [nieuwstopic] Volgende pagina
Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 30-07-2009 23:28 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
MARILYN MANSON WAARSCHUWT JOURNALISTEN

LOS ANGELES - 'Shockrocker' Marilyn Manson heeft gedreigd journalisten te vermoorden die verhalen over hem verzinnen.

In een blog op zijn Myspace-pagina schrijft Manson: ''Ik hoef mijzelf niet te verdedigen tegen de absurde beschuldigingen van de pers aan mijn adres.''

De rocker waarschuwt de ''binnenkort in hun huizen vermoorde journalisten''.

Dat meldde het muziekblad NME donderdag op zijn website.

Fans

Ook nodigt Manson zijn fans uit hem te helpen bij het straffen van journalisten die onwaarheden over hem naar buiten brengen.

''Als nog één zo'n 'journalist' zo arrogant is tegen mij en mijn band, zal ik hem persoonlijk, of met de hulp van mijn fans, opwachten bij zijn woning om uit te vinden hoeveel hij gelooft in zijn vrijheid van meningsuiting. Ik daag jullie allemaal uit nog één keer iets te schrijven wat je niet recht in mijn gezicht durft te zeggen. Ik zal zorgen dat je het zegt. Dat is een dreigement.''

De tirade van de zanger is een reactie op een recent artikel in de LA Weekly waarin wordt gesteld dat hij verslaafd is aan cocaïne.



Joepie! Controverse!

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 30-07-2009 23:29]


invictis
Usericon van invictis
Posted 30-07-2009 23:29 by invictis Profiel van invictis

ruige actie, ben benieuwd


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-07-2009 23:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat die mensen zich nog journalist noemen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-07-2009 23:50 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik vond dat hij er op Hellfest behoorlijk corpulent uitzag..

Oops, wat zeg ik nu..



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-07-2009 7:39 by MMayo Profiel van MMayo

Acht Nederlandse doden door busongeluk Spanje

SAN POL DEL MAR - Door een busongeluk in het noordoosten van Spanje zijn donderdagavond laat acht Nederlandse toeristen omgekomen.
Dat heeft reisorganisatie Sundio Group vrijdag gemeld. Het ongeval gebeurde bij de plaats San Pol del Mar, tussen Barcelona en de badplaats Lloret de Mar.

In totaal raakten 42 mensen licht- tot zwaargewond. Zij zijn overgebracht naar ziekenhuizen in de omgeving. Vijftien passagiers bleven ongedeerd, aldus Sundio.

Gekanteld

De bus met 65 passagiers was op de terugreis van een excursie naar Barcelona. Bij het verlaten van de snelweg raakte het voertuig van de weg en kantelde.

Nederlanders

Bijna alle inzittenden van de bus waren Nederlanders, op de chauffeur na, aldus directeur Joost Romeijn van Sundio. De 65 passagiers zijn van alle leeftijden. ''De jongste is 5, de oudste tot in de 60'', aldus Romeijn vrijdagochtend.

De reisorganisatie had de excursie inclusief bus geboekt bij een ander bureau.

De meeste Nederlanders die in de bus zaten hadden hun vakantie geboekt bij een van de merken van het Rotterdamse bedrijf: Sunweb, Jiba en Evenements Reizen.

Informatienummer

Alarmdienst SOS International stuurt per direct drie teams naar Spanje om de slachtoffers bij te staan. Ieder team bestaat uit een arts, een verpleegkundige en een hulpverlener. Zij stappen om 07.00 uur vrijdagochtend op het vliegtuig, aldus een woordvoerder.

Organisaties betrokken bij het busongeval in Spanje hebben een informatienummer geopend voor het publiek. Het nummer is 0800-0990099.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-07-2009 8:29 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl




bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-07-2009 9:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 juli 2009 23:50 schreef Judge M. het volgende:
Ik vond dat hij er op Hellfest behoorlijk corpulent uitzag..

Oops, wat zeg ik nu..

Zeker net van de coke af..
@Artikel MissMayo: Hoe oud zou je zijn als je tot in de 60 bent?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-07-2009 9:22 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Ik denk dat je dan tot 69 kan zijn.

Wel lullig zeg, 8 doden.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-07-2009 9:51 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 31 juli 2009 9:22 schreef MR. N het volgende:
Ik denk dat je dan tot 69 kan zijn.

Wel lullig zeg, 8 doden.

Als je familie bent wel ja. Maar een ziekte als Aids b.v. zorgt voor 100 sterfgevallen per dag alleen in Zuid-Afrika. 't Is vrij relatief allemaal.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-07-2009 10:15 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Ach, je moet het positief bekijken, die mensen hoeven na hun vakantie nooit weer te werken...


spelfout weggehaald...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 31-07-2009 10:16 by Forever After Profiel van Forever After

Inderdaad relatief. Wat is 8 op de ruim 4 miljard?



 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-07-2009 10:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 juli 2009 9:51 schreef bastianus het volgende:
Als je familie bent wel ja. Maar een ziekte als Aids b.v. zorgt voor 100 sterfgevallen per dag alleen in Zuid-Afrika. 't Is vrij relatief allemaal.


er wonen ook wat meer mensen in zuid afrika dan in die bus.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-07-2009 10:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 juli 2009 10:16 schreef Forever After het volgende:
Inderdaad relatief. Wat is 8 op de ruim 4 miljard?




niet veel, maar als je het aantal mensen op deze aardkloot bedoeld dan zitten we bijna aan de 7 miljard


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-07-2009 10:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Alst turken waren geweest had het niet eens in de krant gestaan .


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 31-07-2009 10:20 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 31 juli 2009 10:18 schreef ElitE het volgende:
niet veel, maar als je het aantal mensen op deze aardkloot bedoeld dan zitten we bijna aan de 7 miljard

Dat bedoelde ik inderdaad ja.
Die 8 zijn dus helemaal te verwaarlozen in een overvolle wereld.



 


Snark
Usericon van Snark
Posted 31-07-2009 10:20 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 31 juli 2009 9:51 schreef bastianus het volgende:
Als je familie bent wel ja. Maar een ziekte als Aids b.v. zorgt voor 100 sterfgevallen per dag alleen in Zuid-Afrika. 't Is vrij relatief allemaal.


wat is dat nou weer voor wijsneukerige kutopmerking, als je zo lult sla ik vanmiddag nog mn negerbuurman de hersens in, lekker belangrijk, ik heb aan de andere kant nog een negerbuurman + wereldwijd zijn er nog stapels negerbuurmannen


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-07-2009 10:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 juli 2009 10:20 schreef Forever After het volgende:
Dat bedoelde ik inderdaad ja.
Die 8 zijn dus helemaal te verwaarlozen in een overvolle wereld.




tja als je zo gaat kijken hoef je ook niet meer op te letten in het verkeer, misschien bij grote evenementen maar meer ook niet


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-07-2009 10:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 juli 2009 10:20 schreef Snark het volgende:
wat is dat nou weer voor wijsneukerige kutopmerking, als je zo lult sla ik vanmiddag nog mn negerbuurman de hersens in, lekker belangrijk, ik heb aan de andere kant nog een negerbuurman + wereldwijd zijn er nog stapels negerbuurmannen


wat houd je tegen?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 31-07-2009 10:24 by Jelle Profiel van Jelle

quote:
Op 31 juli 2009 9:51 schreef bastianus het volgende:
Als je familie bent wel ja. Maar een ziekte als Aids b.v. zorgt voor 100 sterfgevallen per dag alleen in Zuid-Afrika. 't Is vrij relatief allemaal.

Alles is relatief , maar daar zeg je niks mee. Je zou het ook met het gemiddeld aantal doden tijdens een busreis naar Spanje kunnen vergelijken...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-07-2009 10:26 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 juli 2009 9:51 schreef bastianus het volgende:
Als je familie bent wel ja. Maar een ziekte als Aids b.v. zorgt voor 100 sterfgevallen per dag alleen in Zuid-Afrika. 't Is vrij relatief allemaal.


Sja, wat moet je nu tegen dit soort onzin inbrengen? Als je zo redeneerd ben je gewoon een harteloze zelfzuchtige eikel.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-07-2009 10:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

en het geboortecijfer in bussen in vrij laag, dus dit kan een hele klap zijn voor de bussenpopulatie.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snark
Usericon van Snark
Posted 31-07-2009 10:27 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 31 juli 2009 10:23 schreef ElitE het volgende:
wat houd je tegen?


het idee dat ik nu niet veel last van ze heb en het zomaar zo kan zijn dat er een idioot zoals bastianus naast me zou kunnen komen wonen ... harde muziek, lompe uitspraken, stinken etc... je kent t wel




bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-07-2009 10:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 31 juli 2009 10:27 schreef Snark het volgende:
het idee dat ik nu niet veel last van ze heb en het zomaar zo kan zijn dat er een idioot zoals bastianus naast me zou kunnen komen wonen ... harde muziek, lompe uitspraken, stinken etc... je kent t wel




Hehe, dat krijg je nou van die speklapmarinade. Wat lompe uitspraken betreft kan ik niet tippen aan jou nog overigens.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 31-07-2009 10:37 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 31 juli 2009 10:22 schreef ElitE het volgende:
tja als je zo gaat kijken hoef je ook niet meer op te letten in het verkeer, misschien bij grote evenementen maar meer ook niet

Ik zeg niet dat iedereen meteen suicidaal moet worden. De meesten willen waarschijnlijk niet dood. Maar gezien de menselijke overbevolking van deze aardkloot is het helemaal niet zo erg dat er af en toe een groot aantal mensen het lootje legt. En vanuit dat standpunt is 8 dus helemaal niks en valt zelfs een Air France toestel (letterlijk en figuurlijk) in het niet.


 


renYek
Usericon van renYek
Posted 31-07-2009 10:38 by renYek Profiel van renYek

Wat lompe uitspraken betreft heb ik me altijd krom gelachen om bonobo (banned intussen). Zoek maar eens met de zoekfunctie. Prachtig hehe


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 31-07-2009 10:42 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 31 juli 2009 9:51 schreef bastianus het volgende:
Als je familie bent wel ja. Maar een ziekte als Aids b.v. zorgt voor 100 sterfgevallen per dag alleen in Zuid-Afrika. 't Is vrij relatief allemaal.


Lol... Zo kun je alles wel kapotrelativeren ja.

In vier jaar burgeroorlog Congo zijn ook 3 miljoen mensen de pijp uit gegaan. Hoef je daarom niet meer wakker te liggen om die paar duizend westerse soldaten die gesneuveld zijn in Irak en Afganistan dit decennium?

Maar goed, blijver gewetensvragen natuurlijk. In de praktijk ligt vrijwel niemand letterlijk wakker van een dode meer of minder, of het nu een Nederlander is of en Turk, tenzij het een bekende betreft.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen