IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Michael Jackson blijkt niet overleden" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-08-2009 18:50 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Franse tiener lichtgewond door iPhone
Uitgegeven: 12 augustus 2009 18:11
Laatst gewijzigd: 12 augustus 2009 18:11

MARSEILLE - Een Franse tiener heeft licht letsel aan zijn oog opgelopen toen de display van de iPhone van zijn vriendin plotseling uiteenspatte.
De telefoon begon een sissend geluid te maken waarna het beeldscherm plotseling kapotging. Splinters vlogen door de lucht, verklaarde de moeder van het slachtoffer woensdag.

De moeder heeft contact opgenomen met de fabrikant over het incident dat in Aix-en-Provence in Zuid-Frankrijk gebeurde. Maar ze klaagt dat ze aan de telefoon niet serieus werd genomen door de telefoonproducent. Fabrikant Apple wilde zich niet uitlaten over de zaak.

Een paar weken geleden was er in Groot-Brittannië al heisa over een ontploffende iPod, ook van Apple.

© ANP


:')

Binnenkort lanceren ze hem officieel, de Apple iBomb...




 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-08-2009 18:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 augustus 2009 17:39 schreef Frietbal het volgende:
Ik vind het vreselijk irritante beesten en kan ook niet rustig blijven zitten als zo'n beest rond mijn hoofd vliegt. Maar het kanaal in rijden zie ik me niet doen.



Muggen zijn irritanter die steken eigenlijk altijd en nemen een bad in je oog als je probeert te fietsen, bovendien eten wespen juist al die muggen op en nog wat andere irritante (oogbezoekende) insecten. En eigenlijk heb je maar 2 weken in augustus last van ze omdat hun nest uitsterft en ze zoetigheid ergens anders van moeten halen.

En juist als je rustig blijft zitten zijn ze al snel weg omdat ze zien dat er niets te halen is(tenzij je parfum op hebt of andere etensresten hehe)



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-08-2009 19:55 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com



De GPD-kranten gaan mee met hun tijd. Barrières tussen
redactie en lezer zijn onzin, dus heeft de uitgever zijn volledige contactendatabase online gezet. U bent op zoek naar het telefoonnummer van een BN'er? Dat is zo gevonden. Gebruik deze zoekopdracht, voeg de naam toe van degene van wie u gegevens zoekt, en voila: daar is het telefoonnummer van René Danen, Agnes Kant of Gerard Spong. Waarschijnlijk heeft de GPD inmiddels een telefoontje van Tweakers gekregen, want de nummers worden momenteel in rap tempo offline gezet. In zo'n geval kan het helpen om op de cache-knop te drukken. En mocht u desondanks te laat zijn, geen zorgen. De GPD zal over een paar maanden waarschijnlijk weer een nieuw lek hebben gecreëerd.
Ingekomen bericht G-Unite heeft vandaag een itchy ban-knopvinger, dus geen NAW-gegevens en telefoonnummers in de comments plempen aub.

Hier klikken http://www.google.nl/search?hl=nl&q=site%3A213.201.165.146&btnG=Zoeken&meta= en achter de code in de taakbalk de gewenste naam invoeren, ik heb Albert Verlinde al gebeld...

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 12-08-2009 19:56]


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-08-2009 19:57 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Kut het is offline


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-08-2009 19:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha heb je een date?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-08-2009 20:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-08-2009 22:38 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 12 augustus 2009 18:43 schreef De Ulk het volgende:
Het probleem van wespen is dat ze steken waar geen gat zit.

Lijkt me niet zo'n probleem voor die wespen. Eerder voor degene die gestoken wordt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 12-08-2009 22:47 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Jammer, ik had liever een leuk 15-jarig meisje aan de lijn dan Jan-Peter.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-08-2009 23:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 12 augustus 2009 22:47 schreef Morridin het volgende:
Jammer, ik had liever een leuk 15-jarig meisje aan de lijn dan Jan-Peter.

Daar zal Bianca blij mee zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-08-2009 17:26 by MMayo Profiel van MMayo

Klagers reclame Staatsloterij krijgen gelijk
Uitgegeven: 13 augustus 2009 17:19
Laatst gewijzigd: 13 augustus 2009 17:25

AMSTERDAM - De Reclame Code Commissie (RCC) heeft klagers die vinden dat de reclame van de Staatsloterij misleidend is, in het gelijk gesteld.
© ANPDe RCC maakte de uitspraak donderdag bekend.

De Staatsloterij verkondigde in de aanloop naar de meest recente trekking dat de jackpot van 27,5 miljoen euro gegarandeerd zou vallen.

Uiteindelijk viel de jackpot op eenvijfdelot, waardoor de Staatsloterij slechts 5,5 miljoen euro uitkeert.


Nu zijn de klagers vast heel blij. Ze hoopten vast op een kleine uitkering ergens


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-08-2009 17:50 by XXL Profiel van XXL

De grap is dat er van al die klagende stumpers in het meest gunstige geval maar één is die eventueel minder heeft gewonnen dan "waar hij recht op had", of in elk geval waar hij in zijn eigen ogen recht op had. De rest had sowieso al niets gewonnen dus loopt te janken om niets.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2009 18:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Guttegut, wat leven we toch in een sneu landje .. veramerikanisering


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-08-2009 18:33 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik begrijp niet waarom ze de rest van dat lot (de 4/5e dus) niet ook verkopen eigenlijk.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 13-08-2009 18:58 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Gitaarlegende Les Paul overleden

(Novum/AP) - Les Paul, de gitarist en uitvinder die met de elektrische gitaar en de meersporen-opnametechniek de muziek een nieuwe wending gaf en ook zelf met zijn vrouw Mary Ford de nodige hits scoorde, is donderdag op 94-jarige leeftijd overleden. Dat heeft Gibson Guitar bekendgemaakt.
Gitaarlegende Les Paul overleden

Paul stierf in een ziekenhuis aan complicaties bij een longontsteking.
Uitgegeven op Donderdag 13 augustus 2009 om 18:28:46



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-08-2009 19:10 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 13 augustus 2009 17:26 schreef MMayo het volgende:
Klagers reclame Staatsloterij krijgen gelijk
Uitgegeven: 13 augustus 2009 17:19
Laatst gewijzigd: 13 augustus 2009 17:25

AMSTERDAM - De Reclame Code Commissie (RCC) heeft klagers die vinden dat de reclame van de Staatsloterij misleidend is, in het gelijk gesteld.
© ANPDe RCC maakte de uitspraak donderdag bekend.

De Staatsloterij verkondigde in de aanloop naar de meest recente trekking dat de jackpot van 27,5 miljoen euro gegarandeerd zou vallen.

Uiteindelijk viel de jackpot op eenvijfdelot, waardoor de Staatsloterij slechts 5,5 miljoen euro uitkeert.


Nu zijn de klagers vast heel blij. Ze hoopten vast op een kleine uitkering ergens


De jackpot is toch ook gewoon gegarandeerd gevallen? Alleen dan op een eenvijfdelot, niks meer dan een addertje onder het gras.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-08-2009 19:52 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 augustus 2009 19:10 schreef Lionheart het volgende:
De jackpot is toch ook gewoon gegarandeerd gevallen? Alleen dan op een eenvijfdelot, niks meer dan een addertje onder het gras.


Gewoon spelregels.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 13-08-2009 20:13 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 augustus 2009 18:33 schreef WhiteRider het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze de rest van dat lot (de 4/5e dus) niet ook verkopen eigenlijk.


Omdat ik niet weet of dit een bait is of niet zal ik maar serieus reageren.

Het is niet een vijfde deel wat je van een lot koopt, maar je koopt een lot voor een vijfde deel van de prijs. Daarvoor kun je dan ook maar een vijfde van de prijs winnen.



Jelle
Usericon van Jelle
Posted 13-08-2009 22:38 by Jelle Profiel van Jelle

Hollander neergeschoten in Colombia
http://www.nu.nl/algemeen/2059748/hollander-neergeschoten-in-colombia.html

Ik zie Elexorien er al rondbanjeren...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-08-2009 17:37 by MMayo Profiel van MMayo

'Protocol Mexicaanse griep zet aan tot doen alsof'
Uitgegeven: 14 augustus 2009 16:21
Laatst gewijzigd: 14 augustus 2009 17:36

RIJSWIJK - Bij elke griepgolf is een op de twintig mensen die zich ziek meldt, iemand die doet alsof.
© GezondheidsnetAls door de Mexicaanse griep in het najaar een groot deel van de Nederlandse bevolking geveld wordt door de griep, zou dus ook 5 procent van de mensen 'meeliften'.

''Wij verwachten dat mensen vanwege het enorme besmettingsgevaar ziektewinst gaan halen uit de Mexicaanse griep'', zegt directeur Hidde Froentjes van ArboButler, een middelgrote arbodienst.

Bedrijfsarts

''Het protocol is nu dat je absoluut niet naar je werk mag komen en ook niet naar de bedrijfsarts moet gaan. Het wordt dus enorm makkelijk om daar misbruik van te maken'', meent Froentjes.

ArboNed, de op een na grootste arbodienst van Nederland, denkt dat de Mexicaanse griep juist minder meelifters zal kennen. ''Door de economische crisis'', zegt een woordvoerster.

''We zien het hele jaar al dat zich minder mensen ziek melden, dus we denken dat die lijn door te trekken is naar de Mexicaanse griep.''


Meeliften

ArboNed gaat ervan uit dat een op de veertig mensen zal meeliften op het virus in plaats van in normale economische tijden een op de twintig.

Het is aan de werkgever om spijbelaars aan te pakken. ''Die kan als hij dat wil op de eerste dag al de bedrijfsarts inschakelen'', stelt de ArboNed.


Langer weekend

De ArboButler verwacht dat mensen die ''wel vaker het weekeinde wat langer maken'' nu zeker misbruik van de situatie zullen maken.

''De werkgever kan in zo'n geval de arbodienst of bedrijfsarts vragen contact op te nemen met de huisarts van de desbetreffende persoon.

''Degene die doet alsof hij ziek is, zal dan gaan stotteren als om het nummer van de huisarts gevraagd wordt.''

© ANP


Wat fijn toch, al dat vertrouwen in je medemens.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-08-2009 17:43 by XXL Profiel van XXL

Ik heb anders best een aantal collega's waarvan ik weet dat ze zich met griep ziek melden omdat het toch heerst.
Ik ben ook groot voorstander van 3x daags controle of je thuis bent vanaf ziektedag 1.

Van mij mogen ze zich overigens rustig vaak ziek melden want dat geeft mij, in tegenstelling tot die klaplopers, een grotere kans dat mijn contract verlengt wordt.
De 1 zijn dood is de ander zijn brood zal ik maar zeggen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-08-2009 18:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Vlaamse oproep tot boycot Zeeuwse mosselen

MIDDELBURG - Restaurants in Antwerpen moeten Zeeuwse mosselen en oesters boycotten. Vlaams parlementslid Annick De Ridder van oppositiepartij Open VLD is daarvoor een actie begonnen, zo bevestigde De Ridder vrijdag een bericht op Omroep Zeeland.

Aanleiding is dat Nederland de beloofde verdieping van de Westerschelde voor de Antwerpse haven waarschijnlijk niet tijdig klaarkrijgt. Antwerpen loopt zo veel inkomsten mis.

De Ridder, zelf bestuurslid van de Antwerpse haven, deelt nu affiches over de mosselboycot uit bij winkeliers in de stad Antwerpen.

''Ik merk dat er veel steun is bij de handelaren'', zei De Ridder, die opmerkt dat Nederland ook al moeilijk doet bij de heropening van de goederenspoorlijn IJzeren Rijn vanuit Antwerpen naar Duitsland.

Hogesnelheidslijn

Het parlementslid wil daarom dat Vlaanderen ook andere samenwerkingen met Nederland gaat heroverwegen, zoals de hogesnelheidstrein.

Ze betwijfelt bijvoorbeeld of de gezamenlijke kandidatuur voor de organisatie van het wereldkampioenschap voetbal 2018 wel door kan gaan ''met een buur die je een mes in de rug steekt. Goed nabuurschap heeft zijn grenzen.''



Ja want Belgie is zo;n belangrijk lanfdje ... jankerds


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-08-2009 18:03 by MMayo Profiel van MMayo

Alsof je bij ziekmelding altijd thuis moet zijn. Word je vast sneller beter van als je griep hebt, die drie controles per dag.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-08-2009 18:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Maar die controles mogen wel eens strikter .. zitten nu veel mensen thuis die gebruik maken van de hype.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-08-2009 18:06 by MMayo Profiel van MMayo

Strikter wellicht, maar zo overdreven als XXL ze wil.. djeez man!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-08-2009 18:22 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 augustus 2009 18:01 schreef Jenje het volgende:
Vlaamse oproep tot boycot Zeeuwse mosselen

MIDDELBURG - Restaurants in Antwerpen moeten Zeeuwse mosselen en oesters boycotten. Vlaams parlementslid Annick De Ridder van oppositiepartij Open VLD is daarvoor een actie begonnen, zo bevestigde De Ridder vrijdag een bericht op Omroep Zeeland.

Aanleiding is dat Nederland de beloofde verdieping van de Westerschelde voor de Antwerpse haven waarschijnlijk niet tijdig klaarkrijgt. Antwerpen loopt zo veel inkomsten mis.

De Ridder, zelf bestuurslid van de Antwerpse haven, deelt nu affiches over de mosselboycot uit bij winkeliers in de stad Antwerpen.

''Ik merk dat er veel steun is bij de handelaren'', zei De Ridder, die opmerkt dat Nederland ook al moeilijk doet bij de heropening van de goederenspoorlijn IJzeren Rijn vanuit Antwerpen naar Duitsland.

Hogesnelheidslijn

Het parlementslid wil daarom dat Vlaanderen ook andere samenwerkingen met Nederland gaat heroverwegen, zoals de hogesnelheidstrein.

Ze betwijfelt bijvoorbeeld of de gezamenlijke kandidatuur voor de organisatie van het wereldkampioenschap voetbal 2018 wel door kan gaan ''met een buur die je een mes in de rug steekt. Goed nabuurschap heeft zijn grenzen.''



Ja want Belgie is zo;n belangrijk lanfdje ... jankerds
Och, Balkie mag zich aan de afspraken houden naar mijn mening.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen