IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Michael Jackson blijkt niet overleden" [nieuwstopic] Vorige pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-08-2009 13:10 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Vandaar de edit: uit het oog is uit het hart.


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-08-2009 13:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 augustus 2009 13:10 schreef nydoom het volgende:
ja zo bedoel ik het ook.. niks mis met geen enkele drug zolang iemand helder kan blijven denken uhhh.. wat een paradox weer


Onmogelijk idd

Ik heb soms al problemen genoeg om dat nuchter te kunnen, helderheid kun je niet verplichten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nydoom
Usericon van nydoom
Posted 26-08-2009 13:18 by nydoom Profiel van nydoom

ja het woord helder is misschien niet op z'n plaats..
ik wordt ook pas helder tegen de tijd dat ik weet dat ik op zeer korte termijn alcohol ga drinken..

"alles onder controle houden" lijkt me meer op de plaats in die betreffende zin


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 26-08-2009 13:22 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 26 augustus 2009 13:05 schreef ElitE het volgende:
Ah ik begrijp wat je bedoeld, ik heb ook een hekel aan die afstomping en extreem egoistisch worden. Maar dat heeft coke zeker niet als enige oorzaak. Maar dan heb ik nog geen hekel aan coke, want op die manier zou ik dure sigaren ook al kut moeten vinden...

Ik ken helaas genoeg egoïstische en extreem afgestompte klootzakken, en die hebben nog nooit coke aangeraakt, dus beeeetje bevooroordeeld?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-08-2009 16:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nee ik beweer ook niet dat dat alleen door coke komt, alleen coke gebruikers vaker die neiging hebben. Genoeg coke gebruikers die wel normaal blijven, en genoeg klootzakken die geen coke gebruiken.

T heeft ook wel met het cultuurtje te maken denkik.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-08-2009 17:08 by MMayo Profiel van MMayo

Saudiër (80) krijgt 10-jarige bruid terug
Uitgegeven: 26 augustus 2009 15:33
Laatst gewijzigd: 26 augustus 2009 15:33

AL-LAITH - Een hoogbejaarde inwoner van Saudi-Arabië krijgt alsnog de beschikking over zijn onlangs weggelopen 10-jarige bruid. Dat meldden media in het strengislamitische koninkrijk woensdag.
© ANPHet meisje was onlangs gevlucht naar de woning van een tante. Haar vader, die haar had uitgehuwelijkt, kwam erachter en bracht het kind terug naar haar 80-jarige echtgenoot.

''Mijn huwelijk gaat niet in tegen de sharia (islamitische wetgeving)'', meent de man. De bruidegom op leeftijd wees er verder op dat hij recht meent te hebben op het meisje, aangezien hij eerder verloofd was met haar oudere zus.

Die verbrak de relatie echter omdat ze naar school wilde gaan. ''Onder deze omstandigheden bood haar vader zijn jongere dochter aan'', aldus de man tegen een regionale krant.

''Zoals de sharia voorschrijft, mocht ik haar bekijken en ik vond haar acceptabel.''


Schending

Een woordvoerder van een mensenrechtenorganisatie heeft geen goed woord over voor de gang van zaken, die vaker voorkomt in Saudi-Arabië. ''Dit soort huwelijken zijn een grove schending van de internationale verdragen voor de rechten van het kind, die door het koninkrijk zijn ondertekend.''


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-08-2009 17:21 by MMayo Profiel van MMayo



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 26-08-2009 17:46 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 26 augustus 2009 17:08 schreef MMayo het volgende:
Saudiër (80) krijgt 10-jarige bruid terug
Uitgegeven: 26 augustus 2009 15:33
Laatst gewijzigd: 26 augustus 2009 15:33

AL-LAITH - Een hoogbejaarde inwoner van Saudi-Arabië krijgt alsnog de beschikking over zijn onlangs weggelopen 10-jarige bruid. Dat meldden media in het strengislamitische koninkrijk woensdag.
© ANPHet meisje was onlangs gevlucht naar de woning van een tante. Haar vader, die haar had uitgehuwelijkt, kwam erachter en bracht het kind terug naar haar 80-jarige echtgenoot.

''Mijn huwelijk gaat niet in tegen de sharia (islamitische wetgeving)'', meent de man. De bruidegom op leeftijd wees er verder op dat hij recht meent te hebben op het meisje, aangezien hij eerder verloofd was met haar oudere zus.

Die verbrak de relatie echter omdat ze naar school wilde gaan. ''Onder deze omstandigheden bood haar vader zijn jongere dochter aan'', aldus de man tegen een regionale krant.

''Zoals de sharia voorschrijft, mocht ik haar bekijken en ik vond haar acceptabel.''


Schending

Een woordvoerder van een mensenrechtenorganisatie heeft geen goed woord over voor de gang van zaken, die vaker voorkomt in Saudi-Arabië. ''Dit soort huwelijken zijn een grove schending van de internationale verdragen voor de rechten van het kind, die door het koninkrijk zijn ondertekend.''



AllahoeAkbar!!!! Mongolerie


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-08-2009 1:01 by XXL Profiel van XXL

Jumbo op vingers getikt om pepernoten
Uitgegeven: 26 augustus 2009 08:57

AMSTERDAM - Jumbo-supermarkten mogen van het hoofdkantoor voorlopig geen pepernoten verkopen. Dat meldt het AD dinsdag.


Begin deze maand lag het snoepgoed al in de schappen van enkele filialen in Groningen en Drachten, maar dat leidde tot veel klachten.

Ook op internet werd actie gevoerd tegen de vroege verkoop van het winterse snoepgoed. Op Flickr staat een foto van de vroege sinterklaasactie bij Jumbo.

Kruidvat zou momenteel nog wel pepernoten in de schappen hebben liggen. Trekpleister heeft het snoepgoed prominent in de folder staan.

Jaarlijks fenomeen

Actie voeren tegen de vroege verkoop van pepernoten is een jaarlijks fenomeen. In 2008 lagen taaitaaipoppen, chocoladeletters, marsepein en pepernoten ook al erg vroeg in enkele winkels, maar dit jaar wordt dat overtroffen met het Sinterklaassnoepgoed in augustus.

Volgens de actievoerders verliest het feest zijn traditionele karakter als winkeliers zo vroeg een graantje mee willen pikken. Jaarlijks gaat er voor ongeveer 40 miljoen euro over de toonbank voor snoep van de Sint.
© NU.nl/Dennis van Luling



Wat een ongelofelijke mierenneukerij. Pepernoten en chocolade letters zijn gewoon lekker dus dienen het hele jaar in de winkel te liggen.

En winters snoepgoed? Wat is de volgende stap? Dat ik in de zomer geen boerenkool met worst meer mag eten?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-08-2009 1:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik vind dat dat soort producten dan wel in een soort 18+ ruimte moeten komen in de supermarkt.

Ik vind het juist zo fijn dat het zo seizoensgebonden is, ben je het niet een keertje zat geworden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 27-08-2009 1:24 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 27 augustus 2009 1:16 schreef ElitE het volgende:
Ik vind dat dat soort producten dan wel in een soort 18+ ruimte moeten komen in de supermarkt.

Ik vind het juist zo fijn dat het zo seizoensgebonden is, ben je het niet een keertje zat geworden.


+1

Vrijheid van verkoop van producten.
Wat mij betreft verkopen ze ook dildo's in de supermarkt.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-08-2009 1:28 by XXL Profiel van XXL

Ten eerste word ik pepernoten niet zat en ten tweede:
niemand verplicht mensen dat spul te kopen. Wie het wintervoer vindt laat het lekker liggen.

Het zelfde heb ik met Glühwein wat momenteel amper verkrijgbaar is.

Owja, en spruiten moeten ook in de zomer volop verkrijgbaar zijn want daar heb ik vaak zin in. Desnoods genetisch manipuleren zodat ze het hele jaar door groeien.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-08-2009 1:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nooit op de fruitafdeling geweest?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-08-2009 1:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 augustus 2009 1:28 schreef XXL het volgende:
Ten eerste word ik pepernoten niet zat en ten tweede:
niemand verplicht mensen dat spul te kopen. Wie het wintervoer vindt laat het lekker liggen.

Het zelfde heb ik met Glühwein wat momenteel amper verkrijgbaar is.

Owja, en spruiten moeten ook in de zomer volop verkrijgbaar zijn want daar heb ik vaak zin in. Desnoods genetisch manipuleren zodat ze het hele jaar door groeien.


Hehe jah ik snap je punt wel, ik heb veel van die dingen ook liever het hele jaar rond, nu het met sommige producten dan zover is smaakt het ook nergens meer naar. De kwaliteit gaat gigantisch achteruit met het aanpassen van de teelt. Het meeste van ons groente fruit is al veranders in waterzakjes en groene papiertjes. Met spruiten krijg je dat ook. Ik heb dan toch liever een seizoensproduct met kwaliteit dan een product wat je altijd kunt halen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-08-2009 1:48 by XXL Profiel van XXL

Ik heb trouwens wel iets wat ik niet het hele jaar hoef te hebben maar waar ik altijd wel enorm naar uitkijk.
Nog een maandje ofzo en dan is het er weer volop??

Bokbier FTW!!!!!



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-08-2009 1:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm ook maar weereens proberen, k weet niet meer hoe het smaakt.



Verwarring: Dode heeft gezonde blos

Familieleden van een dode in Spanje verkeerden in opperste verwarring, omdat hun overleden geliefde uren na zijn dood nog een gezonde blos op zijn wangen had. Ze vroegen een arts het overlijden van hun familielid nogmaals te bevestigen, aldus lokale functionarissen gisteren.

De 70-jarige man was overleden aan een hartaanval. Familieleden en vrienden bezochten de overledene in een zaaltje op een begraafplaats in de zuidelijke stad Lorca. Een dokter stelde vast dat de 70-jarige dood was, maar dat hij nog steeds een gezond kleurtje had, omdat zijn pacemaker nog aanstond.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-08-2009 6:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Kluivert met drank achter stuur

Patrick Kluivert heeft onlangs met te veel drank op aan het verkeer deelgenomen. De voetballer werd door de politie meegenomen, toen na een blaastest bleek dat hij te veel gedronken had.

Volgens Kluivert had hij na het barbecuen zin om een ijsje te gaan halen op zijn scooter. Jammer genoeg werd hij door agenten betrapt, en moest hij mee naar het bureau. Kluivert werd in 2001 veroordeeld, omdat hij in beschonken toestand een voetganger doodreed.

(SN)

Dan laat je dat ijsje brengen meneer de recidivist.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-08-2009 6:46 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Neger! Ik zeg het je!


Bruce Banner


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 27-08-2009 7:50 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 27 augustus 2009 6:45 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Dan laat je dat ijsje brengen meneer de recidivist.


(SN) verkondigt wel vaker onwaarheden?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-08-2009 9:05 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 27 augustus 2009 7:50 schreef Psychonaut het volgende:
(SN) verkondigt wel vaker onwaarheden?


En daarom is dit verhaal onwaar?


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-08-2009 9:22 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 26 augustus 2009 17:08 schreef MMayo het volgende:
Saudiër (80) krijgt 10-jarige bruid terug
Uitgegeven: 26 augustus 2009 15:33
Laatst gewijzigd: 26 augustus 2009 15:33

AL-LAITH - Een hoogbejaarde inwoner van Saudi-Arabië krijgt alsnog de beschikking over zijn onlangs weggelopen 10-jarige bruid. Dat meldden media in het strengislamitische koninkrijk woensdag.
© ANPHet meisje was onlangs gevlucht naar de woning van een tante. Haar vader, die haar had uitgehuwelijkt, kwam erachter en bracht het kind terug naar haar 80-jarige echtgenoot.

''Mijn huwelijk gaat niet in tegen de sharia (islamitische wetgeving)'', meent de man. De bruidegom op leeftijd wees er verder op dat hij recht meent te hebben op het meisje, aangezien hij eerder verloofd was met haar oudere zus.

Die verbrak de relatie echter omdat ze naar school wilde gaan. ''Onder deze omstandigheden bood haar vader zijn jongere dochter aan'', aldus de man tegen een regionale krant.

''Zoals de sharia voorschrijft, mocht ik haar bekijken en ik vond haar acceptabel.''


Schending

Een woordvoerder van een mensenrechtenorganisatie heeft geen goed woord over voor de gang van zaken, die vaker voorkomt in Saudi-Arabië. ''Dit soort huwelijken zijn een grove schending van de internationale verdragen voor de rechten van het kind, die door het koninkrijk zijn ondertekend.''



"De beschikking over"???


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-08-2009 9:32 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 augustus 2009 1:28 schreef XXL het volgende:
Owja, en spruiten moeten ook in de zomer volop verkrijgbaar zijn want daar heb ik vaak zin in.
Ik heb vorige week nog een zak gehaald bij de C1000



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-08-2009 10:23 by XXL Profiel van XXL

Gezinsuitbreiding vaak duurder dan gedacht
Uitgegeven: 27 augustus 2009 06:12

UTRECHT - De komst van kinderen is vaak duurder dan gedacht. Ouders zijn er vaak financieel niet op voorbereid. Zij staan na de gezinsuitbreiding vaker rood, hebben vaker betalingsachterstanden en halen vaker geld van hun spaarrekening dan voor de gezinsuitbreiding.


Dit blijkt uit onderzoek van het Nationaal instituut voor budgetvoorlichting (Nibud).

Bij ruim de helft van de gezinnen daalt het besteedbaar inkomen na de gezinsuitbreiding met honderden euro's per maand, terwijl de uitgaven met een zelfde bedrag stijgen. Een kwart van de ouders vindt de kosten hoger dan zij van te voren hadden gedacht.

Voor de komst van kinderen hadden zeven op de tien ouders geen geldproblemen. Daarna komt nog maar 43 procent goed rond. Zes op de tien hebben zich niet voorbereid op de financiële gevolgen van gezinsuitbreiding.

Alleenstaande moeders

Bij de geboorte van het eerste kind gaat 40 procent van de ouders minder werken en 14 procent stopt helemaal. Zo loopt het aantal uren dat mannen werken gemiddeld terug van 39 naar 37 uur en bij vrouwen van 23 naar 15. Getrouwde moeders gaan van 22 naar 14 uur en alleenstaande moeders van 24 naar 20 uur. Bij ruim de helft van de ouders is degene die het minst verdient, minder gaan werken.

Ouders gaan ook meer uitgeven, vooral aan kinderopvang, energie en kleding. Jonge ouders komen ook veel minder aan sparen toe.
© ANP



Fijn dat er even onderzocht is of kinderen geld kosten en verbazingwekkend dat het antwoord 'ja' blijkt te zijn.
Zorgwekkende ontwikkeling ook dat sommige mensen dat kennelijk niet zelf kunnen bedenken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-08-2009 10:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ach bewust gaan we toch niet echt om met kinderen. Of je hormoontjes schreeuwen om kinderen, maar vaak genoeg is het een ongelukje wat wel mag blijven. Nouja dan begint die parasiet die moeder helemaal te bespelen en vaders gaat erin mee. Dan blijft het kind zo'n 18 jaar nog uitzuigen, om eruit te halen wat erin zit.

Zoiets zou je niet snel vrijwillig doen, alleen heeft de mens een paar hormoontjes die je belazeren!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 27-08-2009 10:29 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen