IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Michael Jackson blijkt niet overleden" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-08-2009 17:12 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 augustus 2009 12:05 schreef karnivoor het volgende:
De Nederlandse inflatie is nog altijd hoger dan in andere landen van de eurozone. Gemiddeld namen de prijzen in de eurolanden afgelopen maand met 0,6 procent af.
© ANP
Hoe krijgen we het toch elke keer weer voor elkaar..



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-08-2009 17:28 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 6 augustus 2009 12:05 schreef karnivoor het volgende:

Gas

Door de sterke daling van de olieprijs gingen de energietarieven afgelopen maand flink naar beneden. Gas werd daarbij zelfs 20 procent goedkoper, dat is de sterkste prijsdaling sinds 1987.

Door de lage olieprijs zijn benzine en diesel nu ook goedkoper dan een jaar geleden. De kosten voor het gebruik van de eigen auto daalden in juli met bijna 9 procent.



20% na al die prijsverhogingen van het afgelopen jaar die nog steeds niet helemaal teniet zijn gedaan?

Maar toegegeven, en daling van 20% staat mooi in de statistieken.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-08-2009 17:28]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-08-2009 18:23 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 augustus 2009 17:12 schreef Judge M. het volgende:
Hoe krijgen we het toch elke keer weer voor elkaar..
Ja, deflatie, dat willen we!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-08-2009 18:24 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 augustus 2009 18:23 schreef kwelgeest het volgende:
Ja, deflatie, dat willen we!


Hehe, ik dacht ook al, een kleine inflatie is altijd beter dan deflatie, waar andere landen gevaarlijk dichtbij komen.


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-08-2009 21:27 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 6 augustus 2009 10:38 schreef karnivoor het volgende:
Horizontaal oppervlakte, verwachte je niks van. Opeens een windvlaag, weg koter. Weet niet of het zo is maar kan me niet voorstellen dat iemand niet op z'n kind past.


Tsja.. verwacht je niks van? Met kinderwagen op een pier, ik zou dat ding niet durven los laten.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-08-2009 21:30]


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 06-08-2009 22:24 by Hexegot Profiel van Hexegot

DAVE GROHL MET NIEUWE ROCKGROEP PODIUM OP

LONDEN - Dave Grohl (Foo Fighters), Josh Homme (Queens of the Stone Age) en John Paul Jones (Led Zeppelin) gaan met elkaar het podium op.
© Wenn.comDe nieuwe rockgroep, Them Crooked Vultures, treedt zondag 9 augustus op in Chicago. Dat schreef de Britse zender BBC donderdag op zijn website.

Grohl, voormalig Nirvana-drummer en tegenwoordig zanger van de Foo Fighters, sprak voor het eerst over zijn nieuwe project vier jaar geleden in een muziektijdschrift.

De band heeft tot nu toe nog geen muziek uitgebracht.



[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 06-08-2009 22:25]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-08-2009 1:13 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Oeh, gave ritmesectie!


@ Baby / pier verhaal: LB! Baby dood, ouders kapot, klaar! Serieus, wat maakt het uit wat personen oordelen als het kalf verdronken is.... Als je de harde feiten niet weet (en die weet niemand) kan je er ook niet over oordelen toch?


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-08-2009 1:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

+1 ze zullen echt geen feestje vieren.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WMP
Usericon van WMP
Posted 07-08-2009 1:32 by WMP Profiel van WMP

quote:
[off topic]

Laatste waarschuwing erbij dan maar?

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 05-08-2009 6:22]


Ik ben blij voor je dat ik je kan helpen om je een stramme kabouter te bezorgen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-08-2009 7:25 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 7 augustus 2009 1:13 schreef MR. N het volgende:
@ Baby / pier verhaal: LB! Baby dood, ouders kapot, klaar! Serieus, wat maakt het uit wat personen oordelen als het kalf verdronken is.... Als je de harde feiten niet weet (en die weet niemand) kan je er ook niet over oordelen toch?


Het is een forum. Anders maar geen reacties mogen posten op elk gepost nieuwsbericht, alsof je daar wel alle feiten vanaf weet?


Aniejweej..:

Britse jongeren hebben een nieuw speeltje ontdekt: 'sexting'. De kinderen versturen onderling naaktfoto's van zichzelf via een mobiele telefoon, die vervolgens gebruikt worden door pedofielen zonder dat de verzenders hier iets van af weten, waarschuwt de politie.

Volgens de Britse Child Exploitation and Online Protection Center (CEOP) zijn er al meerdere privé-foto's van kinderen op websites verschenen die door pedofielen worden gebruikt. Jongeren sturen deze foto's voor een flirt of een grap naar hun vriendjes of vriendinnetjes, maar op het moment dat er een relatie wordt verbroken of de telefoon gestolen wordt kunnen de naaktfoto's ongevraagd op internet terechtkomen.

'Sexting' is al een tijdje populair in de Verenigde Staten en Australië. In Australië is er een campagne gelanceerd om de jongeren bewust te maken van de risico's die 'sexting' met zich meebrengt.


[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-08-2009 7:33]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-08-2009 9:05 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 augustus 2009 7:25 schreef MMayo het volgende:
Het is een forum. Anders maar geen reacties mogen posten op elk gepost nieuwsbericht, alsof je daar wel alle feiten vanaf weet?

Hehe, je mag zeker posten wat je wil hoor, ik gaf alleen de relevantie even aam.

quote:

Aniejweej..:

Britse jongeren hebben een nieuw speeltje ontdekt: 'sexting'. De kinderen versturen onderling naaktfoto's van zichzelf via een mobiele telefoon, die vervolgens gebruikt worden door pedofielen zonder dat de verzenders hier iets van af weten, waarschuwt de politie.

Volgens de Britse Child Exploitation and Online Protection Center (CEOP) zijn er al meerdere privé-foto's van kinderen op websites verschenen die door pedofielen worden gebruikt. Jongeren sturen deze foto's voor een flirt of een grap naar hun vriendjes of vriendinnetjes, maar op het moment dat er een relatie wordt verbroken of de telefoon gestolen wordt kunnen de naaktfoto's ongevraagd op internet terechtkomen.

'Sexting' is al een tijdje populair in de Verenigde Staten en Australië. In Australië is er een campagne gelanceerd om de jongeren bewust te maken van de risico's die 'sexting' met zich meebrengt.



Euh, wat zijn "jongeren" en wat zijn "kinderen" in dit artikel? En welke cijfers zijn er bekend? Hoeveel foto's zijn zo in handen van pedofielen gekomen? En als een kind het ongevraagd naar een volwassene stuurt, is die dan ook een pedofiel?

Beetje een broodje aap verhaal lijkt mij.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-08-2009 9:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 6 augustus 2009 17:08 schreef karnivoor het volgende:
Zover was ik ook wel maar wat is dat van toegevoegde waarde?

Waarom ga je er dan over verder als het voor jou toch geen toegevoegde waarde heeft


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-08-2009 10:45 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Thomas Berge eerste BN'er met Mexicaanse griep
donderdag 6 augustus 2009 18:46

Amsterdam - Thomas Berge heeft de Mexicaanse griep mee terug genomen na tien dagen feesten in het Spaanse Salou. Donderdag bleek dat de test die woensdag bij de zanger gedaan is positief is. Direct is de zanger in quarantaine geplaatste en mag tien dagen geen contact met mensen hebben.



Tegen RTL Boulevard zei Thomas "Je gaat gewoon op vakantie, je gaat iedere dag uit tot een uur of zes. Je hebt dus een heel onregelmatig patroon. Toen ik terug kwam dacht ik dus dat het daaraan lag. Bij het telefonische consult werd ook steeds specifiek gevraagd naar mijn lichaamstemperatuur, maar ik had geen koorts. Helaas heb ik dus wel de Mexicaanse griep, zo bleekt dus vandaag. Die ziekte interesseert me dus niets, maar de optredens die ik moet afzeggen dat vind ik erg".

Alle optredens voor het komende weekend worden geannuleerd, Thomas is herstellende en alle optredens na het weekend gaan vooralsnog gewoon door zo laat zijn management weten.


Is er dan toch gerechtigheid op deze wereld?


Boeiender


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-08-2009 10:46 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com



Oh. Wacht.

quote:
Thomas is herstellende


Niet dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 07-08-2009 10:46]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-08-2009 10:49 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 augustus 2009 10:46 schreef Ralph het volgende:


Oh. Wacht.



Niet dus.


Damn, overheengelezen, hahaha. Maar ik snap de griep hype nog steeds niet overigens.....


Boeiender


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-08-2009 10:50 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 7 augustus 2009 10:49 schreef MR. N het volgende:
Damn, overheengelezen, hahaha. Maar ik snap de griep hype nog steeds niet overigens.....


Ik wel. Men verwacht een grieppandemie, waarbij mogelijk de helft van de bevolking ziek wordt. Je kan je vast wel voorstellen wat voor impact dat heeft op het dagelijks leven (zorg, onderwijs, overheid, vervoer, etc).


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-08-2009 10:51 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 augustus 2009 10:50 schreef Illusione het volgende:
Ik wel. Men verwacht een grieppandemie, waarbij mogelijk de helft van de bevolking ziek wordt. Je kan je vast wel voorstellen wat voor impact dat heeft op het dagelijks leven (zorg, onderwijs, overheid, vervoer, etc).


Hmm, sja.... Ik ben niet bezorgd totdat het virus muteert, dan kon het wel vervelend worden. Maar nu is het gewoon een griepje.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 07-08-2009 10:51]


Boeiender


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-08-2009 10:53 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 7 augustus 2009 10:51 schreef MR. N het volgende:
Hmm, sja.... Ik ben niet bezorgd totdat het virus muteert, dan kon het wel vervelend worden. Maar nu is het gewoon een griepje.


De Spaanse Griep was ook gewoon een griepje..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-08-2009 11:02 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 augustus 2009 10:53 schreef Illusione het volgende:
De Spaanse Griep was ook gewoon een griepje..


die trad toch op direct na de 1e WO? ik kan me dus voorstellen dat een groot deel van de bevolking verzwakt was en dat deze ziekte dus daarmee extra hard heeft kunnen toslaan


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-08-2009 11:03 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 7 augustus 2009 11:02 schreef attila_de_hun het volgende:
die trad toch op direct na de 1e WO? ik kan me dus voorstellen dat een groot deel van de bevolking verzwakt was en dat deze ziekte dus daarmee extra hard heeft kunnen toslaan
Tijdens't einde vd eerste wereld oorlog. En het opmerkelijke was dat juist relatief veel jonge, 'sterke', 'gezonde'mensen eraan bezweken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-08-2009 11:03 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 7 augustus 2009 11:02 schreef attila_de_hun het volgende:
die trad toch op direct na de 1e WO? ik kan me dus voorstellen dat een groot deel van de bevolking verzwakt was en dat deze ziekte dus daarmee extra hard heeft kunnen toslaan


Au contraire. De doelgroep die het meest getroffen werd was tussen de 14 en 21, met de hoogste en sterkste weerstand.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-08-2009 11:05 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 7 augustus 2009 11:03 schreef Illusione het volgende:
Au contraire. De doelgroep die het meest getroffen werd was tussen de 14 en 21, met de hoogste en sterkste weerstand.

Dat doet niets af aan wat atilla zegt, ook die doelgroep was relatief verzwakt Ook al zou deze griep in princip even dodelijk zijn kan het best dat door een algemeen sterker gestel de dodelijkheid per doelgroep een stuk lager zal uitvallen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-08-2009 11:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

tijdens, 1917-1918. Verzwakking hielp mee, maar ook het reizen en het dicht op elkaar zitten in loopgraven en dan ook nog eens de hoogste mortaliteit in de 20-40 jaar groep.
De mexicaanse griep heeft volgens mij ook de hoogste mortaliteit in die groep, maar misschien zijn die cijfers niet relevant meer.

maar het is gewone griepe met een ietwat hoge mortaliteit alleen deze is uitzonderlijk goed gevolgd door wetenschap maar vooral ook media.

er zijn geen aanleidingen dat die zomaar naar iets veel ergers muteert, volgens mij is dat gewoon dezelfde kans als voor gewone griep.

De opbouwende resistentie tegen tamiflu is gewoon omdat het middel niet altijd goed wordt gebruikt en zo breed word ingezet.

edit: ah mortaliteits cijfers lopen weer uiteen dus, iig wel een gezond ogende groep.



[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-08-2009 11:10]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-08-2009 11:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 augustus 2009 11:03 schreef Illusione het volgende:
Au contraire. De doelgroep die het meest getroffen werd was tussen de 14 en 21, met de hoogste en sterkste weerstand.


ik zit maar wat harop te denken, maar als al die jonge soldaten in dichte groepen bij een zaten lijkt het beeld me juist erg logisch (en als je terugkeert van de slagvelden/omstandigheden van de 1e WO lijkt me het niet onlogisch dat de weerstand (flink) verzwakt is.
Verder weet ik ook niet in hoeverre goede voeding beschikbaar was voor de rest van de bevolking, ik kan me voorstellen dat tijdens en direct na een WO dit niet hetzelfde niveau is als normaal. Ik denk dus nog steeds dat het effect van de Spaanse griep in bepaalde mate werd versterkt door deze oorlog.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 07-08-2009 11:13]


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-08-2009 11:11 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 7 augustus 2009 11:05 schreef ZelThoR het volgende:
Dat doet niets af aan wat atilla zegt, ook die doelgroep was relatief verzwakt Ook al zou deze griep in princip even dodelijk zijn kan het best dat door een algemeen sterker gestel de dodelijkheid per doelgroep een stuk lager zal uitvallen.


Het virus dook op in Amerika (maart 1918) en is vanuit daar via diverse legerbases verspreid. Aangezien Amerika pas vanaf.. nogiets 1917 meedeed, zou ik het prematuur vinden om te zeggen dat deze Amerikaanse doelgroep 'verzwakt' was, zeker omdat men pas net soldaten naar Europa aan het zenden was. Daarnaast heeft het virus ook een groot aantal slachtoffers geëist in landen die niet 'meededen' in WOI.

Edit: Uiteraard zullen de oorlogsomstandigheden niet geholpen hebben. Vooral voor verspreiding van het virus was het een katalysator.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 07-08-2009 11:12]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen