IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Smerig... (bepaalde TV reclames tijdens het eten) Volgende pagina
Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 29-03-2002 16:03 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

Hail

Hebben jullie ook wel eens dat je rond 6 uur voor de TV zit te eten, en dat je opeens zo een reclamen krijgt over die kans arme kinderen zonder benen en dat ze over de grond kruipen

Dit vind ik echt smerig tijdens die tijd, wat vinden jullie daarvan

-- edit: Topic verhelderd --

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 29-03-2002 18:05]


Godverdommen..


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 29-03-2002 16:08 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Het smerige is om ons te manipuleren om die 'arme' mensen te helpen. Dan krijgt men een schuldgevoel. En natuurlijk besef je tijdens het eten hoe goed je het wel niet hebt vergeleken met hun


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 29-03-2002 16:25 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Ik heb al een half jaar geen TV meer gekeken


Hakkuh


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 29-03-2002 16:33 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Panda ik heb medelijden met je ouders . al die moeite voor niks ...
je zal maar een kind hebben als Panda



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-03-2002 16:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wie gaat er nou voor de TV eten. Dat is zowiezo al smerig. TV is smerig.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2002 16:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

TV -> Ovens ! toch ?


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 29-03-2002 16:44 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Ik ben al een aantal weken afgekickt van de tv! Ik kijk nauwelijks meer


MuayThaigerrr!!


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 29-03-2002 16:46 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Ik kijk af en toe wel eens een film of docu. Of nova ofzo. Verder boeit het me niet zo.

Dus tijdens het eten hoef al helemaal geen tv. Liever wat muziek op de achtergrond.


Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 29-03-2002 18:03 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht


Zoals Zappa zei: Kill ugly television



Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 29-03-2002 18:15 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2002 16:33 schreef Vinay het volgende:
Panda ik heb medelijden met je ouders . al die moeite voor niks ...
je zal maar een kind hebben als Panda


Denk je dat ik ook zo tegen me ouders doe!!
Dan ben ik binnen 5 min het huis uit.. GESLAGEN!!


Godverdommen..


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 29-03-2002 18:18 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik kijk heel afentoe tv, als ik kijk zijn dat voornamelijk films gehuurd van de videotheek of er komt een leuke film op een of ander net. Daarnaast kijk ik vaak naar Angel wat ik gewoon een leuke serie vind.

Tsja, en over die reclames. Die mensen hebben het erg slecht en worden geholpen door die organisaties. Dat jij dan net een broodje aan het eten bent als zo'n reclameclip op tv komt dan pak je toch gewoon de zapper of je kijkt weg?


[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 29-03-2002 18:59]


SQT
Usericon van SQT
Posted 29-03-2002 18:39 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Je zou ook kunnen denken: kut wat heb ik het toch eigenlijk goed, vergeleken met de rest van de wereld


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 29-03-2002 19:16 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Hrm.. ik trek me eigenlijk niet zo veel aan van die reclames, als ik dan bij wijze van uitzondering mijn maaltijd voor de tv nuttig.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-03-2002 19:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 maart 2002 18:39 schreef SQT het volgende:
Je zou ook kunnen denken: kut wat heb ik het toch eigenlijk goed, vergeleken met de rest van de wereld




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 29-03-2002 19:35 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Zoals youp van 't hek ooit zei:

"Ik zag een paar van die kinderen uit zimbabwe over 't beeld van de TV lopen. Dus ik denk... ik stort maar wat geld. En lopen die kinderen godverredomme de dag erna weer over het beeld!!"



Ik, Wil Schuurman


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 29-03-2002 19:45 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

quote:
Op 29 maart 2002 19:35 schreef Snagger het volgende:
Zoals youp van 't hek ooit zei:

"Ik zag een paar van die kinderen uit zimbabwe over 't beeld van de TV lopen. Dus ik denk... ik stort maar wat geld. En lopen die kinderen godverredomme de dag erna weer over het beeld!!"



wat had je verwacht dat ze in bmw's voorbij reden daarna?



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 29-03-2002 19:46 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2002 19:45 schreef PsYcHo het volgende:
wat had je verwacht dat ze in bmw's voorbij reden daarna?


Whaha, nee natuurlijk niet! Ik mot ze vechtend om een stukje brood zien!


Ik, Wil Schuurman


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 29-03-2002 19:47 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

dan moet je het brood brengen dan zal het gebeuren



Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 29-03-2002 19:51 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

De enige reclames waar ik me aan stoor (en dat hoeft niet persé bij het eten te zijn), zijn die reclames over maandverband en tampons!!!!! Wat nou "ik voel me schoon"!!! er komt effe 5 dagen bloed uit je doos!!! En dat van "ik voel me goed", M'n bilgat! Je krijgt koppijn, rugpijn, nekpijn, buikpijn, je word chagerijnig!! Opzouten met die reclames!!!!!!


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 29-03-2002 19:57 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2002 19:47 schreef PsYcHo het volgende:
dan moet je het brood brengen dan zal het gebeuren


Ja en dan word ik meegesleurd tussen de grote hoop vechtende negertjes....

Laat ze lekker zelf een bestaan opbouwen!! Als wij in nood zijn geven zij ook geen cent!


Ik, Wil Schuurman


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 29-03-2002 20:30 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2002 19:51 schreef Shadowlands het volgende:
De enige reclames waar ik me aan stoor (en dat hoeft niet persé bij het eten te zijn), zijn die reclames over maandverband en tampons!!!!! Wat nou "ik voel me schoon"!!! er komt effe 5 dagen bloed uit je doos!!! En dat van "ik voel me goed", M'n bilgat! Je krijgt koppijn, rugpijn, nekpijn, buikpijn, je word chagerijnig!! Opzouten met die reclames!!!!!!


Ongesteld zeker


Bazzio Attacks!!!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 29-03-2002 20:49 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik eet ook altijd voor de tv. Maar om nou te zeggen dat ik dat soort reclames smerig vind, nee eigenlijk niet. Als het je het zo smerig vind dan zet je de tv toch gewoon op een andere zender, lijkt me een handige oplossing.
Eten tijdens een uitzending van Jackass, da's pas smerig.


the only pleasure is pain


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 29-03-2002 20:51 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2002 20:30 schreef bazzio het volgende:
Ongesteld zeker


Nee bijna...vandaar dus, ik zie het al weer helemaal aankomen


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 29-03-2002 21:21 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2002 20:49 schreef Vampire_girl het volgende:
Eten tijdens een uitzending van Jackass, da's pas smerig.


Dat viel me inderdaad best zwaar tijdens die aflevering dat ze een omelet gingen bakken van hun eigen kost


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 29-03-2002 21:24 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2002 19:51 schreef Shadowlands het volgende:
De enige reclames waar ik me aan stoor (en dat hoeft niet persé bij het eten te zijn), zijn die reclames over maandverband en tampons!!!!! Wat nou "ik voel me schoon"!!! er komt effe 5 dagen bloed uit je doos!!! En dat van "ik voel me goed", M'n bilgat! Je krijgt koppijn, rugpijn, nekpijn, buikpijn, je word chagerijnig!! Opzouten met die reclames!!!!!!


Da's erg hè? Alsof elke maand nog niet erg genoeg is


MuayThaigerrr!!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 29-03-2002 21:37 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 29 maart 2002 21:21 schreef Phaestus het volgende:
Dat viel me inderdaad best zwaar tijdens die aflevering dat ze een omelet gingen bakken van hun eigen kost
Gingen ze dat ook weer opeten ?


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen