IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Vara's vuurwerk met Henk Westbroek, wie kent het nog? Vorige pagina | Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-01-2005 20:24 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 4 januari 2005 20:13 schreef madeline usher het volgende:
Ik herinner me nog dat ik een cassette had waarop ik
' Savatura ' had geschreven i.p.v. ' Sepultura.'

Maar best dat je er niet Will Tura op gezet had


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 04-01-2005 20:32 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Nee ze,ik heb het vooral voor z'n evile broertje, Sepul Tura

Will Tura,alstublief zeg, ik kom net van tafel!

Ik was een trouwe VV-luisteraar,spijtig dat het niet meer bestaat.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


tomthumb
Usericon van tomthumb
Posted 04-01-2005 20:35 by tomthumb Wijzig reactieProfiel van tomthumbQuote dit bericht

Op een gegeven moment had Westbroek ook een vrouwelijke sidekick, nog wat Angel of zoiets. Begonnen ze over zweepjes te lullen in de aankondiging van Metallica's Whiplash, echt de ballen begrepen van het nummer en zo ingewikkeld is die tekst nou ook weer niet.
hier een stukkie:

Bang your head against the stage
Like you never did before
Make it ring Make it bleed
Make it really sore


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 04-01-2005 20:37 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik denk dat Angel gewoon een actrice was die de domme koe van dienst speelde...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


panzergod
Usericon van panzergod
Posted 05-01-2005 12:52 by panzergod Wijzig reactieProfiel van panzergodQuote dit bericht

Nee, het was een domme koe die actrice speelde! Beter, een ranzig vet varken! Zeldzaam lelijk wijf!


Michaeltjuh
Blaat
Usericon van Michaeltjuh
Posted 09-01-2005 14:47 by Michaeltjuh Wijzig reactieProfiel van MichaeltjuhQuote dit berichthttp://www.cyberstronghold.com

Ik heb nog een opname van een uitzending uit 1989 waarop Henk geen zin had...

Draaide hij de Iron Maiden Live in Donnington bootleg van vinyl (kraak kraak) helemaal...

Heerschend


Mekker


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 09-01-2005 16:21 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Of waarbij hij zijn dochtertje achter de knoppen had gezet, dat was ook reuze lachen


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


de laar
Usericon van de laar
Posted 10-01-2005 17:33 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2005 12:52 schreef panzergod het volgende:
Nee, het was een domme koe die actrice speelde! Beter, een ranzig vet varken! Zeldzaam lelijk wijf!

En als je je lijstje voor de vuurwerk50 instuurde moest je ook nog een liefdesverklaring afleggen aan dat mormel.

[Dit bericht is gewijzigd door de laar op 10-01-2005 17:37]


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 10-01-2005 20:03 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

En dan was er ook nog de tijd dat ze vlak voor VV nog reclame mochten maken voor 077-lijnen, kreeg je zo'n zwoele stem met 'Hallooo, ik ben ...en ik ben dol op seks' had die reclame per ongeluk mee opgenomen en de tape achteraf doorgespeeld aan m'n doodbrave klasgenootje...whoehaaa


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 11-01-2005 15:48 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

quote:
Op 4 januari 2005 18:06 schreef Mies het volgende:
Ik heb laatst oude opnames gehoord van Speedica bij Vara's Vuurwerk


Hahahaha !

Ja idd, die heb ik ook nog ergens liggen, we waren toen twee maal demo van de week



metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 11-01-2005 16:01 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

Henk Westbroek is weer zo'n meelopertje.

Westbroek :Ho , dat vind ik ook zo'n leuk liedje, hier komt Abba met Dancing Kwien , flikker toch op, Westbroek is gewoon een geldhoer.
Die gozer waait met alle winden mee


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-01-2005 16:08 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik snap er niets van.


nightwing
Usericon van nightwing
Posted 11-01-2005 20:42 by nightwing Wijzig reactieProfiel van nightwingQuote dit bericht

ik heb nog wat afleveringen op tape liggen hierzo


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 12-01-2005 20:20 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Ik alleen de laatste.


metalmaniac666
By Your Command Imperious Leader
Usericon van metalmaniac666
Posted 16-01-2005 1:47 by metalmaniac666 Wijzig reactieProfiel van metalmaniac666Quote dit berichthttp://dokkem.metalruilen.nl

En iedereen is 'De hardste 3 van Nederland' vergeten.

(Woensdagmiddag een kwartiertje, moest me altijd de tyfus fietsen vanuit school om dat te kunnen tapen.)

Helaas staat alles nog op bandrecorder tape, en m'n bandrecorder is versleten.

---
Er was ook nog Carola's Vuurwerk... Heb er nog tapes van.

---
En wat dachten jullie van Countdown Café (de echte)
Highway Chile, Helloïse, Mercyful Fate...


Bang that head that doesn't bang!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-01-2005 1:52 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

waar zijn die tijden gebleven Ik durf te wedde dat half zm niet eens weet waar het over gaat.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-01-2005 1:56 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Je wordt oud.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-01-2005 1:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

au


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


metalmaniac666
By Your Command Imperious Leader
Usericon van metalmaniac666
Posted 16-01-2005 2:03 by metalmaniac666 Wijzig reactieProfiel van metalmaniac666Quote dit berichthttp://dokkem.metalruilen.nl

Dit hoort bij een metal opvoeding!


Bang that head that doesn't bang!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 16-01-2005 14:32 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Het enige waaraan ik me destijds dood ergerde, was die gast die altijd de concertlijsten kwam voorlezen nie zevere,spele gvd


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


bean
Usericon van bean
Posted 08-02-2005 22:28 by bean Wijzig reactieProfiel van beanQuote dit berichthttp://beansmaidentrading.tk

heette die knar niet dennis boesman of zo?? die standaard iedere week in de zeik werd gezet door westbroek?

potdikkie.. het was een heersend radioprogramma.. ik heb nog tapes liggen van de vuurwerk 50



nommele
Usericon van nommele
Posted 07-06-2005 17:59 by nommele Wijzig reactieProfiel van nommeleQuote dit bericht

Ik heb nogwel een paar bandjes met opnames liggen, helaas zonder commentaar.
Een vriend van me heeft volgens mij nog wel een aantal complete uitzendingen en in ieder geval de top50 uitzending met Marcel van Dam.
'K zal wel es kijken of ik dat op MP3 kan zetten.

Laatst op een lange autorit alleen maar vara's vuurwerk bandjes gedraaid, tranen in m'n ogen ...


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 07-06-2005 18:09 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2005 1:47 schreef metalmaniac666 het volgende:
En wat dachten jullie van Countdown Café (de echte)
Highway Chile, Helloïse, Mercyful Fate...


Ja, en Raven. Onlangs nog ripjes op mp3 van gedownload.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-06-2005 18:43 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 16:01 schreef metalkixx het volgende:
Henk Westbroek is weer zo'n meelopertje.

Wat ben jij dan?


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 07-06-2005 21:14 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Nog meerdere bandjes met opnames van vara's vuurwerk. 1e Dynamo. Stryper enzo . Top 50 was natuurlijk te gek. Heb ook nog ergens een nummer van Death van hun eerste LP op bandje. Henk draaide wat af. Later ben ik naar duitse radio FFN (maandagavond)gaan luisteren. Werd veel duitse speedmetal gedraaid. Ach ja het verleden...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen