IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : software en muziek Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-11-2005 11:35 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

oh en ik wou eerst een emu 1212m maar de converters op die kaart zijn even waardig als de 8 inputs op de presonus digimax dus ga ik voor de Emu 0404 wat aan 1 keer adat in/out plus midi heb ik dan toch voorlopig genoeg aan dankzij die presonus!!

dan kan ik later altijd uitbreiden naar een RME fireface/Hammerfall en mischien wel de 1212m


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-11-2005 11:35 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2005 11:32 schreef skullfuck het volgende:
wat kost nuendo eigenlijk?


tyfus kanker veel


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-11-2005 11:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2004 21:45 schreef chriz het volgende:
weet iemand nog een fatsoenlijke cd ripper die niet komt met zijn eigen bataljon ad- en spyware?
Audiograbber


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-11-2005 11:50 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2005 11:35 schreef jbassist het volgende:
tyfus kanker veel


maar ik heb hier wel een versie op de compu die je kunt "proberen"


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-11-2005 11:53 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 30 november 2005 11:50 schreef jbassist het volgende:
maar ik heb hier wel een versie op de compu die je kunt "proberen"


hhihihihi

die ken ik natuurlijk al


Suck my piss


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-11-2005 11:58 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

wat vind je van nuendo?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-11-2005 12:11 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 30 november 2005 11:58 schreef jbassist het volgende:
wat vind je van nuendo?


Warez killed the radio store

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 01-07-2007 20:44]


Suck my piss


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-09-2006 14:17 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Het geluid van Foobar 9.4 is zoveel lekkerder dan dat van Foobar 9.0, ik heb geen idee waarom, maar het is echt supervet!


ThaTyger
Usericon van ThaTyger
Posted 29-09-2006 15:26 by ThaTyger Wijzig reactieProfiel van ThaTygerQuote dit bericht

Zijn er hier meer mensen die Adobe Audition een ranzig fijn programma vinden? Of zijn er betere alternatieven volgens jullie?


kwaliteit > kwantiteit


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-09-2006 15:32 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Audition is niet slecht. Ik prefereer toch Nuendo of Cubase.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-09-2006 15:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason Reason

Reason


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 29-09-2006 15:50 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Reden genoeg ja


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-09-2006 15:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you

I've found a reason to show
A side of me you didn't know
A reason for all that I do
And the reason is you


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 29-09-2006 16:03 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

wat lief.. wel soft.. ware.. hmm


ThaTyger
Usericon van ThaTyger
Posted 29-09-2006 20:17 by ThaTyger Wijzig reactieProfiel van ThaTygerQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2006 15:57 schreef spectre het volgende:
I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you

I've found a reason to show
A side of me you didn't know
A reason for all that I do
And the reason is you



nice =)

Bedankt voor de tips, zal eens een blik op Nuendo en Cubase werpen


kwaliteit > kwantiteit


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-09-2006 23:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2006 20:17 schreef ThaTyger het volgende:
nice =)

Bedankt voor de tips, zal eens een blik op Nuendo en Cubase werpen
Nee, Reason potdikke


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-11-2006 12:03 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

JACK for Windows?
Submitted by paul on Wed, 2006-06-07 15:10.

Stephane Letz at GRAME, of JackOSX and jackdmp (multi-processor jackd) fame, has been working on a Windows port of JACK (specifically, jackdmp), and reports early initial success. We apparently need a new ASIO backend, and there is much other work to be done, but the basics appear to work satisfactorily. The original author of JACK is preparing to eat hats, crow and his own left foot as payment for all the times he said it could not be done. Watch this space for more information as it happens.

http://jackaudio.org


Suck my piss


Douwe Death
Usericon van Douwe Death
Posted 06-06-2007 13:26 by Douwe Death Wijzig reactieProfiel van Douwe DeathQuote dit berichthttp://www.enraged.nl

Een kameraad wees me op het GaragaBand programma van de Mac, super practisch en laagdrempelig. Lijkt me wel wat, maar om nu meteen een Mac te gaan kopen voor alleen deze software, vind ik ook weer wat te overdreven.

Iemand hier ervaring met GarageBand?? Zo ja, bestaat er ook een vergelijkbaar programma voor de PC? En is dat ergens te downloaden?


Le Mistral is de shit !


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2007 13:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wat wil je ermee doen precies? Alleen opnemen? Drums maken?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Douwe Death
Usericon van Douwe Death
Posted 06-06-2007 14:17 by Douwe Death Wijzig reactieProfiel van Douwe DeathQuote dit berichthttp://www.enraged.nl

Nee, het gaat mij echt om ideeen voor nieuwe nummers te bedenken en arrangementen thuis uit te werken. Riffs inladen en daarbij de rest programmeren, of andersom.

Jij werkt ook met een Mac, toch??


Le Mistral is de shit !


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2007 14:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 14:17 schreef Douwe Death het volgende:
Nee, het gaat mij echt om ideeen voor nieuwe nummers te bedenken en arrangementen thuis uit te werken. Riffs inladen en daarbij de rest programmeren, of andersom.

Jij werkt ook met een Mac, toch??
Jep, ik werk met een mac. Ik weet eigenlijk niet zo de power van Garageband, ik werk er niet mee.

Je kunt voor het opnemen van je riffs heel erg mooi terecht bij Reaper, dat is shareware software. Dus het is gratis tot dat jij bepaald dat je gaat betalen. En het kost maar 40 dollar dacht ik. Werkt net zo goed (dan wel beter) als alle bekende DAW's. Hang er een drumplugin aan en je kunt ook drums maken.

http://www.cockos.com/reaper/

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-06-2007 14:23]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Douwe Death
Usericon van Douwe Death
Posted 06-06-2007 14:40 by Douwe Death Wijzig reactieProfiel van Douwe DeathQuote dit berichthttp://www.enraged.nl

Ok, dank. Daar kwam Frank ook al mee aan zetten ja.

Maar zitten daar ook standaard instrumenten(samples) in en diverse standaard drumritmes? En kan ik daar ook zelf drums mee in midi programmeren/wijzigen? Of heb ik dan beslist nog een plug-in nodig?

En werkt reaper alleen met Wav-files?



Le Mistral is de shit !


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2007 14:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Reaper pakt zelfs mp3's! Dat heb ik geen andere DAW zien doen tot dus ver. Wat ik vaak doe op locatie is een simpel zelf gemaakt drummp3tje inladen en dan gewoon 24 bits gitaar opnemen. (later de drums vervangen door meerdere 24 bits sporen uiteraard). Heel erg flexibel in bestandsformaten dat Reaper.

Nee, Garageband heeft idd eigen instrumenten aan boord, maar dat heeft Reaper niet. Maar een drumplugin is simpel te vinden hoor. Gewoon met midi invoeren die hap.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Windir
Usericon van Windir
Posted 01-07-2007 14:35 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Hallo,
even een vraagje. men heeft het op ZM hier al verschillende keren aangehaald, amar kan dat topic niet meer vinden. Maar hoe heet dat programma weer om zelf wat te 'mixen'? Het is iets van Adobe en je kunt het gratis donwloaden. Help mij alstublieft.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 01-07-2007 20:24 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Adobe Audition?



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen