IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Crust / D-Beat bands Vorige pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-01-2011 21:05 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Elke keer als ik crust hoor kan ik het prima waarderen, ik heb alleen nog niet echt een beeld van het genre. Wat is een typische essentiële crust plaat?



KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 14-01-2011 21:20 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Kijk maar naar de eerste post van dit topic


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 14-01-2011 23:29 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2011 21:05 schreef Dirge for november het volgende:
Elke keer als ik crust hoor kan ik het prima waarderen, ik heb alleen nog niet echt een beeld van het genre. Wat is een typische essentiële crust plaat?


Alles van Doom, Anti-Cimex, Discharge en Amebix zou ik zeggen, alhoewel ik Amebix persoonlijk behoorlijk kut vind.

Ik ga zelf vooral hard op Spaanse en Zweedse neo-crust als Ekkaia, Down to Agony, Martyrdöd en Skitsystem.

Afgrund trouwens al genoemd?

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 14-01-2011 23:32]


Why doesn't my music get me all the chicks?


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 14-01-2011 23:50 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Disrupt!!!



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-01-2011 9:47 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2011 21:20 schreef KHPLF het volgende:
Kijk maar naar de eerste post van dit topic



Dat was niet allemaal crust . Thanks @ de rest.



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 15-01-2011 10:23 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2011 21:05 schreef Dirge for november het volgende:
Elke keer als ik crust hoor kan ik het prima waarderen, ik heb alleen nog niet echt een beeld van het genre. Wat is een typische essentiële crust plaat?

Amebix vind ik persoonlijk erg goed, en verder kan ik je Axegrinder - Rise of the Serpent Men zeker aanraden! Een van mijn tofste ontdekkingen van het afgelopen jaar.


You have time. You are doing fine.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 15-01-2011 12:35 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2011 23:50 schreef collision-tammi het volgende:
Disrupt!!!
Smash Divisions


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 15-01-2011 22:52 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2011 9:47 schreef Dirge for november het volgende:
Dat was niet allemaal crust . Thanks @ de rest.


Zeker wel.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 16-01-2011 0:24 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

















KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 16-01-2011 1:24 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht





























[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 16-01-2011 13:06]


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 16-01-2011 13:29 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht












koenvangemert
Usericon van koenvangemert
Posted 16-01-2011 13:50 by koenvangemert Wijzig reactieProfiel van koenvangemertQuote dit bericht

heb nog verschillende crust/hc/grind platen/cd's te koop (o.a. Kvoteringen, Keitzer, Warcry, No Fraud, etc,..):

www.freewebs.com/revoltrecords/mailorder.htm



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 18-01-2011 14:54 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

@KHPLF Overload



Bled Dry
Usericon van Bled Dry
Posted 19-01-2011 13:27 by Bled Dry Wijzig reactieProfiel van Bled DryQuote dit bericht

Essentiele crust bands zijn voor mij vooral amebix, axegrinder, antisect, deviated instinct, misery, sacrilege uk (behind the realms of madness) en hellbastard (ripper crust demo).
Als je nog een nieuwe band zoekt in die stijl zou ik vooral morne (http://www.metal-archives.com/band.php?id=3540257571) willen aanraden. Hebben een sound beetje in de stijl van amebix, filth of mankind en het vroege peaceville spul. Geweldige band!


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-01-2011 5:39 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Er komt een nieuw Amebix album aan.


You have time. You are doing fine.


Eschaton
mental
Usericon van Eschaton
Posted 22-01-2011 19:01 by Eschaton Wijzig reactieProfiel van EschatonQuote dit bericht

Peaceville...naast Osmose echt het fijnste label ooit.


mental


Eschaton
mental
Usericon van Eschaton
Posted 23-01-2011 5:15 by Eschaton Wijzig reactieProfiel van EschatonQuote dit bericht

Edit, horen niet thuis in deze topic.

[Dit bericht is gewijzigd door Eschaton op 23-01-2011 5:16]


mental


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 26-01-2011 18:42 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2011 19:01 schreef Eschaton het volgende:
Peaceville...naast Osmose echt het fijnste label ooit.


Totdat ze dingen gingen releasen zonder toestemming van bands


Eschaton
mental
Usericon van Eschaton
Posted 26-01-2011 18:45 by Eschaton Wijzig reactieProfiel van EschatonQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2011 18:42 schreef KHPLF het volgende:
Totdat ze dingen gingen releasen zonder toestemming van bands
Dat maakt mij nou niet echt veel uit. Pareltjes van releases !

[Dit bericht is gewijzigd door Eschaton op 26-01-2011 18:45]


mental


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 26-01-2011 18:49 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Noem dan tenminste echt toffe labels!


Bled Dry
Usericon van Bled Dry
Posted 28-01-2011 0:11 by Bled Dry Wijzig reactieProfiel van Bled DryQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2011 18:42 schreef KHPLF het volgende:
Totdat ze dingen gingen releasen zonder toestemming van bands



powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 05-04-2011 23:51 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Word heel gelukkig van Disfear (Sinds de laatste plaat met gitarist van Entombed en zanger van At The Gates).



"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2013 9:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de nieuwe Wartorn is lekker vet zeg!

metal crust met veel violence


signature


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen