IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Geweldige Ideeën Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-12-2009 17:31 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

tja als baas denk je er weer anders over omdat transportkosten kleiner zijn dan veel andere kosten. We zijn niet voor niets verhuist van Nederland naar Polen. Transport is echt maar een heel klein gedeelte van de besparing die het opleverd.

Als aannemer rijd je liever 100 km verder voor een iets betere klus dan dat je de mindere klussen in je buurt aanneemt.

tijd voor:


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-12-2009 17:39 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Dan rijdt er in mijn voorbeeld dus 1 van de 2 voor een mindere klus die 100km.


 


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-12-2009 10:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 17:20 schreef Valorian het volgende:
Hmm.. idee wat ik laatst in mijn hoofd had:


Verhuispremie

Probeer mensen met financiële prikkels over te halen eerder in de buurt van hun werk te gaan wonen. Geef mensen bijvoorbeeld een eenmalige of jaarlijkse bonus als ze verhuizen naar de stad waar ze werken en op die manier niet langer hoeven te pendelen tussen a-en-b met bijkomende files. Op die manier ontlasten we de spits en doen we écht iets tegen woon-werk-files.

Er zou toch wel geld voor beschikbaar moeten zijn, uit overheid of bedrijfsleven. Op dit moment kost iemand die 25 km van zijn werk woont al gauw 2500 euro per jaar (even uitgaand van 19 ct./km). Iemand die het iets slechter treft krijgt wellicht alleen een trein-abo'tje van 100 euro per maand, maar dat is nog steeds 1.200 euro per jaar.

Uiteraard zijn er veel redenen waarom mensen niet verhuizen naar stad waar ze werken (zou zelf nooit Utrecht verruilen voor mijn werk-stad) maar het kan voor sommige mensen toch net een extra aanleiding zijn om dit wel te doen.

Er zijn al bedrijven die dit doen Een vriend van me werk bij Philips en is "betaald verhuisd" naar Eindhoven.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2009 10:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 17:20 schreef Valorian het volgende:
Hmm.. idee wat ik laatst in mijn hoofd had:


Verhuispremie

Probeer mensen met financiële prikkels over te halen eerder in de buurt van hun werk te gaan wonen. Geef mensen bijvoorbeeld een eenmalige of jaarlijkse bonus als ze verhuizen naar de stad waar ze werken en op die manier niet langer hoeven te pendelen tussen a-en-b met bijkomende files. Op die manier ontlasten we de spits en doen we écht iets tegen woon-werk-files.

Er zou toch wel geld voor beschikbaar moeten zijn, uit overheid of bedrijfsleven. Op dit moment kost iemand die 25 km van zijn werk woont al gauw 2500 euro per jaar (even uitgaand van 19 ct./km). Iemand die het iets slechter treft krijgt wellicht alleen een trein-abo'tje van 100 euro per maand, maar dat is nog steeds 1.200 euro per jaar.

Uiteraard zijn er veel redenen waarom mensen niet verhuizen naar stad waar ze werken (zou zelf nooit Utrecht verruilen voor mijn werk-stad) maar het kan voor sommige mensen toch net een extra aanleiding zijn om dit wel te doen.



Krijg je verstedelijking door met alle bijkomende probleen


Vrahk
Usericon van Vrahk
Posted 02-12-2009 11:46 by Vrahk Wijzig reactieProfiel van VrahkQuote dit berichthttp://blackmetal.nl.tt

Ook een geweldig idee:

Een bakfiets, maar dan omgedraaid en met een motortje.
Dan hebben dikke mensen genoeg ruimte op de bakfiets. En hoeven ze niet te trappen. En op het zadel kunnen ze een gast meenemen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-12-2009 13:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2009 11:46 schreef Vrahk het volgende:
Ook een geweldig idee:

Een bakfiets, maar dan omgedraaid en met een motortje.


Ja maar.. Dan komt ie toch niet vooruit? Ligt ie met de bak en het stuur op de grond.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 02-12-2009 13:00]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-01-2010 13:50 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 november 2009 13:42 schreef ElitE het volgende:
Achter een bureau wordt je al snel duf omdat je niet echt geprikkeld wordt en je lichaam in een houding is waarin hij normaal ook tot rust komt. Zitten is een rusttoestand terwijl zitten nu eigenlijk de werktoestand aan het worden is. Onderzoeken hebben al uitgewezen dat beweging(alleen tot aerobe beweging dus geen intensieve sport) nieuwe hercencellen aan maak, en dat woordjes leren beter gaat als je loopt. En natuurlijk is het duidelijk dat als je een hogere beweging hebt dat je meer bloed naar de hersenen kan verwachten en minder snel in slaap valt. Dit is ook heel logisch vroeger hoefde je niet echt te leren als je naast je vrouw en kinderen op een botje zat te kluiven, maar wel als je erop uit bent met jagen.

Omdat lopen een beetje lastig is aan een bureau en loopbanden irritant zijn, is het beter om een hometrainer aan je bureau te zetten, waar je nog wel lekker op kan zitten en waar je lekker op kan trappen. Je hoeft niet te trappen maar je hoeft ook niet zenuwachtig met je benen gaan trillen wat veel mensen doen en wat eigenlijk een methode is om toch wakkerder te blijven.

Ik denk dat het heel veel concentratiestoornissen kan helpen. Als je als ADHDer speed krijgt of andere soortgelijke middelen, dan heeft dat eigenlijk opvallend veel overeenkomsten met het effect van beweging. Beide stimuleren het orthosympatisch zenuwstelsel. Adrenaline gaat omhoog, bloed stroomt harder, lichaam gaat over op actief worden ipv verteren en rusten. Eigenlijk voel ik maar weinig verschil tussen speed en "langdurig sporten/ actief zijn" van beide krijg je kaakklem en dezelfde effecten op den duur maar doe je het in de juiste dosering/duur dan ben je bij beide erg fris, geconcentreerd en werk je gerichter.

Dus binnenkort staat er een hometrainer aan mijn bureau




Hij bestaat al en is redelijk goedkoop



59 euro


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-05-2010 23:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht






signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-02-2011 10:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

We moeten bananen kruisen met eieren! dan kun je ze makkelijker pellen!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-02-2011 11:04 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Maar passen wel minder goed in je kleine eierpannetje.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Scorpion_woman
Usericon van Scorpion_woman
Posted 06-04-2011 1:05 by Scorpion_woman Wijzig reactieProfiel van Scorpion_womanQuote dit berichthttp://m.youtube.com/#/profile?desktop_uri=%2Fuser%2Fweetikveelrukzooi&sort=p&channel_id=0&livestreaming_tutorial=False&ytsession=%7B%7D&start=0&user=weetikveelrukzooi&autoplay=True&gl=NL

Zucht....€1,60 per liter benz.

Auto's die rijden op pis
Diesel wordt Piesel
LPG ". ". Lekker Pissen Graag
Euro. ". " Die geven we nu uit aan bier
Etc...


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 06-04-2011 1:20 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 11 mei 2010 23:37 schreef Hypnos het volgende:





Geinspireerd door Baron van Munchhausen zeker?


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 06-04-2011 4:07 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2011 1:20 schreef Alterprince het volgende:
Geinspireerd door Baron van Munchhausen zeker?




Zo rond 1:52


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 18-04-2011 16:03 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Ik heb nog zoveel geweldige ideeën. Mijn laatste is een hotelketen beginnen, die dingen allemaal naast die van der Valks plaatsen en dan net iets onder de prijs gaan zitten


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


rotor
Usericon van rotor
Posted 18-04-2011 16:31 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Dat is echt wel een slecht idee!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-04-2011 16:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ach, ik weet niet, het toont wel een uiterst verfrissend gebrek aan economisch inzicht


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


rotor
Usericon van rotor
Posted 18-04-2011 16:34 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Dat is ook wel weer zo!
flebbie


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 18-04-2011 22:44 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Tijdje geleden samen met iemand anders, in een vreselijke alcoholocaust, de opblaas-trut bedacht. Een opblaaspop die tijdens de daad kreten als "heb je de vuilnis al buiten gezet?", "ben je al bijna klaar", "zou je je niet even douchen" of "ben je al begonnen? uitkraamt. Voor de man die veel buiten de deur is, en toch het warme thuis-gevoel wil ervaren..

Na een inschrijving bij "Het beste idee van Nederland" werden we (serieus!) uitgenodigd voor de opnames. Toch maar gecancelled


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-04-2011 22:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Helden!


I wish I was a butterfly


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 18-04-2011 22:51 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Hehe. Mocht je er toch nog op terug komen is een "Waar denk je aan" misschien ook een toevoeging?


Subtiel kamerolifantje


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 19-04-2011 15:31 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

ff nieuw tv programma bedacht, een soort big brother maar dan leuker

je stopt 12 mensen in een huis. 6 daarvan zijn volkomen normaal, niks mee aan het handje, de andere 6 hebben een persoonlijkheidsstoornis (een borderlinertje, narcistje, autistje, een schizoïde etc.)

Men weet niet van elkaar of die wel of geen stoornis heeft, als kijker weet je dit ook niet. De bewoners moeten hier zelf achter zien te komen en kunnen hier geld mee afpakken van de ander als ze het goed raden. Als je het fout raadt verlies je juist geld aan je tegenpartij. De ene helft gaat dan natuurlijk een stoornis simuleren en de andere helft probeert zo normaal mogelijk over te komen.

Volgens mij gaat dit enorm leuke tv opleveren.



[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 19-04-2011 15:39]


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-04-2011 16:11 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Seriemoordenaar mag dan niet ontbreken natuurlijk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-04-2011 16:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Een Limburger mag ook niet ontbreken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 19-04-2011 16:34 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Kwalificeert dat als persoonlijkheidsstoornis? Cool, ik wist altijd al wel dat ik ook bijzonder ben.


You have time. You are doing fine.


DecrepitSavior
Usericon van DecrepitSavior
Posted 19-04-2011 17:43 by DecrepitSavior Wijzig reactieProfiel van DecrepitSaviorQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2011 15:31 schreef flebbie het volgende:
ff nieuw tv programma bedacht, een soort big brother maar dan leuker

je stopt 12 mensen in een huis. 6 daarvan zijn volkomen normaal, niks mee aan het handje, de andere 6 hebben een persoonlijkheidsstoornis (een borderlinertje, narcistje, autistje, een schizoïde etc.)

Men weet niet van elkaar of die wel of geen stoornis heeft, als kijker weet je dit ook niet. De bewoners moeten hier zelf achter zien te komen en kunnen hier geld mee afpakken van de ander als ze het goed raden. Als je het fout raadt verlies je juist geld aan je tegenpartij. De ene helft gaat dan natuurlijk een stoornis simuleren en de andere helft probeert zo normaal mogelijk over te komen.

Volgens mij gaat dit enorm leuke tv opleveren.




LOL Secret Story nog niet gezien zeker


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen