IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Arabisch officiële taal in Belgie Volgende pagina
Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 22-08-2002 10:48 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

De Antwerpse moslimleider Aboe Jahjal wil dat het Arabisch wordt erkend als officiële Belgische taal. Hij zei dat dinsdag op de Belgische televisie.

België kent nu al drie officiële talen: Nederlands, Frans en Duits. Volgens Jahal zijn er nu zoveel mensen in België die Arabisch als moedertaal hebben, dat het logisch is deze taal dezelfde positie te geven als de andere talen die in België worden gesproken.

Dit las ik net...wat vind men hier van? Kan dat zomaar..?

grr...mods..kan iemand ff de spelvoud weghalen

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 22-08-2002 10:53]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-08-2002 10:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het moet niet gekker worden met die arabieren ... dit is gewoon een erg langzame invasie !


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 22-08-2002 10:59 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

dat ze maar opflikkeren!
aanpassen met die hap


joeri
Usericon van joeri
Posted 22-08-2002 11:10 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ziek, ze komen hier vluchten, en opeens moet hun taal een officiële taal worden, wat denken ze wel niet.



edit: foutje , met dank aan Jenje verbetert

[Dit bericht is gewijzigd door joeri op 22-08-2002 11:27]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-08-2002 11:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laten we eerst maar eens meer aandacht besteden aan onze eigen officiële taal!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-08-2002 11:34 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 22 augustus 2002 11:23 schreef Jenje het volgende:
Laten we eerst maar eens meer aandacht besteden aan onze eigen officiële taal!
Inderdaad! Als je kijkt hoe triest het gesteld is met bijvoorbeeld het Nederlands in Nederland (typisch genoeg is het niveau van het Nederlands in Belgie gemiddeld beter) dan lijkt het me dat daar al les-uren genoeg in gestoken moeten worden. Als ik af en toe zie wat, bijvoorbeeld, mensen hier op het forum posten.. daar zou ik me voor schamen.

En terug naar het Arabisch... volslagen belachelijk. Die hebben een klap van de molenwiek gehad. Ergens krijg ik ook steeds meer het idee dat dit aantoont hoeveel 'onechte' vluchtelingen er tussenzitten. Om een of andere reden vluchten ze weg uit hun thuisland en vinden vervolgens dat ze hier over vanalles en nog wat kunnen klagen. We laten ze hun eigen religie beoefenen, ze mogen hun eigen cultuur meenemen.. die paar regels die we ze opleggen ten behoeve van de integratie proberen ze zo veel mogelijk te verwerpen. Als dit echte vluchtelingen waren, met verhalen zoals ik van de eerste hand gehoord heb, dan zouden ze niet klagen en blij zijn met alles wat ze hebben.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 22-08-2002 11:40 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Helemaal mee eens. Ik ben helemaal voor verplichte inburgeringscursussen. Als ze dan binnen een bepaalde tijd niet goed genoeg nederlands spreken dan moet er een sanctie tegenover staan (korting op uitkering of kinderbijslag of zo)


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 22-08-2002 11:55 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 11:40 schreef Paul het volgende:
Helemaal mee eens. Ik ben helemaal voor verplichte inburgeringscursussen. Als ze dan binnen een bepaalde tijd niet goed genoeg nederlands spreken dan moet er een sanctie tegenover staan (korting op uitkering of kinderbijslag of zo)
u zegt het.... ik dacht het


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-08-2002 11:57 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht



Echt volslagen belachelijk inderdaad. Ze komen hierheen omdat ze in hun eigen land niet 'veilig' zijn, en dan willen ze in hun _GAST_land in hun voordeel zaken gaan aanpassen

ik ben het volledig met Helmet en Paul eens.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-08-2002 12:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Arabisch als officiele taal? Dus standaard Arabische les op school?

Niet slim; zijn ze hun geheimtaaltje kwijt!

Maar bovenal lijkt het inderdaad op een langzame invasie.

Er schijnt een moslim gezegd te hebben: "over 20 jaar maken wij hier de dienst uit."

Waanzin...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-08-2002 12:11 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik denk dat je beter kan vragen wie hier op het forum het er WEL mee eens is.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-08-2002 12:11 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

precies.

nou, ik ben het er wel mee eens, want we zijn allemaal mensen op deze grote aardbol ,en dus moeten de belgen maar aanpassen aan de grote arabieren.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 22-08-2002 12:12 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 12:11 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik denk dat je beter kan vragen wie hier op het forum het er WEL mee eens is.


offtopic: kijk een in het "ZM compilatie Cd" topic...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 22-08-2002 12:23 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

als dat gebeurd ben ik hier weg, ga'k in duitsland of nederland wonen getverdemme achterlijke idiote kutposerarabieren. En da's echt wel het enige bier dat ik ten gronde HAAT


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-08-2002 12:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 augustus 2002 12:23 schreef IronGlory het volgende:
als dat gebeurd ben ik hier weg, ga'k in duitsland of nederland wonen getverdemme achterlijke idiote kutposerarabieren. En da's echt wel het enige bier dat ik ten gronde HAAT


Begrijpelijk; een arabiertje is alcoholvrij

Da's net zoiets als een gecastreerd menneke.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 22-08-2002 17:39 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

dat ze het eigenlijk durven vragen



Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-08-2002 17:43 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Ze krijgen godver wel steeds meer lef idd he?

Zoals hier boven al gezegd werd het lijkt wel een langzame invasie...

In burgeren en wel meteen! En als ze dan later lastig worden zoals bijv: "De Grijze Wolven" meteen terug naar eigen land sturen. (onder het motto as turkeije zo superieur is, wat kom je hier dan godver doen?)


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 22-08-2002 17:49 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Als ze hier legaal zitten, hard werken, zich aanpassen en zich gedragen mogen ze van mij blijven, maar veel van die lui doen nu net of dit stuk land van hun is, en zij hier alles een beetje kunnen zitten bepalen, ze moesten het land maar eens uitgegooid worden.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 22-08-2002 17:50 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Whaha wat een debielen zeg, ze moesten Arabisch maar es gaan verbieden!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 22-08-2002 17:52 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

ik zit er serieus aan te denken om arabisch te leren



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-08-2002 17:52 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik hoop dat dit niet doorgaat. Het is niet te geloven, wat ze allemaal flikken


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 22-08-2002 20:21 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het heel serieus is, en ik denk ook niet dat het ervan zal komen.
Toch vind ik zelf Arabisch wel een mooie taal, en ik kan ook al een paar woorden spreken maar daar houdt het ook wel mee op


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-08-2002 20:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 10:48 schreef Vampie het volgende:
De Antwerpse moslimleider Aboe Jahjal wil dat het Arabisch wordt erkend als officiële Belgische taal. Hij zei dat dinsdag op de Belgische televisie.

België kent nu al drie officiële talen: Nederlands, Frans en Duits. Volgens Jahal zijn er nu zoveel mensen in België die Arabisch als moedertaal hebben, dat het logisch is deze taal dezelfde positie te geven als de andere talen die in België worden gesproken.

Dit las ik net...wat vind men hier van? Kan dat zomaar..?

grr...mods..kan iemand ff de spelvoud weghalen


LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goed idee!!!!! (grapje). vette onzin natuurlijk. zal Vlaams blok wel weer veel stemmen opleveren trouwens.
In de VS moet zo onderhand spaans ook al een officiële taal worden, toch?


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 22-08-2002 20:50 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 10:48 schreef Vampie het volgende:
De Antwerpse moslimleider Aboe Jahjal wil dat het Arabisch wordt erkend als officiële Belgische taal. Hij zei dat dinsdag op de Belgische televisie.

België kent nu al drie officiële talen: Nederlands, Frans en Duits. Volgens Jahal zijn er nu zoveel mensen in België die Arabisch als moedertaal hebben, dat het logisch is deze taal dezelfde positie te geven als de andere talen die in België worden gesproken.

Dit las ik net...wat vind men hier van? Kan dat zomaar..?


Ik blijf hopen (hoewel) van niet maar ik denk dat daar van al die dingen ooit nog eens vodden komen, t kan gewoon niet meer, gaan wij ginder ook geen Nederlands als officiële taal opdringen


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 22-08-2002 20:51 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

:/

die man is gek

en ze smijten hun eigen ramen in met dit soort uitspraken... dit is precies waarom VLD enzo tegen het migrantenstemrecht zijn...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 22-08-2002 20:53 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 20:51 schreef AgonY het volgende:
:/

die man is gek

en ze smijten hun eigen ramen in met dit soort uitspraken... dit is precies waarom VLD enzo tegen het migrantenstemrecht zijn...

Gelukkig dat er nog mensen 'tegen' zijn, extreem linkse rakkers moeten maar eens deftig gaan nadenken vooraleer ze nog eens in de bres springen voor allochtonen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen