IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Je persoonlijkheid Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 27-05-2011 15:07 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht


Goed bezig AG!


Subtiel kamerolifantje


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-05-2011 15:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2011 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Vind je het herkenbaar Mayyo?


Ja best wel eigenlijk, maar alleen zoals het er hier staat. Niet de samenvatting ghehe.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-05-2011 15:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2011 15:07 schreef kwelgeest het volgende:
Ik hoop dat Boris er diep inkruipt vannacht!

Nah, ik ga deze keer weer voor een heteroweekend!


I wish I was a butterfly


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-05-2011 15:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2011 15:09 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nah, ik ga deze keer weer voor een heteroweekend!
Jij mag een keer het mannetje zijn?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-05-2011 15:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 27-05-2011 15:11 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2011 15:00 schreef ElitE het volgende:


Daarnaast denkik niet dat wij minder geurmoleculen uitstoten dan zwarten, ik denk alleen dat we wel hele andere uitstoten. Vandaar dat we andere mensen snel onprettig vinden ruiken omdat we dat niet gewend zijn maar zij vinden ons ook stinken.


Heeft je geur niet gewoon vooral te maken met je hygiëne, leefstijl en voeding?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 27-05-2011 15:14 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2011 15:10 schreef kwelgeest het volgende:
Jij mag een keer het mannetje zijn?
Hihi! Dat dacht ik ook!

Oh, en je konijn de schuld geven is meer dan laag.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 27-05-2011 15:14]


Subtiel kamerolifantje


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-05-2011 15:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2011 15:14 schreef stigma het volgende:
Hihi! Dat dacht ik ook!

Oh, en je konijn de schuld geven is meer dan laag.
Moet je dat konijn eens zien. Vraagt erom!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 27-05-2011 15:16 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2011 15:15 schreef kwelgeest het volgende:
Moet je dat konijn eens zien. Vraagt erom!
Heb een foto gezien en volgens mij vraagt ze aleen om knuffels en woteltjes.


Subtiel kamerolifantje


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-05-2011 15:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Jah je geurpallet, maar hoe dat qua volume is zlijkt me vrij onduidelijk. geur is echt maar heel weinig moleculen en je neus reageert alleen op stijgende concentraties. Anders treed er gewenning op. En veel van je eigen geur is onherkenbaar voor jezelf.

De meeste mensen zijn zich dus ook niet bewust van hun geur.

Hygiene is ook best een complexe factor erin. Soms ga ik juist stinken na douchen of deo gebruik, daarom doe ik beide maar enkele keren per week.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-05-2011 15:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2011 15:16 schreef stigma het volgende:
Heb een foto gezien en volgens mij vraagt ze aleen om knuffels en woteltjes.
Yoghurtsnoepjes en bietenmix.

En het is een HIJ!. Floor is een zeer mannelijke naam!

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 27-05-2011 15:17]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-05-2011 15:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 mei 2011 15:14 schreef stigma het volgende:
Hihi! Dat dacht ik ook!

Oh, en je konijn de schuld geven is meer dan laag.


Die beesten horen niet voor niets bij Lagomorpha


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 27-05-2011 15:34 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2011 15:17 schreef kwelgeest het volgende:
Yoghurtsnoepjes en bietenmix.

En het is een HIJ!. Floor is een zeer mannelijke naam!

Mijn excuses! Geen knuffels dan?


Subtiel kamerolifantje


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-05-2011 15:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2011 15:34 schreef stigma het volgende:
Mijn excuses! Geen knuffels dan?
Hij moet wel vaak aandacht van zichzelf.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-05-2011 21:27 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2011 14:10 schreef ElitE het volgende:
waar haal je racisme vandaan?


Wat te denken van opmerkingen als 'joodje'?


Ja hoor...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-05-2011 22:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Kan dat ook elders?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 27-05-2011 23:47 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2011 21:27 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Wat te denken van opmerkingen als 'joodje'?


Zijn joden een ras?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-05-2011 23:54 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Goed punt, het Joodse volk is natuurlijk gewoon Europide, en daarnaast verwees Mental waarschijnlijk gewoon naar de religie in plaats van naar het volk.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-05-2011 23:54 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2011 22:27 schreef Greycloak het volgende:
Kan dat ook elders?




What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 28-05-2011 0:18 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2011 14:40 schreef BenKnuckles het volgende:
De kans is groot dat OWW mij komt afschieten, maar is homofobie geen vorm van racisme? (Al zijn homo's per definitie geen apart 'ras')


Got your back bro, UNITY!!11!1


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-05-2011 12:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

LBUUUUUUUUUU!1!11

Maar nu weer ontopic, anders wordt Grey boos.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 28-05-2011 17:37 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2011 23:47 schreef Psychonaut het volgende:
Zijn joden een ras?


Antisemitisme. Wat jullie willen.

Het is in elk geval even kinderachtig en sneu als homohaat, racisme en wat je nog meer kan bedenken uit het genre. En ik vind dat het niet thuis hoort op zo'n forum als dit.






Ja hoor...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-05-2011 17:40 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Als je niet van antisemitisme, homohaat en racisme houdt dan ga je maar naar het Libelle-forum!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-05-2011 17:40 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2011 17:37 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Antisemitisme. Wat jullie willen.

Het is in elk geval even kinderachtig en sneu als homohaat, racisme en wat je nog meer kan bedenken uit het genre. En ik vind dat het niet thuis hoort op zo'n forum als dit.





Ik vind jou een gave persoonlijkheid. Zullen we gewoon een keer gaan stappen samen? Zonder nöhlerts, mr. knowitalls en antisemietjes in de interactieve omgeving?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 28-05-2011 18:00 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2011 17:40 schreef bastianus het volgende:
Ik vind jou een gave persoonlijkheid. Zullen we gewoon een keer gaan stappen samen? Zonder nöhlerts, mr. knowitalls en antisemietjes in de interactieve omgeving?


Ik ben een beetje een zeurpiet, he?

Shit.

Any way; Bastianus, dat lijkt me fantastisch. Doen we zeker!


Ja hoor...


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen